Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Že přesila znamenala v 1. díle velké problémy? Soubojový systém byl stejný jako v pozdějších dílech - jeden nepřítel útočí a ostatní postávají, plus ve třech čtvrtinách hry měl hráč možnost protiútoku.
  • Johnny
    Proč jim to jen nevěřim? *7*
  • Trochu vás tady lituji, že nedokážete ocenit první díl AC. Měl jednu velkou chybu a to, že byl nechutně stereotypní, ale ta atmosféra, ta doba, ten Altair, ten Masyaf, ten krásný zvuk, když se sebrala vlaječka. To k*rva stálo za to. Díky tomu považuji AC1 za nejlepší díl celé série. S nechutným pocitem stereotypu se lze poprat jen stěží, ale jde to. Nehrát hru od nevidím do nevidím, sbírat vlaječky, občas udělat nějakou rozhlednu a pak se na pokochat krásným výhledem. Nikomu nebudu nic rozmlouvat, ale AC1 mi bude asi vždy připadat nejlepší.
    • AC 1 byl skvělý. Stereotyp krásně zastíní atmosféra Sýrie. AC1 a AC2 mají nejlépe zpracovaný svět. Jen je škoda, že se herní série přibližuje současnosti. Já bych spíš ocenil ještě návrat do hlubší minulosti. Hlavně se pro příště velkým obloukem vyhýbat pirátům, občanské válce v Americe a střelným zbraním. To byly největší chyby nových dílů. Jinak se mi hodně líbilo setkání s historickými postavami...hlavně v AC2 a BH
    • Jack1947
      No ostatně byl to průkopník, naznačil cestu tak ... se poní samozřejmně nešlo (je pochopitelné že pro někoho to bude asi navždy jediný dobrý díl) jenže právě ani né tak stereotypnost ale krátší herní doba, poněkud... ehm no váznoucí scénář. Nakonec z toho udělali dobrou hru.

      AC holt dopaltilo na stokrát omílané - z jednoho bodu do druhého vymlátit, sleduj atp... i když nakousli ve 3díle lodě a aby v tom 4tém myšlenku dokončily (s tím že stačilo mít pár upgradů a ke dnu šli bez sebemenších obtíží i lepší lodě) suma sumarům - právě ty nekonečné boje mlácení 30člené armády a při špatném pohybu smrt z toho udělali nudnější záležitost. 1čka byla v tomhle prostě jak novorozeně dali hráče podstatnou část a mohl se vyřádit a ve 2,3 díle už to začalo být nudnější.

      Snad se to obrátí k lepšímu, aspon v to doufám.
  • Jack1947
    Tak trochu návrat ke kořenům, proč ne? vždyt by to mohlo konečně být i trochu takové jak to bylo od začátku zamýšleno. *4*

    Tedy že Stelth, by byl konečně možný...
  • Tak jedeme k originál videu, článek ho v podstatě jenom přežvýkává.

    Především mám subjektivní a ničím nepodložené tušení, že provedené změny souvisí s projektem "1666: Amsterdam", který Ubisoft legálně získal (morálně podle mého názoru ukradnul) panu Patrice Désiletsovi. Předpokládám (bez důkazů), že pan Désilets chtěl asi vytvořit vylepšenou verzi prvního dílu AC, který měl v celé sérii podle mne jedinečnou atmosféru, kterou už nezopakoval ani ACII. Když tohle Ubisoft získal, tak tipuji, že porovnal materiál a nápady se svým znásilněným univerzem AC (míněno vážně, stačí se podívat kam se v Ubi dostali s příběhem a univerzem od dob ACI & II) a někoho napadlo, že by třeba nebylo špatné pár věcí z 1666 vykrást, něco si vzít z prvního a druhého dílu série když už se na ně někdo snažil odkazovat, přidat pár drobností z dalších dílů a vytvořit tak jakože nový směr série AC.

    Změny v ovládání pohybu znějí dobře, vypadá to že někdo měl dobrý nápad jak vylepšit ovládání. Doufejme že k lepšímu.

    Čas 2:06 - "Stealth is supposed to be one of the core pillars if not THE core pillar of the brand and it's something that we've always ... you know, we've struggled with issues of flow vs finesse."
    To je samozřejmě lež, celá Ezio série a pak zejména ACIII zvýhodňuje stealth pouze ve vynucených stealth pasážích, kdekoliv jinde je snazší všechno živé pobít a pokračovat v cestě. A pokud je stealth hlavním kamenem série, tak proč jsou trailery plné záběrů na bojové situace?

    Přidání stealth režimu je excelentní nápad, zejména po několika dílech série o které je ve videu o pár sekund dříve prohlášeno, že stealth je hlavním kamenem hratelnosti série. Vždyť si odporují v časovém rozmezí ani ne minuty.
    • Já s s těmi výtkami vlastně souhlasím. Nicméně přesto je pro mne AC stále hrou zábavnou a na Unity se hodně těším.
      • Neupírám sérii AC zábavnost ani atraktivní téma, jinak bych se o ni ani nezajímal.
        Vadí mi PR praktika valení klínů do hlav publiku, kteroužto média přehlíží, místo aby na ni upozornila.
    • Jack1947
      Je mi líto bratře, ale mínusů se tentokrát nevyhneš a nevím kdo si to celé čte... nestačil by jen souhrn pár odkaz"? tohle zavádní spammem a jak známo spam už není moc moderní. (ani v souladu s pravidly).) *3*
      • Jsou příspěvky k tématu? Ano jsou. Detailně rozebírají videomateriál z kterého vychází článek a porovnávají jej s důkazy v podobě informací a videomateriálů z předchozích AC titulů + často přidávají i mé ničím nepodložené spekulace.

        Prosím o vysvětlení, proč by se mělo jednat so spam. Díky.
        • Jack1947
          Piš dál, to je vlastně jedno... defakto. *4*
    • Čas 3:26 - "Ever since AC1 this is always what we've been striving for." <- Hovoří o předchozím monologu na téma toho, že asasin má představovat spíše tichého operativce než masového zabijáka.
      To je samozřejmě opět lež. Jak šly jednotlivé díly, tak největšího rozšiřování a největší mediální pozornosti se dočkal vždy bojový systém, do kterého přibývaly hory nových a nových counter kill poprav a nové a nové způsoby jak vyřídit ne jenom jednoho, ale hned dva nebo tři oponenty současně. Stealth systém se sice jakože vezl (např. kouřové bomby), ale s výjimkou vynucených stealth pasáží byly tyto prvky v podstatě k ničemu, jelikož pokud hráč nebyl omezen skriptem, šlo jakoukoliv přesilu snadno ubít v přímé konfrontaci.

      Čas 3:52 - "We completely overhauled the way we do detection, the way guards spot you. We generate a last known position and guards will come and investigate, they will talk, they will try to accuse people sometimes and they will just you know go off on attention to find you."
      První berlička hratelnostní odhalena - stráže přijdou do oblasti, hráč vidí kam půjdou protože stejěn jako ve SplinterCell bude zobrazena poslední poloha. Pak se stráže začnou zabývat s nějakým náhodným NPC které tam postává (co na tom že vůbec nevypadá jako hráč, který bude mít tipuji opět unikátní oděv), a hráč mezitím uteče. Nebo prostě stráže pobije.

      Čas 4:14 - "...which means if there's a guard that's spotting you ten feet away from you but in the back of the camera, you can actually see that someone's spotting you so it's less frustrating."
      A další berlička, takže teď už se budou hráči sami nahlašovat strážní a to ze všech stran, že hráče vidí a jestli by nebyl tak laskav na neodešel někam mimo jejich zorné pole.
      • "Čas 2:06 - "Stealth is supposed to be one of the core pillars if not THE core pillar of the brand and it's something that we've always ... you know, we've struggled with issues of flow vs finesse."
        To je samozřejmě lež, celá Ezio série a pak zejména ACIII zvýhodňuje stealth pouze ve vynucených stealth pasážích, kdekoliv jinde je snazší všechno živé pobít a pokračovat v cestě. A pokud je stealth hlavním kamenem série, tak proč jsou trailery plné záběrů na bojové situace?"

        Asi ze stejnýho důvodu proč tak vypadal trailer na třetí díl thiefa.
        https://www.youtube.com/watch?v=vPzd8UcGs6E
      • Čas 6:17 - "When you reach a mission, try to look into different ways to attack it, just don't pick the easiest way first, just look for oppoturnities around."
        Vývojář hodlá zákazníkům diktovat, jak mají s hrou zacházet? COD taky můžu zkusit dohrát jenom s nožem, ale to z COD neudělá jinou hru než COD. A to samé AC, taky si můžu udělat fiktivní omezení abych "byl jako pravý asasin", ale proč? To mají zařídit vývojáři a nastavit tak svět, a ne že si já musím udělat vlastní omezující pravidla v jejich nelogicky nastaveném světě.

        Čas 6:45 a dále - obecně ve všech soubojových ukázkách si prosím všimnout stejné berličky jako v nedávných videozáznamech z Risen 3: soupeři NEÚTOČÍ NARÁZ (jak se snaží pánové prezentovat svými řečmi o náročnějším systému), útočí jeden po druhém, hra pouze bryskně přehazuje peška "kdo má zrovna povolenku útočit" mezi jednotlivými entitami. A samozřejmě mezi útoky entit jsou dostatečné pauzy, aby hráč mohl každý příchozí útok odrazit.

        Čas 6:52 - "...because Assassin's Creed is not a combat game, ..."
        https://www.youtube.com/watch?v=lPbmksmGFsM
        https://www.youtube.com/watch?v=FWhW-w13UHY
        https://www.youtube.com/watch?v=V5N0tIE4NlU
        https://www.youtube.com/watch?v=Bw3U_getqDg
        • Čas 6:55 - "...I mean, combat should be something that happens when you get spotted and when you resolve combat, you should redisappear and start the stealth mechanic over again. This is something we tried to do from the get go, but we were never quite were able to do it and hopefully we have something pretty solid here."
          Viz videozáznamy v předchozím příspěvku. Prezentující osoba prostě a jednoduše lže.

          Okolo 8:00, ohledně nahrazení counterkillů svedením soupeřovy zbraně (parry) - a kde je ten obrovský rozdíl? Pokud to bude vytvářet okna absolutní bezbrannosti NPC postav, tak jediný rozdíl bude v tom že místo jednoho counter killu bude hráč provádět dvakrát nebo třikrát vykrytí + následné garantované kombo.

          Ohledně možnosti nést pouze jednu zbraň (okolo 8:25) - tipuji že taktika parrry->garantované kombo bude aplikovatelná bez ohledu na zbraň, maximálně bych to viděl jako obvykle na 100% garantovanou imunitu vybraných jednotek na vybrané zbraně nebo útoky.

          Čas 8:38 - "Weapons actually have stats now. Before, all the swords, all the weapons had the same stats, now they actually have stats."
          http://www.gamefaqs.com/pc/956857-assassins-creed-ii/faqs/60391, hledejte sousloví "Common Sword". Opět lež, zbraně měly statistiky v předchozích AC hrách a jak hráč postupoval, mohl si pořizovat zbraně lepší a lepší. Ne že by to bylo potřeba, častokrát na obrněnce bohatě stačily holé pěsti.
          • Čas 9:07 - "If you look at Assassin's Creed, I mean we've always kept this heading, right, we've always tried to make games that don't neccesarily respond to the industry trend in terms of choosing whether the game is harder or easier, or whether the game is more steered towards combat, because I mean combat games are selling better now..."
            Opět lež, viz videa v příspěvku výše. Přidávání counter poprav, zjednodušování oponentů a jejich třídění a značkování aby hráč pokud možno na 100% věděl co od jednotek čekat.

            A já se ptám redakce Games, proč na všechny ty snadno doložitelné lži ve videomateriálu neupozorníte své čtenáře? Proč to musím dohledávat a ověřovat já jako návštěvník webu. Nemá to být Vaše práce?
            • Fordzy
              Ale teď si vem,že redakce za to bere peníze a tobě za to nikdo nedá ani korunu.Tak proč to děláš. :D
            • Prosím už nic nepiš.Jsi ještě otravnější než můj bratr.
  • schumicrast
    Za ty Woodkid maj u mě hnedka jeden bod k plusu :-)
  • oktavius66
    První díl AC mi teda přišel tak nějak nudný. Líbila se mi daná lokace- tedy Jeruzalém. Ta hra měla světlé stránky, ale tu hru strašně zabíjeli stereotypní mise, které se neustále dokola opakovaly a pak to po chvilce člověka přestalo bavit. Sám jsem prvního Asasína nedohrál, protože jak sám píšu.. vzdal jsem to, protože mě to přestalo bavit. Na Unity se těším, ale prosím nic takového jako 1. díl nechci. Ale pro mě za mě se mi nejvíce líbil Assassin's Creed: Black Flag. Ten jsem si opravdu užil po všech stránkách. Nejvíce námořní bitvy. Ty byly úžasné. Vždycky jsem se těšil na misi, kdy proti mě vystartuje královská námořní loď, která bude mít při sobě 3 menší. Doufám, že zde bude něco podobného *3* .
    • Kristepane jenom ať to není jako Black Flag *11*. Nejhorší díl série hned po trojce *11*
    • Chyba!
  • Neřekl bych, že je to úplně nefér srovnání, protože první AC byl původně zamýšlenej jako další pokračování série PoP. Spíš by mě zajímalo, jestli konečně naplní ty svoje sliby, které slibují už od prvního dílu a které se objevují ve všech možných článcích o AC (specialista je na tohle P.Dobrovský), a to, že půjde se zachytit při šplhání za jakýkoliv výstupek na zdi, či stěně. slibovali to u AC,AC2, brotherhood, Revelation,3 i Black Flag a stále to není pravda. Už si snad začínám myslet, že záměrně lžou.
    • Pan Dobrovsky sa venuje horolezectvu, tak to v hrach, ktore tuto zabavku pripominaju vyhladva, ale v stave a rozsahu v akom je cela seria AC teraz, by akekolvek ztazenie tohto prvku viedlo k prispievaniu nudnych pasazi. Ano par ludi,by si to asi uzivalo, ale o par ludi tu nejde, ja by som tiez chcel kopu veci v hrach inak, ale bohuzial musim improvizovat.
      Ja by som chcel realtime strategiu zo stredoveku, alebo kludne aj nejakeho postapokalyptickeho prostredia, kde by sa vacsia cast hry odohravala budovanim zakladne a hladanim zdrojov na jej vylepsenie po rozsiahlej mape, kde ciha uz dany nepriatel a k nemu kopu inych neutralnych nebezpecenstiev, ako trebars zmutovane priseri, ci domorode kanibalisticke kmene a nemohol by som mat ziadnu armadu, ale nejak pracne a poctivo vytvorenu mensiu skupinku bojovnikov.
      Dalej rozne obranne veze a ploty okolo zakladne, ekonomika hry by ma nutila ist preskumavat mapu, aby som sa mohol branit pripadnym utokom, ale zarovnem by som pri tom mohol prist o nejakeho bojovnika a ziskanie noveho by nebolo uplne zadarmo...no, proste taka hra presne podla mojho gusta, ale mozem si ist akurat tak piskat! *1*
      • Pokud můžu doporučit, zkus si nainstalovat Original War, je to starší ale naprosto geniální hra ve kterej přesně jak říkáš - buduješ základnu ze zdrojů, který ti náhodně přistávají na mapě, máš pouze omezenej počet lidiček o který když přijdeš, tak je to nadobro a získat nový lidi je téměř nemožný...
  • TheGGG
    Bože, takže desetkrát opakované, nudné a stereotypní mise se vracejí? Lidi už máj z té nostalgie pomýlenou hlavu. Když srovnám AC 1 a black flag, vítězem se jednoznačně stane BF. Nepochopím, že lidi už zapoměli, jak průměrný byl první díl. *6*
    • Colby.Sawyer
      On první díl byl v době vydání dost dobrý samozřejmě než vyšla ACII pak lidi zjistila jak AC má vypadat. Ale zase AC1 má skvělý základy fantastické prostředí, charismatického hrdinu a vcelku dobrý příběh když ho zhodnotím podle knihy. Hlavní chybou byli questy pardon teda quest. Jak všichni víme je tam jen jeden a ten se opakuje 9x kdyby tam těch questů bylo víc byla by jednička byla skvělá hra.
  • Vojta_Ilavsky
    Hmm, že by konec Assassina Masového Vraha? *14*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit