Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • A k čemu mi to je, když to pro konzole stejně ořežou a pak mi ještě ten hnus přeportují do PC.
  • To je všechno krásny ale kde na to mam vzít dobrej komp *13*
    • smejki
      dneska už pomalu i v bazaru
  • Skoro tak dobrý jako "nový engine" od bethesdy. No ne?

    (Samozřejmě jen vtip).
  • Tynno
    celej cry engine je vskutku impozantní,kdyby bylo po mým tak na tom dělám celou řadu her...
    • Tak dělej .... www.mycryengine.com
    • Tynno
      páč to dobře vypadá a hýbe se to to taky dobře takže nejspíš dobrá optimoška,nejspíš díky tomu že to dělali tedka i na ty konzole )
  • Milujem tie "enhanced" svetelne efekty, ktore s realitou nemaju nic spolocne a vyzeraju asi tak, ako keby som sa s kamerou, ktora ma cca 15 rokov a slaby svetelny filter pozrel do slnko ci na reflektor auta. *6* *6* *6*
  • Vsechny tyhle technology dema jsou krasna vec,ale dokud nevyjde poradna hra (hratelnostne) s touhle grafikou,tak jakoby to nebylo.
  • Paulcz
    Vypadá to pěkně, ale.. Škoda, že se nekoná návrat 2d grafiky u RTS a RPG her.
  • mirekdusinojc
    Teselace bude vládnout světu.
    • CrocoRay
      Teselace aneb zakulacování a zaoblování ostrých hran je vcelku fajn, ale zatím moc obrovské rozdíly nevidím. No, to se změní během následujících let.
      • trolo
        teselacia nieje zakulacovani a zaoblovany ostrych hran. objekt ma po teselacii ovela viac polygonov takze je mozne ho vykreslit ovela detailnejsie, tiez sa moze teselovat struktura terenu, vody atd atd. tiez sa pouziva na vystupenie detailov kamena atd. je toho vela kde sa to uplatnuje.

        http://www.youtube.com/watch?v=bkKtY2G3FbU
        • A jak myslis ze se zaobli objekt, nez pridanim polygonu?
          • smejki
            teselací bez displacement mapy. třeba prsa bábovek v Deus Exu byly takhle vyhlazený
            • smejki
              áno, zjemněním sítě
            • Mechwarrior_bw
              čiže pridaním polygónov :)
        • CrocoRay
          Jo, samozřejmě hlavní je to zvětšení polygonů a umožnění více detailů na objektu. S tím ale samozřejmě jde ruku v ruce i to, že by kola, hlavy apod. neměly být tak kostrbaté ale pěkně kulaté apod.
          Jinak to s těmi kameny jsem nevěděl, dík za video.
          • mirekdusinojc
            No spíš naopak, teď se konečně na ty hlavy můžou dát ostré detaily, které by jinak musely být součástí nějaké low-polygonové struktury nebo bump-map. Viz například ta druhá hlava ve videu.
            • Mechwarrior_bw
              na detaily o ktorých hovoríš sa používajú normálové mapy, skôr ide skutočne o to čo hovorí CrocoRay (predpokladám, že hovorí o zväčšení polycountu nie polygónov).
      • Ringwraith
        Někde to jde vidět opravdu hodně.

        Třeba se podívej na porovnávací video pro Arkham City.
  • Jedna věc je. "Jak to může vypadat" durhá věc je "jaký počítač k tomu budeme pořebovat. Takže stížnosti typu, proč Crysis vypadá tak či onak nejsou na místě. Prostě holt se musí hry přizpůsobit hardwaru. Ne hw hrám! Buďte rádi za konzole, nikdo by si nechtěl kupovat každé tři měsíce novou sestavu jelikož vývojáři se utrhli ze řetězu...

    Ale jednu věc vím určitě, chtěl bych v tom umět pracovat a něco vytvořit. Bohužel nemám nervy nějak u toho sedět a dumat. Nejlepší by byl nějaký předmět ve škole:)))
    • Masa-san
      Je pravda, že se dnes dá celkem ušetřit za PC, ale druhou stranu nesmíme zapomínat na fakt, že dříve toto bylo elegantně řešeno postupným stahováním posuvníků detailů (a že jednotlivých nastavení bývávalo desítky, dnes se dá často změnit pouze rozlišení *8* ) a tímto způsobem se dříve dalo setrvat na stále stejné úrovni grafiky po dobu několika let.
      Dnes:
      Rozdíl je v tom, že dříve to byla volba majitele PC a nikoliv nutnost a když si někdo chtěl opravdu užít parádní grafiky měl tu možnost, dnes ji nemá, resp musí si hru podomácku upravit sám aby ji měl.

      Co se týče samotné tvorby, jsem si jist, že na netu je nesčetně tutoriálů "krok za krokem", které postačí na pochycení základů, osobně nemám zkušenosti s Cryenginem, ale jeden čas jsem sem tam modeloval ve 3dMaxu a nesetkal jsem se s ničím, co bych někde nenašel. Takže bych to nevzdával pro nic za nic *4*
  • vypada to dobre, ne ze ne. Ale zrovna Crytek delal odjakziva veci vylozene na predvadecku. Ne to, jak by to mohlo vypadat ingame. Tohle zrovna jsou featury, ktery na konzolich dle meho moc dobre nepojedou a stoji hodne casu - zvlast se piplat s ksichtem vlas po vlasu a nakonec zjistit, ze to musi kvuli konzolim orezat na polovicni rozliseni... Vcelku dost neprakticky veci.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit