Novější Starší

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tak to doufám, že Vávrova budoucí hra bude mít všech 100+ bodů, které chyběly ve Skyrimu *1*
    • Beru to jako vtip. Kdyby měl Vávra takové prostředky jako Bethesda, pak bychom jeho produkt mohli do jisté míry srovnávat se Skyrimem. On ale bude mít prostředky mnohem menší.
      • zdeeneek
        Kdyby mel takovy prostredky ... tak at si je sezene, ne? Ono asi nebude tak snadny nekoho presvedcit aby mu dal na vyvoj tolik financnich prostredku jako ma Bethesda. Pak mi prijde divny kritizovat Bethesdu za to, ze ma tolik prostredku a udela hru s chybama a pripadny chyby u Vavrova titulu omlouvat tim, ze nema tolik penez.
      • JohnyTheZik
        I tak mi to neprijde jako vymluva, proc mit hru s chybama, na ktery nadava. Nerikam, ze ta hra ty chyby mit bude..
    • to si piš že bude, protože na vymodelování realistického záchodu nebo smrku není nic těžkého, to jenom v Betshedě neví jak na to *2*
      • Anebo v Bethešdě prostě něřeší pič*viny *1*
        • Teda přesněji řečeno ho*na *1* *1* *1*
          • Staci slusne napsat zachody *3*
            • To byla metafora *7*
    • Záchod bude! *15*
  • Ze to bude na nove konzole tvrdi (spekuluje ?) autor puvodniho clanku, nikoli Malacova.
    Kdyz uz opisovat, tak aspon spravne *3*
  • Tak to jsem vážně zvědavý, kolik kousků se na ty konzole prodá *1* Hlavně ve střední a východní Evropě, kde je PC základna zdaleka větší *1* Než se v US nebo na západě dozvědí, že nějaká hra o husitech vůbec existuje, bude se už prodávat za pár kaček. Ale tak HF *5*
  • Dle mého si nabije a investice se nevrátí.
  • No, jenom abychom měsíc po vydání nemuseli psát článek "100+ důvodů proč nesnášíme RPG od Warhorse" :D
  • Jediný co chci je, aby to vyšlo i na PC...prosííím:D
    A ještě důvod, proč si myslím ,že to na PC skutečně vyjde- Největší míra konzolí je samozřejmě na trzích USA a Asie (Japonsko,Korea), kde podobně jako v případě Zaklínače nemá šanci výrazně evropské RPG zaujmout. Cílová skupina bude tedy zřejmě na našem kontenentě, kde stále velká část dává přednost počítačům a nezdá se mi, že by v době prodeje čerstvě nových konzolí bylo moudré vydávat hry jen na ně. Na druhou stranu, pokud na PC nevyjde, je důvod více než zřejmý - jelimani neschopní si za hru zaplatit...
    • Všechno (až na prostředek) špatně.

      a)nepros je, za hru poděkuješ koupí na PC, pokud vyjde + nehroz jim, pokud to nevyjde. V tom případě utři nudli a pokračuj s klidem v hraní jiných titulů.

      b)ne, pokud to nevyjde na PC, tak pouze proto, protože tým o 25-40 lidech bude mít problém hru vydat na dvě konzole, natož na PC. Na křečovitý styl console-first přeci budoucí autoři najeli už nyní, aniž by bylo jasné jak se husiti budou prodávat...
      • Hry se vyviji na PC, a kdyz hra vychazi i na Xboxu, prakticky by mohla na PC vyvjit bez jakekoli dalsi prace navic, jen upravit ovladani na klavesnici a mys. To ze hry na PC nevyjdou neznamena, ze je to problem udelat. Ale je to strategicke rozhodnuti.
        • Tak jednoduché to není ani dneska + tady je řeč o nové generaci. Jak moc blízko bude její HW PC? Bude se jednat o jejich vůbec první projekt na tu generaci.

          A pokud je to strategické rozhodnutí, tak špatné. Pokud se nebude jednat o RPG typu Fable, kde budou z nepřátel padat barevné orby a budou na tebe vyskakovat akční tlačítka.
  • na PC hra určitě nebude, protože v roce 2015 se na PC už hrát prostě nebude, konzole rulzz *5*
    • Hairy_Ass
      Takových proroků už tady bylo... *7* *15*
    • Ty ses naivka. I kdyby se valna vetsina her presunula v budoucnosti do browseru, tak porad se na PC bude hrat, protoze PC doma na praci nicim nenahradis.
    • Trol.diskuzni
      No jo, Amaroun osobně či jeho sestra...
  • vzhledem k tomu ze si Bakala nakradl prachy pri tunelovani bank v 90 letech tu hru paltime my vsichni, chci svuj podil!
  • Trol.diskuzni
    No já hlavně doufám, že to nebude na tablety a mobilní zařízení předělávat ten poločíňan Lu Ke Codr... *7*
    • 2Troll.zavistivy: Mozna az neco dokazes tak si o tobe taky poslechnu rad v nejakym poradu ale chapu ze se to nejspis asi nestane.
      • Trol.diskuzni
        Rozhodně nejsem z těch, kteří by se cpali do veřejných médií, aby světu sdělili svůj životní příběh... Lidí, kteří dokázali daleko více než třeba pan Codr a nikdy o nich neuslyšíš, je obrovské kvantum - a to povětšinou jen proto, že to nemají zapotřebí.

        I kdybych "něco dokázal", jak říkáš, rozhodně bych se s tím nesvěřoval nějakému drasťovi na webu games.cz... Zde se pouze příležitostně pobavím čtením článků a přispíváním do diskuzí s lehkou nadsázkou, tím to pro mě končí. *5*
        • kostejnesmrtelny
          Jojo, "příležitostně". A "s lehkou nadsázkou". Jasně *3*
        • Myslis ze jim pan Codr poslal dopis z Ciny ve kterem prosi jestli by ho nedali do medii ze by strasne rad nekde vystoupil a povedel jim svuj pribeh?
    • Ale tak do Čočíka neval...
      • Trol.diskuzni
        Vždyť ten FC s ním byl otřes... Ode to Lu Ke's Asian Adventures *7*
        • zdeeneek
          FC s Codrem byl dobrej, ze tebe bavi radej poslouchat rozbor Skyrimu porad dokola je tvoje smula.
          • Trol.diskuzni
            FC s Codrem byl špatnej, že tebe baví raděj poslouchat rozbor leteckých radovánek pana Codra porad dokola, je tvoje smůla. *3*
            • zdeeneek
              Prijde mi to rozhodne zajimavejsi nez rozebirat jakou texturu ma strom ve Skyrimu.
        • No to není nic divného. Přece jen je to host se zkušenostmi z daleka. Pro normálního Čecha je Čína jako magický wonderland a zajímá ho.

          Na třídních srazech z gymplu jsem taky musel popisovat japonštinu... až mi to nakonec bylo trapný, že mluvím jen já.

          Lidi prostě tyhle věci zajímají.
  • owny
    Jasně, chtějí dělat hru na platformy, které ještě zdaleka nejsou a nikdo o nich nic neví. *8* To prostě nemůže dopadnout dobře.
    • mirekdusinojc
      Je ve vlastním zájmu Microsoftu a Sony, aby informace o chystaných konzolích sdělili důvěryhodným vývojářským týmům AAA titulů. Vývoj hry je dnes běh na dlouhou trať - viz předpokládané datum dokončení 2015 a není možné, aby mezi vývojáři a Microsoftem / Sony nefungoval komunikační most. Na druhou stranu je ve vlastním zájmu vývojářů, aby neprozradili nic, co se o nové generaci konzolí dozvědí, protože tím jednak poruší písemnou smlouvu mlčenlivosti, kterou s M a S sepisují a taky si tím nadobro zavřou vrátka nějaké možnosti další spolupráce s oněmi subjekty.
    • Tak mi řekni, mudrlante, jak je možné že s novou konzolí vychází i nové hry hned a ne až za několik let. Tohle je standartní postup.
      • owny
        A kolik těch her je od "sotvavzniklých" studií?
      • To ano, ale Warhorse je pro M$ i pro $ony naprosto neznámá firma. Nemyslím si, že parametry a prostředí dosud veřejně neohlášených konzolí je artikel, který firmy rozdávají na vyžádání.
        • Ne všechna rozhodnutí ohledně výkonu se musí udělat na začátku vývoje
        • Naprosto neznámá firma, která je ochotná podepsat NDA a zaplatit balík za devkity...
          • Jasne, za penize ti to vsechno daji na zlatym tacu. Asi jako si ty pozves domu cizi lidi nekde z Ugandy, protoze jsou pekne obleceni. Je videt, ze o vis velky kulovy o tom, jak to chodi. Se vzpamatuj clovece.
        • Já myslím, že je rozdávají na zaplacení poplatku a podepsání smlouvy o mlčenlivosti s případnou pořádnou pokutkou...
    • Už tu to padlo... to, že o nich nic nevíš ty neznamená, že o nich nic neví vývojáři.
      • Se vzpamatuj. Vavra vi o nove generaci uplne ho*no a muze si u toho hrat na co chce. Realne se podilel pred deseti lety na vyvoji jedne relativne (napriklad v USA neni Mafia zadna znacka) uspesne hry a to je sakra malo na to, aby jsi se stal partnerem Microsoftu (jako jim je napriklad Ubisoft) nebo Sony (jako js trebas ND).
        • ucho
          s tím partnerstvím s microsoftem nemáš pravdu, stát se partnerem microsoftu je poměrně jednoduché. využívá to řada firem. ono pak licence na visual studia a systém se za to hodí...
          • Zjisti si neco o formach partnerstvi. Visual Studio a devkity na novej Xbox je trochu rozdil. Vavra nedostane devkit. Dostane se k nemu nejdriv za dva roky. To znamena, ze bude pozadu. To znamena, ze jeho hra nebude konkurenceschopna skutecnym AAA. Tecka. I kdyby to obesel licenci engine, a doufal, ze se trefi, jak nekdo psal dole, tak nedokaze splnit pozadavky na publikovani. Ne za 70M korun. Mozna za 70M dolaru. A 200 lidech z nichz polovina budou seniori.
            • ucho
              v současné chvíli žádný devkit na novou konzoli nepotřebují, protože se nejedná o žádný exkluzivní titul pro novou neexistující konzoli (a všechno se dá získat, když se chce, a když je pro to důvod). vždy bude i mezi konzolemi existovat jistá kompatibilita a tedy nepochybuji o tom, že nyní vyvíjený titul (když se bude myslet dopředu) na aktuální železo, se na nové železo přizpůsobí poměrně snadno...
              aby byla hra konkurenceschopná, neovlivní to exkluzivita na novou konzoli, ovlivní to dobré jméno, slušný titul a obrovská reklama a propagace (což se většinou dělá pomocí něčeho unikátního, ale tohle si oni pořeší a jistě představy o tom, jak to chodí, mají větší než ty ;) )
        • Hele, vata zvládne všechno.

          Článek zmiňuje 70 českejch melounů... ale co ty víš...

          Každopádně všechno jsou to spekulace... jak to, co píšu já, tak to co píšou ostatní.
          • Mohu vědět jaké je tvé povolání pokud relevantní diskuzi?
            • Není a souhlasím s tebou, nic víc.
            • Nerelevantní.

              Tvé je? Pokud ano, tak se rád nechám poučit.
      • O vyvojarich po kridly SCEE by se o tom dalo "mozna" spekulovat, ale jestli o nich nevime nic my, Warhorse taky ne :)
        • Diskutabilní...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
Novější Starší