Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • cca od října 2012, ale moc to nehrotím +/- 6000 bitev.
  • Neexistující tanky. Javore zase paranoia level 9000?
  • Ty o herních serverech vis velké nic, ze?
  • Multicore Support bude tento tok
  • tejto hre zt nepomoze nic, je robena tak, aby aj slabsi hrac mal sancu = diskriminuje normalneho hraca (miznuce strely, 4 z piatich striel sa odrazia,po zasahu do zadnej casti tanku protivnika kolno mu spadne pas atd...) hral som tu hrz roky, uz mam dost hrania s blebeckami co strielaju do vlastnych, skacu do vody atd
  • kdo chce něco trochu reálného zahraje WT Ground Forces, v tom problém WoT ale není, problémem je ta nezábava v arkádovce. Nevím jak tobě ale mě stačilo pár tisíc bitev (v betě a myslím 5k+ teď) a už mě to nebaví hrát ani v platoonu :/
  • MM se řídí pouze váhou tanku v MM tabulce, ničím jiným ;) MM skillu není, MM Win ratio neexistuje, to je jen a pouze rumor :)
  • To asi moc dlouho nehrajes ... dneska to mozna +- funguje.
  • Ty zjevne netusis jednu malickost, kterou si dokonce wg dal patentovat ... ale oni balancuji nejen techniku ... ale i !hrace!. Takze tvoje sestava retardovanych spolubojovniku neni ani moc nahodna ... je dana tvejma schopnostma. Cim ses lepsi, tim vetsi dmnty dostanes do tymu. A protoze ani to by nemuselo stacit (mam na ucte i 11killu v jediny bitce), tak ti jeste posadej za rajcaky bulhara, kterej nevi kde je v pravo a kde vlevo (= netrefis ani tank, kterej mas celej v kruhu, pripadne ti plechovka, kterou bys rozmack prstama, cinkne i goldovej naboj).

    Kdyz sem jeste pravidelne hraval, tak sme hrali v cete ... a naprosto standardni prumernej vysledek .. byl, ze sme dali 2/3 enemaku sami. Zabava? Mozna 1-2 bitky ... daleko vic si cenim tech nekolika malo bitek (z tisicu a tisicu), kdy sme narazili na vyrovnanyho soupere. A to i kdyz sme trebas prohrali.
  • To se ples... lidi by chteli hru !realistickou! ... a to je rozdil. Realna hra by musela zcela dokonale simulovat vsechny aspekty techniky/pocasi/psychologii/...

    Realisticka hra ... nemusi simulovat vubec nic, staci, kdyz se chova tak, jak hraci ... !OCEKAVAJI! ze by se chovat mela.

    Ocekavani pak vychazeji z her/filmu/knizek/reality ... a je to jejich ruzna kombinace.
    ***
    Tudiz, kuprikladu u tankovy hry ... by bud nemelo vubec byt delostrelectvo (to by smysl davalo) nebo by melo fungovat ocekavatelne => ok, muzes mit protitankovy delo nekde v okopu a muzes likvidovat tanky, pripadne muzes pouzivat neprimou palbu, ale pak pocitej s tim, ze bez zastrileni trefis leda prd ... a ze HEgranatem tanku neubllizis.
    Stejne tak by lidi ocekavali, ze pokud trefi plechovku s 30mm pancirem 130mm granat ... ze ji rozebere doslova na atomy ... a ne ze plechovka frci vesele dal. Pripadne lidem prijde tak nejak normalni, ze tank toho vydrzi nejvic zepredu ... a ne ze 76mm prostreli metr ekvivalentniho pancire na ostruze IS-7. Stejne tak by lidi ocekavali realnou munici s realnymi ucinky a potrebu ji vhodne volit podle situace/protivnika, cimz dochazim k tomu, ze lidi si chteji predevsim otestova realne existujici a nikoli scifi tanky. A ze to nejde vybalancovat? Ale jde, uplne vpohode ... co si vyberes, tygra, kterej bude (v meritku hry) 10x za prejezd mapy tankovat/opravovat/... nebo T-34, ktera ho z dalky neprostreli ... ale muze k nemu dojet? A podobnych veci se da vymyslet hromada, jak vyresit to, aby na bojisti panovaly realite bllizke podminky a slozeni techniky. I kdyby nic jinyho ... tak te zreguluju tim, ze s tygrem budes holt ve fronte cekat trebas 20 minut na bitku ... nez se na tebe dostane a neni (obzlvast v tom mnoztvi lildi) problem poskladat zcela realny seskupeni techniky. Samo, to vyzaduje mit omezeny mnoztvi techniky ... a ne 500 scifi tanku.

    Kupodivu wotko nejlip fungovalo v bete, kdy tam byla jen nepatrna cast techniky ... proc asi...
  • a jak jsi napsal, s půlkou mozku si moc nezahrajou, těm bez mozku stačí málo a ti co maj jen půlku si zahrajou jen ve vzácných situacích.
  • Průměrný hráč s tím možná bude mít problém, ale pochybuju o tom že se to někomu stává každou bitvu. Dobrý hráč si s tím ve většině případech dokáže poradit. Neříkám že nejsou případy kdy má někdo tak blbej tým že s tím nejde nic dělat ale vážně pochybuju že se to někomu stává tak často že by si nemohl kvalitně zahrát aspoň polovinu času co u toho straví. A ti co ne tak podle mě taky nejsou bůh ví jak skvělí hráči.
  • Mas to trochu pomotane. Problem WoT je prave v tom, ze spatni hraci si zahraji. Prece hraji pro zabavu. Takze strilet ptaky nebo letadla je prece desna prca. Co na tom, ze nezvladaji ani zakladni informace na mape, ze nemaji ani zakladni pojem o strategii. Prece tezky tank musi hlidat arty, ze? Takze ne, jediny, kdo si nezahraje je clovek s alespon pulkou funkcniho mozku.
  • Lidi by pořád jen chtěli něco co je naprosto realný a přitom zábavný. WoT má k realným bojům daleko ale to neznamená že to je špatně, špatní hráči si možná moc nezahrajou ale ve hře, která bude realističtejší si taky moc nezahrajou a taky si budou stěžovat na kvality/nekvality hry.
  • To zcela nepochybne ... ale i wargaming v bete tvrdil, ze to do ostryho provozu prekompilujou jako multicore ... pak zacli banovat lidi, co jim to pripomeli. Vzhledem k jejich jinym schopnostem ... bych tak nejak predpokladal, ze se jim to proste ani nespusti.
  • Chtel bych videt vase vysledky ve WT a pak ve GF.
    Pokud jses nemehlo ve WoT tak budes taky ve WT *1*
    Ve WT ten balanc taky neni dokonaly ale hrac si umi poradit.
    Luzer se bude porad na neco vymlouvat.
  • Tos měl procesor a gafiku podtaktovanou ne? Mám GTX560ti a corei5 na max nastaveni v 1920X1080 me to nejde pod 50fps.
  • miluju když někdo někoho uráží aniž by měl správné informace *7*
  • no podle testu a rozboru je World of Tanks jedno vlaknova aplikace
  • pouze na ruském servru dosáhla hra milionu a sto tisíc uživatelů připojených najednou ve stejnou dobu, kdyžtak si pogoogli

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit