Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hey zpozdeni oproti kotaku jenom skoro 2 mesice...
  • 26/27 nových. Ty ostudo cenzorská!
  • tak toho sem si nevšim, ve Witcherovi je asi gazilion baráků a že bych porovnával každej s každým :)
  • WalkingWad
    Mě spíš přijde, že co je, byla a bude standardní praxe, lidi objevili teď a diví se tomu. Říct, že je engine k ničemu jen takhle.. dost prvoplánové. Jak tu již zaznělo, než psát komplet kód pro ovládání nějakých strojů (vlaky, auta, letadala..) pro scénu, kde to bude 10 minut, je asi lepší to trochu obejít a ušetřit třeba 1000 člověkohodin. Stejně jak s těma zvukama, vždy tam musí být nějakej audiosource, a dávat ho ke každému tlačítku, třeba je to ulitba enginu, velikosti, náročnosti..

    Jinak článek moc pěkný, ale mrzí mě to resumé, z kterého vyplývá, že jsou to lemplové.. Reálně si myslím, že je trochu magie, že to vůbec běhá tak svižně a "funkčně".. Věřím tomu, že v kódu musí být ještě víc takovýchhle čar a kouzel kterýma si pomáhají..
  • Zajímavý článek, díky.
  • Zajímavý článek. Osobně nechápu výhrady k takovým improvizacím, když na sto procent splní účel a hráč nemá šanci nic poznat. To je jako bych se u filmu rozčiloval, že dům ve scéně je mimo záběr jen papundeklová deska.
  • Qsimil
    Uz i World of Warcraft ma spousty tech mensich radoby instanci pri plneni ukolu mezi sebou tezce okopirovane.
  • Dámy a pánové tak takhle troluju JÁ.
  • Ve Witcherovi 3 pochopitelně myslím.
  • Tak nemusíme chodit daleko. Snad i ve Witcherovi jsem si všiml velkého baráku (součást questu o mrtvých dětech v peci snad - a barák to byl na hoře zasněžený a již polospálený - už si to moc nepamatuji) uspořádaného se stejným nábytkem na stejných místech s jiným barákem na jiném místě. Bylo to tak nápadné, že mně to bouchlo do oka... *3*
  • Tak odejdi do německa, tady vás stejně nikdo nechce.
  • V tom připadě tahni zpatky do 13. stoleti ty degenerate
  • Tak nemaš psát sra*ky
  • Hele frajere tvoje profilovka mě jako muslima dost uráží. Změň ji nebo tě nahlásím!
  • cenzorovi zase začínba šichta *11*
  • Keyz
    Vylepšený ten starý. Jak moc, to nevíme.
  • Keyz
    Na to bethesda prostě nemá...Asi prodala málo her.
    Když to jinde jde, jde to i zde.

    Prostě na to kašlou to je celé. Pak to vypadá, jak to vypadá a jak jsi napsal. Dostačuje to a to je tak celé.
  • Fallout 4 už má nový engine ne?
  • Ale to stojí obrovské peníze víš ty chytráku? Mnohem levnější je vylepšovat stávající a pokud je to pro hru dostačující tak to stačí. Že to nestačí tobě a podobným chytrákům, kteří v životě nic neprogramovali ale jen blbě kecají v diskuzích, tak to opravdu nikoho nezajímá...
  • tj, ono to v tom enginu nebude tak složité udělat pro profíky z Bethesdy, ale jak se píše v článku, proč alokovat další finance kvůli jedné scéně, když to jde takto očurat

    jinak souhlas, s Vertibirdem jsem si zalítal jednou, vykropil Caesarův stan raketama a pak už jsem to snad nepoužival, ale s lítací plachetnicí ve Skyrimu jsem letěl na High Hrothgar "like a boss", místo abych se tam trmácel pěšky *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit