Přejít na výpis diskuzí
Všechno, co jste kdy chtěli vědět o soubojích v Kingdom Come (ale báli jste se zeptat)
11.2.2014 | Petr Poláček
378 příspěvků
-
Huraaaa, šermovanie ala JEDI KNIGHT OUTCAST je spät, respektive nieco podobne :D
-
Teď ještě jak se popasují s ovládáním na myš, ale vypadá, že MaB styl by šel (když se bodání hodí na MMB)
-
-
Pokud jsem se dobře díval, tak konečně ukázali i K+M:)
-
Vždyť to tam Bocan hraje s klávesnicí a myší...
-
-
pardon toho jsme si nějak nevšiml... ale koukám, že to na MaB nevypadá :/
-
-
Dobře, že to nevypadá jako M&B. M&B 2 bude taky, ale věřím, že tahle hra jde trochu jinam a hlavně má na širší záběr a větší úspěch. Když se soupeř brání, je to přeci jen trochu větší sranda, ne jako v M&B.
-
-
M&B samozřejmě bránění obsahuje a to jak automatický tak manuální (směr obrany ukazuješ myší), jinak souhlasím, že tahle hra by měla mít širší záběr než M&B, tam je to čistě o boji a taky je jejich soubojový systém dosud nepřekonaný, obzvlášť v modu cRPG, takže když se Bocanův soubojový systém přiblíží byť jen z půlky tomu M&Blejdímu budu radostí skákat do vzduchu.
-
-
Všechno jako M&B vypadat nemusí, ne?
-
-
nemusí, ale přijde mi to jako nej systém- tzn. jsem mírně zklamán, že se směr útoku vybírá klávesnicí.
-
-
-
-
-
Jenom velika skoda ze nedelaji i videa v rodnem jazyce :( Hned bych byl nadsenejsi ze se u nas vytvari dobra hra.
-
-
No tak 2x tolik práce s tím, nevim jestli by se jim to vyplatilo.
-
-
Proc se mi zda, ze je v kazde ceske hre aspon jeden Ales Ulm?
http://m.c.lnkd.licdn.com/mpr/pub/image-fy8xnzUIJYjSJoIW7P371hdjtqolDplqWkqHx-ditme141zqqkqG2zd1PqoK-ZwALk/ales-ulm.jpg
:) -
Stejně je zoufalé, jak dlouho trvalo něž někdo přišel z inovací boje zbraněmi na blízko z FP pohledu. Tak aby to vypadlo věrohodně.
WH to mají velice obtížné, když musí prorazit s něčím novým. Lidi po tom neskočí jako po fantasy hře, kde každý zná jak to funguje. Za tohle prostě +.
Bohužel nové věci to mají vždy obtížné a lidi to pak hodnotí často přísněji. Stačí se mrknou na recenze zajetých značek. Často kolem 80 % z maxima a když tam přidají drobnost ihned mají více a taky jím lidi více odpustí. Viz případ s patchama u Batmana apod. -
-
Jenom tyhle hry nehrajes…
chivalry, warband -
-
War of the Roses mi k tomu přijde nejblíž... a pořád docela daleko :-)
-
Nehraji, ale tam nemáš takovou fyziku a přenos energie aby meč sjel po brnění apod.
Rozhodně jsem to tam nepozoroval. Jestli to tam je, tak to je dobře.
-
-
-
Doufam, ze tahle hra bude uspesna a pak vydaji hru a nebo datadisk se samurajskou tematikou.
-
-
Já naopak doufám, že hezky dlouho zůstanou u "evropské" tématiky.
-
hlavně ty katany
-
-
V manga grafice a se školačkama...
-
-
Úroveň ignorantů na games tiscali je vážně ohromná. Tohle jsem nikde jinde ještě nezažil.
-
Hergot, jsi mi pripomnel ze jsem chtel dokoukat Girls und Panzers *1*
-
-
Na to jsem taky na Youtube narazil, když jsem hledal něco o Pz38... docela šok :-D
-
-
-
-
-
Neví někdo jestli bude ve hře model poškození ? Třeba když jsem ve videu viděl bodnutí do oblasti střev/jater, tak přece jinom by to ten protivník neměl úplně ignorovat a mělo by to ovlivnit jeho rychlost/sílu útoku/rychlost pohybu apod. Nicméně s lukem jsem spokojen - jedna rána do hlavy a protivník je mrtev, ne jako v jisté nejmenované hře, kde jsem musel nastřlet protivníkovi do hlavy minimálně 20 šípů :D a kolikrát ani to nebylo dost. Jinak nemám co dodat, zatím to vypadá skvěle.
-
-
Hele někde jsem zaslechl, že bude třeba "ošacení" umýt od krve. Moc to tvůj dotaz neřeší, ale dává to celkem naději.
-
-
tak já doufám že po tomhle zustanou všichni trollove a zavistivci ve svích doupatech protože ukázka byla naprosto perfektní *4*
-
-
O dvě virtuální zmrzliny a Colu, že ne.
-
-
Jistě, že ne, když tu už jeden smrdí. Tvůj první komentář tu byl vybudován již před více jak deseti minutama.. :)
-
-
Co to zase meleš hehe? Neotravuj.
-
-
Však klid kašpárku, myslel jsem to pro tentokrát v dobrým. U Kingdom come nemám náladu na srandičky s tvojí entitou.
-
-
-
-
-
+ tricko GITS, body navic :)
-
Je dobře, že soubojový systém je takto založen. Alespoň si bude hráč více zbraní vážit.
Což mě přivádí na zajímavou myšlenku. Teď jsem dohrál první MAFII, a nikde jinde jsem ve hrách neviděl, aby postava prvním klikem namíříla zbraň a na soupeře a teprve pak vystřelila. Nejsem si úplně jistý, ale v žádné jiné hře jsem to nikdy neviděl. A střílení z auta je taky pohádka. Kám se hrabe v tomto směru GTA. -
-
proč by to mělo automaticky zaměřovat?
-
Ale jo, našlo by se ze pár. Co si osobně vybavím, tak Hidden and dangerous. I když pravda - stejní tvůrci, stejný manýry.
-
-
Přesně tak. Hodně dobrá hra je Chameleon, bohužel je trochu neznámá širšímu publiku.
Ale zpět k videu, podobnou prezentaci jsem viiděl u prvního Zakínače. Holt, to chceme precizní, a tak to má být :)
-
-