Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Caincz
    No, osobně bych s hodnocením šel ještě o dva body níž. Hrál jsem verzi pro X360, nebudu se tedy bavit o grafice, která je hnusná jako u Duke Nukem Forever, protože bych od PC komunity dostal přes čumák se zastaralostí konzolí. Co však zmíním úplně v klidu je naprosto dementní situace hned v začátku, kdy při prvním setkání s vetřelcem nastane klasický CoD moment a s monstrem, které by vás mělo být schopno slupnou jako malinu, se přetahujete a kroutíte mu hlavou, jako by šlo o neškodné štěně. Že mají vetřelci zelenou krev nekomentuji a přesunu se rovnou k další trapné záležitosti - postavy spolu nemluví. Vysekáte parťáka ze zdi, kde čekal na vylíhnutí Chestburstera? Očekáváte poděkování? čekejte dál. Řítí se na vás pětice xenomorphů a řekáte, že budou mariňáci vztekle/zděšeně křičet a komunikovat taktické povely? Čekejte dál. Hustokrutost koloniálních bijců jde dokonce tak daleko, že když se hned ze začátku v jedné (opět totálně CoD) scéně jednomu přeci jen vylíhne roztomilý alienek z hrudního koše, komentuje to, jak jinak, mlčením. Hra je zároveň značně zabugovaná, při dvacetiminutovém hraní jsem narazil hned na dva nefungující skripty, kdy se neotevřely dveře, které se otevřít měly apod. Osobně nechápu, proč licenci na tak geniální sérii, jako je Alien, která má takový potenciál, dostane ke zpracování béčkový Gearbox. Po hodině hraní jsem nad hrou zlomil hůl a už se k ní nevrátím, snad příště...s lepšími produkčními hodnotami.
    • A koupil sis tu hru?
      • Caincz
        Ne, měl jsem k dispozici na vyzkoušení legální kopii.
    • rhaegar
      Třeba komunikují telepaticky :P
    • Za Opposing force u mně Gearbox vždycky budou mít můj obdiv. Ale tohle je fail, to je pravda.
      • Black_Hand
        opposing force patri k mym nejoblibenjsim datadiskum vubec. to experimentovani s level designem a ty originalni zbrane byly neskutecne super.
  • Keyz
    https://www.youtube.com/watch?v=8J8SzBhjqaQ

    *1*
  • Krymot
    Všici proklinají AvP 2010 ale když se juknete na AI vetřelců v AvP 2010 a ALiens :colonial Marines tak avp jasně vede. Což je ostuda pač se jedná o starší hru
  • Znovu děkuju tvůrcům za to že dělají špatné hry, mám díky tomu čas dělat lepší věci.
    • Taky si myslím, že by se mělo dělat na PC mnohem méně věcí. Nemám čas hrát věci z GOGu, natož novinky *1*
    • Dobře ty :)
    • absolutne nechapu ten minus :) Zapomel jsi dodat ze vydelane penize take najdou lepsi uplatneni misto hozeni je oknem.
  • Coffin.Corner
    Jen technický dotaz, nebo spíše poznámka. Nejsou vlastně všichni vetřelci slepí? V nějakém rozhovoru Giger popisoval, jak se se Scotem hádali, jestli vetřelci dát oči, nebo ne a že jejich absence mu nakonec dala mnohem zlovolnější charakter.... *4*
    • janchor
      O tomhle lze všemožně spekulovat, protože viditelné oči sice nemají, ale ve trojce jsou záběry "z pohledu" vetřelce.
      • c-z06
        Pro mě existuje v tomto ohledu jediné vysvětlení: kombinace zvuku a feromonů (pachů, chceš-li)
      • No asi takhle. Spekulovat není třeba, toto sám řekl Scott. Co se týče trojky, tak to nemělo ukázat jak vetřelec vidí a co vidí, pouze to mělo navodit více akci a strach...
        • janchor
          Scottovo slovo je férovej argument, nicméně tím "viděním" z trojky a jeho pokřivenou perspektivou se posléze inspirovalo i zpracování vetřelce v původní AvP, takže bych to zas úplně nepomíjel.

          Na každej pád ti speciální z Colonial Marines se orientují čistě podle zvuku, zbytek klasicky po čuchu nebo co to teda je.
      • Nejspíš to mají podobný jako Daredevil. Vidí jen ozvěny míst, odkud vychází nějaký zvuk.
    • Vetřelec nemá oči. původní návrh je měl, ale Scott je dal pryč, že působí více strašidelně.
    • GlaDOS
      První návrh Vetřelce z 1979 sice má v lebce oční jamky, ale samotné oči tam myslím nemá. Ty další návrhy jsou úplně bez očí, takže bych také řekl, že jsou všichni Vetřelci slepí.
    • Veskoslav
      Myslím, že to je i ve 4. díle řečeno, jak na nich dělají pokusy, že jsou slepí.
  • Veskoslav
    Je to zklamání. Po odehrání dvou hodin u kamaráda jsem zrušil objednávku......Aby kyselina vetřelců nic neděla byla tou poslední kapkou, co rozhodlo o nekoupi....
    • Mozna neco vylepsi pozdejsi patche. Taky to hraju nekde kolem 2 hodin+- a zabava prumerna. To me vic bavil Dead Space 3.
    • Cypri
      Kyselina nic nedělá - no potěž koště. Filmový strach z toho aby na tebe ten sajrajt nekápl je tatam.
  • Tedy povím Vám, že granátomet implicitně nastavený na klávesu "F", se stal zatím nejčastějším zdrojem mých úmrti *15*. Asi bych si to měl konečně přenastavit.
    • kubi-wan
      To je fakt. Hned na začátku máš odříznout toho chudáka přicuclýho ke zdi. Chtěl jsem si na to posvítit, instinktivně mačkám F a bum. Chcípnul jsem, ten přicuclík ne a ještě se tam odkudsi zjevil vetřelec, kterej jen stál a čuměl na mou mrtvolu :D
      A já si v tu chvíli řek: "Nevěděl jsem, že jde o parodii" :)
      • no ano me se stalo presne to same :D docela to pobavilo
  • Cahir
    Uff, tak tady musím naprosto ve všem nesouhlasit, Aliens mám v osobním žebříčku jako jeden z nejlepších akčních filmů všech dob. A zmínit se o jednom z nejlepších řemeslníků a vizionářů na poli režie jako o "bejvalým řidiči náklaďaků", jak kdyby šlo o řežiséra 3. kategorie, taky nepobírám...

    A jestli něco považuju za nejhorší film pomyslné vetřelčí série, tak je to právě Prometheus...

    EDIT: reakce na Vrooka

    EDIt2: nechápu, proč mě to přihlásilo pod starej profil...
    • Prometheus je rozporuplný film. Je otázka jestli to byl záměr, nebo důsledek neuvážených kroků. Já postupem času si myslím, že to byl záměr. O filmu se stále mluví, film vydělal a jestli to byl účel, tak se to povedlo. Když jsem odcházel z kina tak jsem nadával a dal tomu 3*, pak se mi to rozleželo v hlavě, zkouknul DVD verzi a musím opravu uznat že to je velmi kvalitní sci-fi. Ale i tak, ho musím hodnotit dvěma pohledy. Jako fanoušek Aliena je to průšvih. Pokud zamhouřím oči a nekoukám na to kdo to natočil, z čeho vychází materiál apod. je to hodně dobrý sci-fi.
    • Viktor_H
      BTW, Vrooku, tvůj názor nijak neshazuju, jen mě tvůj pohled tak překvapil, že jsem měl potřebu se k tomu vyjádřit...

      Ale samozřejmě proti gustu...
      • Vrook
        Já jsem to původně napsal trošku neuváženě. Cameronovo dílo jsem nijak shazovat nechtěl, protože má očividně fanoušků dost, což prostě něco znamená, a v zásadě mi jeho filmy nevaděj. Jenom mám prostě jinej vkus a mám rád jinej styl akčních filmů a upřímě z mýho pohledu(!) jsou ty Cameronovy takový nahlouplý (možná proto jsem se uchýlil k tomu řidiči náklaďáku). Proto mě tolik nesedí ani jeho podání Vetřelců.
    • Krymot
      Prometheus byl skvělej a ten se ani nedá brát jako by patřil do serie vetřelce. Pro mě nejlepší díl byl druhý a třetí a nejhorší čtvrtý
      • Prometheus byl pěkně natočenej...plus má určitě za kulisy a nepřemrštěnej digitál...co ho sráží do sračkoidnosti je scénář, za to by se stydělo i céčko s partou dementních puberťáků který někdo vyvražďuje v horách...protože posádka Promethea je v zápornosti intelektu, pudu sebezáchovy a a jiných duševních vlastnostech hravě trumflo...jedny z nejdebilnějších postav filmový kinematografie
        • filmový kinematografie = historie kinematografie
      • Viktor_H
        Prometheus měl několik výborných prvků: 1) vizuál - Ridley je vizuální bůh a u záběrů z vesmíru jsem se tetlil blahem 2) Space Jockeys se neobtěžujou s vysvětlováním, což mi připadá jako výbornej nápad - tak nějak by to vyspělejší rasa pravděpodobně opravdu udělala, nač se zaobírat s póvlem, o jehož osudu už rozhodnutí padlo. Bohužel, to, co z filmu vyplývá jako jejich pravý důvod, je naprosto stup*dní, povrchní a laciné, což už mi s vyspělou rasou moc dohromady nejde... 3) Robot

        Všechno ostatní byl podle mě strašný, až mě překvapilo, že za tím stojí Ridley - bojím se, že začal senilnět...
        • O pravém důvodu konání "Inženýrů" nevíme ani zbla, od toho bude sequel (Paradise), který mhoho vysvětlí. Prometheus byl v podstatě restart celé série (sám Scott uznává jen svého Aliena a Cameronovy Aliens, pokud vím), může následovat celá řada dalších filmů...
          • Viktor_H
            Hm, Ridley si pustil hubu na špacír a blekotal něco o Kristu... *7* Hádej, o co se jedná... A do filmu to sedí jako prd*l na hrnec, schválně na něj od začátku koukni.
            • Viktor_H
              Ronox: "Prometheus - dozvíme se, že máme s Inženýry totožnou DNA. To, že mají dva a půl metru, žádné kožní barvivo, žádné vlasy, úplně jinak fungující oči atd. nevadí. Jsme stejní a to, proč nás nenávidí je to, že jeden z nich byl Ježíš Kristus a my ho ukřižovali." - THIS *1* !!! Tohle je prostě moooc.
            • Ronox
              Mrkni se na: http://www.joblo.com/scripts/Alien-Engineers-ORIGINAL-PROMETHEUS-SCRIPT.pdf (originální scénař) a nebo shrnutí hlavních bodů od tlamiczky: http://www.tlamiczka.com/2012/11/prometheus-puvodni-scenar.html
  • Šest? Ale což. Z recenze vyplývá, že budu pravděpodobně ta správná demografická skupina, pro kterou je tento produkt určen, takže s koupí nebudu moc otálet. *5*
    • jindra.veliky
      hlavne neni v recenzi zahrunty coop a mp a hlavne na ten coop vsazim jako milovnik l4d...a ten se pry povedl *4*
  • Neni to tak hrozny jak se pise . Hra se celkem drzi stylu filmu Aliens , tedy spis akcni nez lekava hororova hra. Jinak to je proste strilecka jako kazda druha , teda to same dokola , jen v zajimavych kulisach pro fandy filmu. Zadnych zasadnich bugu jsem si nevsiml jak tu lidi pisou.
    Samo se nejedna o zadnou revolucni FPS (ono to ani nejde) problemovy vyvoj je na tom krapet videt a vic by tomu sluselo vyjit pred par lety . Solidni hra z fajn prostredi. Dela se z toho zbytecne nafoukla bublina jakej to je prusvih , pritom to je docela zabava..7-8/10 bych klidne dal..horsi sragory dostavaj daleko vic..
    • Souhlasím, neurazí, nepotěší. Jako fps je to standardní hra na jedno dohrání.
      • A někoho i rozesměje *4*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit