Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Psaní scénáře pro open world (resp jakéhokoli scénáře) hru je rozhodně velká fuška. Ale zrovna u AC4 mi tedy příběh rozhodně nepřišel nic extra. Expozice kladných i záporných postav mizerná, charaktery i motivace to samé a Edward sice je sympaťák a má pevný charakter, ale je mu to k ničemu - chybí tu příběhový oblouk, nějaký hmatatelný vývoj postav i během příběhu, ne jen ve chvílích, kdy dojemně umírají. Thatch má sice dobrý náběh, ale to je asi tak všechno. U většiny záporáků ani nevíte, proč je vlastně zabíjíte a nebýt toho, že jeden má klobouk a druhej jizvu, ani byste je od sebe ničím nerozpoznali...
  • Inquisitor
    "Assassin’s Creed série nemá konkrétní příběhový konec"
    To už je nám všem jasný.
  • Pre mna osobne bola "sucasnost", teda pribeh Desmonda tou hlavnou dejovou linkou aj ked zaberala len male percento z hernej doby vsetkych dielov. Aj 3ku som dychtiva hnal dopredu, nie aby som vedel ako sa skonci pribeh Connora, ale zakazdym som sa tesil na dalsiu cast za Desmonda a ako to dopadne s tym koncom sveta.
    • Souhlasím. Desmonda jsem měl taky rád. Zvlášť se mi líbila ta část, kde s ním lezu na ten mrakodrap nebo ten únik a vyhýbání se strážím. Postavy kolem něj jsem měl taky rád. Proto mě potěšilo, když jsem je viděl v Black Flag. Zatím jsem to nedohrál ale doufám, že do příběhu promluví nějak víc.
    • No, já to měl přesně naopak. Vždycky jsem obracel oči v sloup, když mě hra přenesla do současnosti. Desmondovu dějovou linku jsem opravdu neměl a nemám rád. Klidně bych si uměl celou sérii představit bez něj, i když by holt musel scénář vypadat trochu jinak.
      • kickasl
        U tech prvnich dilu mi to tam sedelo, protoze to jeste byla dobra atmosfera, ale v budoucich dilech bych se bez nej(nebo nejakeho jeho nahrady) obesel. Holt uz zazraky ohledne pribehu necekam. Cela hra by se klidne mohla odehravat v minulosti, akorat s tema soubojema kdyby neco udelali...
      • presne...Desmond byl chyba a vubec mi do AC nesedel...spis mi to kazilo zazitek ze hry
    • kickasl
      Me se treba moc libili i ty souboje v "soucasnosti"(i kdyz uz nevim v jakym to bylo dile). Bez UI ty souboje byly proste narocnejsi a zajimavejsi(jasne, porad lehky, ale aspon clovek musel davat trochu pozor).
  • Mno ... kdyby z tech lodicek vyhodili trapny sbirani beden, ve kterych nic neni, "diamantu" ktery sou nanic ... zredukovali spawn lodi, pridali nutnost nejdriv posbirat informace o konvoji na ruznych mistech/nekam se vloupat/... a pak nutnost cil najit/obsadit + samo moznost lod zadrzet celou/prodat ji v pristavu/rozebrat/...

    Byla by to celkem slusna piratska hra.

    Vazne nevim co rict na to, ze mam na lodi 40 pozic pro dela ... mam tam 10del ... obsadim lod ktera jich ma 20 ... a misto abych si ty dela nastrkal do svy lode, tak takovych lodi potrebuju jeste 150 ... abych nasbiral zelezo, drevo a $$$ na doplneni tech par del. Proste kktina. Ovsem uplne stejna, jako ze sem porad na stejnym miste a spawnuje se mi tam jeden battleship za druhym ... behem hodiny sem potopil vic lodi, nez kolik jich mely v dany dobe vsechna lodstva dohromady. Defakto po pocatecnim obsazovani sem lode uz jen potapel ... protoze 50% penalizace matrose bohate vykompenzovala rychlost.

    Jop a to ze s jednou pidilodickou zdecimuju pevnost se 100+ dely .... lol. Tady bych cekal operace aspon 10+ lodi a samo kombinovany s pozemnim utokem.

    No nic, du snit dal, trebas nekdo nekdy takovou hru napise.
    • Zahraj si Pirates of the Caribbean od Bethesdy (publisher) tam mas vsetko :)
    • Zahraj si age of pirates tam toho většina je. ( jediny co je naprd je to že i se škunerem jses schopnej potop řadovou loď což je samozřejmě pitomost, ale mam pocit že to snad opravil nějakej patch nebo mod )
      • To ma zase spoustu jinych minusu - od hnusne grafiky, pres to, ze musis chte nechte obsluhovat vic lodi najednou ... Neboj, zkousel sem to.
  • Jsem zvědavý s čím přijde AC 5 *3* oznámení a cinematic tipuju na začátek března. *2*
  • Xcomik
    Tak to budu asi na zdejším webu snad pomalu jediný komu se příběh u AC4 prostě líbil. Co mě více iritovalo bylo hrát za celou hru s jednou brigou a potápět lodě které kdyby na mě v realu vypalili z bočních děl udělali by ze mě kulničku na dříví.

    Na druhou stranu je to teprve pořádně první díl kde se lze plavit na lodi takže mohu jen doufat že tohle ještě odladí a možnosti zvolit si loď do AC5 snad i přidají. Pokud jde ještě o sérii AC tak opravdu pro mě je prozatím jediný hratelný díl právě až ta čtyřka. Nejen kůli perfektně zvolenému dabérovi Joseph(u) Morgan(ovi) který poslední dobou hraje v seriálech takového budiž kripla ale i té jakési příběhové mechanice o pirátech (kterou já osobně rád) ono když jsem kdysi zkoušel AC první díl tak mě to asi po pár hodinách přestalo naprosto bavit protože mi to přišlo jako jedno a to samé pořád do kolečka. To u AC4 tak není každý ten příběhový quest byl něčím vyjímečný nebo i možnosti ve hře (potábění se do hlubiny) ikdyž mohlo z toho pramenit něco více.

    Další věc co mě ve hře trošičku zamrzela je nemožnost už od začátku si všechny vedlejší questy projet nazbírat obleky a zbraně a pak se v klidu nechat strhávat příběhem. Na ubisoftu se mi ale zalíbilo i to že když se něco vychvaluje v jedné hře hodí se podobná věc i do hry jiné příkladem že se lidem líbilo u AC šplhat do výšin tak to přidali do Far Cry 3 (lezení na ty různé věže) nebo zase že v FarCry 3 se muselo lovit abyste si vylepšili uložnu na postavě převzali i do AC4.

    Jinak ohledně konce AC4 mě asi trošičku vadilo že nikdo nenamluvil ten dopis který Edward na konci hry dostal (byť všichni příběhem znalí víme co v něm stálo). Každopádně tohle jsou defakto detaily a nelze za takové detaily hru persekuovat když se podíváme co z té hry vzniklo jak kvalitní pirátská záležitost nám vlastně padla do rukou!
  • Tak např. čtverka žádný příběh ani nemá. Postavy se z bodu A do bodu B pohybují zcela nelogicky. Mě by zajímalo jestli si to někdo v redakci aspoň uvědomuje
  • owny
    Bohužel o nějaký příběh vůbec nejde, důležitější je, aby se krá*a mohla dojit co nejdéle.
  • Práveže ako tam nastúpil on, príbeh klesol na úrovni.
    • Ristoro
      Revelations byl po 2ce příběhově asi nejsilnější. Tak nevím o čem mluvíš.
      • Přiběhově ? Možná. Herně ? Rozhodně né.
        • Ristoro
          Copak jsem napsal? Herně pro mě není AC2 překonaná dodnes.
  • AC má stejný příběh asi jako CoD ... dojít dojít marta hybaj dojít ...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit