Přejít na výpis diskuzí
Husitské RPG Dana Vávry platí Bakala, vyjde pro nové konzole
3.1.2012 | Petr Poláček
433 příspěvků
-
Peněz málo, času mraky,
založme si firmu taky.
Nedělali neznáme,
RPG doděláme.
Skyrim špatný, my jsme lepší,
těšte se na hru hezčí.
Bez grafiků, bez kódu,
vize z lahve šampónu.
Dane Dane, ty jsi chlap,
rád bych viděl ten tvůj plat. -
-
@Milabr Víc básniček prosím! *1*
-
Nice *1* si dobrej *3*
-
-
Hru si koupím ale pouze v případě, budou-li tam záchody... *1* a ještě navíc historicky relevantní.
-
-
Doufam v podporu kinectu a move. Jen tak bude zazitek po vykonani potreby a naslednem vytreni dokonaly *1*
-
Zeptám se bez obalu.
Jak se pozná takový historicky relevantní záchod? -
-
V sídlech boháčů a velmožů v podstatě suchý záchod, všude jinde nějaká kompostová jáma nebo pěkné místo v křoví. *3*
-
-
-
hra imho stojí na troch problematických pilieroch:
- nízky budget : a z neho plynúce problémy ohladne použitého enginu, vývojárskych nástrojov, technologického zázemia, ľudských zdrojov, nízkych miezd a napokon marketingu ktorý je dnes rozhodujúci. Zrejme budú masívne využívať outsourcing z čoho môžu plynúť mnohé problémy a napokon ani nemusia ušetríť čas a už vôbec nie peniaze.
- téma : Husiti je téma právom atraktívna pre ČR, zčasti aj SR ( a aj to v obmedzenej miere ) ale určite nie pre okolité regióny alebo svet ako taký. Dan chce vytvárať hru na tému ktorú považuje za atraktívnu bezohľadu na hráčské preferencie ... čo je síce vzhľadom na osobu Dana V. a jeho vyjadrenia z posledne doby pochopitelné ale väčšinou je to najlepšia cesta ako projekt potopiť.
- osoba Dana Vávru : prípomýna mi Romera pred a počas prác na Daikatane, boží komplex, arogancia, pocit vševedúcnosti ktorý sa zakladá na predošlích úspechoch ( ktoré však pramenili z tímovej práce mimoriadne talentovaných ľuďí v zabehnutom štúdiu) Postupne tak narazí na vlastné limity ...
Ale na hru sa teším a držím palce... recenzie budú určite výživné :) -
-
Tema husitu sice zahranicnim hracum moc nerekne, ale na druhou stranu tema stredoveku na trhu celkem chybi a spousta hracu (i kdyz predevsim asi Evropanu) by pro takovou hru tyden nejedla. Prirovnal bych to asi k Zaklinaci, jehoz knizni predloha taky nebyla do vydani hry prakticky znama, vyjma v Polsku a v omezeny mire v okolnich statech. A ted uz o ni vi kdejaky Amik. Samozrejme bez poradnyho marketingu to nepujde.
-
téma husitů je opravdu naprd, ale dost záleží, jaký příběh se do toho vlastně zakomponuje. pak se prostředí stane jen prostředím, ale tahounem může být něco jiného. ale to už je na někom jiném :D
-
Tiež si myslím, že husitská tematika nemusí moc ludi zaujať. Ale nieje to náš projekt, tak do toho kecať netreba. (do pribehu etc.)
-
1) Takový Mount & Blade je taky v podstatě indie hra, ale úspěch sklidila - přišla s něčím novým.
2) Pro Poláky to atraktivní téma taky je, a Němci taky něco tuší ( *3* ), každopádně široké masy to asi bez pořádné reklamní kampaně neosloví, ale stačí se podívat na různé modifikace her Total War nebo zmíněny Mount & Blade, kde jsou oblíbená i témata v mainstreamu opomíjená.
3) Toho se bojím taky. -
-
Pokud chce Dan nalákat i Němce, měla by být ve hře možnost i husity třískat.
-
-
Proč? Němcům jsou a byli nějaký husiti ukradení... Myslíš, že byla situace postavena takto: Němci vs husiti? To je snad konstrukt někdy z dob komunismu, kdy čeští proletářští husité stáli proti imperialistům ze západu. *1*
-
-
-
Budget je fakt nicmoc.
Téma husiti je ok. Už vyšlo více her, které byly situovány do neznámých zemí a ty hry byly celkem úspěšné (viz třeba Mount and Blade a umístění kamsi do "Polska"). Nejde ani tak o umístění jako o zpracování.
Že to není na PC je ubohost. Už tedy můžeme vědět, že to bude konzolovka, což znamená, že to nebude tak dobré RPG, jako bychom si asi přáli. -
-
Tak tak...je jedno jestli tam budou husiti nebo ne...Kdo to bude chtít hrát tak to bude hrát a je jedno jeslti tam jsou husiti nebo vymyšlený nýmanti...
-
To s kvalitou RPG jdi vysvětlit Blizzardu, aby neutráceli peníze za konzolové Diablo = předem nic nehodnoť.
-
nepíšem, že téma Husitov musí znamenať neúspech ... ale podstatne zvyšuje jeho riziko. Hry ako MaB sú skôr výnimkami ktorým sa podarilo preraziť medzi x podobnými projektami ktoré úspešné neboli. A spoliehať sa, že menej atraktívne téma vytiahne spracovanie pri takto nízkom budgete je asi trochu problematické.
-
-
-
vzhledem k tomu ze si Bakala nakradl prachy pri tunelovani bank v 90 letech tu hru paltime my vsichni, chci svuj podil!
-
Hlavně ať tam maj Husiti kadibudky pane Vávro!!! *2*
-
-
Jo to bylo vždy mojim snem hra ve který uvidim žižku majestátně sedícího na záchodě s palcátem v ruce.
-
-
Opravdu v ruce? *1*
-
-
Tak toto ovšem považuji za kvalitní příspěvek. *1*
-
V krvi mi koluje německá krev ale zas takovej uchil nejsem :D
-
-
-
A interiery at maji SMYSL!
-
-
Tak to jsem zvědav u té hry na co vše to nakonec vyjde, přeci jen, ve východní Evropě se hraje spíš na pc a na západ od nás si myslím jsou zase Husité mimo zájem lidí. Nedovedu si představit že by to byl kdo ví jakej tahák třeba pro Američany tohle téma. :/
-
-
Tech husitu se taky bojim, prece jenom mafiani jsou neco uplne jinyho...
-
-
Jen at to nema combat styl ala Zaklinac 2 - koulelo se koulelo...
-
-
-
Takze si to shrnme.
Vysla kratka tiskova zprava, ze ktere vyplyvaji jedine dve veci:
- Bude to RPG ze stredoveke Evropy (inspirace Husity neznamena, ze tam vubec nejaci budou a nebo ze tam budou jen oni)
- Vyjde to na nextgen konzole (ale mozna i na PC, nebylo to tam potvrzeno ani vyvraceno. Je jasne, ze nejvetsi vyvar je z konzol)
Jo, a jeste jedna vec mi unika: Jak nekdo muze rikat, ze to bude super hra z jedne vagni tiskove zpravy?! :P -
-
Pod každým článkem o jakékoliv hře v sobě většina lidí vidí Patchera, nebo jiného analytika. Většina lidí ti pak z analýzi jednoho obrázku zhodnotí celou hru od A do Z, včetně předpokládaných prodejů.
-
Lide se koupou ve vykalech. asi tak.
-
-
Jaktože to nebude na PC! Jak tomu přijde svatý národ český, PC hráčský!
Barbaři jedni znevažují korunu PC hráčskou! Do roka a do dnes se sejdou před súdnú stolicú božú PC hráčú! -
-
Protože si další studio uvědomuje,že není charitativní spolek
-
už bys konečně mohl táhnout do japonska joudo..
-
-
A ty bys měl pochopit, že věta se začíná velkým písmenem a dvě tečky nemají v české gramatice žádný význam... *3*
-
-
Zapomněl jsi na název státu. *3*
-
-
Pravda, to už jsem mu nechtěl vyčítat, abych jej tolik nezdrtil... *3*
-
-
-
-
-
No, jenom abychom měsíc po vydání nemuseli psát článek "100+ důvodů proč nesnášíme RPG od Warhorse" :D
-
Tak to doufám, že Vávrova budoucí hra bude mít všech 100+ bodů, které chyběly ve Skyrimu *1*
-
-
Beru to jako vtip. Kdyby měl Vávra takové prostředky jako Bethesda, pak bychom jeho produkt mohli do jisté míry srovnávat se Skyrimem. On ale bude mít prostředky mnohem menší.
-
-
Kdyby mel takovy prostredky ... tak at si je sezene, ne? Ono asi nebude tak snadny nekoho presvedcit aby mu dal na vyvoj tolik financnich prostredku jako ma Bethesda. Pak mi prijde divny kritizovat Bethesdu za to, ze ma tolik prostredku a udela hru s chybama a pripadny chyby u Vavrova titulu omlouvat tim, ze nema tolik penez.
-
I tak mi to neprijde jako vymluva, proc mit hru s chybama, na ktery nadava. Nerikam, ze ta hra ty chyby mit bude..
-
-
to si piš že bude, protože na vymodelování realistického záchodu nebo smrku není nic těžkého, to jenom v Betshedě neví jak na to *2*
-
-
Anebo v Bethešdě prostě něřeší pič*viny *1*
-
-
Teda přesněji řečeno ho*na *1* *1* *1*
-
-
Staci slusne napsat zachody *3*
-
-
To byla metafora *7*
-
-
-
-
-
Záchod bude! *15*
-