Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Divinity s DnD pravidlama je vlastne BG, takze za me v pohode.

  • po včerejším streamu s toho mám hodně špatný pocit... někoho napadlo, že by se hra mohla jmenovat Baldur's Gate III jen, aby se prodalo více kopii,  je to ostuda

    • skaven


      skoda ze to nedostal do ruky Obsidian. Prave prechadzam Pillars 2 a je to neskutocna hra. Tolko pribehov tam je skrytych, skvelych postav, frakcii.. Tento "Baldurs" mi pride prvoplanovy

  • Maxianimal

    Hele jako skvělý, jsem rád za každou hru jako Divinity nebo Pathfinder. Ale připadá mi, že to má trošičku problém s identitou, jelikož bych si to ve vteřině spletl s Divinity 3 (který Lariani kvůli BG3 pozastavili). 

    • Bohužel naprosto souhlasím. Věřím tomu, že to bude velmi dobré kvalitní RPG a určitě se moc těším, až si tuto hru zahraju. Bohužel pro mě je to prostě DOS III a ne BG III a to mě celkem mrzí.

      • Maxianimal

        Je to tak. DOS2 řadím mezi nejlepší hry minulé dekády, ale přeci jen BG3 je něco o chlup jiného, s jinou atmosférou. Inu, uvidíme. Tak jako tak si to zahraju. Teda až dohraju Pathfinder - což možná do vydání BG3 stihnu :)

  • Knifer

    Za mě velká spokojenost celkem věrně dodržují pravidla D&D e5 jen tam jsou udělaná kola pro každého zvlášť ale to se dá pochopit. Jen je škoda že není moc vedlejších možnosti v rozhovorech ale třeba to ještě přidají

  • maros.goc
    Samé blbosti popísané v tomto článku.

    "Z úvodní ukázky to ovšem vypadá, že Larian ví, co dělá – a to, co dělá, není otrocky přesné pokračování Baldur’s Gate II, ale nová vize pro tuhle slavnou značku. Nová vize, která bude pro někoho až příliš podobná Divinity: Original Sin."

    - Tá nová vízia sú len mechaniky prebraté z Original Sin, tak aká nová vízia?

    "Vincke v závěru streamu prohlásil, že využití tahového systému umožní
    vývojářům lépe pracovat se zdrojovým materiálem a vytvořit hru věrnější
    D&D."

    - kiež by len tak spravili hru v prvom rade vernejšiu Baldur's Gate

    "Ale i ti největší puristé musí mít radost z toho, že se opět budou moci
    podívat do svého oblíbeného světa, a to v krásné grafice a se skvělými
    hereckými výkony. Už to samo o sobě by mohlo vyvážit případné zklamání
    z tahového soubojového systému a celkové podobnosti předchozímu dílu
    studia Larian."

    - stačí letmý pohľad na diskusie na Steame a zistí sa, že opak je pravdou

  • Vypadalo to přesně tak jak jsem čekal, aneb kdo si myslel že ta hra bude vypadat jinak než DOS2 musel být blázen. Má to svoje pro a proti - vychytaný engine, poměrně hezká grafika, myslím že už i slušná odladěnost enginu...

    Co mě ale zaráží, byla až nečekaná podoba s Dragon Age Inquisitions, nezdálo se vám? Taky mi chyběl dabing odpovědí hlavní postavy, ta cinematická kamera na postavu, která jen potichu mění pozy byla spíš rušivá.Co se mi nelíbí, tak sdílená iniciativa teamu, nechápu proč se to nemůže prostě držet PNP předlohy, kde iniciativa je poměrne důležitý stat. Největší výtka zatím - kde jde dopíčí paladin?! :D

    Další věc, jak už někdo zmínil - stylizace je pořád moc na straně DOS2 a ne BG, chce to trošku... doladit, možná i jiný filtr, trošku vše ušpinit, předělat UI aby nevypadalo úplně stejně... Abych prostě kouknul na obrazovku, a neviděl hned DOS2 žejo.


    Největší pochvala - ohromná škála akcí a možností... možnost hodit, sebrat, postrčit, skočit téměř cokoliv na mapě je spolu se svobodou pohybu absolutně boží a už teď se těším na milion a jeden způsobů jak vyjebat s encounterem :))


    Myslím že je to na dobré cestě a bude celkem zajímavé sledovat srovnání s konkurenčním DnD5e titulem, Solasta: The crown of magister.  U této hry se mi zatím víc líbí UI a znázornění akci, bonus akcí a reakcí, ale to samozřejmě dobrou hru ještě nedělá :)

    • patr

      Presne tak.  To ui by malo byt plne ornamentov, textura dreva, kamena nejaka lebka so svietiacimi ocami apod. Uz  len ten zvuk zatlacenia ikony z povodnych BG.


      Dufam ze to maju v plane a nenechaju to takto

  • Femt0

    Intro je luxusní, vizuál ok (naštěstí se omalovánky nekonají), sem tam problém s animacema což se u alphy dá čekat. Bohužel ve hře se potvrdilo to, čeho sem se bál. Boj se táhne jak sopel a neustálý boj s kamerou. Tahovka musí být svižná a přehledná - viz Homam nebo FF. Holt problém toho, že není speciální bojová plocha, vše se odehrává v herním prostoru a AI neustále řeší pathfinding. Každopádně to aspoň někam posouvají - možnost využívat vertikální prostor (šplhání, skákání, výhoda lepšího útoku z výšky) je vítaný krok vpřed u tohoto typu her. Vypadá to, že implementaci D&D berou vážně. Doufám, že ještě zamakají na soubojáku a UI. Moc je v tom vidět DOS.

    • maros.goc

      Vítaný krok? Však to už bolo v DOS 2. Proste vzali DOS2 a nazvali to BG3

    • spoock

      tak je to prealfa, pochybuju, že by UI nechali stejné

  • Blue.Shark

    Dotaz do pranice: jak vnímáte renderované filmečky v určitých částech hry?

    Já při sledování zjistil, že mi tenhle prvek strašně moc chybí. Taková odměna za progress ve hře.

    • maros.goc

      Milujem ich!! :)

  • Murlock

    Shrnuté dojmy takhle v jednu ráno, moc hezké Vašku.

  • jenage

    Půjdou tam nahrát savy z BG2?

    • BlackenedHalo

      Vraj z Divinity: Original Sin 2 áno.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit