Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hanzales
    Tak tak, furt to chce brát s nadhledem, jako hru, zapojit i fantazii, jak jsem psal, není to simulátor naší rodné vlasti, ale DeusEx, popisků z google (taky trefné) je škoda, ale nádraží třeba udělali pěkně :)
  • Hanzales
    Tak to je slušný (můj) fail :) Self Facepalm. Dobrý zkrat, no nic, Shrnuto mnohem lépe. Ta čeština je tam místy nějak divně napasovaná a často ani nedává smysl. A k mluvení jsem se vyjádřil, radši bych i kdyby postavy mluvily anglicky, ale s českým přízvukem. Vlastně si mohli pustit pár videí jednoho z českých vývojářů, naštěstí si nevzpomenu, takže no offense, ale náš přízvuk měl dokonalej :)
  • Corvus
    Himl! Už to klepe na buben! Už jen měsíc :-)
  • Naprostý souhlas a k těm Kolerům/Kollerům - schválně jsem se mrknul do statistik a Kolerové jsou 3, zatímco Kollerů přes 400, takže v tomhle ses trefil :)
  • Proti xenofobii, hlouposti, extremismu a nesmyslnému uvalování kolektivní viny snad nemusíš mít argumenty, to by mělo být přirozené pro každého člověka tyto věci odsuzovat
  • Nesuď všechny podle sebe
  • Musíš pochopit, že je to hra z budoucnosti a je to tedy z doby již dávno po tom, co EU zrušila "ř" a další písmenka s diakritikou a pro zjednodušení pravopisu zakázala i "y". *3* A po augmenťácích jdou hlavně proto, že nesplňují emisní limity.
  • Tibor size neni typicke ceske jmeno, ale znam jednoho. Vice me tam trha za oci ta tragicka cestina, priklad cedule "visoke napeti" nebo cedule o bezpecnostnich prohlidkach, co zrejme vypadla z google translate. A ve hre je tech kopancu zjevne mnohem vic, pred casem jsem videl celkem zevrubny elaborat na oficialnim foru hry, uz dosti starsiho data a ocividne se od te doby nic nezmenilo. Takze z cele atmosfery futuristicke Prahy bude pro nasince spise horka komedie.
  • 456: pointa je stále stejná, kolik si myslíš, že se třeba na americkém trhu najde hráčů, kteří to poznají?
  • Myslim, ze stezovat si na Kollera se dvema L neni vzhledem k staletym nemeckym vlivum na miste. I bych se vsadil, ze Kolleru mame vic nez Koleru.

    Daleko vic mi vadi rusky prizvuk, neceska vyslovnost u "ceskych" postav ("Ruzika" station, "Vaklaf"). S tim prizvukem je to dvojnasobny bizar taky z toho duvodu, ze clovek tam misty slysi relativne normalni cestinu (trochu afektovanou, ale opravdu od ceskeho mluvciho) a bum, najednou na nej pomalu vypadne "gagaga komred gyv my jor pejpers da cyka blyat".

    ... a ze vseho nejvic mi vadi ta NAPROSTO PRISERNA cestina, kterou jsou "ceske" texty psane. Je tam vIsoke napeti, namisto slova "ulice" je tam vsude "prekazka" apod.
  • No to se snadno řekne, ale úplně pravda to není - východoslovanští mluvčí mají v angličtině daleko měkčí přízvuk, zatímco jižní nebo západní slovanští mluvčí ho mají takový hrubší. Hodně zjednodušeně u Rusa mluvícího v angličtině budou daleko víc znít "měkké" zvuky jako "j", "ň" a "ě" (konec konců tak to zní i v jejich mateřštině) a hodně měkčené nebo protažené souhlásky - takhle bez IPA znaků se to blbě naznačuje, ale Čech řekne "býr" zatímco u Rusa by to bylo "bjír". Co máme společné (a vlastně nejen Slované, ale hodně lidí na celém světě) je pak "d" nebo "t" nebo "dz" namísto "th" a hodně znělé "r".
  • Hanzales
    Já se na hru těším a určo si to užiju, ale pravda trochu zamrzí, že si nesehnali aspoň pepu z hospody jako konzultanta. Pak by tam nebyl Tibor (zná někdo nějakého Tibora?) Vaclav Koler a ne Koller a nápisy v češtině a angličtině, jejich poměr a logické použití toho či onoho by dávalo větší smysl. Lidé by mluvili na ulici česky (stejně jako v ostatních hrách mluví v cizích lokacích všelijak) a k postavě Adama by mluvili anglicky s českým přízvukem, protože z toho ruského přizvuku máme (neofenzivně) tak trochu srandu taky (To by nadaboval ten Pepa z hospody)
    Nicméně chápu, že to není simulátor Prahy, ale DeusEx a atmosféru má i tak opět šmrncovní vč. hudby. Nicméně mně zase zarazila trochu stísněnost a velmi lehká přístupová cesta k zajmuté osobě, doufajíc že je to hodně ze začátku hry. Věřím že později se to opět rozleze :)
  • myslel som v Zaklínačovi 3
  • Čím že nás to chtějí tvůrci ohromit? Protože dle všech stávajících videí to vypadá stejně jako předchozí díl.
  • Mne sa strašne páčili ručne spravené animácie v dialógoch v Zaklínačovi 2.. niektoré scény vďaka tomu boli fakt fantastické.. taktiež to platí pre hry od Naughty Dog.. a asi najviac ma tie animácie z poslednej doby štvali u Life is Strange.. tam boli fakt hrozné, hlavne pred patchom, ktorý ich ako tak našťastie vylepšil.. a napríklad zase pri LA Noire tie animácie výrazov tváre boli super, ale ak kamera zaberala celú postavu, tak pohyb postavy - tým myslím hlavne gestikulovanie rukami - vyzeralo otrasne
  • Alois: Ty seš zabijáček chlapče, mám z tebe dost :D :D
  • Graphics options, určitě si už o tom slyšel...
  • Krasne, to jo, a vsech 10 masterejsu v Cechach, kterym by se to hejbalo by bylo spokojeno...
  • Cinana od Japonce se da lehce odlisit, ale Korejce od Japonce je to trosku tezsi.
  • BoB.2
    Jaktože ty nápisy nejsou v azbuce?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit