Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • A co tohle. Rok 2007, téměř 5 let zpátky :)

    http://www.nvidia.co.uk/object/cool_stuff_uk.html#/demos/17
  • Ringwraith
    Řekl bych, že jedno z nejzajímavějších využití CryEnginu 3 je ArcheAge.
  • Proč vytváří takovýhle vizuální nádhery a pak pustěj do světa škaredej konzolovej port crysis 2?
    • Masa-san
      Také bych to rád viděl realizované v nějakém projektu a ne pouze v tech demech, je to veliká škoda nevyžít potenciál enginu.
      • bych řekl ze jenom tu tvář dělali tak 3 týdny *1*
        proto to tam asi nedají, ale stejně jsou ty tváře dost hezký i v crysis 2
        • Masa-san
          No prví udělali třeba za 3 týdny, ale druhou, třetí,desátou už přece musejí udělat rychleji pokud si říkají profíci. Vytvoří se muster, některé části jako oční bulvy se zkopírují a přebarví, jiné se upraví, další možnost je naskenovat něčí hlavu do 3D a tu pak potáhnout texturou s efekty nerovnosti a barevnosti kůže.

          Já by řekl, že alespoň část problému vězí někde jinde (obdobně jako u Crysis s ultra high grafikou a Crysis 2 s osekanou) *2*
  • MidnighT91
    Za sebe musím říct, že bych chtěl ve hrách vidět tohle http://www.youtube.com/watch?v=8JQ--yA8iQs&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=S1BYxhSDt3g&feature=related
    • Ta voda se spíš chová, jako řidší olej, ale i tak hodně pěkné.
    • Je sice pěkný že se ten vodopád asi opravdu nějak fyzikálně propočítává ale ta tekutina se chová spíš jako nějaká želatina než jako opravdová voda.
      • MidnighT91
        Jo je to jako by tam místo vody teklo bahno ale šlo mi hlavně o samotné chování té tekutiny...
        tohle je o dost lepší http://www.youtube.com/watch?v=c3JSbhgsoGg&feature=related
        • Mechwarrior_bw
          problém je že to bude aktuálne realtime tak o 10 rokov, súčasný hw nedokáže fyzikálne korektne prepočítavať dostatočné množstvo partiklov/"molekúl" na to aby voda pôsobila ako nízko viskózna kvapalina. Radšej nech sa zatial sústredí výkon inam ako do simulácie kvapalín, na to je ešte čas (predovšetkým do nepriameho osvetlenia a sofistikovaných shaderov).
          • za deset let padnou globální ekonomicko sociální vazby a my se dostaneme přinejlepším do doby technologické stagnace (pokud ne rovnou regresu). Každý si bude hrát na svém vlastním písečku a tyto libivé technologie budou tak poslední do čeho někdo bude chtít obětovat čas, či peníze (jaké peníze? měna se devalvuje).
  • Oceán/more mi príde stále "gumový" ostatne je paráda...
  • mmmm mě už to přijde takové "zdokonalujeme,ale za boha už nevíme co vymyslet nového". já si nemůžu pomoct, ale mě přijde že se v těchhle technologiích svět zastavil. veškeré enginy (nejen od crytek) jsou tak nějak na stejné brdo. když to srovnám s prvním cryenginem - padala mi tlama na klávesnici a nevěřil jsem vlastním očím. Crysis 1 (ať už se považuje za "pouhé" techdemo či ne) jsem hrával několikrát a jen se prostě kochal (to jsem navíc při prvním hraní neměl možnosti na vyšší kvalitu detailů). Anebo tenkrát, když se přešlo z dx8 na dx9... (r)evoluce ... každopádně neříkám že cryengine 3 není krásná práce :)
    • přechod z dx8 na dx9 to zabrus spíše do doby 2003-04 (v dobách Half-Life 2, nebo Far Cry(první Cryengine) ) než 2007... tam se přecházelo na dx10 pamatuju že Visty mohli rozjet dx10 a nabídnout lepší efekty v Crysis než ty co měli XPčka, ale tam se to tenkrát taky dalo nějak oblbnout, jinak efekty sice pěkné ale taky bych už byl rád aby se to někde zastavilo, abych nemusel každý 2 roky kupovat novou grafárnu, kde na to má člověk brát prachy :D a taky aby se zaměřili zase zpátky na hratelnost, jenže na tu se nezaměří dokud nebudou mít tu jejich ultrarealistickyfotografickou grafiku :(, ještě že tu máme takové společnosti jako je Valve a dnešní rozmach indie her
  • CrocoRay
    Pěkné technologie, otázkou je, kdy je ve hrách uvidíme běžně.
  • Mechwarrior_bw
    takto nejak má vyzerať ksicht a nie tá planá textúra s jednoduchou specular mapou z ukážky Kara z enginu od Quantic Dream, nad ktorým sa tu každý rozplýval...
    • to je tym ze 99% ludi grafike vobec nerozumie. nevedia co to je SSS ktore je nutne k presvedcivej vizualizacii ludskej koze , nevedia co to obnasa vyrobit material v CGcku.
      a teda nevedia objektivne zhodnotit kvalitu grafickej prezentacie. mozu len subjektivne podotknut paci sa mi to/nepaci sa mi to

      vacsina dnesnych hier ma rovnaku shader strukturu pri materialoch ako beton, drevo a ludsky ksicht ... diffuse map + normal map + specular map = all set and done (tak ako aj spominana kara)
  • No do r*ti. *8* Len dufam, ze vyvojari nebudu stale pouzivat prehnany bloom. Taka adventura alebo RPG s takou grafikou... *14*
    • Mechwarrior_bw
      bloom/glow má svoje miesto a zmysel, problém je v miere, ktorá je v hrách väčšinou prehnaná a dojem to naopak kazí akoby by ho mal vylepšovať. V niektorých starších hrách dokáže bloom hodne vylepšiť dojem z grafiky (napr. Thief 2 s ddfix a pod.)
      • No ved to je ten problem, ze vyvojari nepoznju mieru. Mafiu 2 som musel opatchovat, aby som si nevypalil oci. Ale ako pekne potom vyzerala!
    • Asharak
      Jo, bloom, motion blur, velká saturace která se k realisticky vypadajícím titulům vážně nehodí, to vše zabíjí *10* jak jsem si zapl Crysis 2 a před ním hrál cosi staršího, po pár minutách jsem to musel vypnout, protože mě děsně pálily oči.
  • By mně zajímalo jakou dělaj novou gamesku. Mohly by udělat nějaký rpg a nebo nový crysis. *4*
    • jesusek
      A taky by měli dělat Homefront 2.
    • AkA_AnarKy
      Delaj snad nejakou rubačku pro dalsi Xbox. Ryse nebo nejak tak se to jmenuje.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit