Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Kmotrx
    Nekdo nakej novej postreh, jak se to hraje ? Jaky to ve skutecnosti je ? Stoji to za to nebo to je jen nuda ?
  • Tiež som sa toho bál, ale po pár videách z hrania si myslím, že zmeny ktoré urobili nemusia byť na škodu. Rozmýšlal som, či mi bude chýbať možnosť výsadku z lode, ale po tom čo mi liezlo na nervy v XCOM: TFTD stále ich vyťahovať po jednom z lode to oželiem. :) Tak isto aj obmedzenejší počet vojakov vo výsadku. V skutočnosti som aj v originálných častiach chodil tak cca so 4 - 5 vojakmi. Vačší počet bol výhodnejší len kôli obrovským mapám ako boli UFO základne.
    Oveľa dôležitejšie bude, aby bol rozsah výskumenej časti dostatočne široký, zaujímavé misie a prostredia, dĺžka hry. O to posledné sa obávam najviac.
  • Nesouhlasím. Jestli myslíš trilogii UFO od Altaru, tak ta zrála jako víno a byla s každým dílem lepší.
  • Co třeba tohle všechno v modifikacích pro nový XCOM? Jestli Firaxis umožní podobnou modifikovatelnost jako u Civilizací, tak se máme na co těšit a tvoje docela slušný nápady by nemusely zapadnout... *3*
  • Tak to zatím vypadá, že zajímavé detaily autoři vypustili a zůstala jen střílečka na tahy v prostředí UFO *9*
  • Navic zmizi omezeni inventare na laser rifle, ktere jsme vsichni pouzivali od prvni chvile az do faze, kdy se elirium valelo po zakladne v kazdem koute.
  • Po dlouhe dobe jsem si na games precetl komplet cely clanek... A mam z nej radost. 2 uhly pohledu kvituji s povdekem. I kdyz se hra lisi, pro me je to must have uz jenom z nostalgie. Diky bohu po predchozim failu, ktery jenom ukradl jmeno znacce a nalezite jej zprznil!
  • gameplay video
    http://www.youtube.com/watch?v=nBJyRzKEUZI
  • Shania
    Zbrane stale musis nabit a raketomet je jen an jedno pouziti, takze z taktickeho hlediska se to zcela shoduje s puvodni hrou. Z hlediska logistickeho uz tolik ne, ale zase budes resit miklion jinych veci. A už jen samotna kryci palba znacne rozsiruji takticke moznosti hry daleko nad konkureci a to nemluvim o spouste jinych spec. schopnosti. Kryci palba melo byt uz v JA2 a hra by byla vyrazne lepsi.
  • Shania
    To co tvrdis u satelitu se ale tyka vseho co je v xcomu, v pripade ze nepritel ovlada orbitu nema otevreny odpor vubec zadnou sanci a jen v pripade, ze by nas chteli z nejakeho duvodu na zivu, tak by se vubec obtezovali tady pristat a pokud by to inteligentni nepritel a k tomu s lepsi technologii, tak by to udelal s drtivou palebnou prevahou. Nebo by nam sem jen vypustili virus, co by odstranil jen lidi.
  • Shania
    Na to tu mas extraterestrials nebo jak se to jemnuje, pokud neco udelaj s tema silene dlouhyma tahama nepratel, tak to bude treba i dobrahra.
  • Asi tak, ale to jsem byl notně mladší... *7*
  • Hosi mylite se. :) Trojka byla nejhorsi, to uz nebylo klasicke UFO. Navic v priserne grafice. Jednicka nebo dvojka, ktera ale byla zase ponekud neprehledna. Takze jediny mozny vitez je vlastne puvodni XCOM.
  • Tak to mas stesti. Jinak by hrozilo propadnuti a opakovani celeho rocniku. ;)
  • Hezký článek, XCOM mám už delší dobu v merku, až na tu kýčovytou grafiku mě to pořád láká. Koncept vzájemného pohledu veterána a nováčka na "remake hru" je to asi nejlepší co šlo použít, napsat. Ten pohled do základny vypadá skvěle, někdo asi sledoval chov mravenců. Původní X-COM sem nehrál, ale mám z toho obavy...z těch taktických možností hry. Malé mapy budou nutit hráče přemýšlet přímočare pokud nebude mít prostor k manévrování. Zmínka o používání kouřových granátu v původní hře by měla být taky na zváženou pro tvůrce. Doufám, že to bude pořád dost taktické, aby mě to pak nezačalo po chvíli nudit.
    Nakonec jsem dostal i porovnání ovládacích periferiích a nebylo to zcela příjemné zjištění.
    Každopádně díky!
  • No důležité bude oživit zájem o značku . Vytasit se s FPS jako Syndicate by byl jasný propadák . Jako spinoff se možná časem i to FPS ujme . Útoku na základnu se možná dočkáme , i když o množném čísle bych nemluvil díky " vylepšení " v podobě sítě satelitů :( ( což je ze strategického pohledu u napadení vyspělejším nepřítelem nesmysl první třídy) . Absenující výsadková technika na bojišti je ..... *12*
  • Tak jsme se skoro dočkali , nový grafický kabátek pro 19 let staré principy tu bude co by nevidět ...
    Asi většina čekala něco víc ( někdo o dost méně ), ale přesto je tohle jedna z mála her , kterou si asi koupíme za plnou cenu . Smát se nebo plakat ... svět se v kopr obrací, takže alespoň díky za to , že to bude tahovka (s nemilosrdnými realtime stopkami ).
  • Paulcz
    Pro mě strašidelná byla, může za to atmosféra a hudba. Pokud se tedy bavíme o původních X-COMech
  • sice to nebyla recenze, ale dozvědel jsem se o hře více než z 90 procent plnohodnotných recenzí zde. Bravo *14*
  • *9*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit