Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • tejto hre zt nepomoze nic, je robena tak, aby aj slabsi hrac mal sancu = diskriminuje normalneho hraca (miznuce strely, 4 z piatich striel sa odrazia,po zasahu do zadnej casti tanku protivnika kolno mu spadne pas atd...) hral som tu hrz roky, uz mam dost hrania s blebeckami co strielaju do vlastnych, skacu do vody atd
  • Lidi by pořád jen chtěli něco co je naprosto realný a přitom zábavný. WoT má k realným bojům daleko ale to neznamená že to je špatně, špatní hráči si možná moc nezahrajou ale ve hře, která bude realističtejší si taky moc nezahrajou a taky si budou stěžovat na kvality/nekvality hry.
    • kdo chce něco trochu reálného zahraje WT Ground Forces, v tom problém WoT ale není, problémem je ta nezábava v arkádovce. Nevím jak tobě ale mě stačilo pár tisíc bitev (v betě a myslím 5k+ teď) a už mě to nebaví hrát ani v platoonu :/
    • To se ples... lidi by chteli hru !realistickou! ... a to je rozdil. Realna hra by musela zcela dokonale simulovat vsechny aspekty techniky/pocasi/psychologii/...

      Realisticka hra ... nemusi simulovat vubec nic, staci, kdyz se chova tak, jak hraci ... !OCEKAVAJI! ze by se chovat mela.

      Ocekavani pak vychazeji z her/filmu/knizek/reality ... a je to jejich ruzna kombinace.
      ***
      Tudiz, kuprikladu u tankovy hry ... by bud nemelo vubec byt delostrelectvo (to by smysl davalo) nebo by melo fungovat ocekavatelne => ok, muzes mit protitankovy delo nekde v okopu a muzes likvidovat tanky, pripadne muzes pouzivat neprimou palbu, ale pak pocitej s tim, ze bez zastrileni trefis leda prd ... a ze HEgranatem tanku neubllizis.
      Stejne tak by lidi ocekavali, ze pokud trefi plechovku s 30mm pancirem 130mm granat ... ze ji rozebere doslova na atomy ... a ne ze plechovka frci vesele dal. Pripadne lidem prijde tak nejak normalni, ze tank toho vydrzi nejvic zepredu ... a ne ze 76mm prostreli metr ekvivalentniho pancire na ostruze IS-7. Stejne tak by lidi ocekavali realnou munici s realnymi ucinky a potrebu ji vhodne volit podle situace/protivnika, cimz dochazim k tomu, ze lidi si chteji predevsim otestova realne existujici a nikoli scifi tanky. A ze to nejde vybalancovat? Ale jde, uplne vpohode ... co si vyberes, tygra, kterej bude (v meritku hry) 10x za prejezd mapy tankovat/opravovat/... nebo T-34, ktera ho z dalky neprostreli ... ale muze k nemu dojet? A podobnych veci se da vymyslet hromada, jak vyresit to, aby na bojisti panovaly realite bllizke podminky a slozeni techniky. I kdyby nic jinyho ... tak te zreguluju tim, ze s tygrem budes holt ve fronte cekat trebas 20 minut na bitku ... nez se na tebe dostane a neni (obzlvast v tom mnoztvi lildi) problem poskladat zcela realny seskupeni techniky. Samo, to vyzaduje mit omezeny mnoztvi techniky ... a ne 500 scifi tanku.

      Kupodivu wotko nejlip fungovalo v bete, kdy tam byla jen nepatrna cast techniky ... proc asi...
    • Mas to trochu pomotane. Problem WoT je prave v tom, ze spatni hraci si zahraji. Prece hraji pro zabavu. Takze strilet ptaky nebo letadla je prece desna prca. Co na tom, ze nezvladaji ani zakladni informace na mape, ze nemaji ani zakladni pojem o strategii. Prece tezky tank musi hlidat arty, ze? Takze ne, jediny, kdo si nezahraje je clovek s alespon pulkou funkcniho mozku.
      • Průměrný hráč s tím možná bude mít problém, ale pochybuju o tom že se to někomu stává každou bitvu. Dobrý hráč si s tím ve většině případech dokáže poradit. Neříkám že nejsou případy kdy má někdo tak blbej tým že s tím nejde nic dělat ale vážně pochybuju že se to někomu stává tak často že by si nemohl kvalitně zahrát aspoň polovinu času co u toho straví. A ti co ne tak podle mě taky nejsou bůh ví jak skvělí hráči.
        • Ty zjevne netusis jednu malickost, kterou si dokonce wg dal patentovat ... ale oni balancuji nejen techniku ... ale i !hrace!. Takze tvoje sestava retardovanych spolubojovniku neni ani moc nahodna ... je dana tvejma schopnostma. Cim ses lepsi, tim vetsi dmnty dostanes do tymu. A protoze ani to by nemuselo stacit (mam na ucte i 11killu v jediny bitce), tak ti jeste posadej za rajcaky bulhara, kterej nevi kde je v pravo a kde vlevo (= netrefis ani tank, kterej mas celej v kruhu, pripadne ti plechovka, kterou bys rozmack prstama, cinkne i goldovej naboj).

          Kdyz sem jeste pravidelne hraval, tak sme hrali v cete ... a naprosto standardni prumernej vysledek .. byl, ze sme dali 2/3 enemaku sami. Zabava? Mozna 1-2 bitky ... daleko vic si cenim tech nekolika malo bitek (z tisicu a tisicu), kdy sme narazili na vyrovnanyho soupere. A to i kdyz sme trebas prohrali.
          • MM se řídí pouze váhou tanku v MM tabulce, ničím jiným ;) MM skillu není, MM Win ratio neexistuje, to je jen a pouze rumor :)
        • a jak jsi napsal, s půlkou mozku si moc nezahrajou, těm bez mozku stačí málo a ti co maj jen půlku si zahrajou jen ve vzácných situacích.
  • Hráno na x360 v betě a jakmile vypršel triál PJU PJU pryč z disku. Jako chvilková zábavka v pohodě ale jakmile se tam sejdou maníci co to tam šijou přémiovou municí tak se to moc nedá no :( I ty vývojové stromy takové nějaké divné :D
  • "balance between realism, historical accuracy and gameplay" ...to me pobavilo. Byt tam nejaky balanc tak bych to snad i hral *1*
    • Chtel bych videt vase vysledky ve WT a pak ve GF.
      Pokud jses nemehlo ve WoT tak budes taky ve WT *1*
      Ve WT ten balanc taky neni dokonaly ale hrac si umi poradit.
      Luzer se bude porad na neco vymlouvat.
    • Ale balanc tam přece je. Já balancuju mezi totálním znechucením a akutním záchvatem zuřivosti už po třech bitvách *3*
  • na tej hre ma ale irituje nejvic ze si nemohu vybrat mapy jake chci hrat, furt mi to cpe same kravoviny, a dobrych map co tam je by slo spocitat na prstech jedne ruky
    • neblázni, hráčský výběr map by jim rozbil ten jejich hardcoded křehoučký MatchMaker :D (BTW Komarin v nejbližší budoucnosti bohužel nezmizí...)
  • Ne ze bych wargamingu veril byt jen jedno jediny slovo ... fyziku slibovali 3 roky ... a jak do dopadlo se muze kazdy presvedcit ... takze lol lol lol.
    • A mimochodem, pro "minuskare"

      http://www.bigworldtech.com/images/stories/games/world_of_tanks/worldoftanks12.jpg
      http://www.bigworldtech.com/images/stories/games/world_of_tanks/worldoftanks06.jpg

      Z "ingame" obrazku ... kdo videl ve wotku dest, necht se hlasi. Prense takto je to prezentovano, a presne stejne dopadnou ona slibovana "vylepseni".
  • Slyšíte ten sykot vařícího se procesoru který v roce 2014 úpí pod zátěží jednojádrové aplikace?
    • Multicore Support bude tento tok
    • Nevím jesli je to jen jejich neschopností optimalizovat nebo mají vývojový tým ze středověku, ale at' už je to cokoliv dnes je to nepřijatelné.
      • Je to kvůli tomu jejich enginu - ten na tohle vůbec nění dělaný.
        • Na stankach anginu najdes, ze multicore podporuje, tak si vyber, kdo kde zvani a lze ... (podotykam, ze engine si wg koupili).


          Commercial License FAQ

          What client platforms are supported?

          We have a mature Windows DirectX 9 solution that scales very well and supports a wide range of hardware, from GeForce 2 & Pentium 3 up to modern Shader Model 3 GPUs on multi-core systems providing near photo-realism. This client is constantly being upgraded to the cutting edge.
          • no podle testu a rozboru je World of Tanks jedno vlaknova aplikace
            • To zcela nepochybne ... ale i wargaming v bete tvrdil, ze to do ostryho provozu prekompilujou jako multicore ... pak zacli banovat lidi, co jim to pripomeli. Vzhledem k jejich jinym schopnostem ... bych tak nejak predpokladal, ze se jim to proste ani nespusti.
  • hm, škoda, World of Lags jsem již odinstaloval
  • Nejlepsi tankove souboje ma a jeste asi i dlouho mit Red Orchestra: Ostfront 41-45, ktera je 8 LET STARA !!!! *16*
    • Souhlas. RO1 je pecka a s módem Darkest Hour ještě větší... Škoda, že RO2 nešla v jejich stopách
    • wenceslaus
      Ta je výborná, ale Achtung Panzer mi přijde přecijen lepší.
  • Chcelo by to konecne poriadnu single player Tankovu hru. Mozu to spravit super ako len chcu, aj tak bude zazitok sprzneny tupymi hracmi.
    • Kozy
      Znáš Tiger Hunt? Tu hru jsem jako malej miloval i když mi přišla pekelně těžká.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit