Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • tiez som si myslel, ale na wikipedii ma BG spomenuty ze na nom pracoval
  • ja som si zas neskutocne uzil NWN2 a datadisk som nedokazal dohrat lebo som prisiel o vsetkych mojich milovanych companionov a bol to sok ktory som nedokazal prehriznut
  • Adam Homola = clovek co nema ziaden prehlad o hrach a raz za cas prelozi nejaky clanok a nahodi na TG.

    "Chris se v posledních letech podílel také na Alpha Protocol nebo Fallout: New Vegas a zmiňoval cosi o možné pomoci s vývojem Wasteland 2. " Nezmienoval nieco o moznej pomoci. Na Kicsktartery bolo presne dane ze ak dosiahnu urcitu hranicu penazi, Chris sa prida ako spisovatel. Hranica bola dosiahnuta a on aktivne pracuje na Wasteland 2. Aj tu na TG to bolo niekolkokrat spomenute, ked uz nikde inde tak vo video rozhovore s Brianom.

    Fakt ze nechapem jak tu takehoto cloveka mozete mat. On tusim este nemal ANI JEDNU novinku bez toho aby tam bola nejaka tupota napisana.
  • Torment a oba System Shocky jsou podle me absolutni spickou zanru a jediny co se jim osledni dobou dokazalo alespon trochu priblizit je Zaklinac 1/2. Poradny rpgcka potrebujou dobrej promyslenej a uveritelnej pribeh coz je mnohem slozitejsi nez udelat na pohled pekny, reklamou vyhypovany sr**** ktery dneska vychazej a maj tu drzost rikat si rpg. Na pokracovani Tormentu se tesim jak malej od ty doby co sem ho poprvy dohral :).
  • Cahir
    Za špičku se považuje dvojka, nikolvěk jednička. *3* Jednička má respekt fandů, páč to byl otec zakladatel.
  • Nemůžu si pomoct, ale pro mě byla důležitá část toho uměleckého díla a skvěle fungujícího soukolí zvaného Planescape:Torment taky AD&D multiverse Planescape a Sigil-Město dveří jako takové, celé to pozadí teorie sfér AD&D, díky čemuž byla hra plná odkazů do dalších světů AD&D, včetně Torilu z BG, sfér různých bohů typu Bhaal známý opět z BG, nebo třeba Nilesovy knižní trilogie Moonshae atd. Prostě to propojení všeho s odkazy na spoustu známého, což pokud si vytvoří nový svět nesvázaný žádnými pravidly, tak tohle prostě mít nebude, historie a obsažnost AD&D za jeho existenci je obrovská a ani takové "úžasné" a "epické" Dragon Age todle navodit ani zdaleka nedokázalo i přes velkou snahu(navíc pak druhým dílem poslalo všecko do hajzlu) autorů.
  • no jestli je BG špička to zrovna nevím, dnes jsem poprvé v životě dohrál první díl a do konce jsem ho dohrál jen z povinnosti, bavily mě náročnější souboje, kdy jsem musel plně zaměstnat své 2 mágy a kombinovat kouzla, ale ten zbytek... příběh překomplikovaný, nepřehledný, roztahaný k uzívání a nudný, rozhovory s NPC byly tím nejhorším, co jsem v RPG zažil, nepraktické, bezpředmětné, často absolutně zbytečné, neposkytující užitečné informace, namísto toho spousta slohového balastu pro fantasy psychopaty a pseudointelektuály v černých rolácích
    drtivá většina odpovědí typu: 1) mám v kalhotech nasráno madam, udělám co chcete 2) nic neudělám a zabiju tě 3) nemám čas, chyběl mi tam ten Falloutovský nadhled
    BG opravdu dostává slovnímu výrazu "hra na hrdiny"
    nebýt zábavného systému kouzlení, skončil bych v první polovině
  • tebe podělali rodiče
  • Tak si přečti příběh NWN 2 na wiki a začni rovnou s MotB.
  • Ho hó, jsem rád, že jsem na Games narazil na lidi, co sdílí můj pohled na Sith Lords a MotB! *1*
  • 18.9.2012
  • Nevíte někdo jak to vypadá s tou enhanced edition Baldur's Gate? mělo to vyjít v létě a zatím ticho po pěšině
  • Rád by som ťa napodobnil, ale 60 hodín utrpenia by som asi nezvládol ... *9*
  • kickstarter
  • Cahir
    Mám to taky tak. Protrpěl jsem NWN2 a následně si datáč neskutečně užil.
  • Planescape? Jediná hra, u které jsem na konci nemohl zastavit slzy. A to jsem normálně zapšklý cynik. Pardon... řekl jsem hra? BG je hra. IWD je hra. NWN je hra. Planescape je umělecké dílo. To není stejné hřiště, to není ani stejná liga, to není ani zasranej stejnej sport.
  • Black_Hand
    a to nekdo vyvraci?
  • nechci vám nějak brát iluze o Avellonově vyjímečnosti (on vyjímečný je), ale na PST velký podíl má taky člověk jménem Guid Henkel
  • Naprostý souhlas. KotOR2:The Sith Lords a NW2:Mask of the Betrayer jsou dvě naprosto vynikající a podceňované hry. Jsem rád, že existuje někdo, kdo má podobný vkus jako já.
  • Stará dobrá izometrická kamera? To je přežitek. Pokud to nebude 3D s dabingem a filmečky, tak ať to ani nedělá, protože to podělá.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit