Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • samuel.polak
    Huraaaa, šermovanie ala JEDI KNIGHT OUTCAST je spät, respektive nieco podobne :D
  • Tikov
    Teď ještě jak se popasují s ovládáním na myš, ale vypadá, že MaB styl by šel (když se bodání hodí na MMB)
    • Veskoslav
      Pokud jsem se dobře díval, tak konečně ukázali i K+M:)
    • Magister_Peditum
      Vždyť to tam Bocan hraje s klávesnicí a myší...
      • Tikov
        pardon toho jsme si nějak nevšiml... ale koukám, že to na MaB nevypadá :/
        • Dobře, že to nevypadá jako M&B. M&B 2 bude taky, ale věřím, že tahle hra jde trochu jinam a hlavně má na širší záběr a větší úspěch. Když se soupeř brání, je to přeci jen trochu větší sranda, ne jako v M&B.
          • M&B samozřejmě bránění obsahuje a to jak automatický tak manuální (směr obrany ukazuješ myší), jinak souhlasím, že tahle hra by měla mít širší záběr než M&B, tam je to čistě o boji a taky je jejich soubojový systém dosud nepřekonaný, obzvlášť v modu cRPG, takže když se Bocanův soubojový systém přiblíží byť jen z půlky tomu M&Blejdímu budu radostí skákat do vzduchu.
        • Magister_Peditum
          Všechno jako M&B vypadat nemusí, ne?
          • Tikov
            nemusí, ale přijde mi to jako nej systém- tzn. jsem mírně zklamán, že se směr útoku vybírá klávesnicí.
  • Jenom velika skoda ze nedelaji i videa v rodnem jazyce :( Hned bych byl nadsenejsi ze se u nas vytvari dobra hra.
    • No tak 2x tolik práce s tím, nevim jestli by se jim to vyplatilo.
  • Proc se mi zda, ze je v kazde ceske hre aspon jeden Ales Ulm?

    http://m.c.lnkd.licdn.com/mpr/pub/image-fy8xnzUIJYjSJoIW7P371hdjtqolDplqWkqHx-ditme141zqqkqG2zd1PqoK-ZwALk/ales-ulm.jpg

    :)
  • Keyz
    Stejně je zoufalé, jak dlouho trvalo něž někdo přišel z inovací boje zbraněmi na blízko z FP pohledu. Tak aby to vypadlo věrohodně.

    WH to mají velice obtížné, když musí prorazit s něčím novým. Lidi po tom neskočí jako po fantasy hře, kde každý zná jak to funguje. Za tohle prostě +.

    Bohužel nové věci to mají vždy obtížné a lidi to pak hodnotí často přísněji. Stačí se mrknou na recenze zajetých značek. Často kolem 80 % z maxima a když tam přidají drobnost ihned mají více a taky jím lidi více odpustí. Viz případ s patchama u Batmana apod.
    • Jenom tyhle hry nehrajes…

      chivalry, warband
      • wenceslaus
        War of the Roses mi k tomu přijde nejblíž... a pořád docela daleko :-)
      • Keyz
        Nehraji, ale tam nemáš takovou fyziku a přenos energie aby meč sjel po brnění apod.

        Rozhodně jsem to tam nepozoroval. Jestli to tam je, tak to je dobře.
  • Doufam, ze tahle hra bude uspesna a pak vydaji hru a nebo datadisk se samurajskou tematikou.
    • Magister_Peditum
      Já naopak doufám, že hezky dlouho zůstanou u "evropské" tématiky.
    • hlavně ty katany
      • wenceslaus
        V manga grafice a se školačkama...
        • Úroveň ignorantů na games tiscali je vážně ohromná. Tohle jsem nikde jinde ještě nezažil.
        • XorxoxTalarius
          Hergot, jsi mi pripomnel ze jsem chtel dokoukat Girls und Panzers *1*
          • wenceslaus
            Na to jsem taky na Youtube narazil, když jsem hledal něco o Pz38... docela šok :-D
  • Dildo_Vagins
    Neví někdo jestli bude ve hře model poškození ? Třeba když jsem ve videu viděl bodnutí do oblasti střev/jater, tak přece jinom by to ten protivník neměl úplně ignorovat a mělo by to ovlivnit jeho rychlost/sílu útoku/rychlost pohybu apod. Nicméně s lukem jsem spokojen - jedna rána do hlavy a protivník je mrtev, ne jako v jisté nejmenované hře, kde jsem musel nastřlet protivníkovi do hlavy minimálně 20 šípů :D a kolikrát ani to nebylo dost. Jinak nemám co dodat, zatím to vypadá skvěle.
    • Lawliet
      Hele někde jsem zaslechl, že bude třeba "ošacení" umýt od krve. Moc to tvůj dotaz neřeší, ale dává to celkem naději.
  • Tushan
    tak já doufám že po tomhle zustanou všichni trollove a zavistivci ve svích doupatech protože ukázka byla naprosto perfektní *4*
    • Veskoslav
      O dvě virtuální zmrzliny a Colu, že ne.
      • Jistě, že ne, když tu už jeden smrdí. Tvůj první komentář tu byl vybudován již před více jak deseti minutama.. :)
        • Veskoslav
          Co to zase meleš hehe? Neotravuj.
          • Však klid kašpárku, myslel jsem to pro tentokrát v dobrým. U Kingdom come nemám náladu na srandičky s tvojí entitou.
  • KronosDeret
    + tricko GITS, body navic :)
  • Je dobře, že soubojový systém je takto založen. Alespoň si bude hráč více zbraní vážit.

    Což mě přivádí na zajímavou myšlenku. Teď jsem dohrál první MAFII, a nikde jinde jsem ve hrách neviděl, aby postava prvním klikem namíříla zbraň a na soupeře a teprve pak vystřelila. Nejsem si úplně jistý, ale v žádné jiné hře jsem to nikdy neviděl. A střílení z auta je taky pohádka. Kám se hrabe v tomto směru GTA.
    • proč by to mělo automaticky zaměřovat?
    • Ale jo, našlo by se ze pár. Co si osobně vybavím, tak Hidden and dangerous. I když pravda - stejní tvůrci, stejný manýry.
      • Přesně tak. Hodně dobrá hra je Chameleon, bohužel je trochu neznámá širšímu publiku.

        Ale zpět k videu, podobnou prezentaci jsem viiděl u prvního Zakínače. Holt, to chceme precizní, a tak to má být :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit