Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • jsem trosku zklamanej jednanim id softu, protoze PC a jeho fanousci jsou duvod jejich uspechu a oni tenhle vztah jenom kvuli penezum nicej... kdyz maji x let pc jako primarni platformu a ted najednou udelaji rage na tri a zrovna na ty primarni to funguje nejhur, tak je to vysmech, radsi by se meli zamyslet, prestat delat blbosti a udelat skvelej vyladenej doom 4 jenom na pc a v pripade uspechu udelat port na konzole, ale tohle chovani neni moc sympaticky ;/
    • ja mam spis blbej pocit, jestli kuli financim tyhle veci jsou od id nebo od bedasoftu :) skoro bych intrikoval, ze za to id nemuze a pekne s nima zametaj.. to jak bedasoft tlaci do konzoli to fakt nevoni...
  • Důvěra v ID je řádně otřesena. A podle mě samotné ID překvapilo jakou má PC komunita ještě sílu byť ji víceméně odepsali a soustředí se primárně na konzole. Protože i konzolistům došlo, že když si tohle dovolí k jedné platformě, kdy zkusí něco podobného i na ně.
    Carmackův multiplatformní engine (což byla jeho snaha v RAGE ukázat) ještě potřebuje hodně práce. Snaha o snížení nákladadů se nekoná a Carmack má asi co vysvětlovat. ID teď půjde cestou šíření pozitivních informací ať už jsou pravdivé či nikoliv (kvůli dalším projektům). Stejně tak Bethesda (u které je momentálně ticho po pěšině) kvůli Skyrimu.
  • jesusek
    Já nějak nechápu, proč by měl být id soft hnedka ve sračkách, jenom kvůli těm technickým problémům. Jasně. Chápu, že jsou lidi nasraní, když si koupí hru a ani ji nespustí. Je to vůči spoustě hráčů dost blbý, pač já sem si ani nevšiml nějaké snahy, ty chyby řešit. Ale srážet kvůli tomu celé id je podle mě blbost. Jako kdyby všichni hned zapomněli na ty dřívější hry. Rage je podle mě pecka, i když k tomu mám taky nějaké výtky...
    • Tak ono jde spíš o to, že id definovali žánr stříleček a s Rage se i díky velkohubým slibům čekal další posun, minimálně evoluce žánru, když už ne revoluce. Namísto toho přišla kopie Borderlands...
      • Tak cekat od ID evoluci natoz revoluci snad uz ani nikdo moc neocekava.Staci se podivat na DOOM3,coz byla remeslne kvalitne udelana hra,ale rozhodne tam nebyl citit zadny posun,evoluce,natoz revoluce.Navic obsahovala jednu zasadni chybu,ktera hru hodne srazela v pozdejsich castech a tou je repetetivnost a predvidatelnost.
        A tehdejsi "souboj" mezi D3 a HL2 si myslim,ze vyhral prave HL2 ,ktery se o nejaky posun zanru snazil a myslim,ze se mu to v nekterych sferach i povedlo.
        Takze od ID tezko cekat nejaky pokrok co se gameplay tyce.Spis jsem ocekaval opet nejaky velky posun co se technickeho zpracovani tyce,cimz jsou ostatne ID prosluli.
        Nicmene ani to se nejak nedostavilo.
  • Díky bohu, na Dooma 4 se moc tesim, i kdyz to bude asi jeste par let trvat :D
  • Nerozmyslal niekto nad tym, ze zly start Rage nemusi byt uplne problemom Id Soft ?
    Oni ako jedny z mala (ani vlastne neviem kto este iny) robia hry pod OpenGL. Nie je to skor tak, ze Id Soft nachytal na "hruskach" aj Nvidiu aj ATi, ktori mali zle implementovane OpenGL ? Preto vydavali speci ovladace.
    • ano moze to byt chyba vyrobcov grafik ale ehm ked ostatne hry funguju (aj novinky) a akurat jedna nejde - Rage (aj ked mozno vyuziva pokrocile funkcie ktore ostatne hry nepotrebuju) tak asi chyba bude niekde aj v ID. Respektive mna ako hraca/zakaznika to nemusi zaujimat, mam jednoduchy argument - ostatne hry mi idu vasa nie. A fakt sa potom naskytuje otazka na akych ovladacoch to potom testovali ? A posledna vec, myslim ze by im aj tie chyby hraci odpustili, predsa len je to uplne nova technologia, ale ten postoj a sposob nekomunikacie je asi najvecsi problem. ID soft to hadze na ATI/Nvidia, k rieseniu sa moc nemaju a na konzolach to ako tak funguje a z ich vyjadreni ma clovek pocit ze hraci na PC su ako odpad.
    • Paulcz
      pak ale nechápu na čem to Id Soft vyvíjel, když neměl funkční drivery :)
  • IWKYN
    To by akorát dopadlo jako Duke.... zmrvený až na půdu s 1 zbraní, protože proč ne...
  • Nevim jestli uz to tady nekdo psal (nechce se mi to cely cist) ale celej tenhle clanek neni pravda, uz to bylo vyvraceny viceprezidentem Bethesdy jako uplnej nesmysl. Nastesti.
    • Pignicku, diky, napsali jsme obe verze - jak tu puvodni z Kotaku (ktere casto miva dobre insiderske zdroje, viz jejich odhaleni naplne Modern Warfare 3 jeste pred oznamenim), tak samozrejme i update, az to Bethesda dementovala. Diky za upozorneni.
  • Tak už jenom neustálé přirovnávání k Borderladns mi jasně řeklo - tuhle hru nekupovat. Jasně, můžu bejt v menšině, ale já od hry neočekávám jen dobrou hratelnost a grafiku, já z ní chci cítit emoce, nejlépe díky promakanýmu příběhu nebo atmosféře... Což jsou přesně ty věci, který mě u Borderlands chyběly....takže sorry Rage, asi nebudu tvůj nejsem tvůj cílový hráč.
    • Borderlands je nahodou kruta vec. Nakonec by to nemelo takovou prodejnost a ohlasy po svete, kdyby se to vetsine nelibilo. Takze se ti bude rage libit - zjednoduseny Borderlands bez rpg prvku krizeny s Bulletstromem bez humoru. :P
    • Blbost, ja se tesil, ze to bude jako vynikajici borderlands, jenze to s nim nema nic spolecneho.
  • No nevim. Po designove strance je Rage plytky jako Doom 3. Vcelku nic poradne zabavnyho. Jen rutina.
    • az na to ze doom3 vypada lip jak celej posranej technologickej rage :-))
      • Ale nevypadal. Staci pridat config. Vetsina lidi co na to drzkovala, ani o tom nevedela. On normalne jede podle autodetekce, abys mel 60fps. Graficky, hlavne ta druha cast v metro city, vypada super. Textury nejsou tolik roz plizly (jen se to cuka i na nabusene masine). Ale zrovna tam jsem to prestal hrat. ID mi pripominaji vyslednym designem hodne veci od Raven softvare - hratelnosti hraji vzdy druhe housle, pokud nejsou diky technologiim v necem prvni. Potom hrac skoci i po tom, pac to nema konkurenci, ale prave diky tech naskoku...
  • hmm cakal som aj nejaky rozbor v mediach, hlavne po vydani Rage a toho ako to dopadlo, v mediach, so stavom v ID software. A predsa len tato sprava je len dalsi dovod na spekulacie, na druhu stranu ma to az tak neprekvapuje.
    Vyvoj idTech 5 (Rage) bol asi dost porod. Ci uz koli komplexnosti alebo planom pararelneho vydania na kozolach a PC. Pomerne rychla expanzia ID Softu co do poctu ludi, nie moc uspeny Quake 4 a rozporuplny Woflenstein. Odchod z Activisionu k EA a potom nasledne kupa Zenimaxom/Bethesdou. Docela slusny namet na clanok podla mna, predsa len nejake insajdy by boli zaujimave a ID soft je stale jeden z pojmov medzi developermy (aj ked si to kazi). Mimochodom co je asi na celom Rage trapase pre mna najzarazucejsie niesu ani tak technicke problemy (aj ked to je pri Carmackovy trochu prekvapenie) ako skoj celkovy postoj ktory , inak pomerne otvoreny, ID soft k celemu problemu zaujal. Zenimax/Bethesda je v podstate ticho, Carmack nadava na vyrobcov grafik a akurad Todd Hollenshead z ID po vydani napisal prace na prvom ptachu ktory vysiel. A napriklad je uz docela ticho, a zas ma prekvapjue ze ani novinary to v recenziach nespomenuli, ze povedne sa slubovalo vydanie spolu s hrou aj ID Studia na robenie modov. Bohuzia vo finalnej verzii 64bit binarky niesu (tie maju obsahovat ID Studio).

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit