Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • to je ta hra fakt tak těžká? zkoušel jsem už snad po třícátý udělat první missi suicide a sotva se dostanu ke třetímu tahu a můžu to zkoušet znova a znova.
    A dělat to podobně jako hráči na youtube to dopadne snad ještě hůř *7* já už fakt nevim.
  • Ty probléme mezi klávesnicí a židlí. Samozřejmě že byl guard, šli na něj přímo, protože ani jinak nemohli, jednou padnul po dvou genestealerech, podruhý na jinym místě v jiný mapě při třetim. Vidim to tak, že volba 1:1 TT nebyla uplně vhodná pro SP. No ještě že sem to nekoupil, to bych byl teprve naštvanej... Tutoriály si hledej sám, takovýhle hňupárny odepisovat, kdo ti za to platí?
  • no vidíš mě za 5 misí neumřel Gideon ani jednou a to vždycky držel chodby kde na něj nabíhalo tak 5 Genestealerů za kolo, dával jsi mu "GUARD" nenabíhali na tebe ze zezadu/z boku? celkem to vypadá že aspoň v tomhle případě problém nebude ve hře ale někde mezi klávesnicí a židlí, chápu že ti to nejde a štve tě to (ale zase sis tu hru ukradl tak tě to nemusí štvát tak moc) ale to není problém té hry, najdi si na netu nějaké tutorialy jak se to hraje je jich spousta
  • O Gideonovi mi ani nemluv, pojde klidně o po 3. genestealerovi. Těch tvejch 150, moc úsměvný. To přirovnání s šachama je totálně mimo. Prostě Space Hulk je případ hry u který bych byl radši aby v dané podobě raději nevyšla.
  • tak do té chodby postav seržanta Gideona se štítem a kladivem a nic přes něj neprojde, mě včera sám pobil asi 150 genestealerů v řadě, nebo jí zapal heavy flamerem, nebo postav na druhý konec týpka s assault cannonem na overwatch ;) mimochodem víš ze "guard" znamená že dostaneš přehozy na zásahy v CC? Storm boltery se trefují na 6ku, tj ze 4 výstřelů máš 66,6% šanci že genestealera střelbou zabiješ. jestli ti genestealeři přijdou OP, zkus si s kamarády hot seat a zahraj si za ně, uvidíš že to taky není úplný autowin. každopádně to na co stěžujěs jsou elementární pravidla hry, to je jako kdybys napsal že ti přijde v šachách strašně nefér že kůň přeskakuje figurky a královna je OP protože může všemi směry ;)
  • Však s tim problém nemám, problém mám s tim že stojim v úzký chodbě s jedinym přístupovym bodem a genestealeři se mi valej na termika, kterýmu se neustále zasekává zbraň, neustále missuje a pokud se dostanou na blízko, je na 99% po něm. Takhle si "počítačovou" hru nepředstavuju. TT předpokládám musí působit naprosto jinak.
  • věř mi že u všech Warhammer her je to stejné, je to na první pohled strašně random a jen o hodu kostkama ale když si zahraješ s veteránem co to hraje od první edice, tak tě porazí v 19 z 20 her prostě proto že to umí *1*
  • Nesmysl, ty umíš/neumíš jiná věci, "hod kostkama" je to oč tu běží a můj komp háže zatraceně špatně. Aby obě strany měly stejné šance "v hodu kostkama"? Sem zvědavej kolik lidí ten MP tohoto nedodělku bude hrát, předpokládám že minimum. Uvažoval sem o koupi, ale po vyzkoušení bych to nehrál ani zadarmo.
  • "čistě o tom jak si comp hodí kostkama" to není, je to hlavně o taktice a rozestavení, že to zatím neumíš je jiná věc. pak je třeba si uvědomit, že ty mise jsou dělané pro hru více hráčů, tedy odladěné tak aby obě strany měly stejné šance, pak je to jen o tom jak to zahraješ a občas trochu o náhodě (hráči WH jsou holt zvyklí na to že občas čtyřhodinovou hru rozhodne jeden hod kostkou na konci :)
  • Pokud se k tobe dostane alien na utok zblizka, tak uz pocitam se smrti a opravdu uz nedoufam v dobry hod kostkou. Pokud tam ale stoji chlapek s kladivem a stitem, to je hned jina.
  • Samozřejmě chápu 1:1 TT, ale prostě do PC hry mi zrovna tohle přijde jako další hřebíček do rakve. Pokud děláš xtou misy po xtý, tak to už zečne řádně vadit, že je to čistě o tom jak si comp hodí kostkama. A tohle by člověk možná ještě vzal, kdyby se ne pohybovali terimátoři jak malomocní.
    PS: BG taky bylo postavený na stolních pravidlech, ale ikdyž počítač hodil "špatně" ještě to neznamenalo konec.
  • Black_Hand
    podle me je to dokonce ten duvod, proc konec kazdy mise ve space hulku je skoro vzdycky tak neskutecne adrenalinovy.
  • bod dva je trosku mimo, kdyz to je hlavni rys (predevsim deskovy) hry... zabaci jsou imba na blizko, ale je jich hodne, termosky jsou lepsi na dalku, na blizko vetsinou marny

    zpracovani neni buhvijaky, ale mne by to stacilo, horsi je nuznej obsah, a zatim nemoznost vypnout ty hlemyzdi (a porad se opakujici) animace
  • Hmm tak musim říct, hodně špatný.
    1. Hra působí jak budgetovka. Už menu a hudba je vcelku ubohá a atmosféru w40k nenahodí.
    2. Frustrující, neustále netrefující a zasekávající se storm boltery, naprosto nepoužitelné zbraně na blízko ukazují přesně, že terminátoři jsou elita Astartes.
    3. Grafika je těžce průměrná a animace katastrofální.
    4. Jsem smutný.
  • to zas jo :)
  • Black_Hand
    tak minimalne animace souboju na blizko byly v DoW 1 o moc lepsi.
  • to si DoW asi už nějakou dobu nehrál a zpětně si to idealizuješ, taky se mi občas stává že mi paměť přidává do vzpomínek na hry víc polygonů a vyhlazování *1*
  • Samotnej Daw of War 1 má lepší grafiku než tohle...
  • U těch tí rozhodně neskončit, Horus Heresy má momentálně 20+ knih a stále přibývá, četl jsem všechny a stojí to za to:)
  • no vidím to tak že se nebudu zbytečně rozčilovat počkám na pach :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit