Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • skaven123
    som rad, doom 4 zamerany na konzoly by som nezniesol
    • DOOM3 existuje i pro Xbox (ten první) a DOOM1 a DOOM2 dodatečně naportovali na Xbox Arcade. Ono taky na čem dneska nefunguje DOOM, že jo (foťáky, kamery, iPod, atd.).
      • skaven123
        nevravim ze neexistuju, to som nepisal, pisal som ze by som nezniesol DOOM 4 ZAMERANY na konzoly :)
        rozdiel je v tom ze pc by mala byt primarna platforma, a potom nech si robia s portom co chcu
        • Sorry ale v dnesnim svete jsou primarni cile pro vyvojare konzole, ty jim taky nesou penize... protoze PCckari novyho veku stahnou co se da, a uz jenom proto by jsem na nej hry nedelal, jako to psali u Heavy Rain na PS - 1000000 prodanych kopii a 3000000 lidi co ma irchievment za dohrani.... akorat ze plus k tem konzolim je to ze to ma alespon nejakej bazarovej prodej narozdil od klik klik a muzu hrat freeeeeee ....
          • Myslíš že na konzolích se nepirátí? tak to si opravdu jen myslíš,třeba takový batman arkham city ještě ani nevyšel v obchodech a už byla na piratebay xbox verze,to samé u toho vašeho gears of war *12*
          • No z bazarovýho prodeje toho vopravdu tvůrci hodně vidí:)..
            A z tý konzolový warez scény (hodně rozvinutý) taky:).

            Špatný. Další názor, prosim
        • lool, analny pubertak a warez nula tu bude vykrikovat.
          • Trefná sebereflexe. *3*
          • skaven123
            s tvojim prejavom urcite mesacne zarabas < 1000eur
  • "že kvůli ne zcela uspokojivému startu střílečky Rage" co se divěj takle nedoladěnou hru co 80% uživatelum nefunguje vydat a pak se divit že to nemá prodeje,to je vrchol všech vrcholů.Já ještě že jsem si ji nepředobjednal,měli by jí odemě vyreklamovanou jedna dvě.Takovou prasečkost pustit do světa je hnus.Za tu dobu co je venku vydali jeden patch co vubec nic neřeší a dál se na to vy*rali to je na pěst.No a že DOOM 4 nevznikne je jasnej dukaz hroutícího se světa do kapitalistickejch sra*ček.Nesipe to nic se dělat nebude.To není už jako před 10 lety kdy se hry dělaly z nadšení a utrženej zisk byl jen bonus k tý práci.A vono ať toho DOOMA4 radši nedělaj protože aby to dopadlo jako s RAGE a oni k tomu jen řekli že pro ně je priorita konzolová scéna a na tech hra běží skvěle a že jsou flustrovaní z toho co hráči PC sféry zažívají,Tak nato já osobně se jim můžu vys*rat.S pánem bohem....
    • Souhlas, že vydávat nedodělanou hru je prasárna. Taky by se jim asi nelíbilo, kdyby jim někdo prodal jen částečně dodělané auto s tím, že se to časem nějak všechno domontuje.

      Na druhou stranu nesouhlasím s tím, že dříve to bylo super, když se hry dělaly jen z nadšení atd. To je pravda a byla to krásná doba. Jenže dnes jsou hry mnohem dál a jejich vývoj je mnohem dražší a ač se to zdá divné, i vývojáři a producenti musí z načeho žít a nemohou si tedy dovolit vydávat propadáky. Hry dneska stojí miliony dolarů a tyhle prachy prostě nemohou jen tak vyhazovat z okna. Tak se nepodniká a vývoj her není nic jiného než podnikání, které musí generovat zisk.
    • sypat proboha!!!!
    • ono udělat třebas jen level-design před deseti rokama a teď je značnej rozdíl...
      • To je no,dneska je to ve vetsine pripadu uzka nudle,zatimco drive byly levely mnohem rozsahlejsi,i kdyz geometrii mely samozrejme mnohem jednodussi.
    • Před deseti lety se hry dělaly s nadšením a penize byl bonus? Naivko. Samozřejmě vždycky tu je indie scéna, která tak z části funguje, ale firmy jako EA, Activision (založený před 30 lety) jsou firmy založený proto, aby (překvapivě) vydělávaly peníze...
  • Mechwarrior_bw
    nechcem byť zlý prorok ale id čakajú veľmi ťažké časy ... doba kedy bol Carmack uctievaný ako Boh akčného žanru sú nenávratne preč a firma začína strácať na lesku. Konkurencia je silnejšia, vyspelejšia a finančne zaistená. Vôbec sa nečudujem Carmackovi že sa začína orientovať primárne na konzole - aby id prežil mu nič iné nezostáva.
    • jindra.veliky
      jako jejich konurenci myslis zrejme DICE a jejich bf3 ale ukaz mi v cem jsou lepsi? v tom ze na konzole nezvladaji poradne ani 30 FPS? a co se tyce vykraslovani textur tak to co v RAGE je opraveno patchem se mi v conquestu v BF3 stavalo celou dobu beta verze. *16*
      • bohuzial, vykreslovanie a streaming textur nie je opraveny v patchi ani v beta driveroch (ati rhd 4850)... takze ak mas nejaky recept na nieco, co som este neskusil, tak mi ho plz napis... lebo som dost smutny z toho, ze som si za hru zaplatil a nemozem ju hrat... lebo je to s tym patchworkom nehratelne... :-/
      • Hry DICE nikdy nemůžeš posuzovat podle bety nebo podle první vydané full verze. DICE vždy vydává nehotový produkt, který naštěstí časem dodělává, až se z jejich hry nakonec stane víceméně pecka. Vedle toho engine BF3 je fakt hodně vyspělý engine.
        • To je ovsem vubec neomlouva.Vymluvy,ze clovek muze hodnotit hru az po 20 zaplatach je nesmysl.
          Kdyz nejsou shopni vydat odladenou hru,tak musi ocekavat opravnenou kritiku at uz je to sebeuznavanejsi vyvojar.
          • jenže předchozí pisatel psal o problémech, které budou určitě odstraněny buď už ve full verzi nebo patchema. Jinak souhlasím, že vydat nedodělané hry by nemělo vývojářům a vydavatelům procházet a že by se to mělo odrazit na celkovém hodnocení hry. Jen by se ta hra mohla zhodnotit vícekrát - třeba první vydání a verzi tak za rok.
  • To je tak, když kravaťáci začnou kecat do práce umělcům a čekají od nich zázraky.
  • Bohuzel se nedivim. Rage neni zadny zazrak. Carmack evidentne stravil prilis casu zavreny v kanclu s jeho enginem a id software zatim ujel vlak v jinych aspektech jako gameplay a to jakym zpusobem by mela moderni hra fungovat a vypravet pribeh. Vysedek je zastarale pusobici koridorovka plna rozporu. Je to skoda. Bud jejich pristi hra bude naprosta pecka nebo se myslim id stane rychle historii. Nedivil bych se pokud by zacali mit problemy uz ted...preci jen hra ktera se vyviji 5 let se musi prodavat hodne dobre aby se vratili investice...nikdo neceka, ze kazdy jejich projekt redefinuje zanr ale...
    • fallout
      Naprostý souhlas... koridorovkám už hold prostě odzvonilo, každý je dnes už zvyklí na nějakou tu svobodu, kde lze popustit uzdu fantazii. Přece jen když už je člověku předem jasné, že překvapení nepřijde ani zleva ani zprava, tak je to v dnešní herní době trošku nudné.
      • Ja ti nevim,vetsina fps jsou porad tezce linearni hry,kdyz level design nabizi 2 nebo 3 cesty,tak muze hrac temer slavit.
        Sandbox hry porad tvori minoritni podil.
        Me osobne prijde,ze vetsina fps z posledni doby jsou dokonce vice koridorove nez hry pred treba 5 lety.
        A o tom,ze dneska spoustu tvurcu neumi vyuzivat skripty se zdravou mirou,se asi ani nema moc zminovat.
        Podle me tu striktne linearni hry maji sve misto,ale musi se to umet udelat spravne,coz spoustu tvurcu ocividne neumi.
  • fallout
    jindro.veliky, prosím tě tobě doporučuji aspoň změnit profilovou fotku, protože už teď si víc známý pod přezdívkou ,,mínusko,, než pod tvým nickem. Není se čemu divit, princ Harry jako profilovka na herním webu není opravdu zrovna nejlepší výběr... *3*
    • harryho potra vem ďas, ale ty jakoby diskuzní příspěvky, to se nedá číst normálně:) Mi přijde že utekl odněkud z ústavu, ukryl se v nějaký internetový kavárně a zřízenci ho nemůžou vypátrat normálně, jak se maskuje za Prince z Anglie :)
      • Off Topic, nehral si vcera navecer coop Rage? Tvuj nick mi je nejaky povedomi. *8*
  • DOOM je silná značka takže pokračování určitě výjde otázka je kdy. Rage jsem si koupil a jsem celkem spokojený ( naštěstí nemám žádné výraznější problémy ) až na to jak hra skončila. Konec byl pro mne hodně velkým zklamáním. Navíc mi připadá že ač byl Rage na poměr FPS nadprůměrně dlouhý ( mě zabral okolo 12 hodin ) připadá mi že tomu světu by spíše sedlo něco na způsob Fallout New Vegas.
    • No nevím. I značka může pěkně zrezivět. DOOM už tu dlouho nebyl a vidím tu už daleko silnější značky.
  • hmm cakal som aj nejaky rozbor v mediach, hlavne po vydani Rage a toho ako to dopadlo, v mediach, so stavom v ID software. A predsa len tato sprava je len dalsi dovod na spekulacie, na druhu stranu ma to az tak neprekvapuje.
    Vyvoj idTech 5 (Rage) bol asi dost porod. Ci uz koli komplexnosti alebo planom pararelneho vydania na kozolach a PC. Pomerne rychla expanzia ID Softu co do poctu ludi, nie moc uspeny Quake 4 a rozporuplny Woflenstein. Odchod z Activisionu k EA a potom nasledne kupa Zenimaxom/Bethesdou. Docela slusny namet na clanok podla mna, predsa len nejake insajdy by boli zaujimave a ID soft je stale jeden z pojmov medzi developermy (aj ked si to kazi). Mimochodom co je asi na celom Rage trapase pre mna najzarazucejsie niesu ani tak technicke problemy (aj ked to je pri Carmackovy trochu prekvapenie) ako skoj celkovy postoj ktory , inak pomerne otvoreny, ID soft k celemu problemu zaujal. Zenimax/Bethesda je v podstate ticho, Carmack nadava na vyrobcov grafik a akurad Todd Hollenshead z ID po vydani napisal prace na prvom ptachu ktory vysiel. A napriklad je uz docela ticho, a zas ma prekvapjue ze ani novinary to v recenziach nespomenuli, ze povedne sa slubovalo vydanie spolu s hrou aj ID Studia na robenie modov. Bohuzia vo finalnej verzii 64bit binarky niesu (tie maju obsahovat ID Studio).
  • Nevim jestli uz to tady nekdo psal (nechce se mi to cely cist) ale celej tenhle clanek neni pravda, uz to bylo vyvraceny viceprezidentem Bethesdy jako uplnej nesmysl. Nastesti.
    • Pignicku, diky, napsali jsme obe verze - jak tu puvodni z Kotaku (ktere casto miva dobre insiderske zdroje, viz jejich odhaleni naplne Modern Warfare 3 jeste pred oznamenim), tak samozrejme i update, az to Bethesda dementovala. Diky za upozorneni.
  • Nerozmyslal niekto nad tym, ze zly start Rage nemusi byt uplne problemom Id Soft ?
    Oni ako jedny z mala (ani vlastne neviem kto este iny) robia hry pod OpenGL. Nie je to skor tak, ze Id Soft nachytal na "hruskach" aj Nvidiu aj ATi, ktori mali zle implementovane OpenGL ? Preto vydavali speci ovladace.
    • ano moze to byt chyba vyrobcov grafik ale ehm ked ostatne hry funguju (aj novinky) a akurat jedna nejde - Rage (aj ked mozno vyuziva pokrocile funkcie ktore ostatne hry nepotrebuju) tak asi chyba bude niekde aj v ID. Respektive mna ako hraca/zakaznika to nemusi zaujimat, mam jednoduchy argument - ostatne hry mi idu vasa nie. A fakt sa potom naskytuje otazka na akych ovladacoch to potom testovali ? A posledna vec, myslim ze by im aj tie chyby hraci odpustili, predsa len je to uplne nova technologia, ale ten postoj a sposob nekomunikacie je asi najvecsi problem. ID soft to hadze na ATI/Nvidia, k rieseniu sa moc nemaju a na konzolach to ako tak funguje a z ich vyjadreni ma clovek pocit ze hraci na PC su ako odpad.
    • Paulcz
      pak ale nechápu na čem to Id Soft vyvíjel, když neměl funkční drivery :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit