Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • MrSanta
    Sif:
    Santa nemudruje z kapsy. Santa psal o nemožnosti ukládání všeobecně. Což jsem měl zjevně víc zdůraznit. Restart levelu je klasická 'fíčura' Borderlands. U jednotky to nebylo tak strašné, protože hra většinou měla malé oblasti. Ale ve dvojce třeba Caustic Caverns jsou velké jako kráwa a kdyby tam chtěl člověk udělat všechny vedlejšáky, tak je to tak na tři hodiny. A to holt někdy nemám. U Far Cry 3 to taky nebylo s tím autosavem během misí moc slavné. Semotamo měl člověk po nahrání jinou výbavu a když hráč umřel 'šikovně', tak byla hra schopná ho nahrát na checkpointu, kterej ještě nedosáhl.

    Jejdasek:
    Hardcore hráč se může na ruční ukládání vykašlat a jet pouze pomocí autosavů. Nic mu nebrání. Ale pro nás, casualy, kteří rádi hru prošmejdíme a zkoumáme různé postupy a navíc třeba nemáme tolik času v danou chvíli, je absence manuálního ukládání překážka. A vybrat si nemůžeme. Pro mě idálně to má řešené například Deus Ex: Human Revolution nebo Dishonored. Akorát rozmístěné checkpointy a možnost manuálně ukládat. Hardcore hráč si může valit bez savů pouze na checkpointy a my dřeváci si zvolíme svůj způsob.
  • Presne tak. Dark Souls je defacto umelecke dilo a nesedne kazdemu. Ja se od druheho dilu neodlepil co na PC vysel a je to pro me nejlepsi hra za posledni rok(y). Vyslovene si to uzivam... vcetne paradniho PVP a co-opu. Jen maloktera hra nabidne tolik hodin zabavy a hlavne pocit, ze clovek "hraje".
  • Umění dokáže ocenit vždy malý počet populace. Dark Souls je herní umění v praxi. Jedna z nejlepších her historie, která navíc není mířena pro všechny, vždy se najde omezenec, který bude tvrdit, že je hra blbá. Tím ukazuje pouze on svoji blbost.
  • Tak ono to s tím savem v DS není tak hrozné. Každá oblast několik bonfires průměrně tak tři a je to systematicky a rozumně rozděleno, čili nějaké výtky, že musíš běhat přes celý level jsou naprosto scestné. Např, Mr. Santa píše, že když hru ukončí, musí začít od začátku levelu- to jasně dokládá, že hru nehrál a mudruje z kapsy.
  • Holt si musis na hrani udelat cas, i to je soucasti hardcore hrani. A ano, prave kvuli obtiznym mistum ma nemoznost ukladani hardcore rozmer. S nim je totiz pruchod hrou mnohem jednodussi. Nemoznost ukladani dela hru obtiznejsi, ale zaroven podstatne zlepsuje atmosferu hry, stejne jako permanentni smrt. Ale holt si to dokazou vychutnat jen hardcore hraci, ty ostatni to frustruje. Zkus si doom nebo system shock projit bez ukladani a v tu ranu pochopis, jak to hru zlehcovalo. A zkus si zahrat nejakou poctivou roguelike hru nebo puvodni aliens vs predator a poznas co je to nezapomenutelna atmosfera strachu, kdy te desi treba obycejne pismenko W.
  • Nikoliv, znamena to mnohem vic.
  • maros.goc
    v čom blbá?
  • maros.goc
    skús si zahrať Dark Souls na Nightmare +++
  • Ta hra vypadá naprosto příšerně. Naprosto tragický vizuál, klišoidní svět. Proč to tak nečité fantasy, vemte se přiklád ze Souls série nebo z Diabla I, fantasy může být i umění.
  • Tím bych se vůbec neoháněl. Mizerný combat, mizerní bossové a celé je to primitiní. Nightmare= je rovno dark, ale nesmíš umřít, čili pořád lehká hra uměle navýšena nesmyslnou penalizaci,
  • O jaké hře se pan Snake baví? Když chceš hru ukončit a postava se restne na začátku levelu?
  • BoB.2
    Dik
  • Kdyby někdo chtěl, tady s cz titulky, souhrnný trailer:
    www.youtube.com/watch?v=OJRpaCJT5aA
  • Krescz
    jop mam to same...doufam ze mi uznaji vetu v prime reci: Vzpomen si na vsechny ty porady o preziti na ktere ses musel divat kdyz spadl internet.(nechtelo se mi to psat gram. spravne)
  • Pilgrim66
    Vyprávění.. 250 o slov o tom, jak se chlap ztratil v džungli a našel ho domorodec a dovedl ho zpátky. Literární kvalita 1 třída, ale tak snad to mám gramaticky správně.
  • Však se obsah truhly může generovat při načtení úrovně. Potom by hráč byl s loadováním v ři... To jako v Dark Souls neuměli udělat?
  • Všichni si děláte pinďoura z DS, ale zkuste si zahrát Zaklínače 2 na Nightmare úroveň.
  • Krescz
    tak co sloh dneska? :D
  • No ty jsi věštec. Hlavně že po Diablu se hack & slash kopírovaly ostošest. Ty tak víš, co přijde za pár let, trumbero. Co když bude stejně dobrý Lords of Fallen, no?

    A že nová hra je nejpopulárnější RPG vůbec, to je pěkná volovina. Si pleteš popularitu se svým mokrým snem, ne? Nejpopulárnější RPG jsou tu roky a furt si je pamatujou hráči a vývojáři. Baldurs Gate, Ultimy a Ultimy Underworld, Torment, Fallouty, Gothicy a takové klasiky. Mezi hack & slash je to Diablo. DS je populárnější než Diablo? Nepovídej. *2*
    Vyjde dvojka DS a ty z toho děláš směšnou modlu, jako by nikdy nic populárního nevyšlo. *15*
  • Kdysi hry nesly ukládat vůbec, maximalne clovek dostal nejakej kod když dokoncil level. ukládat kdekoliv je rozporuplna věc, plno lidi diky tomu podvadi a exploituje co muze, a pokud hra ma nejake online prvky, zebřičky atd...ma omezeni ukaldani urcite dobry důvod.
    klasicke save/load procedury aby z truhly padl nejlepší předmět, nebo aby clovek dostal při levelu lepsi staty atd.. S timhle systémem co ma DS prislo diablo 2 a urcite z dobrého duvodu..

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit