Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • TheGGG

    bohužel, kvalitní SP zážitek ustupuje primitivnímu hra jako služba always online social MP balastu, hloupým trendům pro twitchery a korektní recenzenty ze západu, kterým by se nad čímkoliv složitějším a komplexnějším zavařila hlava... a samozřejmě na prvním místě kalkul kravaťáků co chtějí dlouhodobě něco rejžovat a ždímat...

    alan wake by byl super, všichni to chtějí a přesto devs ne a ne, nám další díl dát.

    Osobně bych rád viděl další sleeping dogs nebo vanquish skvělé hry, které bohužel nedostaly pokračování...

    • Jack1947

      Dostane scifi alá Kvantum brýk Kontrol. Vanquish byla krátká ale ten konec si přímo říkal o pokračování ! ( příjde mi jako bych tu hru nedohrál 😐)


      Max Payne( Alan wake) taky bych sse nezlobil. Pravda.

      • TheGGG

        meh ten control... je to takové šedé a nijaké, skoro jako QB.... QB nebyla špatná hra, ale vedle AW velký pokles dolů. V controlu sice vypadá to story zajímavější, ale stejně.... alespoň už žádné 20 minutové hrané filmečky...

        • Jack1947

          Quantum byla blbost nefungovala jak seriál tak hra, nebyla nic moc moc se nepovedla čekal jsem na Only M$ store věc poněkud více. .. teda nečekal ale stejnak.

          • TheGGG

            grafika a schopnosti byly ok, story taky ok, gunplay se dal... za mě slušných 6/10

            • Jack1947

              Co zta nahovno optimilizace a přílišné nesmyslné kouskování na seriál. Taky to nebylo špatné ale na M$ exklusivitu dost málo.

              5/10 se shodnu s GAMEs vyjímečně 🙂

  • x_ander

    Trošku škoda toho pravidla, že jde o pokračování her, které neměli zatím žádné pokračování. Protože jsou i série, které usnuly, a přitom další díl by potřebovaly.

    Každopádně za mě (byť si dovolím ignorovat právě to pravidlo). Mimo v článku zmíněného Max Payne 4 nebo Halfu 3 (který imho nikdy nebude), bych strašně rád NOLFa 3 (taky jen zbožné přání), MDK 3, Bloodrayne 3, Sacrifice 2, Red Alert 4 (a dvojku Renegada!), Jedi Knight 4, dal bych si i nový Soldier of Fortune, nového Duke Nukema, Legacy of Kain, Broken Sword, a spoustu dalších.

    Co bych ale chtěl úplně nejvíc je pokračování Giants: Citizen Kabuto a pořádný singleplayerový Unreal.

    Ale nikdy neříkej nikdy. Kolikrát se pokračování objeví tehdy, když to člověk nejmíň čeká. Vždyť i  Max Payne 3, Doom nebo třeba Deus Ex : HR přišly po skoro deseti letech (Doom dokonce po dvanácti). A jaké to jsou vymazlené hry. A když se k životu mohli probudit i Desperados 3 , System shock 3, nebo aktuálně Bloodlines 2, tak je možné všecho.

    • Jack1947

      Tvůk optimismus bych spíše mít nechtěl a DOOM no nevím jak pro koho, koho to nebavilo moc tehdy i dneska oničem. DEUS EX bych moc nepočítal pro někoho byl ten poslední pěknej odpad.

      • x_ander

        Já si asi ty tvoje perly budu někam ukládat, protože věta "no nevím jak pro koho, koho to nebavilo moc tehdy i dneska oničem", by mohla být základem nějaké dadaistické básně :-D

        Ale k věci, ani mi nešlo o nějaký optimismus, spíš jsem napsal hry, kterých bych se někdy rád dočkal (stejně, jako to udělal autor článku). A můj optimismus je spíš o tom, že občas se nějaká značka vzkříší nečekaně i po dlouhé době. Někdy z toho vyleze nepovedená hra (Thief) , někdy pecka (a zrovna ten Deus Ex: HR sbíral hodně vysoká hodnocení).

        • Jack1947

          Já zase reagoval na možná příliš uspěchané vydání Mankind divided mě to třeba celkem i bavilo ( i přes hloupý a předvídatelný příběh) ale pro někoho krok směrem zpátky a jinak klído pído, si to někam ulož.

  • Jack1947

    Bully, La Noire a Alan Waker (Saboteur ? nevím ta hra komečně celkem propadla, pecka to ani moc velká nebyla ) Něco jako True crime bych bral všema deseti, achjo hrůza že tyhle Martial arts hry netáhnou. Sleeping dogs se mi líbilo že použití pistole bylo až tak v polovině hry a taky ten atmosférickej souboj s hlavním bossem! Bavilo mě jezdit po honkongu a honit se s policii všechno bouchalo a souboják měl dobrá komba co chtěli trochu cviku. 

  • mr.clayman

    Pokračování Alana Wakea bych uvítal jedině v případě, že by nějak výrazněji ozvláštnili gameplay, protože velmi brzy začala být _hodně_ stereotypní. Příběh chytlavý, ale ten neustálý cyklus "osvítit-zastřelit" překrýt nedokázal. A to říkám i přesto, že na hru jsem se původně hodně těšil a dost jsem zaskřípal zubama, když si M$ onehdy koupil exkluzivitu na Xbox.

    • S tím souhlasím, ale příběh mě osobně dotáhl až na konec a nakonec jsem nelitoval. Ale je pravda, že souboje jsou otravné... I přesto je AW pro mě osobně klenot.

      • tomwolf

        to mame podobne...az na tie akcne pasaze som si hru uzil od zaciatku do konca

  • PCMR

    Incubation.

  • The Saboteur byl naprosto genialni , nejlepsi sandbox hra co jsem hral prave kvuli tomu "vyzobavani" vsecho co ve hre slo udelat/najit pac se to zobrazilo jako tecka na mape a clovek nemusel tapat kde vsude prehlid holuba na odstrel jak v GTA a hra sla krasne splnit na 100% bez zbytecneho jezdeni sem tam 10x

    • PanS

      Jsem překvapenej, když vidím, kolik lidí má ze Saboteura stejnej dojem jako já. Třeba je pokračování reálnější, než jsem si myslel 🙂

      • Jack1947

        Nebude, Pandemic kdy vydalo nějakou hru napsled?

        • PanS

          Práva na hru se ale daj prodat, ne? Třeba kdyby nějaký studio o ně mělo zájem, tak by je mohlo koupit od EA, která je předpokládám má. Jako jasně že je to extrémně nepravděpodobný, ale už se staly i divnější věci. Nevím, budu doufat 🙂

          • Jack1947

            Já ani ne ale za další MERCENARIES bych se rozhodně nezlobil destrukce je ve hrách už leta opmíjená a přitom vedle krve a vnitřností důležitej prvek herně i fyzikálně.

    • Jack1947

      Bylo to takové copy & paste Mercenaries jen v futuro Paříži z druhé světové :)

  • PanS

    Saboteur na 100 %. Hrál jsem před rokem znovu od začátku do konce a nutno říct, že ze svého kouzla za ty roky neztratil nic. Jestli by bylo možné vytvořit stejně pestrou směsici postav a zasadit ji do stejně zajímavého prostředí jako v jedničce, byl by potenciál na skvělou hru rozhodně vysoký.

    L. A. Noire - Ano, ale tentokrát by to chtělo příběh, který by hráče dokázal skutečně vtáhnout do děje. Aspoň pro mě jsem s tímhle měl při hraní dost problém. Hratelnost jako taková ok, ale motivace pokračovat často chyběla kvůli nedostatku příběhového vyprávění. Samozřejmě píšu čistě hypoteticky, pokračování v téhle sérii zjevně není na pořadu dne.

    • Saboteur mě chytil hned a jak autor píše o problémech s ovládáním aut, tak ty jsem nikdy neměl (že by díky gamepadu a analogovému ovládání - tahle hra byla primárně vyvíjená na X360).

      L.A.Noire má fantasický příběh který vtáhne do děje, ale bohužel až tak na podruhé, protože napoprvé trochu trvá než si člověk uvědomí jednotlivé vztahy postav s retrospektivními cut scénami.


      • PanS

        Já hrál s klávesnicí a myší a na problémy s řízením aut si nevzpomínám. Jako realistický to asi není, ale já takový věci moc neřeším.

        Ad L. A. Noire - hele tak to vnímáme jinak. Já to dohrál třikrát od tutoriálu po poslední případ a pořád myslím, že ten příběh je příliš rozmělněný na hru o takovém relativně velkém rozsahu. Po prvním dohrání jsem si říkal to co ty, že když už znám děj všech příběhových linií, tak to docením víc, ale ono ne. Osobně mi chyběl nějaký delší projev samotného Colea. Tím nemyslím víc dialogů (konec konců víme, že si nese trauma z války), ale třeba by bylo zajímavé vidět, jak se chová v osobním životě. Tím, že byla jeho osobnost ukázána jen v pracovní situaci jsme (podle mě) o dost přišli. Věřím, že kdyby mi byla dána jako hráči možnost víc poznat hlavní postavu, díval bych se na ten příběh jinak.

  • Jack1947

    Já bych uvítal i další MERCENARIES není jiné hry kde by byli tak promyšlené reálné účinky bomb. Skutečně tehdy 2005? na PS2 to byl nářez!

  • wizardry 9 😎

  • Mart9

    Richard Burns Rally určitě není nejlepší závodní hra všech dob. I v jeho době jsem hrál daleko raději CMR 2.0 a RBR jsem asi po 10minutovém vyzkoušení už nikdy nezapl. Bylo to pro mě na šipkách nehratelné.


    A Sleeping Dogs je podle mě jediná hra, kde jsem nedal na svůj instinkt, chybně jsem podlehl obecnému hypu kolem té hry a následně litoval. Už po třech hodinách mě svou monotónností omrzela. Absolutně nesrovnatelné se sérií GTA.


    Ze seznamu jsem tak dohrál pouze L.A. Noire, které mě svou jedinečností bavilo a druhý díl bych si rád dal.

    • TheGGG

      sleeping dogs... stokrát lepší než všechny ty hloupoučké gangsta rap edgy GTA blbiny s otravnými hlavními postavami dohromady...

    • Kámo, to s tim RBR a šipkama... to je jako nalejt si pivo do zadku, a pak tvrdit, že ti nechutná.

      • Mart9

        Popravdě mi pivo nechutná, ať si ho liju kamkoliv.

        • Jack1947

          Jsi vůbec čech ?

    • cumpi3

      Argument, ze RBR neni (nebyla) nejlepsi zavodni hra, protoze se hrala blbe na sipkach, je uplne mimo. Asi jako bych tvrdil, ze MS flight simulator X byl na prd, protoze se na voantu nedalo dost dobre pilotovat...

      • Mart9

        Já tvůj argument beru, ale pokud by to měla být nejlepší závodní hra, tak by měla mít takové možnosti, aby byla hratelná i na šipkách.

        • cumpi3

          RBR je simulace, ta z podstaty veci nemuze byt hratelna na sipkach. Kdyby melo jit o arkadu, pak bys mohl mit pravdu

    • Jack1947

      RBR srovnávat s CMR2.0 a létajicími auty co po sobě střílej ! jo jasný :D

      Já tehdy měl kvůli topmu volant, ( který zničila povoden :( a za mě nejrealističtějšáí autentičtější a možná i nejlepší závodní hra a ten dabing byl něco ;)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit