Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • to už jim nepomůže
    • tato hra může člověku zníčit zdraví
  • no ja si preju aby hraci WOT byli v krovi a nehejbalise xD aspon muj Bombomecik nemine s 2000lb bombama xD
  • Podpora více jader procesorů bude?
    • fyzika by se měla počítat na jiném jádře CPU než zbytek hry :)
      • pro ty co neumí číst a tudíž mi dali mínusko: - there will be multicore support, Havok will use that (a mimochodem nebude v patchi 9.0, ale možná až v 9.2)
        ;)
  • Odehrál jsem v této hře víc než 25 000 bitev a nakonec moje míra frustrace dosáhla vrcholu. Realismus je nula, random generátor 25% k vzteku, rychlost přidávání nových map tristní, neustálé rebalancování statů vozidel aby všechna měla 50/50 win/lost je frustrující, nové módy nejsou. Nakonec jsem ze hry a jejích zásadních a nikdy neřešených bugů, chyb a podivností tak naštvanej, že jsem přestal a Warthunder si užívám daleko víc.
    • Těch 25 tisíc bitev je jako vtip nebo jsi u toho opravdu strávil tolik času? Jestli je to pravda, tak je mi tě docela líto. Zkus občas jít ven a nebudeš řešit ne-realismus *7*
      • Kdyz si to dast kazdej den hodku az dve pred spanim, tak to za ty 3 roky nahrajes uplne vpohode ... znam osobne lidi, ktery maji vic.
    • Přitom prostředky měli, financují další dvě hry, a kupovali nějaké padlé vývoj. studio, kdyby chtěli mohli předělat tanky kompletně....
      Proč se neinspirovat u konkurence, mít rozdělenou obtížnost jako u WT : arkáda, hystorické ... ať se je kam posouvat ve skillu, a opravdovou castumizaci jako třeba MWO, ne jenom grind lajnu komponentů které slouží k spomalení expení, a spětně se k nim nemá smysl vracet.
      • To by ovsem nejdriv museli vykopnout 3/4 tymu ... a predevsim arogantni pipiny ... wotko bylo nejlepsi v bete, a pak uz to jde od 10 k 5. Naslibovali hory a doly ... a zrealizovali z toho jen ty nejvetsi kktiny (jako trebas klaksony ... lol), v tomhle pripade byl nastesti rev hracu dostatecne slyset na to, ze to nakonec do hry nedali.

        Jen se obavam, ze z wt a kombinacnich bitek tanky/letadla ... minilane v arkade rezimu, vyleze taky pekna kravovina ... predevsim v situaci, kdy jednomu tymu zbydou jen tanky ... a druhymu jen letadla ....
    • Souhlas presne a Warthunder hraju taky sem si rikal jak sem moch hrat wot a ty letadla odnich xD Wartunder sou tam 3 mody arcade real a sim + kdiz umres nemusis cekat jak trubka proste hrajes dal + uz se tesim az tam budou letadla proti tanku hraci xD voprasim miho bombardera
      • čaute, také hraju Warthunder hlavně ve vzduchu s letadlem se šance mezy hráči vyrovnávají a je tam prostor i pro chyby. Navíc je příjemné si zvolit obtížnost bitvy. Pokud si chci jen zablbnnout, dám si arkádu a když chci něco náročnějšího, zvolím nějaký ten envent na realistik nebo simulátor.
  • Asi už jim pomalu dochází, že zlatou rybku dvakrát zasebou neuloví, a už vůbec ne ve vodách MMO, a tak se konečně začínají starat o to co je vyneslo nahoru - tanky.
    Bohužel myslím trochu pozdě, většina lidí co se mnou začínala v betě už dávno utekla, a ty co nabrali přes reklamu v televizi většinou dlouho nevydrží.
    • Sak jo, je to naprosto tragicky, a navic ten jejich balanc system, kterej byt jen trochu nadprumernyho hrace hned penalizuje tim, ze mu do tymu dat skvadru dmntu.
  • je vidět že konkurence je vždy dobrá pro zákazníka, bohužel WoT zatím jen reaguje a nepřichází s ničím novým
    • Co to meles za nesmysly. Na co reaguje? Vzdyt nemaji v tancich konkurenci. Wot hraje 1M hracu denne. WT 60k. WG normalne pracuji na vylepsovani sve hry. Havok upravuji pro multiplayerove pouziti uz 1,5 roku kdy gaijin o tancich jenom snil.
      To si jako myslis, ze ted uvideli CBT GF a rychle za mesic udelali HAVOK?
      Podivej se jak vypadala hra pred 2 roky a ted. Normalne ji vylepsuji jak po graficke strance tak fyzikalni.
      http://www.youtube.com/watch?v=3qft0DocNIM

      Gaijin zatim jenom vymysli jak udelat tanky+letadla aby to nekoncilo takhle
      https://www.youtube.com/watch?v=NS8El6BeGMY&feature=youtu.be
      • A pak sys strcil ruku do plen, z zjistil ze netusis o cem plkas ... wot 1M hracu hraje ... tak +- celkem. Denne ani ve snu.
        • miluju když někdo někoho uráží aniž by měl správné informace *7*
        • pouze na ruském servru dosáhla hra milionu a sto tisíc uživatelů připojených najednou ve stejnou dobu, kdyžtak si pogoogli
      • ano WG mal dosť času na to aby to urobil a WT asi menej čo znamená že Gaijin aspoň nespí ako WoT kím nepríde konkurencia .... a ÁNO je to reakcia na WT GF už dávno vedeli o tom preto sa pripravovali. A nechapem preco porovnavas WoT s WT keď WT je len v closed BETA!!!! takisto hram WoT ale keď vyjde WT tak určite prejdem aj na to. P.S. to čo WG doteraz robil je na smiech.
      • Boje narodu. Detalnejsi poskozeni vozidel, detalnejsi prostredi, realisticky gameplay, realisticka fyzika... tohle vse uz, oproti wot, wt ma a bylo to davno ohlasene. A nesmime zapominat ze jsou teprve v closed beta, kdyby nebilo gajinu tak se wot nemusi nikam pohnout. Uvidime jak dopadne souboj az se tanky wt otevrou siroke verejnosti
      • strabo
        Já tedy zareaguji jen na video od Gaijinu.
        Je to jeden z mála live serverů kde se vůbec dá s bombardéry lítat a zatím tam chybí jak AAA tanky (whirbelwind s 4x20mm kanony nebo s jednou 40mm by jim řádně zatopil) tak stíhačky protivníka (ti co lítají WT tak vědí co takový Yak, La5 nebo Aircobra s bombardérem udělá). A ano zatím je to jen takový bomber dream, jenže to se hodně rychle změní.
  • Jim nepomuze ani svecena voda, ale dejme tomu ze oukej lepsi grafika... ale tak v 2016, mozna. *1*
  • Papierove tanky, Max viditelnost 700m, "historically balanced vehicles", velkost mapy 1km^2 a hitpointy. Navyse updaty su bud nove tanky (premiove ofc) alebo nove mapy ktore su vacsinou nehratelne. Nope, never again.
    • už pridávajú aj lagy..
      • To vis, to je ten jejich "multicluster" ... i decko ze skolky by to vyresilo lip ... u podobny gamesy totiz muzes mit klido 1 (slovy JEDEN) login server (=> neresis kktiny jako rozdelovani a slucovanis serveru), u nej je ti celkem uprdele latence. A pak distribuujes jednotlivy bitky - na 1-N stroju => absolutne se ti nemuze stat, ze by server(y) nestihal(y) - samo pokud nechces vyjebat s nakladama a zdimat co se da za kazdou cenu.

        A co myslis, kdyby (potencielne) bezela jedna bitka na jednom serveru ... kolik ruznych spot pointu muze vyhodnocovat? Tech smesnych 6 ... ? * 30? bych rek, ze zvladne o par radu vic.
        • Ty o herních serverech vis velké nic, ze?
    • pravdu máš :)
  • lagy v hezci grafice
  • No tak diky tomu si to asi zase nainstaluju a otestuju..
    Pokud pujde vice ničit i budovy tak to bude o dost zabavnejsi

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit