Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Zalezi jak maji napsany engine. Ale to neni nic neodporujici logice. Pokud do ruky snapne model metra, je to jako by possesnul druhy pawn. Stejne tak kolize s terenem - ty se jen tak nevypnou, pokud by to udelal,bylo by to dost slozite a mohlo by to udelat radnej bordel, atd... To neni ani vynalezavost, ale spis bezna praxe, jak to udelat s dostupnymi zdroji tak, aby to nebylo zabugovany a pusobilo to dobre v ramci moznosti. Vetsina techto veci vznika hlavne pri opravovani bugu. Co spis povazuji za developerskej amaterismus - zacit prekopavat tooly a engine, protoze "mi tam neco chybi"....
  • Fajn počtení.
  • New Vegas má mod kde se dá jezdit autama a lítat Vertibirdem, tak to asi v možnostech enginu je, i když mám pocit, že to chtělo nahrát nějaký externí skript

    PS: takže rádiový hlasatel Mr New Vegas ve hře opravdu fyzicky existuje? čas najít ho a narvat mu desku s Johny Guitar do chřtánu, když ji miluje tak že to pouští každých 5 minut *1*
    • Zayl
      Tak namodovat jde leccos. Problém je v tom, že mody tohohle typu většinou moc dobře nefungují. Vím že ve Falloutu 3 jsem jezdil na motorce, ale engine to kapku nestíhal a navíc na to ty mapy prostě nejsou dělané.
      • tj, ono to v tom enginu nebude tak složité udělat pro profíky z Bethesdy, ale jak se píše v článku, proč alokovat další finance kvůli jedné scéně, když to jde takto očurat

        jinak souhlas, s Vertibirdem jsem si zalítal jednou, vykropil Caesarův stan raketama a pak už jsem to snad nepoužival, ale s lítací plachetnicí ve Skyrimu jsem letěl na High Hrothgar "like a boss", místo abych se tam trmácel pěšky *1*
    • Tak modeři si to doskriptujou, tohle nejspíš vyřešil level designer který nemá s programováním zkušenosti.
  • Sr_Lobo
    Zajímavé čtení, díky za něj pane Loukotka.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit