Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • No těším se, ne že ne. Ale grafiku jsem tedy čekal lepší. Kde jsou ty časy, kdy byla bethesda technologicky 5 let napřed. Tohle je snad ten samej engine z předchozích dílů :D.
    • minuly byl z oblivionu a tenhle je ze skyrimu
      • aha aha, to je tím, že mají už asi 20 let ten stejný engine... http://en.wikipedia.org/wiki/Gamebryo
      • Jo, jenže to je verze 1.5 toho enginu co byl v oblivionu
  • Fallout je moje nejoblibenejsi hra. Co je tohle za srajdu?!
  • s ohľadom na skúsenosti z posledných rokov, je podľa mňa trailer nastavený správne. Po uvedený môže byť grafika už len lepšia. čo bude príjemná zmena po vlne grafického downgrade za posledný rok. Kedy na prezentovaných traileroch vyzerá hra úžasne a po vydaní sa zistí, že to nebol tak úplne gameplay, aj keď to tvorcovia tvrdili.
    • No ja som od CD red nevidel ziadny trailer ktory by nezodpovedal hre. Ano videl som videa z alpha verzie ktore vyzerali inak ale to je normalne pocas vyvoja, to vsak niesu trailery.
      • Ano jsou. A jinak to snad ani nebudeme řešit ne?
        • Vidim ze o vyvoji hier toho teda moc nevies. To akoze mali ukazovat zabery az par mesiacov pred koncom ked uz si boli isty ako to bude vyzerat? Urcite by to vsetkych "potesilo" ach jaj ta naivita.
          • "vidím, že toho o vývoji her moc nevíš" No opravdu nevím. Proto jsem závislý na těch trailerech. Ne každý jako ty mohl dopředu v roce 2013 vědět, že udělají downgrade. No dokonce ani oni to nevěděli. :D Díky bohu za takové jako ty.
    • Třeba se rozhodnou to vydat i na Vitu a downgradnou grafiku na její úroveň. :D Když úž může CD red, tak může každý.
  • Tenhle hype train si nechám ujet, první dva Fallouty jsem miloval,trojku jsem tak nějak projel,ale nic moc to ve mně nezanechalo a New Vegas jsem se vážně snažil mít rád, protože byla od mýho oblíbenýho studia, ale nakonec můj zájem po pár hodinách vyhořel.

    P.S. Tím netvrdím že to jsou špatné hry, prostě nemají "sexappeal", který v RPG hledám
    • Fallout 3 pre mňa osobne bolo veľké sklamanie.. ale to isté môžem v podstate povedať o každej hry od Bethesdy - neviem v čom je problém, ale vždy na ich hry teším a nakoniec nič - pritom New Vegas bola parádna hra.. bola od Obsidianu a od nich zase nemávam nejaké prehnané očakávania a ich hry ma vedia zabaviť od začiatku do konca :)

      A teraz po Zaklínačovi 3 musí Bethesda ale poriadne zamakať na tom, aby vytvorila niečo tak dobré ako sa to teraz podarilo Poliakom
      • Proc? Jim staci, kdyz to koupis. A ty koupis, protoze si naivne myslis, ze to bude lepsi nez minule, dyk to slibovali. A nebo uz si nepamatujes jak to bylo minule. Hromada lidi to koupi proste proto, ze se to jmenuje fallout. A pak na to budou cumet jak puci.

        Kdy ze vyslo teso? loni? Kdy ze ma vyjit tohle? Pristi rok? Takze vemou mapu ze skyrimu, jehce s ni zahejbou, tuhle neco uberou, tamhle pridaj, rozkopirujou misto baraku stany ... misto paky bude ve stene lcd ... a vydaj to. Co by asi tak jinyho mohli za rok udelat?
    • Ty hry by nebyly spatny, kdyby se o sobe nesnazily tvrdit, ze je to fallout. Protoze fallout je predevsim system abilit, kterej zcela zasadne ovlivnuje to, jak budes hrat (proste kdyz nemas silu, tak hvy zbran mit nebudes, ale treba to ukecas). V tehle parodiich nemaj ability vliv prakticky zadnej, muzes postupovat kdykoli a jakkoli, pricemz zdaleka nejefektivnejsi je system fps ... kde tvoje schopnosti (mineno postavy) nemaj vliv vubec zadnej, protoze daleko podstatnejsi je, do jaky diry zalezes aby za tebou mob nemoh.

      Ostatne skyrim funguje presne stejne. I diky levelovani sveta. Od RPG proste cekam, ze toho vlka co sem ho po narozeni zabijel 1/2 hodiny rezatym rejcem v rozdrbanych hadrech sejmu v daedricky zbroji pohledem. A ne ze ho budu vrazdit stejnou 1/2 hodinu.
      • to s tím vlkem, to byl ale hlavně problém děsně vyhajpovanýho a dost nezvládnutýho Oblivionu, ne? jsem myslel, že ve Skyrimu už byl level-scaling na přijatelný úrovni (nehrál jsem)
        • Spis vic zakamuflovanej, ale kouka z kazdyho rohu.

          Je to easy ... v oblivionu si prosel dung, (teda spis 10x stejnej, jen na jinym miste) ve finale si dostal treba krouzkovou zbroj. Sel ses vyspat, to ti dalo level (cela hra sla vpohode dohrat na lv1) a vsichni bezdomaci kolem meli stejnou krouzkovku.

          Ve skyrimu vlezes do dungu na lv 1 = budou tam potkani. Vlezes do stejnyho na lv 10 = budou tam medvedi ... ale rozhodne se ti nestane, ze bys prisel trebas do nejakych ruin a tam te neco sfouklo na prvni dobrou, a pak jeste 100x, dokud nebudes mit lv 50+ trebas. To co by se dalo nazvat bosem, zabijes stejne dobre jako noob v rozdrbany kosili se stipaci sekerou v ruce jako v daedricky zbroji. Jediny co te pripadne omezuje v rozletu je qstova linie. A pak samo to, ze to tentokrat leveluje samo, takze at chces nebo ne, driv nebo pozdejs zacnes potkavat "silnejsi" potvory. Samo i obycejny potvory sou silnejsi a vydrzej odpovidajicne vic.

          Takze vysledek je presne ten, co sem popsal, potkas vlka, a zabijes ho treba tretim uderem. Potkas ho po 100 hodinach hrani, a zabijes ho tretim uderem.

          Navic po nejaky +- hodce mas na sobe zbroj a v ruce zbran, kterou pak uz budes nejspis pouzivat do konce hry, protoze nez se dostanes k necemu lepsimu, tak uz to nebudes potrebovat.
  • spoock
    Lol, zase hejt na grafiku. Možná není úplně TOP, ale rozhodně je prostředí bohatší, než ve F3 a LasVegas. Osobně jsem s podobnou grafikou počítal, přeci je to jen engine ze Skyrimu, překlopený na Fallout
    • Tak do toho zapocitej, ze tohle je prece alfa, takze se nemuzes divit, kdyz to po vydani bude vypadat 2x hur.
    • No jestli se nepletu, tak ten engine je akorát překopanej engine z oblivionu. A to je snad 12 let stará záležitost.
      • engine je z roku 1997.... http://en.wikipedia.org/wiki/Gamebryo
    • A já doufal , že se Skyrimem to už moc společného mít nebude .....
    • to je hezké, jenže to jsou hry 6 , 7 roků staré, btw už tehdy jsem si říkal co je to za hnus *7*
  • Far Cry 4 je taky open world a jak vypada uzasne a to bezi na konzolich v 60 FPS...aspon budou vtipny bug videa na youtube
  • Kozy
    Ten pes je sice zoufalej ale jinak to je hezky barevný, nevim proč by postapo muselo být nutně šedivý.
    Za mě jo.
    • Taronyu
      Nech také kľudne je. Ale nech sa to už potom nevolá Fallout.
  • jindra.veliky
    i stary gameplay video z Prey 2 vypadalo mnohem lip nez tenhle trailer...tohle melo byt spis pro x360 a ps3, ale asi to nestihli dodelat, protoze v tom jejich bug enginu nic nefunguje :D

    to meli radsi zrusit tohle a vydat pokracovani Prey
    • Ty asi zjevne neco nechapes ze. Trpis spatnou domnenkou ze vyvojari se honi za fotorealicnosti. Nevim kde si takovou hovadinu sebral. Je uplne jedno ze nejakej Prey 2 vypadal lip, tahle grafika tomu svetu sedi, nevim proc by to melo vypadat jak unreal engine 4 nebo buhvi co. Mel by si zacit pouzivat mozek, uz takovejch jako ty mam plny zuby a reknu ti kdyby se ta postapokalypsa mela udat, tak si pro tebe prijdu jeste predtim a rozmazu te po cely mistnosti.
      • Ty si zase pleteš pojmy s dojmy. Jedna věc vytvárná stylizace grafiky (a právě zde mají vývojáři možnost směrovat vizuál k směrem k fotorealističnosti nebo stylizaci uplně jiným směrem) a druhá věc je technická úroveň-tedy vyspělost enginu.
        Takže tato hra by mohla mít podobný feel i na unreal engine 4.0, jen by to vypadalo lépe.
        Takže než začneš někomu radim s používáním mozku, tak začni prvně u sebe. *3*
        • ja sem zapomnel no ze kompletni zmena enginu udela uplne ten samej feeling jenom to vypada lepe :D nejvetsi joke co sem kdy slysel. Neskutecny tohle.
          • nějakej nas**nej, ne?:) je hezký že učíš na VŠ, ale slušný chování jsi evidentně nikde nepochytil.
          • Neschopný jakékliv argumentace, jenom urážky. Pak kdo tady neví o čem mluví. *1*
            Zřejmě to je naprosto zbytečný, ale pokusím ti to vysvětlit jednodušeji, třeba to pomůže.
            Zvolený engine =//=vizuální stylizace hry. Má sice jistý vliv na konečný výsledek, ale není to nic zásadního.
            Jestli si myslíš, že když UE4 prezentovali ukázkami, které se snažily blížit fotorealismu, tak na něm neuděláš hru s vizuálem podobným třeba WoW, Dishonored nebo Borderlands, tak seš naivka.
            Ale pobavil si mě, když už nic. *3*
            • Nic ve zlém, ale jsi uplně mimo. Doufám, že ta škola kde učíš nemá nic společného s pc/herní grafikou, jinak by mi těch studentů bylo fakt líto.
              Dál reagovat nebudu, zjevně to nemá cenu. Hezký den. *3*
            • no, koukam ze naivka ses ty, a velka. A da se pochybovat o tom zda si vubec opravdu pochopil to, o cem jsem mluvil. Ja uz jsem argumentoval dostatecne, nesedime taky v diskuznim poradu na nove s brejlickama a sakem a nemrkame a nedelame to ze misto odpovedi na otazky blejeme pul hodiny nesouvisejici srajdy. Tudiz prosim te prestan s vetama jako "neschopen argumentace". Samozrejme ze jenom urazky. 90 procent tyhle planety a zejmena cesky republiky jsou naprosty paka ktery ja musim poustet ke zkouskam ve skole, aby ta skola vubec mela nejaky vychozeny bakalare. Ty, kterej zjevne nechape ze NE, ten vizual tam opravdu neudelas (proc myslis ze je tolik enginu?), nejsi vyjimkou. Znovu rikam - zvoleny engine a stylizace te hre sedi, nikdo se nesnazi o to aby to vypadalo jako kdyz se podivas z okna nebo nejaka ukazka z unreal enginu, nebo prey 2 apd (coz byla implikace cloveka co napsal puvodni prispevek - implikace toho ze to vypada zastarale). Tudiz znovu rikam, v tehle dobe NEEXISTUJE zadne "vypadat zastarale". Zastarale muzes rict o specifickem grafickem kabate her z prelomu tisicileti a i to uz lidi nevi jak to vypadalo (viz kecy "to vypada jak z roku 2004 - pricemz nemaji ani poneti jak vypadala hra z roku 2004 a jediny co takovy lidi zaslouzi je vytisknout screenshot z one hry, po*rat ho a rozmazat jim to po ksichte). Cili, engine zvolili asi z jisteho duvodu, nezvolili jiny engine protoze tu stejnou stylizaci na nem ac jakz tak hodne letmo udelat muzes, tak je to JINE, a ztrati to absolutne onen feeling.
        • dalsi co absolutne nevi o cem mluvi. Nema cenu argumentovat s vymastenym cechackem.
    • Trailer dokázal navnadit a o to jde . Hry dávno nesoudím podle rozlišení a počtu polygonů co umí vykreslit (a že to už teď vypadá na několik zhusta osázených měst (ugh generičnost Bethesdy) , opět tu budeme mít detailnější obraz pustiny .... ale mám ten dojem že Fallout3 i New Vegas bojovalo s mnohem většími neřestmi než byla grafika. Doufám že až vyjde 4 , tak tu nebudeme mít tu stejnou hratelnost a série se konečně s novým enginem posune tam kde měla být už trojka ....
      • Krom toho, Fallout nikdy nebyl o super fotorealisticke grafice, ale o pribehu a propracovanem universu postapokalyptickeho sveta. Jde tam hlavne o pribeh, a kdo je do serie a do her spravne zazranej, tak si ani nevsimne nejake grafiky, bude to vnimat tak ci tak jako by tam byl a prozival to on sam. Krom toho hry jako COD nebo Prey o pribehu zrovna moc nejsou takze vyvojarum nezbyva nic jineho nez nalakat na grafiku. To je jako si u adventur stezovat ze chybi propracovany skill tree :D
  • Po zkoumani vseho mozneho na strankach noveho Falloutu jeste par postrehu: Hra je dostupna v predprodeji i pro ceskou republiku v siti JRC. Boston se ted nejspis bude nazyvat Diamond City (nebo to bude mozna jeste jina oblast mimo boston). Zrejme se toho hodne bude tocit okolo tematu baseballu. Dale bych si dovolil tipnout, ze poprve je take venovana velka cast traileru i obdobi pred dopadem bomb (ten chlapec co utika do Vaultu napadne pripomina alter-ego z Tranquility Lane), tak hadam, ze uvodni cast hry bude venovana teto dobe, bud jako maly chlapec ktery pred dopadem bomb bezi do vaultu a o cca 25 let pozdeji vyleze ven (ale na to je lidstvo prilis vzpamatovane) a nebo pozdeji z vaultu vyleze nejaky jeho pra-pra potomek. A jelikoz si toho nikdo nevsiml, tak musim podotknout jednu vec....snad poprve v historii Falloutu hlavni hrdina promluvil skutecnym hlasem, takze hadam, ze konecne bude mit hlavni hrdina vlastni hlas. Toliko me postrehy a dojmy (nikoliv fakta, takze jsem otevren vsem nazorum).

    P.S.: Ta grafika se mi docela libi...jelikoz je Fallout vzdycky vice ci mene parodii na idealy z 50. let v americe, kdy byla barevnost prakticky vsude, tak se nedivim ze je to tak prosvetlene, zarive a optimisticke.
    • Co tak vidim vsechny ty stiznosti na grafiku atd. tak myslim, ze to dopadne tak, ze Fallout 4 budou hraci bud naprosto milovat, nebo nenavidet :( Ja ho uz ted miluju, jsem na tehle serii prakticky zavisly (jak je asi poznat), takze ani neporovnavam jestli mam radsi F3 nebo FNV, nebo F2, nebo F1, vsechny dily byly bomba a kazdej mel svoje pro a proti. Navic tohle je trailer a jak se pise na strankach JRC, datum vydani nebude asi driv nez Brezen 2016, takze do te doby myslim, ze jeste zmeni hodne veci, vcetne grafiky, barvenosti, atd.
      • Vsechny hry od Bethesdy maji velkou zakladnu fanousku a stejne velkou zakladnu hateru. Tak to proste je a bude :D
  • Ty bláho já mam z toho husí kůží , už cítím jak se mi vrací to fanatické fanouškovství z dob Fallout 3.
    Peckovej trailer, jak se prolínaji záběry z minulosti a současnosti.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit