Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Malleth
    Konečně se někdo snaží posunout šermířský souboje na jinej level. Přijde mi že většinou vývojáři dělaj jen nutný minimum.
    • Lawliet
      Přesně. Jako mnozí jiní jsem fascinován soubojem z GoT a tohle by mi tu atmosféru mohlo docela přiblížit, jaké to je sundat panáčka ve full plate armor proti kroužkové košili a vyvařené kůži.
      • tak bacha, Bronn si docela poradil... *3*
  • Inquisitor
    Co dodat, vypadá to fantasticky.
  • Tushan
    tak já doufám že po tomhle zustanou všichni trollove a zavistivci ve svích doupatech protože ukázka byla naprosto perfektní *4*
    • Veskoslav
      O dvě virtuální zmrzliny a Colu, že ne.
      • Jistě, že ne, když tu už jeden smrdí. Tvůj první komentář tu byl vybudován již před více jak deseti minutama.. :)
        • Veskoslav
          Co to zase meleš hehe? Neotravuj.
          • Však klid kašpárku, myslel jsem to pro tentokrát v dobrým. U Kingdom come nemám náladu na srandičky s tvojí entitou.
  • Keyz
    Stejně je zoufalé, jak dlouho trvalo něž někdo přišel z inovací boje zbraněmi na blízko z FP pohledu. Tak aby to vypadlo věrohodně.

    WH to mají velice obtížné, když musí prorazit s něčím novým. Lidi po tom neskočí jako po fantasy hře, kde každý zná jak to funguje. Za tohle prostě +.

    Bohužel nové věci to mají vždy obtížné a lidi to pak hodnotí často přísněji. Stačí se mrknou na recenze zajetých značek. Často kolem 80 % z maxima a když tam přidají drobnost ihned mají více a taky jím lidi více odpustí. Viz případ s patchama u Batmana apod.
    • Jenom tyhle hry nehrajes…

      chivalry, warband
      • wenceslaus
        War of the Roses mi k tomu přijde nejblíž... a pořád docela daleko :-)
      • Keyz
        Nehraji, ale tam nemáš takovou fyziku a přenos energie aby meč sjel po brnění apod.

        Rozhodně jsem to tam nepozoroval. Jestli to tam je, tak to je dobře.
  • Jestli jsem předtím nebyl novým Vávrovým dítkem úplně uchvácen, teď smekám - soubojový systém obsahuje obrovské množství úplně nových prvků (které z hloupého švihání mečem vzduchem dělají skutečný souboj), prvků, které jinde nejsou.

    Já jen doufám, že se to vyplatí, ale hlavně doufám (a zároveň mám strach), aby to dotáhli do konce. Proč to píšu: pokud se to neudělá pořádně, bude to příliš vidět a působit hloupě. Ale držím palce!
  • Já bych tam chtěl řemdih. Už jenom proto, že mě zajímá, jestli tim člověk, pokud je dostatečně levej, může zranit sám sebe (ve hře, v reálu to mam ověřený).
    • fallanga
      Ono je v reálu možný zranit sám sebe třeba i mečem. Mám to ověřený, je to možné.
    • ucho
      spíš bude zajímavý, jak spolu budou bojovat lidé, kdy bude mít každej jinou zbraň...
      • Keyz
        Asi nahrají techniky boje se všemi zbraněmi a jejich bojové kombinace jako tu udělali u meče.

        I když nahrávat ředmich musí být sranda Roztočíš to....
        • ucho
          no tak by mě zajímalo, jak bude vypadat souboj neozbrojeného člověka s mečem. tedy jak to bude vykrývat a tak :) nebo sekyrka a meč.
          • Tipoval bych tri mozna reseni:
            1.) Pokud jejich soubojovy system bude obsahovat moznost uhybu, tak neozbrojeny proti zbrani = zadne kryty, nutnost uhybat

            2.) Pokud jejich soubojovy system nebude obsahovat moznost uhybu, tak budou akce "krytu beze zbrane proti zbrani" suplovat jako uhybne manevry.

            3.) Zadna dedikovana moznost obrany. Nutnost bud uteci, drzet se mimo dosah oponentovy zbrane nebo velmi agresivne utocit na oponenta a nedovolit mu zbran pouzit.
            • Paulcz
              4) použít na obranu/útok cokoliv co máš po ruce :)
            • Já bych se toho, že bude možný se promlátit skrz pěstma nebál. Můžeš bejt dobrej jak chceš, ale o rytíře v plátový zbroji si stejně maximálně zlomíš ruku.
            • Magister_Peditum
              Zase ale aby to nedopadlo tak, že zkušený hráč bude moci procházet hrou beze zbraní, protože všechny doslova umlátí pěstmi. Prostě bych to udělal tak, že sice určitou šanci mít nebožák beze zbraně bude, ale nebude moc velká.
            • Osobne bych uvital reseni ad 1.).
              Ano je to omezujici, jelikoz v realnem boji existuje moznost zbran oponentovi vykroutit z rukou, nicmene Assassin's Creed praxe uci, ze ingame nehraje strach prilis velkou roli a vysledkem je pak temer stoprocentni uspesnost odzbrojujicich technik.

              Takze osobne bych volil moznost uhybat, ale ne za cenu vzdaleni se od protivnika. Zkombinovano s moznosti oponentovi zbran vyrazit ne chvatem (ala AC), ale uspesnym uderem, kopem nebo serii uderu/kopu (oponent zavravora/padne a upusti zbran) by to pro mne osobne davalo dostatecne verohodny system. Ozbrojeny bojovnik ma vyhody, ale neozbrojeny take neni bez sance.
            • ucho
              no a toho se trochu bojím. ani jedno řešení mi nepřijde takové, že přidá na reálnosti a spíš je svazující. v tomhle má paradoxně výhodu to zjednodušené plácání ala skyrim a oblivion, kdy tam něco šmrdláte aktuální zbraní a ono to podle síly zbraně dělá damage.
              zatím si prostě nedokážu představit, jak to bude fungovat a zachová si to tu komplexnost soubojů, o kterou se snaží. na řešení jsem celkem zvědavý...
          • Počítam, že souboj neozbrojenej člověk vs. meč bude vypadat asi tak, že ten neozbrojenej vezme nohy na ramena.
  • Chim
    Já je vždy umlátím argumenty a ubodám svým ostrovtipem. Ale i tak ty souboje vypadají dobře.
    • XorxoxTalarius
      Nevim za co ty minusy, prece jenom dohrat to bez jedineho souboje je velice zajimava vyzva :)
      • Chim
        Přesně tak. A já už se bál, že zůstanu nepochopen *1*
  • Ľudia, táto hra je hotová asi tak, ako sú hotové diaľnice na Slovensku, tak sa trochu uvedomte *7*
    • ucho
      to je chyták, že? na slovensku nejsou dálnice...
    • Tak aspoň máte teda work in progress - u nás je to tak akorát - fuck you in progress....a bacha ďourááááá!!!!! *1* *1* *1* *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit