Máte námět či připomínku? Napište nám

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Zajímalo by mě, jak budou probíhat ty souboje, protože baldur nebyl akční s častými souboji jako např. Icewind dale . Neumím si představit kouzlo jako ochromení nebo zapletení, musí to být nuda pořád klikat na nepřítele v tahovem boji. kouzlit uměly tak 2 postavy a kouzel nebylo mnoho, takže fakt nevim jako to bude probíhat, aby to nebyla nuda a přitom to nebyl druhý commandos  křížený s dragon age

  • patr

    Ako je to take zvlastne, lebo zmenili klucovu mechaniku pre ktoru bol Baldurs Gate typicky a podla neho vznikli aj novsie hry ako Pillars of Eternity.

    Podla mna je logika typu A ovela lepsia :

    a.  zapauzujem a hram tahovo ked je suboj velmi tazky

    b.  cakam postupne na pohyb kazdeho jedneho chrobacika, goblina, pavuka.

    Ale ok, nikdy som nedufal ze BG niekedy vyjde tak som nadseny aj z tohto.   Len dufam ze tu hru obalia viac do BG havu a cely ten Menu Interface, Rozhovory, a aj starsi BG soundtrack spravia v peknej BG grafike.   Uz len blby klik na ikonku Inventara a jej zasunutie sa a zvuk posunutia kamena by bol lepsi ako to co tam je teraz

  • jenage

    Půjdou tam nahrát savy z BG2?

    • BlackenedHalo

      Vraj z Divinity: Original Sin 2 áno.

  • Blue.Shark

    Dotaz do pranice: jak vnímáte renderované filmečky v určitých částech hry?

    Já při sledování zjistil, že mi tenhle prvek strašně moc chybí. Taková odměna za progress ve hře.

    • maros.goc

      Milujem ich!! :)

  • Divinity s DnD pravidlama je vlastne BG, takze za me v pohode.

    • ja_nic_nevim

      Já vlastně zapomněl že je svět Forgotten realms infantilní satirickou komediální estradou... 

      Ať je hra jaká chce, alespoň by se měly ctít duchovní odkazy předchůdců. Hra by se nemusela jmenovat zrovna BG... 

      No a co se týče turn based... fakt se musím smát, kam to dneska díky divinity a xcomun zdegenerovalo.... ano, bohužel pamatuji tu slavnou chvíli, kdy člověk dostal do ruky jagged allience, hry od blue bite zejména Incubation, SPECIAL z Falloutu.... 

      V čem jsou ti Lariani tak vyjimecni? 

      • jako kdyby BG melo nejaky zazracny pribeh

        • ja_nic_nevim

          Nevím no...já se celkem už u jedničky bavil.

      • KrPa

        je to male studio, ktere prineslo pak unikatnih her a i par legendarnich her a to vse bez finance a reklam od nejakych super studii

        • ja_nic_nevim

          To je něco mění na tom, že tahle hra je jenom sprosté ždímání trademarku? Záběry z hraní všem přijdou normální.... Hry ztratily duši, vše je děláno podle jedné velké kuchařky a pak to dopadá, jako když Pejsek s Kočičkou vařili dort.

          Já už se nějakou dobu těším, že si BG1 a 2 znovu nainstaluji .Ale tohle nese prozatím společně akorát to jméno.

          P.S.: co je největší fail, tak si osobně myslím, že kreslená grafika ala Commandos, Pillars / kingmaker / tyranny díky ní nestárnou.

          • patr

            Absolutne blbost riesis.  Hru mozes hrat svojim stylom zo svojho uhlu pohladu,  nemusis kameru nonstop otacat, je to len na tebe.

            Hlavne nech to ma paradny zvukovy podmaz pocas bojov podobny BG2 a trochu zapracuju aj na tom Interface.  Trosku to obalit do ornamentov, drevenej alebo kamenej textury. Dufam ze to takto stroho vyzerat nebude.


            Ale hej viem si predstavit aj BG3 od Obsidianu.  Dajme tomu ze by len zmenili rozhovory na animovane a pridali par novych mechanik a interaktivne prostredie.   Do toho paradnu hudbu na pozadie a hra by ovela viac pripominala Baldurs gate

          • KrPa

            opet tyhle povyky pro nic, je to tech alfa, jenze lariani delaji predstaveni po svem a buhuzel nikde neletal obri napis: TOHLE NEPREDSTAVUJE FINALNI VERZI HRY


            navic oni o to nezadali, jim to bylo nabidnuto! a ja jsem docela rad, lariani pred nekolika lety balancovali na hrane bankrotu a tohle jim pomuze, nadavat muze na vlastnika prav BG

            • ja_nic_nevim

              Na mě to působí spíš jako przneni duševního vlastnictví. Myslíš si, že se do finální verze něco změní? 

        • skaven

          to nie je vynimocne, takych studii je viac nez dost


          • ja_nic_nevim

            Souhlas. Pořád se brečí nad nedostatkem kvalitních RTS. Třeba loni vyšla výborná Armored Brigade. Schválně kdo to postřehl...

            • KrPa

              tohle je RPG...

              • ja_nic_nevim

                Reakce na příspěvek:

                bavíme se o malých studiích, nebo žánru? 

              • skaven

                Reakce na příspěvek:

                nelikuj si vlastne odpovede.


                schvalne, co je na Larian vynimocne?


                • ja_nic_nevim

                  Reakce na příspěvek:

                  cože? Někdo si dovolil s tebou nedouhladit? 

                • KrPa

                  Reakce na příspěvek:

                  aha, zase nejake dite, co resi likovani komentu... HROZNE DULEZITE!!!

                  • skaven

                    Reakce na příspěvek:

                    aspon tento si si nelikol :)

                    a aj odpovies na otazku?


  • Rudy

    Je to spíše evoluce Divinity než nová hra, ale nic jinýho jsem nečekal. Je tam pár nových mechanismů - házení předmětů, lezení po římsách a zkopávání nepřátel z výšky. Celé to teď stojí a padá na tom jestli se jim podaří napsat dobrý příběh a postavy.

    Taky doufám doufám, že UI a grafika jsou jen placeholdery z D:OS2

  • tak jestly todle bude hrát víc lidí jak alyx tak tomu kdo to tvrdil dám svuj vive

    • VRFREAK1

      Než BG3 vyjde tk alyx bude pojem jako gta V , bude mod verze i bez vr headsetu a bude to mit každej , bg3 se nedostane nad 2 mil  prodadanejch jako dos 2

      • Rudy

        To bude víc, jen Steamspy ukazuje DoS2 2-5 mil, pak je tu ještě GoG a konzole ;)

  • Vypadalo to přesně tak jak jsem čekal, aneb kdo si myslel že ta hra bude vypadat jinak než DOS2 musel být blázen. Má to svoje pro a proti - vychytaný engine, poměrně hezká grafika, myslím že už i slušná odladěnost enginu...

    Co mě ale zaráží, byla až nečekaná podoba s Dragon Age Inquisitions, nezdálo se vám? Taky mi chyběl dabing odpovědí hlavní postavy, ta cinematická kamera na postavu, která jen potichu mění pozy byla spíš rušivá.Co se mi nelíbí, tak sdílená iniciativa teamu, nechápu proč se to nemůže prostě držet PNP předlohy, kde iniciativa je poměrne důležitý stat. Největší výtka zatím - kde jde dopíčí paladin?! :D

    Další věc, jak už někdo zmínil - stylizace je pořád moc na straně DOS2 a ne BG, chce to trošku... doladit, možná i jiný filtr, trošku vše ušpinit, předělat UI aby nevypadalo úplně stejně... Abych prostě kouknul na obrazovku, a neviděl hned DOS2 žejo.


    Největší pochvala - ohromná škála akcí a možností... možnost hodit, sebrat, postrčit, skočit téměř cokoliv na mapě je spolu se svobodou pohybu absolutně boží a už teď se těším na milion a jeden způsobů jak vyjebat s encounterem :))


    Myslím že je to na dobré cestě a bude celkem zajímavé sledovat srovnání s konkurenčním DnD5e titulem, Solasta: The crown of magister.  U této hry se mi zatím víc líbí UI a znázornění akci, bonus akcí a reakcí, ale to samozřejmě dobrou hru ještě nedělá :)

    • patr

      Presne tak.  To ui by malo byt plne ornamentov, textura dreva, kamena nejaka lebka so svietiacimi ocami apod. Uz  len ten zvuk zatlacenia ikony z povodnych BG.


      Dufam ze to maju v plane a nenechaju to takto

  • maros.goc
    Samé blbosti popísané v tomto článku.

    "Z úvodní ukázky to ovšem vypadá, že Larian ví, co dělá – a to, co dělá, není otrocky přesné pokračování Baldur’s Gate II, ale nová vize pro tuhle slavnou značku. Nová vize, která bude pro někoho až příliš podobná Divinity: Original Sin."

    - Tá nová vízia sú len mechaniky prebraté z Original Sin, tak aká nová vízia?

    "Vincke v závěru streamu prohlásil, že využití tahového systému umožní
    vývojářům lépe pracovat se zdrojovým materiálem a vytvořit hru věrnější
    D&D."

    - kiež by len tak spravili hru v prvom rade vernejšiu Baldur's Gate

    "Ale i ti největší puristé musí mít radost z toho, že se opět budou moci
    podívat do svého oblíbeného světa, a to v krásné grafice a se skvělými
    hereckými výkony. Už to samo o sobě by mohlo vyvážit případné zklamání
    z tahového soubojového systému a celkové podobnosti předchozímu dílu
    studia Larian."

    - stačí letmý pohľad na diskusie na Steame a zistí sa, že opak je pravdou

  • škoda že je to pořád takové "příjemně srandovní", u Divinity to chápu, BG bych chtěl ponuřejší atmosféru, dialogy, všecko. jinak moc hezký, Divinity OS mě moc bavilo takže si tu pozastavenou trojku zahraju rád.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit