Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Veskoslav
    Ale jo. 1600 Bioware points jsem koupil v akci za 150 Kč, za 800 jsem si koupil našeho sladkého Protheana, kdy mě sice zklamala herní doba toho DLC (na nejtěžší mi to trvalo cca hodinu), ale jako postava luxusní. Jestli toto bude +- 2-3 hodiny jako DLC, tak za tu cenu to beru, hlavně, když to bude zajímavé. Ono DLC pro ME 2 mě všechny, co byly k dispozici vyšli na nějakých 350 Kč, což za cca 10 hodin hraní není špatná cena, když vezmu v potaz, že základná hra mě vyšla na 250 Kč včetně sítě Cerberus, což dohrání všeho a pořádně mi trvalo cca 40 hodin, což za 600 je luxusní. U ME 3 mm zatím herní dobu 29 hodin bez všech DLC a raději nepočítám, kolik jsem toho strávil u MP, kdy neustále vyází nová DLC.
    • Já mám zatím na ME2 se všema DLC průměr 50 hodin a na ME3 s DLC From the Ashes průměr 48 hodin bez MP. V tom je dokončení všech misí, prozkoumání všech planet a pravidelná návštěva všech členů posádky po každé misi (tj. vyslechnutí všech konverzací) + kompletní poslech všech konverzací na Citadele.
      • Uff, teď jsem si oddechl, že nejsem jedinej blbec co po každej misi prolejzá celou loď jestli neni něco nového nebo kdo radši 3x proleze celej systém a projede planety "co kdyby náhodou" *1*
        Jinak já si držim pěknej standart po celou dobu série. První ME za 50 hodin, druhej s drtivou většinou DLC za 60 stejně jako 3. díl (plus pár hodin navíc, ale to jsou detaily *4* )
  • Slendrian
    nevydaju DLC s nazvom: Kompletne pozmeneny pribeh celej hry bez catalystu a starchilda?
  • Lepsi nazev clanku:
    "V Mass Effect 3 DLC pujde hlavne o penize"
  • Mopped
    A jak to teda jako mám hrát? Hru jsem přeci dohrál, takže ji mám začít znovu, nebo mě to šupne někde před konec a já budu dělat, jako že o ničem nevím? Dík za Info.
    • Cahir
      Hoši, chápu kritiku DLC politiky, ale tyhle žvásty nejsou nic jinýho než principiální hate. Příběhová DLC, která rozšiřují původní děj vycházejí v poslední době snad na každé RPG a relativně nikdo s tím nemá problém. A tohle je naprosto ta samá situace, ale jelikož je "in" nadávat na Bioware, nadávaj všichni už z principu. Přitom o tom vůbec nic nevíte.

      Ať si každej říká, co chce, ale bojkotovat něco ještě před samotným vydáním a s minimem informací je totálně mimo.

      Většině z vás je stejně ME3 úplně šumák, nadávate tu pravidelně na ME3, na Skyrim, na Diablo a na Battlefield kvůli nějakýmu iluzornímu pocitu hráčské nadřazenosti: "Já nejsem mainstream ovce, já jsem hardcore hráč, co pamatuje doby, kdy byla tráva zelenější, a tak si teď musím plivnout na komerční vývojáře a bblečky, co ty jejich srágory hrajou, abych si pohonil ego." Nobody gives a sh*t...
      • Mopped
        Bohužel ti musím napsat, že si ocas. Nemám ve zvyku někoho urážet, ale u tebe to byla nutnost. Já jsem se normálně slušně zeptal, tak jsem očekával, že mi někdo slušně odpoví. Hodnotit jestli je někomu hra šumák, když toho druhého ani neznám a nevím co hraje, mi přijde nefér. Hru jsem dohrál a dokonce teď valím docela intenzivně MP, to jen tak pro zajímavost.
        Pokud jsem se v tobě spletl a ty jsi mi chtěl slušně odpovědět, ale bohužel se tvůj příspěvek někde vytratil. Tak se ti omlouvám a ocas nejsi.
        • Cahir
          Reakce byla mířena na Killera a na jemu podobné, kteří v příspěvcích níže jen principiálně plivou síru. Tobě se omlouvám a sypu si popel na hlavu, překlikl jsem se v reakci. Pokusím se to napravit alespoň tím, že ti odpovím. Místo, odkud "není návratu", je základna Cerberu, po ní se už uzamknou War Assets i vedlejší mise.Hru tedy rozehrávat znova nemusíš, stačí si načíst save, který je těsně před questem "Priority - Cerberus Headquarters" a odtud můžeš hrát.
          • Hra vytvorí save hneď po spustení Cerberus HQ (tzv. "LegendSave")
          • Mopped
            Tak dík moc taky se ti omlouvám. Jinak s takovým DLC samozřejmě nesouhlasím, raději bych rozehrál něco co je po ukončení hlavní dějové linie, třeba i s jinou postavou. No uvidíme.
      • Ano? Kdo tu prosim te pise neco o ovcich? A ne, neni to totalne mimo u hry, ktera se zaradi do herni historie jako hra s nejvetsim fail koncem. Proc bychom meli platit za neco, co mozna rozsiri pribeh, ktery ale stejne skonci stejnou s*ackou?
        A k DLC obecne, podle tebe je v poradku vystrihnout hlavni postavu a prodat ji lidem za dalsich deset dolaru? Nebo jako v pripade Mafie II vyriznout cele casti pribehu? Pokud ano, tak neni neco v poradku s tebou, ne s nami. Nastesti jsou zde stale moznosti, jak hrat DLC zadarmo a ja jich hojne vyuzivam. Za hru jsem zaplatil, tak co jeste chteji? To je jako kdyby MS zpoplatnil aktualizace Win. Stejny princip, rozsiruje to OS a kdo to nechce, tak at to nekupuje, ze? Konec koncu, OS bezi i bez nich.
        • @speedeR: No jelikož Shepard mohl celkem bez problémů zemřít, tak bych BW ze lži neobviňoval.
        • Cahir
          From Ashes samozřejmě v pořádku není. Jenže na Leviathanu se dělalo dodatečně a to už v pořádku je. Zaplatil jsi za základní hru, máš právo na základní hru. Za nový, dodatečný obsah jsi nezaplatil, právo na něj nemáš. Jestli ho stahuješ, jsi jen prachsprostej pirát a to ničím neomluvíš. V ceně základní hry jsou maximálně tak updaty, je-li hra zabugovaná, toť vše. Tvoje srovnání s MS je mimo. Pokud se budu držet tvého příkladu, pak win aktualizace jsou analogické k patchům, které máš taky zdarma. DLC je pak rovno např. MS Office, které v podstatě rozšiřují fce operačního systému a jsou tudíž "bonusovým obsahem, stejně jako Leviathan, Dawnguard, Tales of the Swordcoast, Throne of Bhaal, Honest Hearts, Overlord atd. atd. A ty už v ceně Windowsů, resp. základní hry nejsou.
          • No From Ashes museli BW vypustit, aby stihli datum vydání. Podle všech dostupných informací na tom obsahu při vývoji nepracovali (mluvím o tom, za co se platilo, tzn. mise, rozhovory s Javikem, skiny pro postavy). Na tom se pracovalo leden-březen, kdy už byl ME3 v lisovnách.
            • From Ashes bolo hotové a odtestované už 03.02.2012, kedy bol zbuildovaný Default.sfar (archív DLCčka). Čiže testing prebiehal možno celý leden/január alebo druhú polovicu. Takže vývoj nemohol ani teoreticky prebiehať celé 3 mesiace, ako to tvrdíte Vy.
          • Lol, tyhle ty DLC sou widows bez exploreru (nemyslim internet explorer). Polovicaty produkt a za jeko kompletizaci si musis zaplatit. Mozna lepsi prachsprostej priat nez prachsprosta ovce. Vsecky DLC co vydaji sou uz davno hotova, v puvodnim navrhu hry, jen byli umele vyexportovany. A si lama.
        • Odkdy je prokristovanoho Javik hlavní postava? Jenom proto, že na jedné planetě má více dialogů než ostatní squadmati? A už dejte s těmi konci pokoj! Není to vaše hra, je to hra Bioware a oni si s ní můžou dělat co chtějí. Oni strávili roky vytvářením těch her, oni rozhodnou co v nich bude. I kdyby se rozhodli, že tam dají Luka Skywalkera, Dartha Vadera, x-wing, tak ho tam dají, jelikož je to jejich hra!!!! Jediné co vás na tom štve je to, že jste nedostali happyending, kde jste reapery porazili, nikdo neumřel a váš shepard žil se svým LI šťastně až do smrti. To je jediné na co pořád nadáváte. To je totiž na koncích realistické. Každé rozhodnutí má své následky.
          • Mozna ale misto psaneho textu pochopis obrazky.

            http://fc09.deviantart.net/fs71/f/2012/076/d/3/mass_effect_fail_by_akael-d4t0nrx.png

            Co na tom, ze nam do oci lhali, kdyz rikali, ze ram rozhodne nebude volba mezi a, b nebo c, ze?

            http://i0.kym-cdn.com/photos/images/original/000/270/606/13a.jpg

            Vlastne takhle mohl prece klidne Pan prstenu koncit, ze? Je to prece Tolkienuv pribeh. Co na tom, ze to absolutne nedava smysl. Co na tom, ze by se pak uz neprodala ani jedna jeho kniha a vzniku filmu nemluve, ze?
            Biodron holt zustane Biodronem a kdyby dostal h*vno s masli s logem Bioware, tak bude v tranzu.
            • A někdo tomu i věřil? Proboha, vždyť oni lhali i při vývoji ME 2, kde pořád hlásali, jak bude suicide mission těžká, složitá a bude hodně těžké zajistit shepardovo přežití a přesto ve výsledku jsme dostali to, že abys dosáhl takového konce, tak ses musel pomalu snažit a hrát tu hru ve stylu CoD.

              A kydám tady do každého článku o ME sérii o tom jak udělali ze "suicide mission" jenom procházku po broukoidní lodi a pak souboji s "terminátorem"? Ne nadáváte jak bylo řečeno předtím, jelikož dneska je in nadávání na Bioware.
          • A, dalsi, co totalne nepochopil, co lidem na konci vadi. Ale opakovat se nehodlam, jestli ti to nedoslo doted, tak ti to nedojde nikdy. A ne, happy end to opravdu nebyl.
            Hmm, od kdy je Javik hlavni postava? Co treba od te doby, co se od nej dozvis skoro vsechno o Protheanech, jejich civilizaci, mysleni a nazorech, vcetne toho, jake to byly svine?
            • @Killer: A skvělej epilog.
            • to Kozy: Co? Co treba predstaveni deus ex machina charakteru pet minut pred koncem? Co treba to, ze placa totalni nesmysly, ktere jsem behem hrani vyvratil? Co treba sliby, ze se na konci promitnou vsechna nase rozhodnuti, pritom je uplne jedno, co behem cele trilogi udelas, dostanes to same a, b, c (a pozor, ted nove d!).
            • Kozy
              tak co ti teda vadí na konci?
    • Hra te prece po dohrani soupne pred konec, pred utok na zakladnu Cerbera. A jeste ti drze napise, ze si mas koupit DLC, i kdyz to uz ted zmenili.
  • Kozy
    Jen doufám, že o reaperech toho moc neprozradí, líbilo se mi že jejich původ a vznik nebyl vysvětlen
  • Nevím co všichni máte pořád proti DLC... Uvědomte si kolik peněz stály dříve hry. Takhle máte možnost si koupit hru za menší peníze a pokud se vám opravdu líbí, rozšířit si ji pomocí DLC. Ve finále se dostanete +- na cenu za kolik se dříve prodávaly hry. Navíc pokud na hru nespěcháte, můžete si po čase koupit GOTY edici která většinou obsahuje všechny SP DLC. Vše výše zmíněné neplatí jenom pro ME3, ale hry z poslední doby obecně.
  • Jděte do pr*ele Bioware a EA...na co mi je pitomý DLC s tak hloupoučkym příběhem...najít super tajnou zbraň dřív, než jí najdou reapeři když za A) to je to samý jako hlavní dějová linka v trojce a za B) logicky nemůžu uspět, protože konce jsou dané a použije se tam Catalyst...k čemu to je...abych se dověděl o původu reaperů a proto musim koupit DLC typu "nastavovaná kaše"...ne díky...asi počkám až todle vyjde a pak si to ten super ultra vznik (doufám, že to bude stejně debilní jako vznik vetřelce v Prometheovy)přečtu na ME wiki
    • Pozor aby ti nepraskla žilka. Co když ta tajná zbraň je právě Catalist?
      • Takže budu hledat dvakrát to samý? Oh...geniální
      • Proc by mu praskala zilka? Vzdyt ma pravdu. To ze udelaji DLC totalne o nicem, protoze vsichni vedi, co za s*acku je ceka na konci, mne jen presvedcuje o tom, ze jsou totalne mimo realitu. R.I.P. Bioware.
  • Jack1947
    Konecne konecne, taky doslo na SP to jsem moc rad...
  • Amylee.Anderson
    Hezky, já si myslela, že tam neni nějaký původ reaperů jenom proto, že se jim nad tim nechtělo přemýšlet :D Jsem za to SP DLC moc ráda, ale nějak nechápu, jak to bude zasazeno do děje. Protože mi přijde, že ty informace v tom DLC jsou docela zásadní, takže už je moc pozdě tam něco takovýho dávat.
    • to si osobně nemyslím,že by mělo být pozdě,naopak to může odhalit něco velkého třeba indoktrinaci shepa? Co takle něaké post ending DLC?Hm taky se těšim a jsem za něj rád a těch 800 bodíků do toho rád vrazím:D
      • Panebože pochopte už že Shepard NENÍ indoktrovanej tenhle KEC si holt někdo vymyslel a skoro celá fanbase tomu teď věří a přitom to i sám Bioware vyvrátil.
        • he a kde a kdy prosimtě řekli "IT je BLBOST házíme na vás bobek fandové"??
        • deridon
          ten kec dával aspon smysl a Bioware to vyvrátila, protože je nasralo, že je něco tak pěkného nenapadlo, člověk si to klidně mohl ve své fantazii myslet, ale oni to prostě museli vyvrátit.. to je jako kdyby člověk četl knihu, představoval si něják svého hrdinu a pak přišel spisovatel a řekl, takhle to není, on takhle nevypadá, i když není nikde přesně popsán či vyobrazen
          • Amylee.Anderson
            To si vysvětlil krásně a přesně :) Mě je hodně líto, že indokrinační teorie neni pravda, protože ti lidé, co jí dali dohromady, překonali BioWare.
      • indoktrinační teorie byla oficiálně vyvrácena...nicméně indoktrinace na něm pracovala...to je vidět celý třetí díl...
  • Tuto DLC, pak třeba ještě jedno kde by se naverbovala nějaká další flotila nebo něco podobnýho a udělat nový konec, kde by se Reapři dali porazit v nějaký epický bitvě bez použití Nístěje jen pomocí flotil a spojenců a pak lovit po galaxie jejich ustupující jednotky...takhle bych si představoval pořádný epický zakončení této trilogie! To je ale asi bohužel jen z říše snů.
    • Cahir
      To je ale nepochopení konceptu Reaperů už od začátku. Celá jednička i dvojka jsou o tom, že Reapeři jsou prostě neporazitelní páni zla s mnohonásobně vyspělejší technologií a už celé věky úspěšně vyhlazují celé civilizace, které jsou navíc založeny na reaperské technologii. Už od jedničky lidé předpovídali, že se to bude muset vyřešit nějakou superzbraní a taky to tak dopadlo. Kdyby stačilo sjednotit národy a nakopat je do zadku, vyznívaly by jednička i dvojka značně přehnaně.

      Jasně, vůbec poprvé za všechny cykly se podařilo udržet Citadelu, ale to vede maximálně tak ke zpomalení Reaperů, nedělá to z nich slaboučké trapáky.
    • To je pěkná blbost. V celé trojce bylo jasně řečeno že konvenčně se vyhrát nepodaří a taky se to nepodařilo v žádném z předchozích cyklů. Tenhle konec by šel prakticky proti všemu v posledním díle... navíc epickou bitvu tam máš, jenom bez šance vyhrát :-)
      • A sakra, ja si celou dobu myslel, ze ME je o tom dokazat nemozne. V jednicce mi celou dobu Saren tvrdil, ze Reapery neporazime, pak se k nemu pridal Sovereign a jak dopadl? Jako kus rozmetaneho srotu.
        Ve dvojce nam vsichni tvrdili, ze letet skrz Omega Relay je sebevrazda a ze to nemuze vyjit a ejhle, ono to vyslo.
        Jenze trojka je bohuzel uplne jinde. Tam nam naserviruji deus ex machina hned na zacatku (halo, studovali jsme archivy 30 let, ale jako na potvoru na plany Cruicible narazime pet minut pred utokem Reaperu? Eh, vazne?).
        • Cahir
          Zapomínáš na to, že hrozba Repareů byla známá jedině Shepardovi a jeho partě - galaxie spokojeně žila ve sladké nevědomosti...
        • Možná proto že archivy jsou tak rozsáhlé a nikdo v nich stopy po super zbrani nehledal. Proč taky když na Reapery nevěřil. A ano, předchozí díly bylo o dosažení nemožného. Na druhou stranu i proto se mi líbí konec trojky, kdy je jasně řečeno že někde je strop toho co lze dokázat. Ne mnoho her a filmů se vydá cestou toho že se prostě nedá vždy dosáhnout toho co jsi vysnil. A v tom se mi právě konec Mass Effectu 3 líbí a proto si ho cením (i když s klasickým happy endem bych byl taky spokojený, ale takhle je to prostě lepší).
          • Možná jsem naivní, ale co by byla první věc, kterou by člověk hledal v archivu vyspělejší civilizace? Kulturu, architekturu nebo řekněme zdroje energie, zbraně (či něco co by se jako zbraň dalo použít)? Nutno říci, že archiv byl pod správou armády a tu určitě nezaujímala poslední móda v proteanské říši.
      • To jim bohužel nevyvětlíš. Oni pak začnou argumentovat podobnými věcmi jako například "ale oni mají Thanix kanóny a ten zničil blbý kolektorský křižník" (který mimochodem zlikvidovali i torpéda na Normandy) nebo "ale Thanix kanón je ve skutečnosti Sovereignovo dělo jako mají Reapeři" ale, že je to okleštěné tím, že je to jenom jeho mnohem slabší verze limitovaná velikostí jádra to už nevidí. Nebo další věc jako například, že dreadnoughty mají 888 metrů dlouhé dělo (Everest class), které vystřelí rychlostí světla náboj o hmotnosti 20 kg, který má po dopadu sílu 38 kilotun TNT a tím pádem by reapery měli odstřelit. Ale jak už je mnohokrát řečeno i v kodexu dreadnoughty nejsou postaveny na "knife fight" (zjednodušeně na férovku) a neumí tak dobře manévrovat tím pádem jsou hodně zranitelné a Reapeři by si z nich udělali akorát cvičný terč. Jedině co by Reapery nejspíše dokázalo ohrozit, byly allianční atomovky, jelikož už v součanosti dokážeme vyrobit atomovku o síle 57 megatun TNT tak si člověk dokáže představit, co měli o 173 let později za hračky. A taky to, že to byla první věc, kterou Reapeři zničili, tím pádem je to muselo nějak ohrožovat.
        • Ano? Ty jsi asi trojku nehral, ze? Turiani na chvili zastavili Reapery prave tim, ze neustale FTL skakali sem a tam a Reaperi je nemohli zamerit. A uz vubec jsi nehral dvojku, ze? Tam totiz Noverii obihaji antihmotove bomby. Jedna jedina by vyridila Reapera. Jenze na to se tak nejak pozapomnelo, protoze prece musime pouzit deus ex machina Cruicible a jeho deux ex machina brachu hvezdneho spratka. Takze ano, slo by krasne vyhrat konvencne, jen by to pak ukazalo v cele krase stupiditu pribehu ME3 a to prece nejde, ze?
          • http://masseffect.wikia.com/wiki/Noveria kde tady je prosím co řečeno o nějakých antihmotových bombách? Ten kodex je tak rozsáhlý, že nevěřím, že by o tom nebyla ani zmíňka. A nebyli to Turiani, ale Asari co guerillovou válkou "zpomalili" postup Reaperů k Thessii, jenom zpomalili, ale nezastavili. A k tomu dalšímu. Ano Sovereign byl zabitý, ale byla proti němu tři lidské flotily (myslím), aby ho odrazili. A ještě k tomu Shepard zabil Sovereignovo vědomí a loď tím pádem už byla jen bezcenný kus šrotu. Jak chcete něco podobného udělat v bitvě, kde je reaperů desítky ba-li né stovky.
          • Pokud jsi hrál DLC From the Ashes a prošel jsi všechny konverzace, tak tam Javik jasně říká že dočasně se jim podařilo Reapery odrážet i vyhrávat, dokud nenašli jejich slabinu v jejich taktice které využili. Co tě vede k tomu že by to nebylo stejné i v posledním cyklu.
            • Nejsem si tím stoprocentně jistý, ale nebyla náhodou tou slabinou arogance Proteanů? Javik přeci jasně řekl, že jejich říše ostatní asimilovala nebo zničila. Byli tedy sólisté a nevyužívali dostatečných "lidských" zdrojů, ne? Nemluvě o tom, že byli oslabeni válkou s jejich obdobou gethů, kterou jak poznamenal, měli už skoro vyhranou když dorazili Reapeři.
          • Sorry, jednicku, ne dvojku.
    • Toto je kvalitní názor

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit