Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • jindra.veliky
    pro zacatek by stacilo udelat predelavku Dooma 1 a 2 na ten jejich rage engine *14*
    • Hodne blbej napad.
    • Mechwarrior_bw
      existuje mnoho vylepšených verzií a konverzií Dooma 1-2, dokonca s 3D postavami a predmetmy a už som videl aj predelávky na Doom3 engine / id Tech 4 ale žiaden z nich nedopadol slávne. Jednoducho špecifický dizajn a architektúra prvých dielov nevyzerá v modernej grafike dobre. Osobne ma najviac bavil Doom Legacy ktorý je iba nadstavbou ktorá zvyšuje rozlíšenie, pridáva akceleráciu cez opengl + niekolko efektov a umožnuje free look. Ten ma bavý najviac keďže zachováva pôvodnú atmosféru.
    • To by krapánek nefungovalo:)
  • Mechwarrior_bw
    nechcem byť zlý prorok ale id čakajú veľmi ťažké časy ... doba kedy bol Carmack uctievaný ako Boh akčného žanru sú nenávratne preč a firma začína strácať na lesku. Konkurencia je silnejšia, vyspelejšia a finančne zaistená. Vôbec sa nečudujem Carmackovi že sa začína orientovať primárne na konzole - aby id prežil mu nič iné nezostáva.
    • jindra.veliky
      jako jejich konurenci myslis zrejme DICE a jejich bf3 ale ukaz mi v cem jsou lepsi? v tom ze na konzole nezvladaji poradne ani 30 FPS? a co se tyce vykraslovani textur tak to co v RAGE je opraveno patchem se mi v conquestu v BF3 stavalo celou dobu beta verze. *16*
      • bohuzial, vykreslovanie a streaming textur nie je opraveny v patchi ani v beta driveroch (ati rhd 4850)... takze ak mas nejaky recept na nieco, co som este neskusil, tak mi ho plz napis... lebo som dost smutny z toho, ze som si za hru zaplatil a nemozem ju hrat... lebo je to s tym patchworkom nehratelne... :-/
      • Hry DICE nikdy nemůžeš posuzovat podle bety nebo podle první vydané full verze. DICE vždy vydává nehotový produkt, který naštěstí časem dodělává, až se z jejich hry nakonec stane víceméně pecka. Vedle toho engine BF3 je fakt hodně vyspělý engine.
        • To je ovsem vubec neomlouva.Vymluvy,ze clovek muze hodnotit hru az po 20 zaplatach je nesmysl.
          Kdyz nejsou shopni vydat odladenou hru,tak musi ocekavat opravnenou kritiku at uz je to sebeuznavanejsi vyvojar.
          • jenže předchozí pisatel psal o problémech, které budou určitě odstraněny buď už ve full verzi nebo patchema. Jinak souhlasím, že vydat nedodělané hry by nemělo vývojářům a vydavatelům procházet a že by se to mělo odrazit na celkovém hodnocení hry. Jen by se ta hra mohla zhodnotit vícekrát - třeba první vydání a verzi tak za rok.
  • nezda sa mi to, iD su hru podla mna financuje a bude financovat sam
    • kdyby na to mel zustal nezavislym a nenechal se odkoupit
      • no vidis, predsa len som mal pravdu, nemusi verit hned kazdej blbosti

        http://beefjack.com/news/rumour-doom-4-indefinitely-postponed-after-rage-issues/
      • chces mi povedat ze nie su schopny si platit tych 60 co u nich maka ? (rage vyvinu 40 ludi ;) + dalsich nejakych 40 pomocnych zamestnancov ? teda cca 100 ludi po dobu 3 - 4 roky ? pricom carmack navyse vlastni firmu ktora vyvija rakety na civilne lety do vesmiru... mne sa zda ze na to maju...
  • "že kvůli ne zcela uspokojivému startu střílečky Rage" co se divěj takle nedoladěnou hru co 80% uživatelum nefunguje vydat a pak se divit že to nemá prodeje,to je vrchol všech vrcholů.Já ještě že jsem si ji nepředobjednal,měli by jí odemě vyreklamovanou jedna dvě.Takovou prasečkost pustit do světa je hnus.Za tu dobu co je venku vydali jeden patch co vubec nic neřeší a dál se na to vy*rali to je na pěst.No a že DOOM 4 nevznikne je jasnej dukaz hroutícího se světa do kapitalistickejch sra*ček.Nesipe to nic se dělat nebude.To není už jako před 10 lety kdy se hry dělaly z nadšení a utrženej zisk byl jen bonus k tý práci.A vono ať toho DOOMA4 radši nedělaj protože aby to dopadlo jako s RAGE a oni k tomu jen řekli že pro ně je priorita konzolová scéna a na tech hra běží skvěle a že jsou flustrovaní z toho co hráči PC sféry zažívají,Tak nato já osobně se jim můžu vys*rat.S pánem bohem....
    • Souhlas, že vydávat nedodělanou hru je prasárna. Taky by se jim asi nelíbilo, kdyby jim někdo prodal jen částečně dodělané auto s tím, že se to časem nějak všechno domontuje.

      Na druhou stranu nesouhlasím s tím, že dříve to bylo super, když se hry dělaly jen z nadšení atd. To je pravda a byla to krásná doba. Jenže dnes jsou hry mnohem dál a jejich vývoj je mnohem dražší a ač se to zdá divné, i vývojáři a producenti musí z načeho žít a nemohou si tedy dovolit vydávat propadáky. Hry dneska stojí miliony dolarů a tyhle prachy prostě nemohou jen tak vyhazovat z okna. Tak se nepodniká a vývoj her není nic jiného než podnikání, které musí generovat zisk.
    • sypat proboha!!!!
    • ono udělat třebas jen level-design před deseti rokama a teď je značnej rozdíl...
      • To je no,dneska je to ve vetsine pripadu uzka nudle,zatimco drive byly levely mnohem rozsahlejsi,i kdyz geometrii mely samozrejme mnohem jednodussi.
    • Před deseti lety se hry dělaly s nadšením a penize byl bonus? Naivko. Samozřejmě vždycky tu je indie scéna, která tak z části funguje, ale firmy jako EA, Activision (založený před 30 lety) jsou firmy založený proto, aby (překvapivě) vydělávaly peníze...
  • A proč by měla být PC primární platforma? Nebo jsi další z těch, kteří nesnáší konzole jen proto, že jsou to konzole? Jdi se vycpat *12*
    • Žeby protože se to potom hraje úplně jinak? Podívej se třeba na takovej předmětovej systém v Rage - v inventáři sice můžeš mít nějakých takových udělátek k prasknutí, ale přímo ve hře můžeš přepínat jenom mezi čtyřma. A proč? Protože na d-padu holt víc tlačítek není. Co na tom, že to nemá žádnou logiku? S těma zbraněma je to tam pochopitelný ještě míň...
    • to je tym ze hry na PC boli nieco co pohanalo vyvoj grafickych technologii.
      • proč zase jen grafika?...
        • Nejde jen o grafiku. Nový engine, nové AI atd. si bere hodně z výkonu stroje. Konzole jsou dnes už slabé a brzdí herní vývoj. To je jednoznačné. Na druhou stranu toto zbrždění nemusí být zase až tak špatné. Je fajn si vzít oddech a nemuset každý rok kupovat nové PC, či nové komponenty. Takové zbrždění ale nesmí trvat příliš dlouhé období. Proto je pomalu na čase vyvíjet nové konzole, abychom se pohli dál.

          Mimochodem, nenávist ke konzolím je logická, když vezmeme v úvahu mnohdy velmi nepovedené porty her z konzolí na PC. Nikdo se tedy nemůže divit, když jsou tu lidé, co konzole nemusí.
        • pretoze to bolo stale o grafike?
    • skaven123
      fanatik :)
  • To je tak, když kravaťáci začnou kecat do práce umělcům a čekají od nich zázraky.
  • DOOM je silná značka takže pokračování určitě výjde otázka je kdy. Rage jsem si koupil a jsem celkem spokojený ( naštěstí nemám žádné výraznější problémy ) až na to jak hra skončila. Konec byl pro mne hodně velkým zklamáním. Navíc mi připadá že ač byl Rage na poměr FPS nadprůměrně dlouhý ( mě zabral okolo 12 hodin ) připadá mi že tomu světu by spíše sedlo něco na způsob Fallout New Vegas.
    • No nevím. I značka může pěkně zrezivět. DOOM už tu dlouho nebyl a vidím tu už daleko silnější značky.
  • skaven123
    som rad, doom 4 zamerany na konzoly by som nezniesol
    • DOOM3 existuje i pro Xbox (ten první) a DOOM1 a DOOM2 dodatečně naportovali na Xbox Arcade. Ono taky na čem dneska nefunguje DOOM, že jo (foťáky, kamery, iPod, atd.).
      • skaven123
        nevravim ze neexistuju, to som nepisal, pisal som ze by som nezniesol DOOM 4 ZAMERANY na konzoly :)
        rozdiel je v tom ze pc by mala byt primarna platforma, a potom nech si robia s portom co chcu
        • Sorry ale v dnesnim svete jsou primarni cile pro vyvojare konzole, ty jim taky nesou penize... protoze PCckari novyho veku stahnou co se da, a uz jenom proto by jsem na nej hry nedelal, jako to psali u Heavy Rain na PS - 1000000 prodanych kopii a 3000000 lidi co ma irchievment za dohrani.... akorat ze plus k tem konzolim je to ze to ma alespon nejakej bazarovej prodej narozdil od klik klik a muzu hrat freeeeeee ....
          • Myslíš že na konzolích se nepirátí? tak to si opravdu jen myslíš,třeba takový batman arkham city ještě ani nevyšel v obchodech a už byla na piratebay xbox verze,to samé u toho vašeho gears of war *12*
          • No z bazarovýho prodeje toho vopravdu tvůrci hodně vidí:)..
            A z tý konzolový warez scény (hodně rozvinutý) taky:).

            Špatný. Další názor, prosim
        • lool, analny pubertak a warez nula tu bude vykrikovat.
          • Trefná sebereflexe. *3*
          • skaven123
            s tvojim prejavom urcite mesacne zarabas < 1000eur

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit