Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • calwin
    to vykreslovanie tvárí je úplne nádherné...
    • CrocoRay
      Jako živé.
  • Proč vytváří takovýhle vizuální nádhery a pak pustěj do světa škaredej konzolovej port crysis 2?
    • Masa-san
      Také bych to rád viděl realizované v nějakém projektu a ne pouze v tech demech, je to veliká škoda nevyžít potenciál enginu.
      • bych řekl ze jenom tu tvář dělali tak 3 týdny *1*
        proto to tam asi nedají, ale stejně jsou ty tváře dost hezký i v crysis 2
        • Masa-san
          No prví udělali třeba za 3 týdny, ale druhou, třetí,desátou už přece musejí udělat rychleji pokud si říkají profíci. Vytvoří se muster, některé části jako oční bulvy se zkopírují a přebarví, jiné se upraví, další možnost je naskenovat něčí hlavu do 3D a tu pak potáhnout texturou s efekty nerovnosti a barevnosti kůže.

          Já by řekl, že alespoň část problému vězí někde jinde (obdobně jako u Crysis s ultra high grafikou a Crysis 2 s osekanou) *2*
  • A co tohle. Rok 2007, téměř 5 let zpátky :)

    http://www.nvidia.co.uk/object/cool_stuff_uk.html#/demos/17
  • Vsechny tyhle technology dema jsou krasna vec,ale dokud nevyjde poradna hra (hratelnostne) s touhle grafikou,tak jakoby to nebylo.
  • Milujem tie "enhanced" svetelne efekty, ktore s realitou nemaju nic spolocne a vyzeraju asi tak, ako keby som sa s kamerou, ktora ma cca 15 rokov a slaby svetelny filter pozrel do slnko ci na reflektor auta. *6* *6* *6*
  • to video je tak nadherný, že mi je líto, že mám starou grafiku *9*
    • Amylee.Anderson
      http://www.myfacewhen.net/uploads/1727-i-know-that-feel.png
  • Mechwarrior_bw
    takto nejak má vyzerať ksicht a nie tá planá textúra s jednoduchou specular mapou z ukážky Kara z enginu od Quantic Dream, nad ktorým sa tu každý rozplýval...
    • to je tym ze 99% ludi grafike vobec nerozumie. nevedia co to je SSS ktore je nutne k presvedcivej vizualizacii ludskej koze , nevedia co to obnasa vyrobit material v CGcku.
      a teda nevedia objektivne zhodnotit kvalitu grafickej prezentacie. mozu len subjektivne podotknut paci sa mi to/nepaci sa mi to

      vacsina dnesnych hier ma rovnaku shader strukturu pri materialoch ako beton, drevo a ludsky ksicht ... diffuse map + normal map + specular map = all set and done (tak ako aj spominana kara)
  • Ocelot
    Až bude tohle průměr, tak lidi přestanou konečně čumět na TV a budou hrát! :D
  • MidnighT91
    Za sebe musím říct, že bych chtěl ve hrách vidět tohle http://www.youtube.com/watch?v=8JQ--yA8iQs&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=S1BYxhSDt3g&feature=related
    • Ta voda se spíš chová, jako řidší olej, ale i tak hodně pěkné.
    • Je sice pěkný že se ten vodopád asi opravdu nějak fyzikálně propočítává ale ta tekutina se chová spíš jako nějaká želatina než jako opravdová voda.
      • MidnighT91
        Jo je to jako by tam místo vody teklo bahno ale šlo mi hlavně o samotné chování té tekutiny...
        tohle je o dost lepší http://www.youtube.com/watch?v=c3JSbhgsoGg&feature=related
        • Mechwarrior_bw
          problém je že to bude aktuálne realtime tak o 10 rokov, súčasný hw nedokáže fyzikálne korektne prepočítavať dostatočné množstvo partiklov/"molekúl" na to aby voda pôsobila ako nízko viskózna kvapalina. Radšej nech sa zatial sústredí výkon inam ako do simulácie kvapalín, na to je ešte čas (predovšetkým do nepriameho osvetlenia a sofistikovaných shaderov).
          • za deset let padnou globální ekonomicko sociální vazby a my se dostaneme přinejlepším do doby technologické stagnace (pokud ne rovnou regresu). Každý si bude hrát na svém vlastním písečku a tyto libivé technologie budou tak poslední do čeho někdo bude chtít obětovat čas, či peníze (jaké peníze? měna se devalvuje).
  • Jedna věc je. "Jak to může vypadat" durhá věc je "jaký počítač k tomu budeme pořebovat. Takže stížnosti typu, proč Crysis vypadá tak či onak nejsou na místě. Prostě holt se musí hry přizpůsobit hardwaru. Ne hw hrám! Buďte rádi za konzole, nikdo by si nechtěl kupovat každé tři měsíce novou sestavu jelikož vývojáři se utrhli ze řetězu...

    Ale jednu věc vím určitě, chtěl bych v tom umět pracovat a něco vytvořit. Bohužel nemám nervy nějak u toho sedět a dumat. Nejlepší by byl nějaký předmět ve škole:)))
    • Masa-san
      Je pravda, že se dnes dá celkem ušetřit za PC, ale druhou stranu nesmíme zapomínat na fakt, že dříve toto bylo elegantně řešeno postupným stahováním posuvníků detailů (a že jednotlivých nastavení bývávalo desítky, dnes se dá často změnit pouze rozlišení *8* ) a tímto způsobem se dříve dalo setrvat na stále stejné úrovni grafiky po dobu několika let.
      Dnes:
      Rozdíl je v tom, že dříve to byla volba majitele PC a nikoliv nutnost a když si někdo chtěl opravdu užít parádní grafiky měl tu možnost, dnes ji nemá, resp musí si hru podomácku upravit sám aby ji měl.

      Co se týče samotné tvorby, jsem si jist, že na netu je nesčetně tutoriálů "krok za krokem", které postačí na pochycení základů, osobně nemám zkušenosti s Cryenginem, ale jeden čas jsem sem tam modeloval ve 3dMaxu a nesetkal jsem se s ničím, co bych někde nenašel. Takže bych to nevzdával pro nic za nic *4*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit