Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Prumernej hrac bez premiaku uzivi i desitku. Ale pozor, prumernych (a lepsich hracu) je ve wot mensina, majorita jsou hraci podprumerni a spatni a ti tyhle tanky neuzivi (a naopak zivi WG). :)
    A arty souhlasim, jak je hra bez nich, je to uplne jiny kafe a zacina poradna hra.
    Ale doporucovat nekomu test server, to fakt ani omylem. Tam je populace retardu na maximalni urovni, zvlast u lidi _RU.
  • Ad kravinka: chce to divat se lip, presne tato funkce v okne cety totiz je (i rote).
  • Ve wot neni problem zasahnout tank na 600 i vic metru.
  • Čoveče a víš, že mě tenhle model F2P ani nevadí... mě nejde o to, abych měl co nejrychleji maximální tier, ale abych si zalítal (a jednou za čas dostanu nový éra), a to mi WT splní na jedničku. U WoT, jsem měl vždycky trošku problém s tím, že tanky na vyšším tieru prostě za boha neprobiješ... to u WT mi to tak nepřišlo, pořád může člověk s hurricanem MkII kosit tiery ostatní. I když srovnávat letadla a tanky asi není to pravý *1*
  • Jinak na Valka.cz a Palba.cz jsem býval pečený vařený *5*
  • Třeba se toho časem dočkáme, hra je ale ve stádiu, že je to prostě arkáda, byť s nejakým tím prvkem "simulace". Oni toho vývojáři vždycky moc nakecaj před launchem a chvíli po něm. Třeba se toho jednou dočkáme, při současných mapách a nastavení enginu, je ale hloupost po nich hned chtít změnu dohledu na kilák a víc, a o 30 tanků víc na hru.
  • Ale o to jde, když vyjeli Tčka z linky, používali němci převážně panzery III a IV, proti kterým byl zkonstruován, ale po 1943 se karta obrátila a PZ V a VI se začali objevovat čím dál častěji, a na ně už T-34/76 holt nestačila... proto tu byl IS-2 (JS-2, jak chcete)
  • :-D :-D :-D
    Když Guederianovi přivezli T34 a řekli mu, že má na ni navrhnout protizbran, prostě jí obkreslil. Tady je to plný teoretiků, člověk se nepřestává bavit. Jestli Vás to ale baví, zkuste tohle samí napsat na modelářskym foru :-) (nebo na Valka.cz)
  • Ve wot jsou mapy jakou jsou vyhradne kvuli tomu, ze WG nezvlada. Jeste po spusteni ostryho provozu slibovalili bitky 30vs30 a mozna i vetsi, a samo nalezite vetsi mapy. Puvodne byl i dohled tanku o dobrych 30% vetsi ... a pak h omezili jen proto, ze nebyli schopni vyresit poskakovani tanku na vetsi vzdalenosti ... "docasne" samo ...

    A mimochodem, pokud by sis nasel vyjadreni wg starsiho data, tak dycky tvrdili, ze oni nedelaji arkadu, ale simulaci s arkadovym ovladanim. To uz samo davno neplati, a par lidem kteri jim to na forech pripomeli dali ban.
  • Ach bože... zkrátka, němci ve druhé světové stříleli na cíle 1-2 km, měli kvalitní optiku a munici na tyto vzdálenosti určenout. Sověti, na druhé straně, měli optiky na houby, a munici převážně HE (SU/ISU 152, IS-1, KV-2) a jejich nejběžnější tank T-34/76 prostě nedokázal na takovou vzdálenost Panthera nebo dokonce Tigra prorazit, potažmo vážně poškodit. Rusové měli vždy taktiku takovou, že v houfech (nás mnogo) vyrazili k nepřiteli na co nejkratší vzdálenost a začali do nich bušit hlave nehlava, a nemci je během toho uráá útoku sestřelovali jako kachny. To, že ve WoT se pálí na mnohem kratší vzdálenosti, je dáno hlavně tím, že hra je prostě arkáda, kdyby měla simulovat reálná bojiště, musely by mapy být velké, jako mapa ARMY 2 (flashpointy, nebo army, to je fuk, prostě velký), a to by jaksi nebylo košer, a ze hry by se vytratila "dynamika". Kdyby reálný dostřeli implementovali do současných map, za začlenění reálných optik, němci by mohli klidně stát za bukem na začátku mapy a kosit zbytek. Je to jenom hra, tak co všici vyvádíte *3*
  • běž si hrát to své dementní WOTko s ostatními dětmi a nepruzuj tady, jo?
  • Viz vejs, izraleci vyhrali defakto vyhradne diky letectvu, jinak by je arabove, i pri svym bridisltvi, roznesli na kopytech.

    Vzdycky se totiz strasne smeju, kdyz je v TV nejakej zaber, kde rucnikar prijde k zidce, vystrci AKcko, vystrili par zasobniku, a jde domu ...
  • Jenze ve wot prave na 300-400m nebojujes, protoze to je hranice tvyho dohledu a zasahnout na tuhle vzdalenost (virtualni) ve wot je skorem nemozny ... casto netrefis ani na vzdalenost kolem 100m (indikovanych) ... Jop, kdyby dohled byl kolem kilaku ... a mapy samo odpovidajicne vetsi ... bylo by to daleko zajimavejsi.
  • Mno vis, mas hodne spatnou pamet, protoze online bylo i pres 300 000 hracu.
  • Meleš nesmysly. "Sovětská optika a děla na dvě věci" hovoří samo o sobě. Arabové (muslimové) nikdy pořádně válčit neuměli (jistě že vždy existovalo malé elitní jádro - národní gardy), Izraelci měli dobrý výcvik, ale svůj úspěch zaručili souladem letectva s technikou. Navíc co se týče tankových bitev, je daleko zajímavější jižní fronta, kde čeili Izraelci v 2. válce přesile 60:1 během prvních dní.

    A jak je vidět, když Asad nechává jezdit T72 jen tak po městě, tak se moc bojovat nenaučili.
  • Ano, proto se Izraelci uz od sedesatych let uci strilet na vetsi vzdalenosti, nez kolik rikaji prirucky. Proto na Golanech roznesly Shoty (upravene Centuriony) Syrany na kopytech, protoze zahajovali palbu na 3500 metru a vice, zatimco Syrani s T55 zacinali na 2000m a mene. To, ze sovetka dela a optika byla a jsou na dve veci, neznamena, ze jsou takove vsechny.
  • K tomu Nashornu je ale treba zminit, ze IS-2 stalo na fleku v "bezpeci" za frontou a byly toho dne opravdu skvele povetrnostni podminky. Nicmene je to pravda proto uz mne prislo ulitle bojovat na 300-400m ve WoT, protoze ti k o k o t i za cele 3 roky nedovedli zvednout dohled. Ale to je tim pitomym enginem, proto mame tohle, proto mame mizerny spotting a proto bude WT lepsi.
  • Drahý X k tvému příspěvku níže, asi máš velice špatnou paměť, když podle tebe nyní hraje méně lidí než v době jakou pamatuješ.
    Takže fakta - počet hráčů hrajících online jde snadno zjistit ze screenu garáže. Takže prošel jsem staré screeny a tady máš pár údajů (vždy jde o špičku - 19:00-22:00).
    1) 13. červen 2011, 22.05 - online 34.581 hráčů 2) 6. dubna 2012, 19,16 - online 78.559 hráčů 3) 7. květen 2012, 19,57 - online 83.730 hráčů 4) 26. říjen 2012, 20,16 - online 107.046 hráčů 5) 24. ledna 2013, 19,17 - online 153.558 hráčů 6) 11. března 2013, 19,05 - online 148.001 hráčů 7)28. květen 2013, 20,39 - online 156.747 hráčů 8) 8. července 2013, 21,35 - online 162.358 hráčů 9) 1. srpna 2013, 21,46 - online 144.453 hráčů 10) 14. října 2013, 20,45 - 182.072 hráčů... 11) dnes 18,53 - zatím online 152,556 hráčů... *3*
    Takže ze zvědavosti, kdepak je ten pokles o kterém píšeš?
    Jsem si jistý, že někdo dokáže také zapátrat ve svých starých screenech a uvést kdy tedy došlo k tomu velkému poklesu... ;
    *1*
  • Na 5km nebojujou prave ani soudoby tanky - jsou sice na tu vzdalenost shopny cil zasahnout, ale s nizkou ucinnosti. Navic i dneska musis ten cil nejdriv odhalit a ac na to mas vsemozny cidla, tak protivnik ma zase vsemozny maskovani ... takze to vubec neni easy. Ty trebas cil na tu vzdalenost zasahnes, ale nevyradis ho z boje, a to je problem, protoze on v ten okamzik presne vi, kde ses a muze proti tobe pouzit vyzbroj, ktera te na tu vzdalenost spolehlive znici (rizeny strely ...). Boj se vetsinou zahajuje na vzdalenost, ze ktery je jistej nejen zasah, ale je vysoce pravdepodobny (aspon 70%), ze cil minimalne tezce poskodis. Dneska totiz plati, ze druhou sanci vetsinou nedostanes - ostatne, zivotnost tanku v boji jsou cca 4 minuty.
  • Jo jasne jenom jsis asi nevsiml z te vysky jak jezdi po placaty mape a po jedny ceste, kde nejsou zadne prekazky. Jsem tedy zvedav kolik AI tanku se bude nasazovat v HB nebo i AB WT ground forces (ciste jenom tankova bitva)
    Dmt si prave ty protoze nechapes rozdil mezi ciste tankovou bitvou a leteckou ale v pohode je porovnavas a placas, ze ve WOT nejsou AI ale ve WT letadlech jo.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit