Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • No kdysi jsem hraval WOT, pak me prevalcovala mechanika hry a MM, skocil jsem na WT, uzival si skill a ala realismus poskozeni a kam strelis a jak i kdyz to melo samozrejme mechanismus, jsme porad v programu 0a1 ale jak dorazili moderni stroje a odelali MM posahanej skoro jak v WOT, hry od 5 BR jsou neunosne hlavne za nemce, a pocit strachu v tigrovy v kterem se krcite a modlite se ze vas neodpali post war prisera.....mno doufam ze se tihle prasatka prezerou a objevi se nova hra, uz je nacase
    • Shaker
      mm me na wotku taky stval, ale v aktualni podobe je uz dost v pohode...
      • Myslíš 3-5-7, kterým vylepšili nenáviděné hry za bottom tier, které byly jednou za uherák, tak že teď je máš víc jak polovinu času, ale trpí s tebou ještě dalších 6 hráčů, ale údajně je to super, protože máš alespoň po čem střílet, když i na druhé straně je 7 stejných chudáků, ale už zapomněli dodat, že hru stejně neovlivníte, protože jakmile potkáte +2 tier tank, tak je konce a pokud u vás v +2 tier tank sedí jouda, tak se můžete jen koukat.
        • Shaker
          Ano, presne to myslim... Tvl, nebudu se tu s tebou a ostatnima hadat o blbinach. Jestli o to mas zajem, zjisti si, jak to funguje (tim nemyslim jen, jak se strili a jezdi, ale co mas delat) abys byl tymu trochu uzitecnej, pripadne dokazal aspon neco odsolovat. Jestli zajem nemas, tak si treba dal pindej o tom, jak je to hrozne nefer...
  • Krescz
    War Thunder > WoT....hra kde si muzes koupit lepsi strelivo za real money je proste pro chudáky *11*
    • Právě naopak :)
    • palacinka
      no sipku si vystrihnul peknou, ale spatne pouzitou. znamenko ktere hledas je ">" sipka ma jiny vyznam.

      edit: koukam opraveno. diky.
    • Ty seš asi hodně sjetej *1* *1* *1* Raději se informuji než vypustím věc, při které se jasně ukáže jakej trotl jsi *1*
      • Krescz
        takže ty se informuješ než vypustíš věc, při které se jasně ukáže jaký trotl jsem? hele kde ses informoval? jestli ti to řekl Karel, tak mu nevěř, závidí mi IQ
  • Bum do tanku. Ha, ubral jsem mu - 20% ! Tak ještě pětkrát..
    • A co jako, většina her je na tom postavena :D
      • jamar28
        Třeba War Thunder to tak nemá a když střílíš na špatné místo, můžeš tam našít třeba 100 střel a maximálně tak poškrábeš lak. *4*
        • Mimochodem ukaž mi jak v sidescrapu vymydlí lightko mause zepredu, ano taky neprorazí. Bohužel jseš jen ubohej troll nebo trotl nebo obojí *1*
          • jamar28
            Promiň, nechtěl jsem urazit tvou životní lásku, jejíž čest tu tak hrdinně bráníš. *7* Já jsem WoT hrál jen chvilku asi před 2 lety a tenkrát měly tanky klasické "životy", což mi přišlo dost uhozené (ale alespoň hra zohledňovala, kam se vlastně člověk trefuje). Jestli je teď WoTko realističtější, tak je to jen dobře, gratuluji. *4*
            • Není. Je pořád stejně hloupé :)
        • Jasně WT nemá skryté mechanismi *1* *1* *1* Je to úplně stejné a jen jouda tvrdí opak. Rozdíl je že tam akorát nemáš hp a rychleji chcípneš a hra se snaží tvářit realisticky, jiný rozdíl v tom nevidím.
          • jamar28
            A jaké skryté mechanismy WT má? Ten rozdíl, že tu stroje nemají HP, je ale dost podstatný, to je právě to, o čem se bavíme. Rychleji chcípneš, no to je individuální, pokud samozřejmě hraješ zbrkle a nepřemýšlíš, můžeš být zpátky v menu třeba za minutu, ale když zapojíš mozek a týmy jsou vyrovnané, může být jedna hra klidně na půl hodiny. WT je určitě víc realistická hra (čímž neříkám, že je zcela realistická), to je snad věc, kterou nepopírají ani nezfanatizovaní hráči WoT, ne?
            • Je logické, že třeba u děla máš určitý rozptyl, který je daný částečně náhodně, ale hlavně záleží na úsťové rychlosti střely, jejím tvaru a hmotnosti a taky na délce hlavně. Kdyby to střílelo pořád do jednoho místa, tak by to asi nebylo ono. Respektive dá se to po pár střelách lépe odhadnout a působí to přirozeněji než magický kruh u WoT, kde se navíc náměr sám nastavoval podle toho na co jste ukázali a třeba trefit tank, který zmizel na horizontu, ale věděli jste, že tam je, nešlo.
            • Ale ty hodnoty jsou skryté. Nebo ty je znáš?
            • jamar28
              No...Když to přiznávají, tak to asi nebude skrytý mechanismus, ne?
            • Ano ale RNG je i ve WT a to je prosím přiznané i vývojáři.
    • MickeyMutant
      4x
      • Ne, musíš mu jít, v WOT, do mínusu ;) je uplně jedno kam to solíš, o to mi šlo.
      • při čtvrté zbyde díky RNG tanku okolo 1HP
  • Tak zrovna chromatickou aberaci, bloom a boží paprsky si můžou strčit do.....
  • Já hraju war thunder a mám klid
    • Ano není to špatné ale "SORRY JAKO" ty rusáci ze stalínia a další to by člověk mohl vyprávět. Pokud porovnám realističnost vs arkáda wot, tak raději tu arkádu alá WOT. Na to se aspoň dá dívat. War thunder je nemastnej neslanej divně páchnoucí paskvil. Jediné velké plus je u mě to že v tankových bitvách se dá lítat a ten rádoby pokus o realističnost. Doufám že se tohle jednou povede dotáhnout a wotko má pohehe *16*
      • Kolik ze to mas ve War Thunder nahrano hodin?
  • Tak jsem si hru opět zkusil u kámoše po 3 letech co wot nehraji ... Aaaa opět jsem čuměl, za mých zlatých časů hraní dominovaly artyny, teď jsou skoro neškodný, malé + pro WG, ale co udělali s LT (10x tieru) to jsem neviděl, tyto rychle bestie kralují a rozhodují hry, takže teď, už nejen medka, ale super formule LT ... a jak jsem čučel, jak light ukousal IS7 bez větších problému :-)).Další stroje - TD bez kamo a dohledu jsou take super a no a HT jako vždy opět naprosto k ničemu, snad občas ve městě zaexcelují, ale jinak nejhorší co může být.

    Takže hra se sice změnila, ale k NFS stylu, kde medka s lehkými tanky tančí po mapách :-) A co se komunity týče, tak to je opravdu majstrštyk, vytlačování tanků z ukrytých pozic, střílení do vlastních, hráči absolutně neumějí ovládat své tanky a vůbec nevědí co mají v bitvě dělat a to mají 10 tiery + slovník v chetu je také excelentní. Sečteno a podtrženo wotko je opravdu stejný nefalšovaný humus jako před léty a důvody proč jsem přestal hrát jsou pořád a ani se nikdy nezmění, takže místo této radoby kokotiny si raději zahraji něco, kde se opravdu nemusím nervovat a u hru si budu užívat.
    • 2Abi: A to vsechno je dany pristupem WG, protoze hraci, kteri to hrat umeli tam uz davno nejsou. Koho by totiz bavilo hrat 99 ze 100her s tardama, ktery vychcipou behem prvnich 20s. A koho by bavilo grindovat desitky tisic her k vybranymu tanku, aby ti ho tejden potom nerfli.

      Na prsuer zadelali uz v okamziku, kdy do toho pridali ty zasobnikovy nesmysly. O tom ze lt bez potrizi prezil zasah z hvy jako by se nechumelilo, pricemz v realu by byl anihilovanej ...

      Na WT je paradni mimo jiny prave to, ze kdyz tebe (nebo ty) neco trefi, tak vis co, kam a proc si chcipnul. Ve Wotku proste chcipnes ... protoze te neco hitlo skrz kopec nebo skrz zed ... jedndosue proto, ze se takovy veci delat daj a ti co to vedi tak to samo vyuzivaj. Soudruhum z WG to nevadi.
      • ja WoT prestal hrat ve chvili kdy mi ISko znicili zasahem do blatniku...
    • Naprostej souhlas, moc hezky shrnutý. *15*
    • Shaker
      Tak si nam popsal, jak se to hraje "u vas" a ted ti chci podekovat, ze ve wotku nebudes plevelit dal :)
      • jo jo říká rajče, kterému stačí, že ve hře vidí jezdit tanky :-))
        • Shaker
          Chapu dobre podle tvyho puvodniho prispevku, ze k tomu ses ty ani nedostal... salate (kdyz sme u ty zeleniny)
          • jistě rajče jako vždy máš pravdu:


            https://cs.wot-life.com/eu/player/Reeki-500434067/
            • Shaker
              Tvuj prvni prispevek s timhle linkem tak nejak uplne neladi... Jestli jsi to hral tak, jak si popisoval, tak bys mel skore podobny jak ja :D

              edit: salate
  • po roce jsem to zase nainstaloval (kvůli tanku a garáži zadarmo, jako vždy na vánoce), ale co jsem zjistil, tak běehm roku "vylepšili" MM, tak že nutí většinu her do formátu 3-5-7 (top-middle-bottom), což je rozhodně fajn pro ty 3 šťastlivce nahoře, ale těch 7 dole jsou jen kachny na odstřel a díky rozložení budete tou kachnou skoro pořád. Předtím to bylo alespoň vyvážené, že byl člověk jednou nahoře, pak mezi a dole, případně bylo dost her jen s 1 nebo 2 tiery, které byly daleko vyváženější. Tady musím jen najít TOP tank a držet se ho a doufat, že mě cizí top tank nerozlouskne. Aneb férovost v tom, kdy já mám 500 HP a cca 120 DMG vs tanky s 1500HP co mi jednou ranou kamkoliv uberou většinu HP a druhou dorazí, navíc klidně jedou vstříc, protože vědí, že jim nic neudělám, max. poškrábu lak pod 10% jejich HP. Zlatý War Thuder.
    • Ahoj, zaprvé každý tank má slabé místo :) stačí juknout na stránku Tanks.gg najít si tu nestvůru co ti kazí život dát si 3D model a podívas se kam to párat
      • Jedna vec je prostrelit a jina je poskodit ... a to je neco, co ve wotku nefungovalo naprosto nikdy. Navic "vyvojarum" neprislo divny, ze tank je odolnejsi z boku a zezadu, nez zepredu.
      • to jsou rady, weakspoty znám, ale stejně ti jsou na nic, pokud musíš vypálit 10+ ran.
    • Jsem snad jediny, kdo s MM nijak velky problem nikdy nemel a to jsem rozhodne nehral primarne tier 10, ktere uz maji prakticky samostatne bitvy. Dlouhodobe ovsem vidim problem v samotnem balancu a v premiovych vozidlech, ktere by rozhodne nemely byt tak vykonne a bez weakspotu, aby se zacaly hrat v kompetitivnich/klanovych bitvach. Dale co hodne balanc kazi je neomezeni poctu premiove munice, protoze je balanc postaven primarne kolem ni, prinasi to do hry lehce p2w system, protoze je tato munice opravdu draha a kdo si nezaplati premko/prem tank, velmi obtizne si na ni vydela. Normalni munice pote ve vetsine pripadu ztraci pouziti, protoze tanky bez weakspotu s ni neprobijete a vas tym se pak akorat muze divit, ze jste nedali zadny dmg. Pritom by se omezeni poctu premiove munice dal postavit krasny balanc, kdy by si clovek musel rozmyslet, jestli toho Mause zkusi zepredu propenetrovat tech par lepsich naboju, nebo ho objede a na jistotu mu tam z boku napali klasicke
      • Takže to, že proti tobě jede něco proti čemu nemáš reálnou šanci nic udělat leda že by to byl úplný jouda, ti vůbec nevadí? Nutnost ho zasáhnout klidně i 10x zatímco jemu stačí 1-2 rány je podle tebe vybalancováno dobře, když už ten balanc zmiňuješ?
        • Mam stejnou sanci byt mezi temi tremi nahore jako on, takze wut? Jednou potaha on, jednou ja, pokud nepotaham, jsem spatny, nic moc vic bych v tom nevidel. Nikdy mi to nejak extra nevadilo, proste vidim silneho nepritele, na ktereho nemam, tak bude hrat backline a snazit se hru ovlivnit jinak, takovych spoluhracu tam navic budu mit vic a muzu doufat, ze treba jednou za par her i nejaka ta tymova prace prijde. Jsou urcite tanky, se kterymi se nejaky alternativni pristup dela tezko, primarne heavyny to moc neumi, ale nikdy jsem nemel pocit, ze MM by hral jen proti me, sanci maji vsichni stejnou. Ale tak zas tak zabavna hra to neni, uvidime s 1.0, kdy se do hry vratim a znovu zjistim, jak pusobi ten jejich trend s odstranovanim weakspotu.
          • Ano, stejně malou, ale vždycky tam někdo +2 bude a já budu dole daleko čstěji než uprostřed nebo nahoře, ale fanboys asi neumí počítat. Navíc ne s každým tankem se dá rozumně hrát +2. Zejména pomalé opancéřované krabice jsou v háji. Tenhle posun nevadí pouze rychlím tankům s dobrým dělem, ale pokud v něm nejsi, tak v té hře nic moc neuděláš. Hraješ jen terč pro ostatní a doufáš, že za pár her si budeš moct zase zastřílet ty. U multiplayeru bych čekal minimálně vyrovnanou šanci ovlvinit hru a né rozbitou hru, kde to schválně dává slabé a silné pohromadě.
            • Sry, ze jsem vyznel jak fanboy, ale to rozhodne nejsem. Naopak kritizuji WoT v mnoha ohledech, a proto me do te hry dostanou zpatky maximalne tyto vetsi updaty. Jen si stojim za tim, ze MM byl pro me vzdy to nejmensi, co mi na tech spatnostech WoT vadilo. Nerikam, ze system, kdy se potkaji tanky s rozdile 0-1 tieru neni lepsi a rozhodne bych si klidne minutku v te rade pockal, jen aby se naslo dost hracu.
        • martin.mirejovsky
          A tebe dříve bavily ty bitvy, kde jsi jako low tier třeba jeden ze dvou osmiček bojoval proti devítkám a desítkám? Na to už jsi zapomněl, viď? Teď i když jsi low tier na spodku tabulky, tak tam máš vždy půlku týmu stejného tieru jako ty - tudíž máš pořád daleko větší šanci si v bitvě něco uhrát. A jestli potkáš jeden z těch tří tanků na topu, tak asi není tvůj úkol se s nim někde čelně přestřelovat - to už bys mohl taky vědět ;-)
          • Ano, tohle jsem si taky přečetl na foru od těch co ten nesmysl hájí a je to jen papouškování slov vývojářů. Bottom tier si přdtím rozhodně nebyl tak často, což je už na první pohled patrné. Jasně, ty bitvy nestáli za nic, ale místo více vyvážených bitev s rozdílem 1-0 tierů cpou tenhle nesmysl, kdy jsi dole prakticky pořád a jedeš proti +2 tierům. Místo 2-3 je teď dole 7 tanků. Teoreticky máš po čem střílet, ale realita je taková, že pokud potkáš +2 tier tak končíš hned a je jedno jaké tanky máš okolo sebe. Většina jde po snadných killech, nehledě na to, že většina tanků +2 tier ani neškrábne. Všechno to závisí na tom, jaký jouda sedí v top tanku u tebe a u nepřátel a ty máš minimální šanci do hry zasáhnout. Celé je to jen o tom, aby nacpali lidi do Tieru X a znepříjemnili jim cestu k němu. Tzn. utrácení peněz za zrychlený postup a koupě kreditů, protože na Tieru X nebudou mít na opravy + daleko větší tlak na používání premiové munice. Přitom je to tak průhledné o co jim jde. Hráčů je dost, tak by klidně mohli jít do 0-1 tieru na bitvu a to bych si i rád zahrál, ale tohle může obhajovat jen někdo hodně krátkozraký.
            • Hry jen s jedním tierem byly naopak nejlepší a nejvyváženější a často to skončili hodně těsně. Tanku je na jednom tieru hodně, vždyť pořád přidávají další i s národy. BTW tohle je taky jeden z těch hodně papouškovaných argumentů, proč nejít do menšího rozpětí tierů, že bys pak viděl pořád těch pár stejných tanků a evidentně jim to stále někdo baští. Přitom reálně se jen báli toho, že pak hráči nebudou mít motivace hrát vysoké tiery a skončí někde mezi. Kde se ještě dá hrát zadarmo a bude je to bavit víc. Tzn. více zábavy a méně utrácení za zrychlený postup/kredity a premiovou munici. Oni jdou ale opačnou cestou. Cílené neférové bitvy, takže buďto rage quit a nebo platíte za výhody. Jasně že jim jde o peníze, ale jiné hry ukazují, že to lze dělat i slušněji a nekazit zážitek ze hry.
            • Chmm ... to spis vypada, ze dochazej hraci, protoze drive se bez potizi vetsina (a to naprosto drtiva) bitek vesla do 2 tieru. 3ti se objevoval tak mozna ve 3 rano a pozdejs.
            • martin.mirejovsky
              To není žádné papouškování, to je osobní zkušenost. I desítkový tank se neubrání osmičkám, pokud jich na něj najede víc. Na boky propářeš v podstatě všechno. Ty tanky +2 tiery jsou v celém nepřátelském týmu jen tři! To opravdu není tak velký problém. Jo, to, že lidi nespolupracují a každý si jede sám za sebe, problém je. Ale za to ta hra už tolik nemůže. A že se vývojáři snaží vydělávat je snad celkem přirozená věc, když je celá hra jinak zadarmo. Ty určitě taky do práce nechodíš zadarmo. Jediný, s čím s tebou souhlasím, je fakt, že MM +-0 nebo 1 může obhajovat jen někdo krátkozraký. Ty hry by pak totiž byly z dlouhodobého hlediska neskutečně nudné a stereotypní :-)
  • To je sice hezký že vylepší grafiku ale dokud nezruší goldovou munici a nevylepší hratelnost tak je pro mě pořád nehratelné.
  • Je strašná škoda, že nepíšete i o novinkách ze světa leteckých simů. Ti asi neplatí redakci všimné... V takovém DCSku nás v tomto měsíci čeká přechod na novou verzi enginu 2.5, k tomu kompletně předělaná mapa Kavkazu, vyšel božský AV-8B N/A VTOL atd atd. Stejně tak obrovské změny probíhají a proběhnou v Il-2.
    • Spíš do redakce neposílají zprávy. A redakce logicky preferují jednoduchou práci, takže radši opíšou zprávu, kterou jim někdo poslal, než aby se snažili dopídit, co se děje v DCSWorld, které stejně zajímá asi tak 2 jejich čtenáře.
    • MickeyMutant
      Firma, co dělá DCSko, nesídlí v Karlíně a nemá Karla Drdu. Až zaměstná Karla a přesune se do Prahy, taky napíšou.
  • U "bozich paprsku" se mi zamlzil zrak...
    Jedna se o nejaky prekladatelsky humor?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit