Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Na ty mise na čas jsou už na workshopu mody který zvíší limit tahů,nebo ho zruší úplně
  • Škoda automatického povyšování. Chtěl bych si tým poskládat podle sebe.
    • Vidlec
      Je na to budova, která ti vojáky přetrénuje, nebo vytrénuje na požadované povolání.
  • Tip na njeakého dobrého youtubera čo to hraje? Osobne ma to nezaujíma ale rád si pozriem pár epizód.
    • Aneb, ako pod jednym vlaknom zjednotit vsetky decka z Games...
    • Už som našiel, Beaglerush je pro.
  • Vidlec
    Jak píše jeden člověk na steamu. Máte 95% šanci, že to spustíte :D

    Je tam spousta nepříjemných bugů, které nikdy neměli projít QA, ale jinak je to fantastická hra.
    Fuc*k Stun Lancery.
  • Cital som na Steame fora a su tam staznosti na timer - podla toho co som cital su tam misie, ktore maju velmi prisny casovy limit a jedina moznost ako ich zvladnut je bezhlavo bezat k cielu, co uplne vylucuje strategicky postup.

    Ti z vas co to uz hrali: co vy na to?
    • ano u 80% misi mas nejaky limit, ale popravde, diky tomu te ta hra nuti strategicky uvazovat. Navic tam mas i urcity stealth mod, takze az tak nehrozi, ze hned nabehnes pod kudlu nepratelum.
    • Tady je videt, jak nam zanr stagnuje. V Incubattion jsi musel mit v hlave propocitany kazdy actionpoint. Zavahani se prisne trestalo.

      XCOM2 bude jiste zabavna navykova hra. Jak by ale dopadla pri srovnani s fallout tactics, jagged alliance 2, silent storm, zmineny Incubation...?
      • mne nejvic nicila jagged alliance deadly games, vystiznejsi nazev pro hru by nikdo nevymyslel *1*
    • No minuly dil mel taky mise s casovym limiemt, ale neznamena to, ze musis bezhlave bezet k cili. Kazdopadne jestli te minuly xcom bavil, tak tohle je jeho vylepsena verze.
      • filias
        Tady je jich ale s prominutím jak nas***** Limity jsou taky o dost přísnější.
        • Asi je to dost i o náhodě (vyjma těch příběhových jsou mise náhodně generovány), protože já to měl zatím během cca 12 hodin v XCOM 2 zhruba asi polovinu misí bez časového limitu. Ale třeba se to ještě změní - moc ty mise s omezeným počtem tahů nemusím..jsem pak až moc závislý na save/load :D
          Naštěstí většina misí s časovým limitem začíná ve skrytém režimu, takže se dá obvykle doběhnout dost blízko k cíli, než je nutné začít boj a zpomalit tak postup.
        • uz jsi videl guerillovou valku, kde by ta slabsi strana mela na vsechno dostatek casu? si tu valku predstavuje jak ten malej spejbl *5*
  • Konečne hra na ktorej možem plne vyzkúšat moju GTX 980
    • Ristoro
      Ano. Řekl bych, že to je přesně ta hra :D.
  • Chim
    Je tu někdo normální, kdo dokáže stručně popsat, zda se jedná o kvalitní titul a proč?
    • To je snad celkem jasne.
    • Je to stále konzolová arkáda ale mohlo by sa ti to páčiť ak pri tom nebudeš moc uvažovať nad logikou a porovnávať to so staršími hrami.
    • TheGGG
      na metu to má od profi recenzentů v průměru 91%... jen zatím pár technických chybek...
      • Prej od profi recenzentů... lol...
        • zase jsi tu brácho...
        • TheGGG
          no jo, nevím co psali na hipstercritic, asi nic, psaní by bylo moc mejnštrým...
          • Hipsteri prece nejsou profesionalove, takze to neni podstatne...
            Kazda GGGovecka prece vi, ze jedine profik ma patent na cisla...
            • diakritika...
      • Chim
        Díky za snahu, ale je ti doufám jasné že ty první čtyři slova v mém příspěvku vylučují určitou část games-komunity?
        • TheGGG
          lol, mě taky názory retrojdů nijak netrápí... navíc ti nedávám svůj názor, ale pouze fakta z metacritic...
        • ty první čtyři slova vylučují i tebe pane příměr. Nebo si myslíš, že tvoje obsese s mrtvou isometrii je zcela normální?
          • Chim
            O žádné obsesi ani mrtvé isometrii mi není nic známo. To si mě jistě s někým pleteš.
            • https://www.youtube.com/watch?v=D3jgmycn5qY

              Pusť si to od osmé minuty. Je to s tím slibovaní howna. Prostě nelogické uvažovaní mistra Chima. Ale nenechte se zmást, mám ho rád kluka ušatého, on je prostě svůj :)
            • O aký prímer išlo? Rád sa zasmejem *3*
            • možná si tě pletu a možná jsi to přece jen ty, který použil geniální příměr u Gamesplaye Order 1866. Bůh ví.
    • Veny
      Zatím jsem nenarazil na žádné výraznější herní změny oproti jedničce... nejvíc mě zklamaly slibované skilly postav, kdy skilltree je téměř na stejném principu jako jednička... výber ze dvou fakt není nic zázračnýho.
      Má to pár technických obtíží, problémy s optimalizací jako kolísavé FPS apod.
      Jestli tě bavila jednička, ber všemi deseti. Jestli jsi jedničku nehrál, za sebe (hrál jsem pár hodin) ti nejsem schopen říct, že by tento díl byl v něčem výrazně lepší, proto bych tě odkázal spíš na něj.
      • Chim
        Předchozí díl jsem hrál a docela mě to bavilo. Tak snad bude i dvojka. Díky.
    • Co třeba počkat na recenzi?
      • Chim
        Jsem nedočkavý.
  • Dal jsem doporucene nastaveni a stahnul jsem stiny jede to okolo 45 fps na gtx 670 a i7 2600k.
  • Prophet
    Chtěl jsem se zeptat těch co, už hráli nový XCOM, myslíte si, že je hudba stejně dobrá jako v XCOMU z roku 2012? Vím, že na tom starším pracoval Michael McCann, ale ve 2 už je jiný skladatel.
    • Po pár hodinách hraní bych řekl ze není tak dobrá jako v jedničce, ale třeba ještě změním názor...
  • TheGGG
    Skvělá hra, ale je zde pár drobností co mě vadí...
    např. proč zde není víc jazyků pro mé vojáky, proč jsou tam jen samé nevkusné brýle a proč nelze od začátku používat tetování...
    • To vyriesia casom tonami dlc a je tam rovno aj workshop....modov budu mraky.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit