Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tak nevím. Je sice pěkné, že se CA snaží a záplatují, ale jak už tady zaznělo, tak řada věcí z patchů měla být dávno ve hře. Je to asi jak kdybych v obchodě místo housky dostal mražený polotovar s tím, že za týden mi dodají troubu, abych si ji mohl dopéct. Kde to jsme?
    Navíc hra jako taková nenabízí kromě atraktivního starověkého prostřední vůbec nic zajímavého. Jediné co AI umí, je napadnout nechráněné město, jinak se chová jak naprostý zoufalec. Ve většině případů s jednou jednotkou zaútočí na opevněné město a co je nejhorší, tak například 35 mužů při střetu s třítisícovou armádou ztratí třeba jen šest vojáků. Ale asi můžeme být rádi, že alespoň nevyhraje...
    Samotné bitvy, které by měly být hlavní náplní hry, jsou při přimhouření jednoho a vypíchnutí druhého oka minimálně diskutabilní kvality. Například se mi povedlo, že i když měl AI dvojnásobnou převahu v počtu vojáků, tak jsem ho prostě ustřílel. Když na mě vyrazil, stáhnul jsem se, on udělal to samé a takhle se to opakovalo až do chvíle, než mu zbyla čtvrtina jednotek, se kterou si už moje pěchota hravě poradila. To je prostě k smíchu. Pardon, vlastně ne, to je na devítkové hodnocení...
    Nakonec jsem se dostal do fáze, že jsem bitvy začal jen simulovat. Takže ze hry, do které jsem zejména po Napoleonovi, Šogunovi II a jeho datadisku vkládal velké naděje, se stalo čtení knížek při tahu AI následované nezáživným stavěním budov a spravováním rozrůstajícího se impéria.
    Něco takového je prostě na titul velikosti Říma II dost málo. Kdyby něoc takového nevyšlo pod značkou Total War, ale například vzešlo z dílny nezávislého estonského studia a pod jménem Great Battles of Ancient Times, tak se tady tomu všichni zasmějeme a řekneme si, že to byl sympatický pokus.
    Ale takhle? Kdybych měl Řím srovnat třeba s nejnovějšími díly Call of Duty, které jsou dávány za příklad zoufalého natahování série s hratelností pro tupé ovce chodící koridorem k předskriptovaným scenám, tak prostě vyhraje Call of Duty. Protože sice je bezduché a pro bezruké hráče, ale na ty dvě tři hodiny alespoň zábavné.
    Což je opravdu škoda, protože Řím promrhal obrovský potenciál. A i když CA vydají milion tři patche, tak se nic nezmění na tom, že prostě napoprvé vydali dílko dost pochybné kvality. Ale jak tady někdo trefně napsal: Testováno na zákaznících...
    • Ale oni prodávají mražené polotovary v obchodě, takže bych pomlčel o přirovnáních, protože hold doba už je taková přestaňte být rozmazlený paka...
      • CO ty jsi za pako že si necháš s*át na hlavu ?
      • Samozřejmě, že prodávají. Ale když si mražený polotovar v obchodě kupuji, tak o tom vím.
        A nejde o rozmazlenost a ani o to, jestli je doba instantní a plytká.
        Přece není normální, aby se člověk smířil se špatně odvedenou prací, kterou navíc recenze bezostyšně zakrývají. Protože ruku na srdce, devítku Řím II prostě dostat nemůže (maximálně po 666 patchích a i o tom silně pochybuji). Jde sice o subjektivní pohled recenzenta, ale opravdu tohle někdo považuje za "vynikající a zábavné završení ságy"?
        • Bohuzel presne tak, kdyz vydam neco co neni "cele", tak to nesmim maskovat za full-produkt. To zavani klamanim spotrebitele.

          Ze CA vydali neco, co melo lezet u developeru, a nemeli rypat do veci, ktere predtim ukazali lidem (a ty to opevovali), to se proste nedela. Na druhou stranu musim s kloboukem dolu, bo to co predvadi s patchovanim je proste "jedinecne". Nevidel jsem nic podobneho rozsahu u jakekoliv jine hry (ahoj carrier commande, colonial marines, posledni xcome).

          Sam hraji uz nejakou chvili na patch 2 (predtim beta), a uz nepatrim do skupiny lidi s GPU problemy. Zacal jsem kampan za carthage, a hra je neskutecne zabavna. Krome glitche s pasivni AI v siege (stejne mam drtivou cast bitev "v poli", nastesti pro me), je hra proste hruba. Schazi tam par veci (lepsi rodinna diplomacie, a nerf Rima, bo campan za ne je nuda), ale proste se bavim. A o to tu jde


          Na zaver: "Dnes Rome 2 zatim neni 100% super zavrseni sagy, ale ma k tomu zatracene dobre nakroceno, kdyz odmyslim bugy co tam stale jsou, je hra mrte lepsi jak Shogun, co do hernich mechanizmu."
      • Magister_Peditum
        Někdo je rozmazlené pako, někdo zase negramotné. *15*
      • P3RS3CUToR
        jasně ... stáhnout ocas... parádní řešení všeho *16*
  • Veskoslav
    Jsem rád, že jsem zrušil předobjednávku. Za to mi to "hlupé" DLC nestálo. Raději si počkám a koupím si až doladěnou hru. Ale aspoň jde vidět, že makají. Bohužel je to málo platné, protože "nálepku": nedodělaný "šunt" už bohužel tomu nikdo neodpáře. Raději to měli vydat v říjnu/listopadu a bez chyb.
    • Já musím říct, že "nedodělaný šunt" byl i první Rome. Zatímco se o něm a nad ním v recenzích učůravalo, hra, přestože v základu fungovala, si nemalé úpravy taky žádala. Na to lidi často buď zapomněli, tahali v té době kačery, nebo jejich nadšená zkušenost nejspíše vychází až z balíku kolekce, kam se všechny zpravující serepetičky, už přidaly. V případě Rome 2 je tu paralelní situace a vzhledem k zapracování samotné hry ne nelogická. Člověk by samozřejmě řekl, že po tolika dílech, by se nemělo už nic takovýho stávat, ale stává se. Koneckonců dělaj na tom pořád lidi, nepříchází to z čistýho nebe se vzkazem o nezkaženosti.

      Zklamání, žumpa, sajrajt, hovadiny, ničetel série, ahistorický šunt, a jiné atributy sice vyzývá do hrudi se bijící negativisty, ale jak se po pár úpravách nejspíš ukáže, za nějakou dobu se může každý se svými "zklamaným" Rome znovu cukrovat a měnit názor.
      • Souhlas. Lidi radi zapominaj, jako napr. vynasej do nebe Diablo 2 a pritom mysli Diablo 2:LoD po nekolika letech patchu :)
        • najlepsie na tom ale je ze ked im to niekto pripomenie tak to ignoruju a melu si dalej svoje veci :D
      • Teda..už je to snad nějakých 9 let, co to vyšlo, ale nijak si nevybavuju, že by to bylo nějak výrazně zabugovaný.
        Mohl bys mi teda ty časem nepokroucené vzpomínky na "nedodělaný šunt" obnovit a říct mi, co tam bylo tak hrozného?
        • Balanc jednotek, AI a jejiích (ne)schopností být vůbec nějakým protivníkem, padání hry během všeho, k tomu patřilo i vcelku častá loterie při nahrávání uložené pozice, obecně ta stabilita nebyla růžová, rovněž došlo na úpravu rychlosti hry, zpočátku ne příliš funkční multiplayer. To vše třeba osobní zkušenosti a věci, za který jsem hru téměř posílal obdobně do kytek a co dokázaly naštěstí opravit patche. Takže, ať mi nikdo nevykládá, že první Rome byla od začátku herní katarze - jistě, koncepčně, tématikou a základní, přesto nevypočitatelnou funkčností možná, jenže k dokonalosti se jí podařilo dostat až za čas.
        • KREI
          Třeba optimalizace, to co má ted většina lidí s Rome 2 já měl s Rome 1 a trochu sem kuli tomu předělával komp. Teď mi Rome 2 běží bez problémů a problém má zas někdo jinej, ale s tim člověk v předprodeji už musí počítat, zvlášt u CA.
          • Asi záležalo od stroja. Ja som mal vtedy AMD Celeron pretaktovaný na 1,9 GHz, GPU bola už vtedy stará GeForce 2 MX 400(bez podpory pixel shader) a asi 512 MB RAM. Šlapalo to ako hodinky, väčšina nastavení bola na úrovni vysoké, akurát tiene, anti-aliasing a tráva boli vypnuté.
          • Rozumím. S optimalizací jsem měl osobně problém až u Empire, u prvního Rome to šlapalo jako hodinky. Ale přesto je to málo na to, aby to byl nedodělaný šunt. Ale jak říkám, možná se jen podepsal zub času s nostalgií.
            • KREI
              Osobně v ROME 1 sem měl ze začátku problém hlavně s optimalizací ale třeba u Empire ze začátku sem měl zase problém s bugy.

              Jak řikám, čekat u předprodeje něco jiného a zvlášt u CA je prostě bláhovost...
      • Tak zklamání a žumpa či sajrajt je dost rozdíl. Pokud se těším na hru od oznámení a hra je tak podporovaná hypem jako TW:R2 byl, tak je logické, že si chci zahrát už v době kdy to vyjde. A ona vyšla skoro nehratelná a zabugovaná hra, takže slovo zklamání je na místě.
        • KREI
          A cos čekal od předprodeje? Zvlást když všechny díly předtim byli po vydání lautr to stejné :D
          Budme rádi že CA narozdíl od jistých jinejch studií maká na 100% jak na bugách tak na odezve hráčů
          • Pro upřesnění jsem si to nepředobjednával. Nedělám to nikdy a jsem rád, že jsem to neporušil ani u této hry, ikdyž to bylo těžké rozhodnutí.

            Všechny TW hry nebyly v takovém stavu jako Rome 2. A není to jenom o optimalizaci, ale ta hra není v pořádku už v jádru - legionáři nedrží řadu, rychlost bitev, vlajky v bitvách, tahy po 1 roce atd...

            A to, že na tom makají na 100% je super, jenže všechno tohle už mělo být ve hře při vydání a ne to ted' dodělávat narychlo. Při tom hypu co hru provázel, jsem očekával, že ta hra bude alespoń v pořádku (neříkám, že na 100%, to ani nejde) a ne, že dostanu tohle.
            • KREI
              Tak počkat, máš hru vůbec? Nebo jen meleš z toho cos tu načet od haterů a viděl v pár videích na youtube? :D
        • mě rome II perfektně funguje a je to Skvělé. Problémém jsou skutečně ty moc rychlé bitvy. Jinak mně přijde že kdyby CA neposrali optimalizaci tak je ta hra v pohodě, i když s pár bugama.
    • Já spíš pořád nechápu tu recenzi... Jsem schopen pochopit když tomu někdo dá 7, zkritizuje to, ale na konci zmíní, že po hodně a hodně opravách by se to na to na tu devítkovou hru mohlo dostat... Tohle je prostě nevýhoda číslíček.. Dáte tomu 9 protože je vám jasný že po opravách to bude skvělá hra. Ale co když ty opravy nepřijdou? Nebo to rozhasí ještě víc...
  • KREI
    Skvělá hra která bude bohužel hotová až po všech opravách, ale je vidět že CA maká na 100% a patch má obrovské patchnotes nejen oprav, ale i úprav a balancování podle odezvy komunity. Takže CA má u mě jednoznačně +

    Coop kampaň bohužel zatim neopravili...
    • Magister_Peditum
      Proč nemakali na 100% už před vydáním? *15*
    • no jiste, makaji na 100% a zajima je odezva komunity :D viz TWE, neslo opravit zdi u pevnosti, diskuse, dotazy, zadosti a ...a nic (pritom mam dojem, ze pred prvnim velkym pathem to slo). takze jak kdy a jak se jim zrovna chce
    • Nepríde ti to trochu absurdné, že CA má od teba + za promptné riešenie problémov, ktoré tam nemali čo robiť v prvom rade?
      • KREI
        Kupoval sem si ROME2 v předprodeji a hrál sem i předchozí díly... stalo se to co sem čekal takže sem nebyl zklamaný a sem teď rád že na tom pracujou. Pokud jste si hru koupili v předprodeji a čekali jste něco jiného tak jste asi hodně bláhový...

        Co řikám je že třeba BF3 sem si kupoval taky v předprodeji a placené DLC tam vycházeli rychlejc než opravné patche.

        Proto řikám že u mě má CA +
    • Veskoslav
      Coop kampaň? To jako dělit se s někým o slávu? Nikdy!
      • KREI
        Coop kampaň je fajn a v Rome 2 je tam dost vychytávek, hlavně kuli tomu jsme si to s kámošem kupovali.
      • Ty už dostáváš mínusy fakt za všechno *1*
  • Tak už aj séria Total War drží krok s dobou.
    • P3RS3CUToR
      Amen *11*
  • Tak uz viem co budem mastit o pol roka :)
  • Mě to teda baví úplně neskutecne *4*
    Supr encyklopedie,jednotky,grafika,komplexnost.Mam empire,napoleona i Shoguna 2 ale Rome 2 mezi nima vítězí.Osobní nazor
    • P3RS3CUToR
      a nejsi prosimtě barvoslepej nebo nemáš nějakou poruchu zraku? Neber to jako urážku, ale jako dotaz. Však je to graficky uplně k zblití. Máš Shoguna 2... tak snad je ten rozdíl poznat.. ?
      • nějaká ta chyba ve hře je, ale grafika je naprosto skvělá.!
        • Skvělá ? tak nevím jestli to je tou optimalizací anebo já prostě blbě vidím ale i když to dám na extrémní detaily tak furt Shogun 2 má lépe udělanou grafiku jednotek než Rome 2. Dejte někdo screen schválně na porovnání ...
          • neber to zle ale to robí hra samotná, ak máš neostré a také gumené textury tak ti grafika sama downgraduje aby ti to nesekalo ... aj ked ti to mozno seka ... pozri s ofik fora je tam toho kopu, zevraj pomaha zaskrtnutie Unlimited Video Memory, ale zase vacsina tvrdi ze to len zhorsuje FPS potom ...

            ja som to spravil s manualnym priradenim virtualnej pamate grafiky, o 50 % a ide to ... skus a uvidís
            • Ok dík za info, ale stejně když se to porovná Shogun je teda na tom lépe...
  • Medieval 2 a Rome jsou stále nejlepší díly série.
  • Ja za me musim rict, ze po cca 60 hodinach hrani jsem na zadne preformace issues nenarazil, coz je vzhledem k tomu, ze hraju na notebooku super (pravda dve graficky karty a i7 taky maji jiste kouzlo). Tezce se me nelibi, koncepce transportu prez more, zapalovani bran lucistniky, nekonecny sebevrazedny utoky pozustatku frakci, a to, ze nektere narody maji opravdu malo druhu vojaku (proc kurnik musi mit zilion frakci, a neudelaji jich 20-30 poradnych, coz by zkratilo nacitani). Jinak bych tu hru ale nehodnotil jako takovej propadak. Audiovizualni stranka je nadherna, uzasny proslovy a prupovidky, obrovska mapa, a nyni, ke konci kampane, docela i zatapejici protivnici. Ocenil bych dokonce i celkem prijemnou koncepci provincii, a expandovani mest, byt me stve, ze v Rime nelze stavet tolik staveb jak v jakemkoliv pristavnim meste. Joj, jeste se me nelibi odporny karty jednotek a staveb. Myslim si, ze tohle vsechno (minimalne) modderi zpravy, a ze to bude dobra hra....
    • Koncepce transportu přes moře ? A to se ti v minulých dílech líbilo nalodit 3000-4000 maníků na jednu loďku ? Navíc při námořní bitvě naloděná armáda v podstatě neexistovala. Já si myslím že zrovna koncepce transportu je vyřešena na jedničku. A ty karty, to by mi bylo jedno pokud by po rozkliknutí detailu šlo vidět screen s jednotkou/budovou místo toho ale máme k dispozici opět pouze kartu. To jsem dost zíral, když jsem za Egypt vstoupil do bitvy a viděl jsem ve své armádě barbarský/keltský jednotky.
      • podle mě by ty transportní lodě měli být o dost horší ..menší..hodně špatná manevrovatelnost.jsou přeci zadarmo a hned...o)..neříkám aby byli z papíru...o) ale prostě aby nebyli konkurence schopní..
        • Jak menší ? Vždyť to je podle velikosti jednotky, přece 160 vojáků nepojede na kajaku, ne ? V bitvě na blízko je přeci logické, že budou mít stejný staty jako na souši, zato jsou v podstatě bezbranní proti boji na dálku ( balisty, lučištníci, onagery - co se týče boje na moři). Nevím, já s tím problém nemám. Mě třeba vadí, že tam není žádný kormidelník/ posádka lodě, jenom vojáci. To samí při obléhání, kde vojáci tlačí věž/žebřík silou vůle, vypadá to fakt divně.
          • No je jasný, že nebudou malinkaté....ale transportní lodě jsou - alespoň na začátku hry o mnohem silnější než jakékoliv základní námořní jednotky....jako například Epirus na mě poslal po moři 8 jednotek - já je konfrontoval s poloviční silou - ani jsem si neškrtnul
            (když jsem ale dal bitvu vyřešit počítačem - vyhrál jsem téměř bez ztráty na životech)....na to že jsou zadarmo, jsem prostě doufal, že jakmile se utká s jakoukoliv námořní jednotkou nebude mít šanci....
            • hej to mas pravdu..ale tu by som skor videl chybu v auto resolve funkcii.. tato funguje velmi podivne...skor by som napisal ze to je jedna z casti hry ktora zatial nefunguje.. tyka sa to nielen namornych bitiek, ale aj pozemnych.. neviem podla coho hra vyhodnocuje sancu na vyhru..ale niekedy to skratka nesedi...
        • ved ono skoro z papiera su..ak proti nim posles o triedu lepsie lode, tak pri ich taranovani idu hned ku dnu..bez moznosti nalodenia sa .. ono rozdiel je poznat v neskorsej casti hry, kde sa disponuje s lepsimi lodami, a nielen s hlavnou a s doprovodnymi...
          mna napriklad o nevyhodnosti transportnych lodi presvedcili hned na zaciatku kartaginci, ked som sa ako riman s celou svojou armadou prechadzal po stredozemnom mori a ich vojnove lode ma ,aj ked ich bolo o polovicu menej , poslali ku dnu...
    • Ve me ty provincie budej dojem ze v porovnani treba s MTW2 ,je to jedno mesto rozdeleny vice casti.nerikam ze to je spatny.je to jiny ale podle to trosku divny.
    • hlášky vojáku jsou usměvné, ale proslovy?? :D Myslíš to že jednou za čas si generál něco vyřve a člověk si toho pomalu ani nevšimne....oproti minulým dílům slabota ;-) A třeba mě se karty jednotek i staveb líbí (ale tohle je na jednu stranu hodně věc vkusu)....provincie jsou dobrý nápad, ale koho proboha napadlo dávat daně pro celý národ?? Boha - když potřebuju mít pořádek v opravdu revoltující nově nabité provincii musím se vzdát daní na celém území....a to mě třeba při invazi do Itálie kdy mě záda napadli Seleukovci - bylo vážně super, fakt sranda udržovat a najmout armádu - když klesl příjem od 80%....
      • Ja jsem v poslednich dilech proslovy nejak vubec nevidel, takze pro me je to zlepseni, navic jsou obcas vtipne trefny (ale kratky). Jinak smudlo hledej, myslim, ze jsem nasel moznost zprosteni danove zateze pro konkretni provincii.
        • V posledních dílech si je neviděl?? Eeee A ty 3 minuty na začátku každé bitvy - speciálně u Shoguna s jeho perfektní japonskou angličtinou *1* *1* .... pardon špatně jsem se vyjádřil, zakázat daně jde pro provincie - určovat míru příjmu z daní je pro celý národ....nějak jsem se nechal unést....ale stejně mi to způsobuje velké problémy (a to zbytečně)....
  • Pilgrim66
    To, že vydaní R2: TW byl totální pr*ser ví i CA a několikrát se za to i veřejně omluvili. To sice není omluva, ale je to rozhodně víc, než některé jiné společnosti (I am looking at you, Diablo 3, Sim City, Alien Colonial Marines...).

    Navíc bych být vámi vinil SEGu. Oni jsou vydavatelé a oni rozhodují o datu vydání. Nevěřím, že by Assembly dobrovolně vydali hru o které věděli, že je nedodělaná. Podle všeho prostě SEGA tlačila s datem vydání. Logicky předpokládám, že se nechtěli dostat do období BF 4, Call of Duty: Pes a dalších her.

    Takže kol a kolem, CA dělá co může a věřím, že za nějaký čas to spraví. Na druhou stranu je pravda, že je to naposledy, co jsem si od nich předobjednal hru.
    • Aspoň něco :) ještě pan Smutný veřejnou omluvu nebo vysvětlení a je to komplet :D.
    • Pilgrim66
      Jinak oznámili do budoucna "dlouhé otevřené bety", takže je vidět, že si z toho berou ponaučení.
    • Přesně tak, nechápu všechen ten hate na CA, když za to může SEGA. Mnoho z nich asi ještě neví jak to chodí snad v úplně v každém zaměstnání. CA jako podřízení asi těžko řeknou svému zaměstnavateli/nadřízenému : Až to bude, tak to bude... Stejně tak Bioware s EA alias "nechvalně" známý Mass Effect 2 a 3.
      • Pilgrim66
        No třeba Bethesda to umožňuje.

        Viz posunutí Wolfiho: New Order do 2014, protože potřebuje ještě dodělat.

        zdroj např: http://www.ibtimes.co.uk/articles/496502/20130803/wolfenstein-new-order-release-date-trailer-gameplay.htm
        • JJ to je jen a jen dobře. Jen jsem chtěl zmínit, že kdyby chtěla Bethesda vydat Wolfa teď, tak s tím MachineGames ( vývojáři ) nic neudělají a hra vyjde s buggy stejně jako Rome II.
    • No jestli je pravdou, že se za to omluvili, tak by Aleš Smutný si mohl vzít příklad nějaký sebereflexe a vysvětlit nám proč jak je ta recenze míněna. Protože subjektivní pravdy sice existují a já je naprosto toleruji, ale tady to podle mne popírá i ty objektivní.
      • Pilgrim66
        This release has obviously not gone as planned for some people, and I want to apologise to everyone out there who had issues with the game, whether they were hardware issues or disappointment in the performance of game features. We obviously don’t plan to release a game with any bugs, performance and AI issues. How this has happened is something we’re beginning to post mortem in detail now.

        celej post kde rikaj co do budoucna si lze přečíst tady:

        http://forums.totalwar.com/showthread.php/89314-Second-statement-from-CA-on-Rome-II-s-release-(11-Sep-2013)
        • Děkuji *4*
    • Nemyslím si že za to může hlavně SEGA. Fajn, mohli hru vydat o měsíc dva později a měli bych ji optimalizovanější. Ale hlavní problém je v AI a tuposti bitev a za to může jen a jen CA
    • P3RS3CUToR
      simcity ti dali pak zdarma áčkovou hru... takže omluva až až. No a abych aspon kapku reagoval... heh taky asi poslední předobjednávka. Todle byl výserr do tlam.
      • Nj, ale kupujes si SimCity, ne free gift, o ktery beztak ani nemusis mit zajem (sorry, ale mou maminu battlefield vazne nezaujme..)
        • P3RS3CUToR
          To by mě zajímalo jakou omluvu by si lidi ještě víc přáli... vzal sem si dead space 3... sice to nehraju ale good áčkový origo jen jako omluva za náký problémy při spuštění.. pohoda... hlavně to tehdy bylo mega přehnaný...akorát servry přervany jinak se to hrálo v pohodě... že ta hra je na prd je jiná ;)... u Rome bych chtěl asi tak celou tw serii jako kompenzaci za tendle šit.
          • Chapu tve argumenty, ale pochop, koupis si hru, neni dodelana, tak chces aby ji devove dodelali. U Rome se to jaks-taks deje, u SimCity je to... no slabsi. Ze mi zalepi hubu darkem je hezke gesto, ale presto chci hru XYZ, ne neco jineho... Ci prachy zpet.

            Neber to zle, on je proste vzdy prus*r releasnout neco "pokazeneho", hraci budou prskat furt, muzes udelat nejake to gesto, ale co je lepsi ci horsi, jooo kdo to vi..... Ja mam jasno ze intenzivni pokracovani vyvoje. Urcite budou mit jini jine priority. To stale neomlouva ze je to prus*r vydavatele a vyvojaru.

            PS: Nezastavam se CA, proste to pos*ali, a jsou placeni za to aby to spravili. Ani celou kolekci TTW her (kde stejne drtivou vetsinu her stejne mam) by mi hubu nezalepily. Proste chci co jsem si zaplatil ;-)
  • Pár patchů to nespraví, tady je ještě spousta práce. Bohužel, moje nejočekávanější hra se změnila v moje největší zklamání *13*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit