Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Cital som na Steame fora a su tam staznosti na timer - podla toho co som cital su tam misie, ktore maju velmi prisny casovy limit a jedina moznost ako ich zvladnut je bezhlavo bezat k cielu, co uplne vylucuje strategicky postup.

    Ti z vas co to uz hrali: co vy na to?
    • ano u 80% misi mas nejaky limit, ale popravde, diky tomu te ta hra nuti strategicky uvazovat. Navic tam mas i urcity stealth mod, takze az tak nehrozi, ze hned nabehnes pod kudlu nepratelum.
    • Tady je videt, jak nam zanr stagnuje. V Incubattion jsi musel mit v hlave propocitany kazdy actionpoint. Zavahani se prisne trestalo.

      XCOM2 bude jiste zabavna navykova hra. Jak by ale dopadla pri srovnani s fallout tactics, jagged alliance 2, silent storm, zmineny Incubation...?
      • mne nejvic nicila jagged alliance deadly games, vystiznejsi nazev pro hru by nikdo nevymyslel *1*
    • No minuly dil mel taky mise s casovym limiemt, ale neznamena to, ze musis bezhlave bezet k cili. Kazdopadne jestli te minuly xcom bavil, tak tohle je jeho vylepsena verze.
      • filias
        Tady je jich ale s prominutím jak nas***** Limity jsou taky o dost přísnější.
        • Asi je to dost i o náhodě (vyjma těch příběhových jsou mise náhodně generovány), protože já to měl zatím během cca 12 hodin v XCOM 2 zhruba asi polovinu misí bez časového limitu. Ale třeba se to ještě změní - moc ty mise s omezeným počtem tahů nemusím..jsem pak až moc závislý na save/load :D
          Naštěstí většina misí s časovým limitem začíná ve skrytém režimu, takže se dá obvykle doběhnout dost blízko k cíli, než je nutné začít boj a zpomalit tak postup.
        • uz jsi videl guerillovou valku, kde by ta slabsi strana mela na vsechno dostatek casu? si tu valku predstavuje jak ten malej spejbl *5*
  • Čo je vlastne ten ,,character pool,, v uvodnej obrazovke hry ? aku to ma funkciu ?
    • Vytvoříš si tam postavy, které následně buď můžeš naverbovat jako nováčky během hry a nebo je získáš v rámci mise, popř. potkáš jako kladné/záporné VIP (jde nastavit).
      Takže koho v reálu nemáš rád, tak mu vytvoříš postavu, nastavíš ho jako špatnou VIP a s trochou štěstí ho v některé z misí budeš moct odprásknout/unést *1*

      Jinak to slouží i k tomu, ať si své oblíbené postavy nemusíš vytvářet pro každou hru znovu + je můžeš i sdílet s přáteli apod.
  • Chim
    Je tu někdo normální, kdo dokáže stručně popsat, zda se jedná o kvalitní titul a proč?
    • To je snad celkem jasne.
    • Je to stále konzolová arkáda ale mohlo by sa ti to páčiť ak pri tom nebudeš moc uvažovať nad logikou a porovnávať to so staršími hrami.
    • TheGGG
      na metu to má od profi recenzentů v průměru 91%... jen zatím pár technických chybek...
      • Prej od profi recenzentů... lol...
        • zase jsi tu brácho...
        • TheGGG
          no jo, nevím co psali na hipstercritic, asi nic, psaní by bylo moc mejnštrým...
          • Hipsteri prece nejsou profesionalove, takze to neni podstatne...
            Kazda GGGovecka prece vi, ze jedine profik ma patent na cisla...
            • diakritika...
      • Chim
        Díky za snahu, ale je ti doufám jasné že ty první čtyři slova v mém příspěvku vylučují určitou část games-komunity?
        • TheGGG
          lol, mě taky názory retrojdů nijak netrápí... navíc ti nedávám svůj názor, ale pouze fakta z metacritic...
        • ty první čtyři slova vylučují i tebe pane příměr. Nebo si myslíš, že tvoje obsese s mrtvou isometrii je zcela normální?
          • Chim
            O žádné obsesi ani mrtvé isometrii mi není nic známo. To si mě jistě s někým pleteš.
            • https://www.youtube.com/watch?v=D3jgmycn5qY

              Pusť si to od osmé minuty. Je to s tím slibovaní howna. Prostě nelogické uvažovaní mistra Chima. Ale nenechte se zmást, mám ho rád kluka ušatého, on je prostě svůj :)
            • O aký prímer išlo? Rád sa zasmejem *3*
            • možná si tě pletu a možná jsi to přece jen ty, který použil geniální příměr u Gamesplaye Order 1866. Bůh ví.
    • Veny
      Zatím jsem nenarazil na žádné výraznější herní změny oproti jedničce... nejvíc mě zklamaly slibované skilly postav, kdy skilltree je téměř na stejném principu jako jednička... výber ze dvou fakt není nic zázračnýho.
      Má to pár technických obtíží, problémy s optimalizací jako kolísavé FPS apod.
      Jestli tě bavila jednička, ber všemi deseti. Jestli jsi jedničku nehrál, za sebe (hrál jsem pár hodin) ti nejsem schopen říct, že by tento díl byl v něčem výrazně lepší, proto bych tě odkázal spíš na něj.
      • Chim
        Předchozí díl jsem hrál a docela mě to bavilo. Tak snad bude i dvojka. Díky.
    • Co třeba počkat na recenzi?
      • Chim
        Jsem nedočkavý.
  • Lukyz
    Podpora Steam ovladače je vážně skvělá, ale hráči by myslím ocenili trochu více práce na optimalizaci *9*
    S nastavením můžu cloumat zleva doprava, nahoru dolů, ale ani na min. nastavení nejsem schopnej získat stabilní framerate. Jaký jsou vaše zkušenosti?
    • TheGGG
      crysis 3 jsem rozjel na medium-high s 60fps... xcom 2 na medium s +-45 fps... je to sice pc exklusivita, ale běžet by mohla líp...
      • No defaultne to nastavilo msaa 8x, coz me PC taky moc nezvladalo. Kdyz jsem prehodil na mazle FXAA tak to pod 60 fps nejde. Kazdopadne celkem nic moc optimalizace, ale da se to.
        • Asharak
          Nikdy nepochopím jak si hry můžou dovolit, klidně i na Ultra nastavení, nahodit 8xMSAA, největší vývojářský fail v oblasti optimalizace *1* Má to být jen jako dodatečná volba. Nejlepší když nejde ani sama nastavit a je zahrnutá ve volbách high/low.
        • TheGGG
          LoL, pravda... nakonec jsem to vytáhl tak na cca 50FPS, ale faktem je, že by to mělo běžet líp... když nemám problém s BF4, crysis 3 atd... toto bych snad měl rozjed napohodu...
          • Jo je to takovy divny, rozhodne to potrebuje patch. Chodi to na starickem UE 3 (zrejme) a na to jak to vypada je to desne nenazrany. Jinak muzes zkusit jeste stahnout stiny, kdyz zapnes jen ty staticky, tak ti to da tak 30 fps.

            Co je ale fakt opruz, ze to spoustu tech cut scenek dela v 30 fps.
        • Tak co sa potom cuduejte, ked tam zavalite MSAA 8x! Mainstreamove karty nemaju dostatok vykonu a ani ROP jednotiek na vypocet takto kvlaitneho antialiasingu, natoz este v 8 nasobnom prepocte.

          Pred par rokmi vacsina ludi ziadne vyhladzovanie radsej ani nezapinala a dnes tam niekto hodi rovno to najkvalitnejsie a este si dovoli prednasat, ze je zpackana optimalizacia *7*

          Konzolam sa trebars ani len nesniva o nenarocnom FXAA rezime.
          • MSAA 8x tam hra hodí defaultně
            • Ristoro
              mimomartan - To určitě ne. Nezlob se na mě, ale v poslední době nepoužiješ jiné vyhlazování hran, než FXAA, protože ty ostatní žerou tolik, že to ani Titan pomalu neutáhne. Já bych to pochopil, kdyby to fungovalo jak má, jenže ty objekty v dálce jsou jen o trošku ostřejší a FPS padají klidně i o 30-40 oproti FXAA. To jsem jen u vyhlazování hran, nebudu rozebírat ty NVidia featurky, stíny atd... Takže opravdu ne, v 90% není PC optimalizace dokonalá. Mad Max má dokonalou PC optimalizaci.
            • No, je to PC...prve co robim, ked spustam hru, je skok do Options a kontrola grafickej kvality a zvuku. Navyse kolega pise o tom,ze optimalizacia nic moc i ked mu to po ubrani na FXAA lieta cez 60fps *7*

              Ja vazne zacinam mat pocit (aj z vlastnej skusenosti) ze optimaliacia PC hier je v 90% dokonala, len PC hraci su vacsinou trochu mimo technicku uroven a nevedia si hru prisposobit.
  • TheGGG
    Skvělá hra, ale je zde pár drobností co mě vadí...
    např. proč zde není víc jazyků pro mé vojáky, proč jsou tam jen samé nevkusné brýle a proč nelze od začátku používat tetování...
    • To vyriesia casom tonami dlc a je tam rovno aj workshop....modov budu mraky.
  • Prophet
    Chtěl jsem se zeptat těch co, už hráli nový XCOM, myslíte si, že je hudba stejně dobrá jako v XCOMU z roku 2012? Vím, že na tom starším pracoval Michael McCann, ale ve 2 už je jiný skladatel.
    • Po pár hodinách hraní bych řekl ze není tak dobrá jako v jedničce, ale třeba ještě změním názor...
  • casove omezene mise jsou opruz, ale dokazu s tim zit. resp. dokazal bych kdyby moji vojaci dokazali najit sami nejkratsi cestu na misto evakuace. Dokud je to na zemi, tak celkem ok, ale na najit na strese ten ctverec na strese baraku je pro nektere me pitomce neresitelny ukol. Mapa na 2 kol, 14 emzaku vceten hada psyonika a toho hajzla co strili 3 granaty, jde to na knop, po vymydleni nepratel mi zbyvaji 3 kola, kdy behem jednoho se dostanou 4 bez problemu na strechu a jsou zachraneni. muj posledni freneticky beha sem a tam a za 3 kola nejsem schopen ho tam dopravit. WTF?! :(
  • Vidlec
    Jak píše jeden člověk na steamu. Máte 95% šanci, že to spustíte :D

    Je tam spousta nepříjemných bugů, které nikdy neměli projít QA, ale jinak je to fantastická hra.
    Fuc*k Stun Lancery.
  • X-Com by musel být nářez na Oculus Rift. Člověk by se vždycky přepnul do prvního pohledu daného vojáka, provedl by akci a pak by ve 3D nechal sežrat mozkožroutem.
  • Fakt mě mrzí, že to není na konzole. Tohle je jedna z mála her, kterou bych si koupil hned v den vydání.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit