Přejít na výpis diskuzí
Kreativní metro z Fallout 3 je pouze vrcholkem ledovce vynalézavých vývojářských řešení
9.8.2015 | Ladislav Loukota
28 příspěvků
-
Zajímavé čtení, díky za něj pane Loukotka.
-
New Vegas má mod kde se dá jezdit autama a lítat Vertibirdem, tak to asi v možnostech enginu je, i když mám pocit, že to chtělo nahrát nějaký externí skript
PS: takže rádiový hlasatel Mr New Vegas ve hře opravdu fyzicky existuje? čas najít ho a narvat mu desku s Johny Guitar do chřtánu, když ji miluje tak že to pouští každých 5 minut *1* -
-
Tak namodovat jde leccos. Problém je v tom, že mody tohohle typu většinou moc dobře nefungují. Vím že ve Falloutu 3 jsem jezdil na motorce, ale engine to kapku nestíhal a navíc na to ty mapy prostě nejsou dělané.
-
-
tj, ono to v tom enginu nebude tak složité udělat pro profíky z Bethesdy, ale jak se píše v článku, proč alokovat další finance kvůli jedné scéně, když to jde takto očurat
jinak souhlas, s Vertibirdem jsem si zalítal jednou, vykropil Caesarův stan raketama a pak už jsem to snad nepoužival, ale s lítací plachetnicí ve Skyrimu jsem letěl na High Hrothgar "like a boss", místo abych se tam trmácel pěšky *1*
-
-
Tak modeři si to doskriptujou, tohle nejspíš vyřešil level designer který nemá s programováním zkušenosti.
-
-
Super, ale nebál bych se to rozvést. Až moc krátké.
-
Vtipné ale chtělo by to již nový engine...Ten to chtělo již minule...
-
-
Ale to stojí obrovské peníze víš ty chytráku? Mnohem levnější je vylepšovat stávající a pokud je to pro hru dostačující tak to stačí. Že to nestačí tobě a podobným chytrákům, kteří v životě nic neprogramovali ale jen blbě kecají v diskuzích, tak to opravdu nikoho nezajímá...
-
-
Na to bethesda prostě nemá...Asi prodala málo her.
Když to jinde jde, jde to i zde.
Prostě na to kašlou to je celé. Pak to vypadá, jak to vypadá a jak jsi napsal. Dostačuje to a to je tak celé. -
-
Hele frajere tvoje profilovka mě jako muslima dost uráží. Změň ji nebo tě nahlásím!
-
-
Dámy a pánové tak takhle troluju JÁ.
-
Tak odejdi do německa, tady vás stejně nikdo nechce.
-
V tom připadě tahni zpatky do 13. stoleti ty degenerate
-
-
-
Fallout 4 už má nový engine ne?
-
-
Vylepšený ten starý. Jak moc, to nevíme.
-
-
-
-
Zajímavý článek. Osobně nechápu výhrady k takovým improvizacím, když na sto procent splní účel a hráč nemá šanci nic poznat. To je jako bych se u filmu rozčiloval, že dům ve scéně je mimo záběr jen papundeklová deska.
-
Fajn počtení.
-
Zalezi jak maji napsany engine. Ale to neni nic neodporujici logice. Pokud do ruky snapne model metra, je to jako by possesnul druhy pawn. Stejne tak kolize s terenem - ty se jen tak nevypnou, pokud by to udelal,bylo by to dost slozite a mohlo by to udelat radnej bordel, atd... To neni ani vynalezavost, ale spis bezna praxe, jak to udelat s dostupnymi zdroji tak, aby to nebylo zabugovany a pusobilo to dobre v ramci moznosti. Vetsina techto veci vznika hlavne pri opravovani bugu. Co spis povazuji za developerskej amaterismus - zacit prekopavat tooly a engine, protoze "mi tam neco chybi"....
-
Zajímavý článek, díky.
-
Tak nemusíme chodit daleko. Snad i ve Witcherovi jsem si všiml velkého baráku (součást questu o mrtvých dětech v peci snad - a barák to byl na hoře zasněžený a již polospálený - už si to moc nepamatuji) uspořádaného se stejným nábytkem na stejných místech s jiným barákem na jiném místě. Bylo to tak nápadné, že mně to bouchlo do oka... *3*
-
-
tak toho sem si nevšim, ve Witcherovi je asi gazilion baráků a že bych porovnával každej s každým :)
-
Ve Witcherovi 3 pochopitelně myslím.
-
-
26/27 nových. Ty ostudo cenzorská!