Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Atmosfera 0. Ty litajici lode a podobny nesmysly mi prijdou jak z nejakyho fantasy sveta ala Dishonored. Meli to radsi nechat delat Obsidiany, ty aspon vedeli, o cem Fallout je...
  • Všichni pláčou když hra zůstane stejná... Všichni pláčou když se hra změní... Občas opravdu přemýšlím nad logikou hráčů.. Jo než začne někdo, že jsem původní Fallouty nehrál tak je na omylu hrál jsem všechny a všechny díly se mi líbili i trojka, ale New Vegas byl lepší to bez debat :)
    • Amen.
  • Z té grafiky bych čekal, že to míří i na PS3.

    Takže tu máme Fallout napsaný Bethesdou, který vypadá jako z roku 2010. Na to se fakt může těšit jen masochista.
    • To máš recht, těšit se nato je dost risk, já hru beru v potaz a doufám v nejlepší. Hraju od 1990 takže GFX styl 2010 no problem, spíš mě zajímá RPG složka, propracovanost, casual/HC, atmosféra a podobný věci. Grafiku si par měsíců po vydání zmoduješ do alelůja pokud ti základ nebude stačit... vono je vlastně realně uplně jedno co vydaj, stačí at to nechaj open na modding, viz Skyrim *1* *2* *15*
  • Khanemis
    Mně osobně ta grafika nepřijde vůbec špatná. Spíš nevyrovnaná svým nasvícením (v některých chvílích to působí placatě a plastově, především během příběhové části videa, při momentkách z pohledu na krajinu je to naopak o poznání lepší, možná je něco z toho jen render, těžko říct). Co se mi naopak líbí je, že Bethesda konečně najala u Falloutu někoho, kdo umí udělat pořádné reálně působící modely. Chlapíci v power armorech zřejmě konečně nebudou vypadat jako děti ve špatné halloweenské masce (ty drobné postavy, téměř žádná ramena a látkové rukavice byly hrozné) a stejně tak úprava dalších assetů vypadá slibně. Se spoustou věcí si pak brzy poradí modeři, stačí, když bude alespoň trochu slušný základ. Taky se mi líbí, že (snad i díky New Vegas) konečně v Bethesdě znovuobjevili barvy a tak snad nebude všechno vypadat tak vyblitě zeleně jako ve trojce. I apokalypsa může mít živé barvy (což v současnosti dobře dokazuje i nový Max)

    Samozřejmě o hratelnosti se dá teď jen těžko spekulovat, ale minimálně ukázka lokací působí docela atmosféricky. Plus doufám, že ten sympatický ovčák bude jedním z možných společníků (a bude životaschopnější jak starý dobrý Dogmeat:))

    Mě tedy trailer docela nadchnul. Už jen tím, že namísto krátkých nejasných záběrů ukázal poměrně hodně na to, aby navnadil. A to potěší:)
    • No ja doufam, ze uz konecne opustili ten strasny engine na kterem jejich dila bezi snad od morrowindu. Treba uz po 15 letech konecne prestanou postavy levitovat nad zemi a nauci se po ni i chodit. Hlavne ale nesmi pokazit moznost modovani, bez toho bych si to asi ani nekoupil.
      • Khanemis
        Pochybuji, bude to pravděpodobně stejný engine, jen zase trochu více napucovaný. Určitě se nezbaví svých vývojářských nástrojů, které používají už tolik let. Zase na druhou stranu od třetího Falloutu po Skyrim udělal ten engine docela fajn změnu (třeba animace už nebyly tak vysloveně hnusné), takže třeba na tom ještě zapracují.
        Ideální to není, ale je pravda, že ta otevřenost modům zase vyvažuje některá negativa (už jen pro to, že i hráči s těmi jejich nástroji umí tvořit).
        Jsem jen zvědavý, jestli se jim do enginu podaří propašovat trochu větší interaktivitu prostředí. V současnosti je to hrozně mrtvé (přitom i některé experimentální mody ukazují, že by to šlo).

        Zase je pravda, že z toho videa mi přijde, že se snaží trochu stavět na vizuálu jejich (koupeného) Rage. Pochybuju ale, že by si vzali něco z jejich enginu.
        • No kdyz uz tu maji novou generaci konzoli, tak by byl nejvyssi cas poridit si neco poradneho. Zvlast kdyz si vzpomenu na ta mega mesta kde bylo venku najednou tak tucet lidi a kazdy domek se musi zvlast nacitat. Nebo kdyz tam mas vetsi fps, tak se ta hra totalne rozbije. Navic cely engine je na dx9 a je 32bit (z cehoz i vyplyvaji vyse popsane absurdity).
      • Smutná realita je ta, že by si nikdo nekoupil hry od Bethesdy kdyby nepodporovaly módy.
        Málo lidem však dojde, že pokud hra vyžaduje tuny módů aby se stala hratelnou, nedá se považovat za dobrou hru.
        • No ja bych si to dnes nekoupil, protoze proste tuhle firmu znam a vim, ze maji vzdycky neco resene naprosto podivnym zpusobem co bych chtel zmenit. Na druhou stranu takovy morrowind jsem jeste hral bez modu a rozhodne to nebyl problem. Kazdopadne kdyz udelaji zabavny svet tak budu rad, hlavne doufam ze tam nebudou tak nudne questy jako ve skyrimu.
        • PreidaQ
          Není pravda. Fanoušků Bethesdy je dost a ti určitě kupují na mody nehledě.
  • na strance madbrahmina fallout 3 nema ani vlastní založku a je tam pouze FNV; tolik asi k tomu jak F3 vníma pravoverna komunita hc hráču a fanoušku
    • PreidaQ
      Mimochodem lžeš, protože tam záložka je, jenom je evidentně záměrně schovaná.
    • Nj, naštěstí těch 5 HC vocasů na MB (a obecně v herním průmyslu) nemá takovou kupní sílu, aby se kvůli nim dělaly velké hry tak, jak si představují. Bohužel, o to víc jsou uřvanější a ubrečenější...
    • Myslíš ty 3 lidi?
    • PreidaQ
      Až na to, že jak co vnímají HC hráči a fanboyové, vůbec nikoho nezajímá, kromě nich samotných.
      • Protoze to jak to vnima masa ovci zajima vsechny, ze? Oh wait
        • Psychotic
          Zajímá to tvůrce, vydavatele, herní média a miliony hráčů. Pro začátek. Já bych řekl, že v poho :-)
    • Tam už i trailer na čtyřku teď dostává sodu :D
    • (Tak trochu) samozvaná pravověrná komunita hc hráčů a fans.
      • Tak trochu? *1*
  • Bethesda je podľa mňa najhoršia herná spoločnosť... dokonca horšia než posledné roky Ubisoft a EA. Tie ich hry vyzerajú tak hnusne plasticky a polovina mapy je automaticky generovaná. Nedávajú do toho žiadnu lásku. Typujem že polovina vnútorných lokácii bude jednoducho copy-paste, presne ako dungeony v Skyrim. Zastaralú grafickú stránku nepovažujem za až tak dôležitú, ale presne viem aká tá hra bude už teraz. Zabaví vás prvých pár hodín a potom sa vám totálne znechutí.
    • a stejne to zde dostane 10/10
    • PreidaQ
      Já přiznávám, že Skyrim byl hodně generický. Ale zábavnost (a z toho vyplývající vysoká hodnocení) mu nikdo neodpáře.
      • při srovnání s věcmi typu Far Cry nebo Assassin's Creed mi ani to označení generický nepřijde moc na místě
    • Psychotic
      Z toho, na jaké prkotiny si stěžuješ, lze o tobě vyvodit spoustu věcí :-)
      • stěžuje si na základní věcí co se týče hratelnosti. Z tvého komentu jde vyvodit o tobě, jak moc jsi povrchní a jak málo ti stačí ke štěstí...
        • Ono stěžovat si na hratelnost po prvním traileru toho taky hodně říká samo o sobě.
  • Enclaw
    Nečekal jsem že budu zklamanej tak brzo... Ta grafika mi přijde strašně barevná. A ta kvalita odpovídá bethesdě (hlavně ten pes bije do očí), ta hra ani nevyšla a už vypadá zastarale (Zaklínač vypadá o světelné roky lépe).

    Prvních 5 vteřin mi připomělo intro Falloutu 1 (ono je to spíš vykradačka, hlavně ta hudba, ale jen ze začátku). I tak se ale těším, protože většinu věcí co zmiňuji upraví mody, škoda jen že to tak nemůže být už od začátku..
    • Caincz
      Přesně jak píšeš, ta barevnost je strašná, pro mě to úplně postrádá Fallout atmosféru, a souhlasim i s tim vizuálem, pes i model hlavního hrdiny teda vypadají hrozně. Snad je ještě daleko do vydání a něco s tím udělají, protože takový zklamání jsem nečekal.
      • hele barvy se sweetFX už bych moc neřešil... radši bych se právě naučil ten program ovládat a nespoléhat na trapný nerd pressety, nic těžkýho, stejně je tu každej druhej programátor :)
        • Caincz
          No já to budu hrát na PS4, takže tohle se mě netýká, ale každopádně od hry za šestnáct stovek očekávám hotovej produkt, ne něco, co si budu muset dobastlit k obrazu svýmu. Samozřejmě chápu, že už se nikdy nedočkáme Falloutu ve stylu prvních dvou dílů, už bych to snad ani nechtěl, nedávno jsem si to koupil na GoGu, nadšeně rozehrál a vypnul to po deseti minutách, protože jsem si uvědomil, kolik krys a radscorpionů bych musel zabít, než by se začlo dít něco zajímavýho :) Jen prostě z toho traileru na mě vybaflo x detailů, co mi vadily - barevná miska na žrádlo pro psy, obecně mnohem míň zničený prostředí než dřív, divný jakože cool postapo město...Fallout pro mě vždycky byl mixem futurismu a 50. let s naprosto jasně daným vizuálním pojetím mrtvýho světa s pár pozůstatky technologie. Tady to nevidim. Možná nám příběhově vysvětlí, že to Boston a okolí neschytalo tak hustě, jako zbytek USA, ale to se mi moc nezdá. Je brzy soudit, ale chtěl jsem se na to těšit mnohem víc.
        • Enclaw
          SweetFX je pro mě dar z nebes.. používám ho pomalu v každé hře, i v Zaklínači to už tak dobré atmoféře pomohlo... Programátor sice nejse, ale s anglickým návodem to zvládne i cvičená opice *1*
          • taktéž :) a nejen 3d, např Pillars of Eternity se stím dalo hodně nakopnout (už jen doostření textur bylo jako bys to z medium dal na high) - supr program
  • Lukyz
    Datum vydání zatím neznáme, ale už teď to grafikou nezazáří, takže doufám, že to doženou řádnou atmosférou *4*
    • Prophet
      Engine, Engine never changes. *1*
      • ...nejdál :)
    • Grafika mi špatná nepřijde. Navíc na ní až tak nezáleží, minulej Bethesdí Fallout měl jiný problémy.
    • Musím se přiznat, že mě trochu zarazila ta barevnost.. ale třeba písečná bouře s Deathclawem vypádá užasně a večerní bouře také.. tak, když budou nedostatky, tak se to snad dožene modama.. :) Jen si nejsem jistej jestli to běží na Creation Enginu či na IdTechu..
      • Kozy
        Díkybohu za ty barvy, v New Vegas byla jenom žlutá a hnědá.
      • Já zas takovou barevnost uvítám. Ono lidi stejně tvořili mody které ty oranžové a zelené filtry rušily. Aspoň to vypadá trochu víc živě, pustina přecejenom není tak mrtvá jak se zdá. Taky tímto podle mě půjde kouzlit atmosféra tam kde je potřeba, né že to bude všude vypadat stejně.
  • Paulcz
    To je furt dokola :) Stejný engine, stejně odfláknuté zpracování, tupá a nepropracovaná hra a přitom kandidát na 10/10.. tenhle paradox nikdy asi nepochopím, musel bych z mozku vygumovat všechny ty dobrý hry co jsem kdy hrál :)
    • species
      souhlasim
    • Princ.Jablon
      New Vegas byl suprový
      • species
        New Vegas ale delal Obsidian, ne bethesda.
        • Princ.Jablon
          Já vím, nicméně o tom v příspěvku na který reaguji nebyla uzmínka, jen o enginu a open world mechanikách...ale jak říkáš, když dva dělají totéž, není to totéž (Bethesda X Obsidian) i i když mechaniky hry a engine je naprosto totožný
          • Paulcz
            To je otázka, nepovedlo se mi proniknout do New Vegas i přes to, že je Obsidian úplně někde jinde. Možná kdybych předtím nehrál F3. Přitom mi nevadí jednoduše pojaté a zpracované hry jako Neo Scavenger. Bethesda chce tvořit velké světy a to je super, ale kvalitní hry prostě vypadají jinak.
    • Chim
      Asi tak nějak.
  • Po zkoumani vseho mozneho na strankach noveho Falloutu jeste par postrehu: Hra je dostupna v predprodeji i pro ceskou republiku v siti JRC. Boston se ted nejspis bude nazyvat Diamond City (nebo to bude mozna jeste jina oblast mimo boston). Zrejme se toho hodne bude tocit okolo tematu baseballu. Dale bych si dovolil tipnout, ze poprve je take venovana velka cast traileru i obdobi pred dopadem bomb (ten chlapec co utika do Vaultu napadne pripomina alter-ego z Tranquility Lane), tak hadam, ze uvodni cast hry bude venovana teto dobe, bud jako maly chlapec ktery pred dopadem bomb bezi do vaultu a o cca 25 let pozdeji vyleze ven (ale na to je lidstvo prilis vzpamatovane) a nebo pozdeji z vaultu vyleze nejaky jeho pra-pra potomek. A jelikoz si toho nikdo nevsiml, tak musim podotknout jednu vec....snad poprve v historii Falloutu hlavni hrdina promluvil skutecnym hlasem, takze hadam, ze konecne bude mit hlavni hrdina vlastni hlas. Toliko me postrehy a dojmy (nikoliv fakta, takze jsem otevren vsem nazorum).

    P.S.: Ta grafika se mi docela libi...jelikoz je Fallout vzdycky vice ci mene parodii na idealy z 50. let v americe, kdy byla barevnost prakticky vsude, tak se nedivim ze je to tak prosvetlene, zarive a optimisticke.
    • Co tak vidim vsechny ty stiznosti na grafiku atd. tak myslim, ze to dopadne tak, ze Fallout 4 budou hraci bud naprosto milovat, nebo nenavidet :( Ja ho uz ted miluju, jsem na tehle serii prakticky zavisly (jak je asi poznat), takze ani neporovnavam jestli mam radsi F3 nebo FNV, nebo F2, nebo F1, vsechny dily byly bomba a kazdej mel svoje pro a proti. Navic tohle je trailer a jak se pise na strankach JRC, datum vydani nebude asi driv nez Brezen 2016, takze do te doby myslim, ze jeste zmeni hodne veci, vcetne grafiky, barvenosti, atd.
      • Vsechny hry od Bethesdy maji velkou zakladnu fanousku a stejne velkou zakladnu hateru. Tak to proste je a bude :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit