-
Mno teda sorry, ale tohle je hodně ubohé.
Pochopím nízké hodnocení, pokud je rozumně oddůvodněné (přeci jen jde v recenzi vždy o individuální názor), ale tohle ten případ není. Autor recenzoval herní žánr, který ho buď nezajímá, nebo je mu přímo proti srsti a podle toho ta recenze vypadá.
Jako hele, věnovat dva odstavce jen tomu, jak je DoD mizernej, protože autor nevidí na svoji postavičče animované kousky gearu ... to myslíte vážně? Nebylo by lepší takovou recenzi příště vůbec nepsat a neházet neoprávněnou špínu na hru, která se řadí mezi ty nejkvalitnější indie kousky minulýho roku? A když už, tak ji dát na napsání někomu, kdo má k podobnýmu typu her vztah? Vždyť na Games se objevují i moc pěkné články o indie hrách, tak what went wrong here? -
nvm co to jsou ty roguellike hry ale jestli je to neco z minulosti tak vam chtel dat treba autor nahled jak na ne koukame my mladsi *15*
-
-
Vy mladší raději buďte zticha a držte krok, kvůli vašem (ne)schopnostem, které se omezují na držení tlačítka myši a následování šipky šel herní průmysl do kytek.
-
-
drz hubu dem***e kdyz si me nevidel hrat *5*
-
-
A helejme se. Náš zrzavý pitomeček se nám začíná projevovat.
-
-
-
-
Ne, prostě ne. *7*
-
Tato recenze me silne zklamala, ja jsem hrac rogue like her a ascii grafika je skvela, a ne ze ne. Mi pripada, ze autor je clovek ktery v zivote videl akorat filmy a pak najednou dostal k recenzi knihu a neumi cist.
Jestli se nekdo mladsi chce dozvedet, co rogue like hry obnasi, tak zde je prima obrazovy pruvodce: http://tome.wraith.cz/tome.html -
-
Díky za tento poklad. Do teď sem pařil jen Dwarf fortress v adventure módu, teď mám hračky dvě ... Moc díky.
-
-
Kde tu textovou verzi ToME seženu? Chtěl bych to zkusit, ale našel jsem jenom graficky zpracované verze, to mě tolik neláká, nepřipadá mi to jako ten správnej HC!
-
-
Taky to nemohu sehnat, všechny ASCII liky jsou death ... :-(
-
-
Treba zde: http://files.sablab.net/Games/ToMe/
-
-
JJ, díky moc, je to teda nářez. Jsem teprv na LVL3 a jsem rád. Na svém kontě už mám asi tak 10 smrtí...
-
Díky moc *3*
-
-
-
-
-
-
Ako sorry, ale takto to dopadne ked date recenzovat tahovku a este k tomu roguelike dakomu kto evidentne v zivote tahovku ani ziadny roguelike nevidel. Ta recenzia je na smiech, absolutny odpad. Tazko uverit ze to nema sluzit len na ako troll recenzia....alebo ma? V tom pripade gratulujem, ciel splneny.
-
Nechápem, čo bolo na Vagrant Storytak tak frustrujúceho.
Nemyslel náhodou autor na Demon's Souls ? -
Teda taky mi ta recenze přijde trochu moc přísná, tady je moje hodnotící 8/10:
http://nezavislehry.cz/dungeons-of-dredmor/
Co se týče té viditelnosti equipu - autoři se k tomu vyjadřovali, vzhledem k tomu, jak je grafika hry udělaná, by to vyžadovalo roky práce (ale ano, je jejich problém, že to udělali zrovna takto). A ta obtížnost a přístupnost - mně přijde, že je nastavená tak optimálně, takhle se i nehráčí rogue-like her zvládnou k žánru dostat, proniknout do něj a až jim Dredmor přestane vystačovat, přejít třeba na Dungeon Crawl: Stone Soup. -
Já bych se chtěl jem zeptat na nějakou Dungeon hru(klidně tahovku) která není až tak náročná (jak se tu píše roguelike) a přitom má své kvality. Předem díky za odpovědi.
-
-
Lands of Lore
-
-
Rovnako aj ja si myslím, že tá hra momentálne nemá príliš konkurenciu čo sa roguelike žánru týka a za takú cenu. Mňa osobne baví veľmi a dal by som jej určite min 7/10. A že je hra ťažká? Don't make me laugh. Kto nevie hrať hry s rozumom, nech ide hrať radšej COD.
-
WTF? Číslo řešit nebudu i když se mi zdá směšné, ale obsah recenze je poněkud....ehm...jak to říct slušně....Bullshit! Z recenze jsem vyčetl 3 zápory a to...
1.) Není vidět equip. Sám recenzent se zmínil o obrovském počtu předmětů..Skutečně si pan recenzent žádá po hře za 4e aby každý předmět byl viditelný na postavě?
2.) Hra se cuká během tahů..Pane recenzent, tomu se říká tahová hra -> Hraji já, pak pomocník, pak nepřítel, pak já, pak pomocník atd. Kapišto?
3.) Hra je mooooc těžká. Skutečně budeme hře, která elegantně přinesla roguelike styl hraní do povědomí dnešní generace, vytýkat obtížnost? Roguelike hry vždy byly extrémně těžké!
Omlouvám se, ale tuto recenzi řadím mezi největší odpady co jsem tu kdy četl. -
-
Já ti nevím, ale já jsem po přečtení recenze nabyl dojmu, že hlavním problémem je nevyhraněnost hry. Pro klasické hráče roguelike je to moc lehké. Pro hráče "normální" je to zase moc těžké. Komu je tedy ta hra vlastně určena? To mi přišlo jako hlavní myšlenka recenze a ne to, že běží v určitých fázích moc pomalu, nebo že není poznat zda postavava obléká rolák nebo plátovku.
-
-
Je těžká asi tak, jak je těžký Izák, sice že ze začátku budeš umírat brzo a moc, ale s každou další smrtí se dostaneš dál. Takže je to vlastně jedno.
-
-
Tak pokud je to těžké jen jako Izák tak to bude pohodička, to nebyla nijak zvlášť obtížná hra. Dredmor jsem nedávno získal zadarmo a trochu to zkoušel zatím jediná věc co mě vysloveně srala byla příšerná hudba v tutorialu a nutnost číst prakticky každej popisek, protože názvy předmětů i kouzel jsou téměř vždy nicneříkající, jinak to vypadá docela slibně.
-
-
Dungeon of Dredmore nemá konkurenci a to ne, kvůli tomu, že by byla bezchybná (žádná hra není) ale z důvodu, že je to asi jediná roguelike hra za velice dlouhou dobu, která se prorazila mezi lidi a proto si tak trochu může poroučet co a jak.
Oproti starým kouskům je dle mého zjednodušena v jediné věci a to, že má něco co roguelike hry nikdy neměly...Userfriendly UI. Hra se skvěle ovládá a nemusím se učit šílený zkratky a podobně.
A jen tak na okraj, DD není zas tak extrémně těžké jak se zdá. Chce to jen myslet, ale to dnes mnoho hráčů neaplikuje. -
-
Hmm, do podobné situace by se mohlo dostat Legend of Grimrock v rámci dungeon crawlerů.
Tedy za předpokladu, že budeme ingorovat fakt, že dungeon crawlerů vyšlo nespočet pro NDS a pár i pro PSP a PS3. Třeba Wizardry: The Labyrinth of Lost Souls.
-
-
-