Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • wenceslaus
    Když tu lidé začali diskutovat i o WT a jak je realistický - k Il-2 se chystá „Tank Crew“ - deset nových vozidel a tanků (k současným dvoum hratelným) + letadla. Počítá se s vymodelovaným interierem a možností hrát ve více hráčích v jednom tanku.

    - T-34-76 STZ, KV-1s, M4A2, SU-122, SU-152, GAZ-MM + 72K
    - PzKpfw III Ausf.L, PzKpfw IV Ausf.G, PzKpfw V Ausf.D, PzKpfw VI Ausf.H1, Sd. Kfz. 184, Sd. Kfz. 10 + Flak38
    - Prokhorovka - Belgorod Map {100x100 km Approx.)

    https://forum.il2sturmovik.com/topic/32254-announcing-battle-bodenplatte-flying-circus-tank-crew-and-mo/
    • A uz soudruzi poresili ten nehorazne tragickej vykon na naprosto libovolnym HW?
      • wenceslaus
        Na GTX 770 mám 60fps.
    • Shaker
      Co se letadel tyka, da se to hrat podobne jak wt na mysi a klavesnici a nebejt za lamu?
      • wenceslaus
        IL-2 má mousecontrol. A neměl jsem s ním žádný problém. Ale zkoušel jsme ho opravdu jen letmo, ze zvědavosti a ne všechny servery ho povolují.

        na youtube se tomu někdo věnuje podrobně:
        https://www.youtube.com/watch?v=Jk5VPgav8CI
        • Shaker
          Diky. Moc se v IL2 hrach neorientuju, vim, ze jich je strasny mnozstvi... Jak to teda je, ktera je ted nejnovejsi a pridavaj do ni DLC s tankama? Chapu taky, ze se spojili s Rise of Flight a cely to daji nejak dohromady, ale opet nevim, jestli v novym titulu nebo formou DLC...
          • wenceslaus
            Ty tanky budou samostatně. Ono všechny ty Battle of... jsou vvlastně moduly (nová mapa + letadla) ale jedna hra. Vylepšení enginu se týka všech her, mají stejné menu, lidé můžou hrát na společných serverech atd.

            Jinak teď vyjde Battle of Kuban a další bude Battle of Bodenplatte ale to se tanků moc týkat asi nebude.
            • Shaker
              Budu se na to muset podivat poradne, diky
  • Jack1947
    Jedinej důvod to zkusit bude kampan která nejspíše nudit bude (až bude na pc) ale třeba příjemě překvapí kdoví.
  • No kdysi jsem hraval WOT, pak me prevalcovala mechanika hry a MM, skocil jsem na WT, uzival si skill a ala realismus poskozeni a kam strelis a jak i kdyz to melo samozrejme mechanismus, jsme porad v programu 0a1 ale jak dorazili moderni stroje a odelali MM posahanej skoro jak v WOT, hry od 5 BR jsou neunosne hlavne za nemce, a pocit strachu v tigrovy v kterem se krcite a modlite se ze vas neodpali post war prisera.....mno doufam ze se tihle prasatka prezerou a objevi se nova hra, uz je nacase
    • Shaker
      mm me na wotku taky stval, ale v aktualni podobe je uz dost v pohode...
      • Myslíš 3-5-7, kterým vylepšili nenáviděné hry za bottom tier, které byly jednou za uherák, tak že teď je máš víc jak polovinu času, ale trpí s tebou ještě dalších 6 hráčů, ale údajně je to super, protože máš alespoň po čem střílet, když i na druhé straně je 7 stejných chudáků, ale už zapomněli dodat, že hru stejně neovlivníte, protože jakmile potkáte +2 tier tank, tak je konce a pokud u vás v +2 tier tank sedí jouda, tak se můžete jen koukat.
        • Shaker
          Ano, presne to myslim... Tvl, nebudu se tu s tebou a ostatnima hadat o blbinach. Jestli o to mas zajem, zjisti si, jak to funguje (tim nemyslim jen, jak se strili a jezdi, ale co mas delat) abys byl tymu trochu uzitecnej, pripadne dokazal aspon neco odsolovat. Jestli zajem nemas, tak si treba dal pindej o tom, jak je to hrozne nefer...
  • Tak zrovna chromatickou aberaci, bloom a boží paprsky si můžou strčit do.....
  • Krescz
    War Thunder > WoT....hra kde si muzes koupit lepsi strelivo za real money je proste pro chudáky *11*
    • Právě naopak :)
    • palacinka
      no sipku si vystrihnul peknou, ale spatne pouzitou. znamenko ktere hledas je ">" sipka ma jiny vyznam.

      edit: koukam opraveno. diky.
    • Ty seš asi hodně sjetej *1* *1* *1* Raději se informuji než vypustím věc, při které se jasně ukáže jakej trotl jsi *1*
      • Krescz
        takže ty se informuješ než vypustíš věc, při které se jasně ukáže jaký trotl jsem? hele kde ses informoval? jestli ti to řekl Karel, tak mu nevěř, závidí mi IQ
  • U "bozich paprsku" se mi zamlzil zrak...
    Jedna se o nejaky prekladatelsky humor?
  • WOT je rozhodně jedna z nejlepších her. Kazí ji ovšem honba za ziskem a RNG co je někdy vaším přítelem a někdy velkým nepřítelem. Prémiové tanky jsou při vydání naboostované a když si je člověk koupí tak jim pak skrytě upraví parametry a kolikrát i hůř než jsou normální tanky ve hře, takže nechápu jak někdo brečí že jsou op. Kdyby hra neměla jiné papírové než herní statistiky bylo by to perfektní, takhle je prostě váš osud v rukou wg a někdy je to nepříjemné. Každopádně 1.0 a HD mapy sleduji už dlouho a vypadá to dobře, teď to jen už neposr4t a vydat co nejdřív *14* *14* *14*
    • Krescz
      ↑ v tom komentu je všechno špatně
      • Říká člověk co hraje WT a myslí si jakej je to realističnost *1*
        • Krescz
          nemyslim si, že je to "realističnost", ale zábava *7*
          • Hele každý si může hrát co chce ... :) A nechápu proč zhazuješ lidi co mají rádi WoT či WoTko samotné ... To že tebe to nebaví neznamená že je to s prominutím píčovina a že to není sranda .. :) :* .. Já hrál War Thunder a nakonec jsem zůstal u WoT protože mi War Thunder nesedá .. Není to můj styl .. ale neříkám že je to nezábavná Gamesa ;):) Jen proto že mi to nesedá ..
  • Já hraju war thunder a mám klid
    • Ano není to špatné ale "SORRY JAKO" ty rusáci ze stalínia a další to by člověk mohl vyprávět. Pokud porovnám realističnost vs arkáda wot, tak raději tu arkádu alá WOT. Na to se aspoň dá dívat. War thunder je nemastnej neslanej divně páchnoucí paskvil. Jediné velké plus je u mě to že v tankových bitvách se dá lítat a ten rádoby pokus o realističnost. Doufám že se tohle jednou povede dotáhnout a wotko má pohehe *16*
      • Kolik ze to mas ve War Thunder nahrano hodin?
  • Je strašná škoda, že nepíšete i o novinkách ze světa leteckých simů. Ti asi neplatí redakci všimné... V takovém DCSku nás v tomto měsíci čeká přechod na novou verzi enginu 2.5, k tomu kompletně předělaná mapa Kavkazu, vyšel božský AV-8B N/A VTOL atd atd. Stejně tak obrovské změny probíhají a proběhnou v Il-2.
    • Spíš do redakce neposílají zprávy. A redakce logicky preferují jednoduchou práci, takže radši opíšou zprávu, kterou jim někdo poslal, než aby se snažili dopídit, co se děje v DCSWorld, které stejně zajímá asi tak 2 jejich čtenáře.
    • MickeyMutant
      Firma, co dělá DCSko, nesídlí v Karlíně a nemá Karla Drdu. Až zaměstná Karla a přesune se do Prahy, taky napíšou.
  • po roce jsem to zase nainstaloval (kvůli tanku a garáži zadarmo, jako vždy na vánoce), ale co jsem zjistil, tak běehm roku "vylepšili" MM, tak že nutí většinu her do formátu 3-5-7 (top-middle-bottom), což je rozhodně fajn pro ty 3 šťastlivce nahoře, ale těch 7 dole jsou jen kachny na odstřel a díky rozložení budete tou kachnou skoro pořád. Předtím to bylo alespoň vyvážené, že byl člověk jednou nahoře, pak mezi a dole, případně bylo dost her jen s 1 nebo 2 tiery, které byly daleko vyváženější. Tady musím jen najít TOP tank a držet se ho a doufat, že mě cizí top tank nerozlouskne. Aneb férovost v tom, kdy já mám 500 HP a cca 120 DMG vs tanky s 1500HP co mi jednou ranou kamkoliv uberou většinu HP a druhou dorazí, navíc klidně jedou vstříc, protože vědí, že jim nic neudělám, max. poškrábu lak pod 10% jejich HP. Zlatý War Thuder.
    • Ahoj, zaprvé každý tank má slabé místo :) stačí juknout na stránku Tanks.gg najít si tu nestvůru co ti kazí život dát si 3D model a podívas se kam to párat
      • Jedna vec je prostrelit a jina je poskodit ... a to je neco, co ve wotku nefungovalo naprosto nikdy. Navic "vyvojarum" neprislo divny, ze tank je odolnejsi z boku a zezadu, nez zepredu.
      • to jsou rady, weakspoty znám, ale stejně ti jsou na nic, pokud musíš vypálit 10+ ran.
    • Jsem snad jediny, kdo s MM nijak velky problem nikdy nemel a to jsem rozhodne nehral primarne tier 10, ktere uz maji prakticky samostatne bitvy. Dlouhodobe ovsem vidim problem v samotnem balancu a v premiovych vozidlech, ktere by rozhodne nemely byt tak vykonne a bez weakspotu, aby se zacaly hrat v kompetitivnich/klanovych bitvach. Dale co hodne balanc kazi je neomezeni poctu premiove munice, protoze je balanc postaven primarne kolem ni, prinasi to do hry lehce p2w system, protoze je tato munice opravdu draha a kdo si nezaplati premko/prem tank, velmi obtizne si na ni vydela. Normalni munice pote ve vetsine pripadu ztraci pouziti, protoze tanky bez weakspotu s ni neprobijete a vas tym se pak akorat muze divit, ze jste nedali zadny dmg. Pritom by se omezeni poctu premiove munice dal postavit krasny balanc, kdy by si clovek musel rozmyslet, jestli toho Mause zkusi zepredu propenetrovat tech par lepsich naboju, nebo ho objede a na jistotu mu tam z boku napali klasicke
      • Takže to, že proti tobě jede něco proti čemu nemáš reálnou šanci nic udělat leda že by to byl úplný jouda, ti vůbec nevadí? Nutnost ho zasáhnout klidně i 10x zatímco jemu stačí 1-2 rány je podle tebe vybalancováno dobře, když už ten balanc zmiňuješ?
        • Mam stejnou sanci byt mezi temi tremi nahore jako on, takze wut? Jednou potaha on, jednou ja, pokud nepotaham, jsem spatny, nic moc vic bych v tom nevidel. Nikdy mi to nejak extra nevadilo, proste vidim silneho nepritele, na ktereho nemam, tak bude hrat backline a snazit se hru ovlivnit jinak, takovych spoluhracu tam navic budu mit vic a muzu doufat, ze treba jednou za par her i nejaka ta tymova prace prijde. Jsou urcite tanky, se kterymi se nejaky alternativni pristup dela tezko, primarne heavyny to moc neumi, ale nikdy jsem nemel pocit, ze MM by hral jen proti me, sanci maji vsichni stejnou. Ale tak zas tak zabavna hra to neni, uvidime s 1.0, kdy se do hry vratim a znovu zjistim, jak pusobi ten jejich trend s odstranovanim weakspotu.
          • Ano, stejně malou, ale vždycky tam někdo +2 bude a já budu dole daleko čstěji než uprostřed nebo nahoře, ale fanboys asi neumí počítat. Navíc ne s každým tankem se dá rozumně hrát +2. Zejména pomalé opancéřované krabice jsou v háji. Tenhle posun nevadí pouze rychlím tankům s dobrým dělem, ale pokud v něm nejsi, tak v té hře nic moc neuděláš. Hraješ jen terč pro ostatní a doufáš, že za pár her si budeš moct zase zastřílet ty. U multiplayeru bych čekal minimálně vyrovnanou šanci ovlvinit hru a né rozbitou hru, kde to schválně dává slabé a silné pohromadě.
            • Sry, ze jsem vyznel jak fanboy, ale to rozhodne nejsem. Naopak kritizuji WoT v mnoha ohledech, a proto me do te hry dostanou zpatky maximalne tyto vetsi updaty. Jen si stojim za tim, ze MM byl pro me vzdy to nejmensi, co mi na tech spatnostech WoT vadilo. Nerikam, ze system, kdy se potkaji tanky s rozdile 0-1 tieru neni lepsi a rozhodne bych si klidne minutku v te rade pockal, jen aby se naslo dost hracu.
        • martin.mirejovsky
          A tebe dříve bavily ty bitvy, kde jsi jako low tier třeba jeden ze dvou osmiček bojoval proti devítkám a desítkám? Na to už jsi zapomněl, viď? Teď i když jsi low tier na spodku tabulky, tak tam máš vždy půlku týmu stejného tieru jako ty - tudíž máš pořád daleko větší šanci si v bitvě něco uhrát. A jestli potkáš jeden z těch tří tanků na topu, tak asi není tvůj úkol se s nim někde čelně přestřelovat - to už bys mohl taky vědět ;-)
          • Ano, tohle jsem si taky přečetl na foru od těch co ten nesmysl hájí a je to jen papouškování slov vývojářů. Bottom tier si přdtím rozhodně nebyl tak často, což je už na první pohled patrné. Jasně, ty bitvy nestáli za nic, ale místo více vyvážených bitev s rozdílem 1-0 tierů cpou tenhle nesmysl, kdy jsi dole prakticky pořád a jedeš proti +2 tierům. Místo 2-3 je teď dole 7 tanků. Teoreticky máš po čem střílet, ale realita je taková, že pokud potkáš +2 tier tak končíš hned a je jedno jaké tanky máš okolo sebe. Většina jde po snadných killech, nehledě na to, že většina tanků +2 tier ani neškrábne. Všechno to závisí na tom, jaký jouda sedí v top tanku u tebe a u nepřátel a ty máš minimální šanci do hry zasáhnout. Celé je to jen o tom, aby nacpali lidi do Tieru X a znepříjemnili jim cestu k němu. Tzn. utrácení peněz za zrychlený postup a koupě kreditů, protože na Tieru X nebudou mít na opravy + daleko větší tlak na používání premiové munice. Přitom je to tak průhledné o co jim jde. Hráčů je dost, tak by klidně mohli jít do 0-1 tieru na bitvu a to bych si i rád zahrál, ale tohle může obhajovat jen někdo hodně krátkozraký.
            • Hry jen s jedním tierem byly naopak nejlepší a nejvyváženější a často to skončili hodně těsně. Tanku je na jednom tieru hodně, vždyť pořád přidávají další i s národy. BTW tohle je taky jeden z těch hodně papouškovaných argumentů, proč nejít do menšího rozpětí tierů, že bys pak viděl pořád těch pár stejných tanků a evidentně jim to stále někdo baští. Přitom reálně se jen báli toho, že pak hráči nebudou mít motivace hrát vysoké tiery a skončí někde mezi. Kde se ještě dá hrát zadarmo a bude je to bavit víc. Tzn. více zábavy a méně utrácení za zrychlený postup/kredity a premiovou munici. Oni jdou ale opačnou cestou. Cílené neférové bitvy, takže buďto rage quit a nebo platíte za výhody. Jasně že jim jde o peníze, ale jiné hry ukazují, že to lze dělat i slušněji a nekazit zážitek ze hry.
            • Chmm ... to spis vypada, ze dochazej hraci, protoze drive se bez potizi vetsina (a to naprosto drtiva) bitek vesla do 2 tieru. 3ti se objevoval tak mozna ve 3 rano a pozdejs.
            • martin.mirejovsky
              To není žádné papouškování, to je osobní zkušenost. I desítkový tank se neubrání osmičkám, pokud jich na něj najede víc. Na boky propářeš v podstatě všechno. Ty tanky +2 tiery jsou v celém nepřátelském týmu jen tři! To opravdu není tak velký problém. Jo, to, že lidi nespolupracují a každý si jede sám za sebe, problém je. Ale za to ta hra už tolik nemůže. A že se vývojáři snaží vydělávat je snad celkem přirozená věc, když je celá hra jinak zadarmo. Ty určitě taky do práce nechodíš zadarmo. Jediný, s čím s tebou souhlasím, je fakt, že MM +-0 nebo 1 může obhajovat jen někdo krátkozraký. Ty hry by pak totiž byly z dlouhodobého hlediska neskutečně nudné a stereotypní :-)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit