Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • RIP english *1*
  • Každý má jiné měřítko pro zábavu. Pro mě třeba není zábavné hrát hru, ve které není výzva a je jednoduchá. Proto mě baví "úchylárny" jako Arma3.
  • Magister_Peditum
    No zrovna AC je v soubojích tak triviální, že to ani moc zábavné není...
  • Soubojový systém Assassin's Creed je casualizací systému, který Ubisoft implementoval ve hře Prince of Persia: Warrior Within.

    A právě systém PoP:WW je podle mého názoru vybalancovaný tak akorát - zábavný, svižný, ale na druhou stranu nezvýhodňuje hráče až natolik, že se hra stává nezáživnou (případ AC série).
  • Budu trochu skeptický ohledně bojového systému. Myslím, že nejzábavnější je systém ala Assassin Creed. Ono ne vždy realistický znamená zábavný. Zatím na mě ty boje působí spíš nerealisticky, protože je to vždy rána, pauza několik vteřin, pak zase rána .. pauza ... rána ... pauza ... Boj je málo akční.
  • Tomu "píchnutí" se říká výpad :D
  • wenceslaus
    Tak to se špatně chápem. Já chtěl jen dokázat, že šerm byl pořádně rychlý a že i ve zbroji nebyl o tolik pomalejší. Ty body na hruď a pod. by samozřejmě proti pancíři nebyli moc platný. Tu ránu do hlavy bych nepodceňoval, dokáže dost rozhodit a dala by se použít i ve zbroji.
  • A abysme nebyli ve všem v protikladu, tak samo souhlasím s rychlostí meče o tom žádná ;)
  • Ale tak jako dobře, já se nechci nějak hádat. Talhofferova škola je samo super, ale neříkej mi, že věříš v úspěšný zakončení souboje pro člověka, kterej by tenhle styl (viz. tvoje video) použil proti týpkovi v brnění.
  • O čem to mluvíš, jaký braní zbraně? Celou dobu je řeč o videu, který jsi postl výš. Žádný odebrání zbraně tam nevidím. Vypadá to tak na 2-3 styly (jestli to není jen jeden lehce odlišnej), kdy si dělaj rychlý výpadu na hlavu. Takže ještě jednou. Kdyby tenhle výpad někdo provedl proti někomu, kdo má brnění, tak s největší pravděpodobností neuspěje. Což ve své době moc dobře věděli a proto to taky nepoužívali. Jen pro upřesnění, pořád mluvím o tom tvým videu, abys zde zase nepletl pátý přez devátý.
  • Paulcz
    4) použít na obranu/útok cokoliv co máš po ruce :)
  • Já bych se toho, že bude možný se promlátit skrz pěstma nebál. Můžeš bejt dobrej jak chceš, ale o rytíře v plátový zbroji si stejně maximálně zlomíš ruku.
  • Tak o zklamání určitě nebude řeč. Ať už si o Vávrovi myslíte co chcete - je to perfekcionalista a má tým plnej lidí, kteří vědí co dělají - tohle bude dobrá hra - jak moc to ukáže čas. Možná bude problém s tím, že to bude mít spoustu nových věcí - hráči pak mají tendenci být více kritizovat. Přeju jim to - nezávislá studia dělající AAA tituly jsou potřeba - nejen z pohledu naší země, ale celosvětově (RSI a Space Citizen, CD Projekt), protě lidi, kteří jsou řízeni hlavně hráči ne kravaťáky....
  • ucho
    tak počítám, že já zklamanej nebudu. já budu spokojenej, když zvládnou vymodelovat slušně vypadající svět, který vychází z naší krajiny. to další beru jako bonus, kdy mám ve vývojáře důvěru :) každopádně mě ale zajímá, jak se s některými věcmi poperou a jak moc se to odkloní od sandboxové klasiky...
  • No jak říkám - hráči chcou vždycky víc a víc *1* To už je moc komplexní, možná tam bude něco podobného, ale až tak velké naděje bych si nedělal - člověk je pak zklamanej a může si za to někdy sám *1*
  • Pleteš dohromady dvě věci - bojovou zbroj a turnajovou zbroj. Ta druhá byla opravdu těžká tak, že musel být rytíř zvedán na koně a nedokázal se sám pozbírat ze země.
  • fallanga
    Ono je v reálu možný zranit sám sebe třeba i mečem. Mám to ověřený, je to možné.
  • Dostal to do břicha a brnění na sobě opravdu měl, sice jen kyrys, ale do něj to taky dostal. Tudíž že lehl až po ráně do obličeje, byť skrze hledí, mi přijde docela reálné.
  • Rozhodne. Moda vyholovani prisla az ve 20 stoleti, afaik :)
  • Magister_Peditum
    Zase ale aby to nedopadlo tak, že zkušený hráč bude moci procházet hrou beze zbraní, protože všechny doslova umlátí pěstmi. Prostě bych to udělal tak, že sice určitou šanci mít nebožák beze zbraně bude, ale nebude moc velká.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit