Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Zajímalo by mě, jak budou probíhat ty souboje, protože baldur nebyl akční s častými souboji jako např. Icewind dale . Neumím si představit kouzlo jako ochromení nebo zapletení, musí to být nuda pořád klikat na nepřítele v tahovem boji. kouzlit uměly tak 2 postavy a kouzel nebylo mnoho, takže fakt nevim jako to bude probíhat, aby to nebyla nuda a přitom to nebyl druhý commandos  křížený s dragon age

  • patr

    Ako je to take zvlastne, lebo zmenili klucovu mechaniku pre ktoru bol Baldurs Gate typicky a podla neho vznikli aj novsie hry ako Pillars of Eternity.

    Podla mna je logika typu A ovela lepsia :

    a.  zapauzujem a hram tahovo ked je suboj velmi tazky

    b.  cakam postupne na pohyb kazdeho jedneho chrobacika, goblina, pavuka.

    Ale ok, nikdy som nedufal ze BG niekedy vyjde tak som nadseny aj z tohto.   Len dufam ze tu hru obalia viac do BG havu a cely ten Menu Interface, Rozhovory, a aj starsi BG soundtrack spravia v peknej BG grafike.   Uz len blby klik na ikonku Inventara a jej zasunutie sa a zvuk posunutia kamena by bol lepsi ako to co tam je teraz

  • jenage

    Půjdou tam nahrát savy z BG2?

    • BlackenedHalo

      Vraj z Divinity: Original Sin 2 áno.

  • Blue.Shark

    Dotaz do pranice: jak vnímáte renderované filmečky v určitých částech hry?

    Já při sledování zjistil, že mi tenhle prvek strašně moc chybí. Taková odměna za progress ve hře.

    • maros.goc

      Milujem ich!! :)

  • Divinity s DnD pravidlama je vlastne BG, takze za me v pohode.

  • Rudy

    Je to spíše evoluce Divinity než nová hra, ale nic jinýho jsem nečekal. Je tam pár nových mechanismů - házení předmětů, lezení po římsách a zkopávání nepřátel z výšky. Celé to teď stojí a padá na tom jestli se jim podaří napsat dobrý příběh a postavy.

    Taky doufám doufám, že UI a grafika jsou jen placeholdery z D:OS2

  • tak jestly todle bude hrát víc lidí jak alyx tak tomu kdo to tvrdil dám svuj vive

    • VRFREAK1

      Než BG3 vyjde tk alyx bude pojem jako gta V , bude mod verze i bez vr headsetu a bude to mit každej , bg3 se nedostane nad 2 mil  prodadanejch jako dos 2

      • Rudy

        To bude víc, jen Steamspy ukazuje DoS2 2-5 mil, pak je tu ještě GoG a konzole ;)

  • Vypadalo to přesně tak jak jsem čekal, aneb kdo si myslel že ta hra bude vypadat jinak než DOS2 musel být blázen. Má to svoje pro a proti - vychytaný engine, poměrně hezká grafika, myslím že už i slušná odladěnost enginu...

    Co mě ale zaráží, byla až nečekaná podoba s Dragon Age Inquisitions, nezdálo se vám? Taky mi chyběl dabing odpovědí hlavní postavy, ta cinematická kamera na postavu, která jen potichu mění pozy byla spíš rušivá.Co se mi nelíbí, tak sdílená iniciativa teamu, nechápu proč se to nemůže prostě držet PNP předlohy, kde iniciativa je poměrne důležitý stat. Největší výtka zatím - kde jde dopíčí paladin?! :D

    Další věc, jak už někdo zmínil - stylizace je pořád moc na straně DOS2 a ne BG, chce to trošku... doladit, možná i jiný filtr, trošku vše ušpinit, předělat UI aby nevypadalo úplně stejně... Abych prostě kouknul na obrazovku, a neviděl hned DOS2 žejo.


    Největší pochvala - ohromná škála akcí a možností... možnost hodit, sebrat, postrčit, skočit téměř cokoliv na mapě je spolu se svobodou pohybu absolutně boží a už teď se těším na milion a jeden způsobů jak vyjebat s encounterem :))


    Myslím že je to na dobré cestě a bude celkem zajímavé sledovat srovnání s konkurenčním DnD5e titulem, Solasta: The crown of magister.  U této hry se mi zatím víc líbí UI a znázornění akci, bonus akcí a reakcí, ale to samozřejmě dobrou hru ještě nedělá :)

    • patr

      Presne tak.  To ui by malo byt plne ornamentov, textura dreva, kamena nejaka lebka so svietiacimi ocami apod. Uz  len ten zvuk zatlacenia ikony z povodnych BG.


      Dufam ze to maju v plane a nenechaju to takto

  • maros.goc
    Samé blbosti popísané v tomto článku.

    "Z úvodní ukázky to ovšem vypadá, že Larian ví, co dělá – a to, co dělá, není otrocky přesné pokračování Baldur’s Gate II, ale nová vize pro tuhle slavnou značku. Nová vize, která bude pro někoho až příliš podobná Divinity: Original Sin."

    - Tá nová vízia sú len mechaniky prebraté z Original Sin, tak aká nová vízia?

    "Vincke v závěru streamu prohlásil, že využití tahového systému umožní
    vývojářům lépe pracovat se zdrojovým materiálem a vytvořit hru věrnější
    D&D."

    - kiež by len tak spravili hru v prvom rade vernejšiu Baldur's Gate

    "Ale i ti největší puristé musí mít radost z toho, že se opět budou moci
    podívat do svého oblíbeného světa, a to v krásné grafice a se skvělými
    hereckými výkony. Už to samo o sobě by mohlo vyvážit případné zklamání
    z tahového soubojového systému a celkové podobnosti předchozímu dílu
    studia Larian."

    - stačí letmý pohľad na diskusie na Steame a zistí sa, že opak je pravdou

  • škoda že je to pořád takové "příjemně srandovní", u Divinity to chápu, BG bych chtěl ponuřejší atmosféru, dialogy, všecko. jinak moc hezký, Divinity OS mě moc bavilo takže si tu pozastavenou trojku zahraju rád.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit