Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Corvus
    Baví mě to... Příjemná plošinovka. Grafické rozhraní mohlo být drobet dotaženější, styl starověké Číny si o to přímo říkal, ale jinak spokojenost. Nechápu, proč grafické stránce nevěnovali větší pozornost, kor když nejde zase o tak dlouhou hru a v době, kdy má špičkovou grafiku i každý druhý indie titul. Jinak mě ale tento assassinský levoboček baví. Jo, určitě se vyplatí zainvestovat do ovladače. Nikdy jsem neměl konzoli (a ani mít nebudu - nechci) , ale před 1/2 rokem jsem si koupil na plošinovky a některé 3rd hry xbox 360 ovladač k PCčku a je to úplně jiná dimenze hraní. Na tu pohodlnost mít všechna tlačítka na cca 15 cm si okamžitě každý zvykne...
  • sranda, taketo ciselne hodnotenie by si zasluzila cela rada AC, ale redaktori nemaju gule dat AAA hre 5 bodov
  • kubi-wan
    Ať radši udělaj pořádnýho Prince z Persie (klidně 2D) a vykašlou se na tyhle šaškárny... *7*
    • O Prince z Persie už není velký zájem... Teda rozhodně není větší než assasíni a film tomu jen naznačuje.
      • kubi-wan
        A to je škoda, no... Nechci po Ubisoftu moc, ale v době, kdy jsou úspěšný věci jako Rayman Legends a další tyhle hry na Ubiart enginu, řikám si, že by nebyl problém přijít s 2D Princem v hezký kreslený grafice, kterej by si na nic nehrál a prostě by bavil...
        Pořád lepší než nedělat s tou značkou vůbec nic.
        (a film se mně osobně líbil)
  • Už zbývá pouze pár postav a multikulti korektnosti bude učiněno za dost.Stále však doufám v zasazení AC série v dobách revoluce v Rusku, kde jako židobolševik budu ničit Bílé templáře a žoldáky cizích moctností a konečně nastane rovnostářská společnost.
    • Mě hrozně fascinuje že tady 90% lidí ani netuší že hraje za muslima, resp. za šítu.
      • Já jako pravověrný sunnita.Jsem si vědom ,že jsem hrál za odpadlíka od víry a snad mě Alláh nepotrestá.
        • Problém je, že muslim nikdy nemůže být pravověrný, ať už je šulina nebo shita, ale budiž. Pravá víra je pouze v Krista, víme. "Pojďme bratři v Kristu." *1*
          • Kacíř, upalte ho!
    • nj, je to fantasy seria
  • Memento
    Těšil jsem se na plnohodnotnou AC hru z Číny, dočkal jsem se jen průměrné plošinovky... No nic, už mi prakticky nezbyl žádný důvod proč sérii dál sledovat.
  • Morraw
    Z mé strany taky velké zklámání a spíše takový filler. Čína, Indie, Rusko. Na tohle se rychle zapomene.

    Spíše jsem přemýšlel nad tím Japonskem. Herní série už časově zpět nějak nepůjde, ale vzhledem k tomu, že Victory bude konec 19. století, tak se nabízí možnost právě pro AC v Japonsku (Pád Samurajů (assassini), nástup moderní doby(templáři)). Samo se to dost nabízí. Tak uvidíme.
  • tak pro jednou s recenzentem bezezbytku souhlasím. dal jsem za to těch 267 korun a sice toho nelituji, ale jakákoliv snaha srovnávat tuto hru s Mark of the Ninja je asi stejné, jako srovnávat Oktávku s Audi. Nicméně - souboje jsou nejhorší částí celé hry a ani tak ne kvůli tlačítku na blok, které funguje jen s tlačítkem na směr pohybu, ale kvůli tomu, že ovládání hry nejde přemapovat. Každopádně za mě se přikláním k oněm 66/100, případně 6/10 za úžasnou vizuální stránku s velmi slušnou atmosférou. A pro případné zájemce - za těch 270 korun hra stojí, ale stát o 31 korun víc, nekoupil bych ji.
    • filias
      Ještě bych k tomu dodal, že je šikovné to hrát na ovladači. Na klávesnici je to o lámání prstů.
      Je škoda, že tomu nevěnovali více pozornosti. Mohlo by to být skvělé "pokračování" Mark of the Ninja.
  • Hnisavec
    Call of Duty bude nakoniec najmenej dojená veľká značka...ako čo je moc to je moc...Ubi chytil maniere Nintenda a jeho 3500 variácií a dojníc 4 značiek....a pozrime sa kde je Nintendo dnes
  • "
    Poté, co jsem se na několika místech opakovaně snažil za pomoci zmiňovaných hraček důvtipně odlákat hlídku nebo ji omráčit, vyplavala na povrch existence mnohem jednodušší strategie. I když vám po obrazovce pochoduje několik pajduláků, stačí se schovat, písknout na jednoho, z krytu ho fiknout, písknout na druhého, také jej fiknout a takhle pokračovat klidně až do rána bílého. Hlídači jsou tupí, nikdy za vámi nešplhají, nikdy za vámi neskáčou. „Hlídají“ si svých pár pochůzkových metrů a i na konci hry se nechají podříznout jako podsvinčata.
    "

    Nevím jak jiní, ale podle mých zkušeností tohle celkem funguje v přemnoha současných AAA titulech, aniž by si toho kdokoliv hlouběji všímal nebo to v recenzích hodnotil. Čím so zrovna ACC:China vysloužilo tak speciální pozornost?
    • milos.bohonek
      S trochou nadsázky se to, co píšeš, skutečně dá říct o spoustě hrách, ale v případě AC Chronicles: China je to na můj vkus za hranou.

      Abych byl konkrétní: představ si, že stojíš na prostřední plošince a kolem máš tři nepřátele. Jeden je o patro výš, jeden o patro níž, třetí je na stejném patře, ale dělí vás menší propast, přes kterou se dá v pohodě přeskočit. Zároveň se dá v pohodě slézt o patro níž, stejně tak o patro výš. Tohle všechno se vejde na jednu obrazovku. Když takto rozmístěné nepřátele zburcuješ, oni udělají maximálně pár kroků doleva doprava a možná začnou střílet, ale už se za tebou nevypraví, už tě nezačnou nahánět, jak je zvykem v chytřejších hrách. Skutečně zůstanou trčet na svém fleku a po 10-vteřinovém poplachu zapomenou, že se něco stalo.

      Upřímně řečeno, ve stealth hrách asi nikdo nechceme realistickou AI, protože by pak ty hry byly záhy nehratelné, ale toto už je zase opačný případ extrémní, do očí bijící debility, která strašně trivializuje hratelnost.
  • Mohli by místo hašašínů oprášit prince z persie :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit