-
Nesouhlasím s hodnocením! Hra je přesně to, co hráčům na poli různých sims a strategií chybělo. Klid, relax a pohodička!!! Žádná akce ... té už máme dost! A hlavně, hra má budoucnost, díky MODAŘŮM.
-
-
Mne prislo ze treba u Tropica jsem zadnej stres nemel a jako malej bonus byla zabava to hrat. Tady u tehle hry se dostavil stav nudy a stereotypu az moc moc rychle.
-
Tak si tě dovolím odkázat na alternativní názor (i hodnocení) kolegy Stephana http://indeegames.cz/recenze/banished/ :)
-
Proc nesouhlasis? Hra je nadprumerna a pokud jsi strateg pricti si jeden bod, pokud mas staveci hry kvuli staveni, pricti si dalsi bod ... no vida a mas 8/10 *1*
-
-
Banished > SimCity
-
-
Banished >> SimCity
-
-
Vypůjčím si myšlenku od Lukáše Grygara, kterou použil v hodnocení Skyrimu. Pokud má nějaká hra dobrý základ a má dobrý potenciál do budoucna, je možné ji hodnotit lépe. Skyrim právě díky tomu dostal 10/10, protože měl potenciál do budoucna (modifikovatelnost) a měl solidní základ. Totéž v poněkud menším rozměru platí o Banished - ta hra je dobrým základem a bude modifikovatelná, takže já dám ruku do ohně za to, že 6/10 je prostě strašně málo.
Kdo tu píše, že 6/10 je nadprůměr, není to pravda. Hodnocení se nepočítá matematicky, ale funguje zcela jinak. Jednoduše řečeno, 5/10 není průměrná hra, ale jde o hru špatnou a cokoli pod 5/10 je odpad nestojící za nic. -
-
To je sice pravda, jenze je rozdil jestly je hra plnohodnotna od zacatku a jde ji jeste vylepsit, nebo neni ani poradne dokoncena. Skyrim byla plnohonotni hra s pribehem a kampani uz od zacatku(slo ho dohrat), kdezto Banished je jen de facto engine nez li hra - bez misii, bez pribehu, bez dohratelne kampane a vubec bez niceho. A to je velky rozdil a kopec prace navic ktera tam chybi.
-
-
Doufám, že si mel tu cest hrát Skyrim, když vyšel - nejzabuggovanejsi hra co kdy vyšla, časem to sice srovnali, ale dle mého názoru neexistuje ospravedlnění pro tak přehnane a u Banished naopak snížené hodnocení. Za mne 8/10
-
To je dost relativní. Já třeba u budovatelské strategie nic takového jako je kampaň, příběh, mise... nepotřebuji.
------------
jestlyi
-
-
Jak hodnotíme:
5 - Průměrná
Nemusí sem nutně patřit hry s opravdu vážnými problémy v hratelnosti nebo technickém zpracování, jak tomu obvykle je. I zdánlivě bezchybná, ale bezkrevná a nudu vzbuzující hra si zaslouží průměrné hodnocení. Dá se hrát, ale pokud najdete podobnou a lepší hru, rozhodně jí dejte přednost.
6 - Dobrá
Přestože jde stále o titul, který dokáže pobavit, nelze u něj přehlédnout větší množství nedostatků, často i poměrně zásadních. Vhodná pouze pro fanoušky daného žánru, ale i těm doporučujeme ke hře v této kategorii přistupovat opatrně.
7 - Velmi dobrá
Hra ocejchovaná sedmičkou bude zajímat především fanoušky daného žánru, kteří ji pro jiné kvality odpustí drobné a možná i nějakou tu větší chybku, která by pro širší spektrum hráčů byla hůře akceptovatelná. Pořád se však jedná o kvalitní titul, u něhož pozitivní aspekty viditelně převažují nad negativy. -
-
z 6-7, k tejto hre podľa mňa viac pasuje 7. Ale to len tak medzi rečou...
-
To už si tu jednou psal a psal to i někdo z redakce. Já na to reagoval v postu, na který ty odepisuješ:
"Kdo tu píše, že 6/10 je nadprůměr, není to pravda. Hodnocení se nepočítá matematicky, ale funguje zcela jinak. Jednoduše řečeno, 5/10 není průměrná hra, ale jde o hru špatnou a cokoli pod 5/10 je odpad nestojící za nic."
*3*
Jak jsem taky psal, toto číslené hodnocení není vypovídající a daleko více se mi líbí systém v Levelu. -
-
pokud je zde bráno 5 jako průměrná hra a ty tvrdíš, že 6 není nadprůměr, tak jsi obyčejný trollda...
-
-
To je jak mluvit do silně nelogicky uvažujícího dubu.
-
-
-
-
-
Upřímně souhlasím, že člověk se dostane do bodu, kdy už má docela vyzobanou cestičku, ale občas přijde tornád, které hru stíží. Co chci říci je to, že herní mapa + mechanizmy stavění jsou pro mě větší zábáva než Simcity , což k poměru a prostředkům vynaložené na hru je smutný případ pro Simcity.
-
Já mám na rozdíl od většiny tu výhodu, že jsem asi poměrně blbej, protože u mě se zatím stereotyp nedostavil a pořád mám ve hře co objevovat a s čím bojovat, zkrátka se u hry zatím ani zdaleka nenudím. Jinak celkem chápu že recenze je subjektivní záležitost ale 6/10 (dobrá) mi přijde lehce přísné hodnocení. Hlavně uvážím-li, že hru dělal jeden člověk a že ta hra má prostě potenciál.
-
-
Kdyby tomu dali pořádnou nálepku "Indie" a dali tomu rádobyretro kostičkovanou 2D grafiku, pak by to mělo zcela jistě minimálně 8/10, to je fakt. Bohužel autoři nebyli úplní flákači a snažili se o trochu modernější vzhled, smůla no.
-
-
Asi tak, jeden borec udělá poměrně dost složitou hru, na grafice si dá záležet a nakonec dostane o dost horší známku než hnusné, jednoduché hry s odfláknutou grafikou od nějakých nezávislých amatérů. Někdy by člověk brečel.
-
-
Hele, já bych ty čísla nebral zas tak vážně. Ono je to hodně subjektivní ve dvou rovinách. Jednak, přirozeně, v tý, jak se hra danýmu recenzentovi líbí, a potom jak vnímá číselný hodnocení. Zkrátka neni šestka jako šestka.
Ale s tim potenciálem souhlasim. Rome II koneckonců taky dostal 9 s tim, že to bude pecka, až to tvůrci uvedou do hratelnýho stavu. -
Přesně. Mělo by se zohledňovat, o jakou jde hru, jaký rozpočet a lidské síly byly na vývoj použity. Podle mě je 6/10 opravdu hodně přísné. Tak či onak je to jen názor jednoho recenzenta, kterého hra zjevně nakonec moc nebavila.
-
-
Tak ono se to tady ve své podstatě zohledňuje...
Vyhypované AAA hry od velkých studií tady většinou dostávají o třídu lepší hodnocení než by si zasloužily, příkladů by se našlo spousta. -
-
Jo, ale zohledňuje se to přesně opačně, než mám na mysli. *3*
-
-
-
6/10 není tak špatné hodnocení, je to nadprůměr, a pokud je to tvůj oblíbený žánr, znamená to, že by tě to mohlo slušně zabavit. některé hry hodnocené 7/10 pro mě byly hry roku...
-
-
6/10 je podprůměr. Dobré hry dostávají nad 7, hodně dobré nejméně 9. V tom je ten problém. Hodnocení stupnice 1-10 je podle mě nešťastné, hlavně když se člověk podívá zpětně na hodnocení starších her. Měli by zcela převzít systém slovního hodnocení z Levelu a čísla nedávat.
-
-
6 bodu je vyborne hodnoceni. Ze redaktori davaji nesmyslne vysoke body vyhypovanym hram je uz jina vec. Naprosta vetsina novych her si zaslouzi misto 8-9 bodu tak 6-7. Ale to je utopie. Na to zadny herni server nema. Bohuzek
-
-
Problémem je právě minulé hodnocení. Kdyby se hodnotilo tak, jak se píše v popisu jednotlivých hodnocení, nevidím problém. Pak by třeba CoD mělo kolem 6/10 a bylo by to v pořádku. Jenže vyhypované velké hry mají téměř vždy nehledě na chyby vysoká hodnocení.
-
-
asi jsi zrovna chyběl ve škole, když jste to brali, ale na desítkové stupnici je průměr 5. patrně tě mate, že hry většinou dostávají víc. no to bude zřejmě tím, že mezi recenzovanými hrami převládají nadprůměrné hry...
-
-
Asi si spal v jeskyni, když sis nevšiml, že hodnocení pod 5 se dává velmi vzácně a vždy jen velmi špatným hrám. Pokud má hra 5/10, není to průměr, ale je to velký podprůměr a hra je v podstatě už odpad odsouzený k neúspěchu.
-
Na desitkove stupnici 1 az 10 je prumer 5,5. Ale to neni podstatne, podstatne je, ze nikde neni receno, ze ta stupnice je linearni a ze se petka prirauje prumernym titulum. Jinymi slovy, demagogicky zamenujes prumer stupnice s prumernym hodnocenim.
-
-
přečti si, jak se zde hodnotí hry. 5 nese označení "průměrná"...
-
-
-
-
-
Je snad jedno kolik lidi hru delalo nebo kolik na to meli penez, hodnoti se hra jako takova, jestli je dobra nebo ne. Podle recenze je todle dobry sandbox se spatnou herni naplni, proste polovicata hra s polovicnim hodnocenim.
-
-
Já s tebou celkem i souhlasím, že hodnocení by mělo vyjadřovat to, jaká hra v tuto chvíli je, ale zcela nepokrytě přiznávám, že bych opravdu vzhledem k okolnostem (budoucí potenciál + 1 autor) prostě oko přimhouřil a nějaký ten bod přidal. (zvlášť když to třeba srovnám s posledním Simcity, které jsem sice nehrál ale tak nějak z doslechu vím, jaký je to paskvil). Ale jinak souhlas, ta hra je lehce nedotažená a mohla by (a já věřím že v budoucnu bude) vypadat o třídu líp.
-
-
-
6/10?
Hru pitvořil jeden člověk 3 roky, je nenáročná svižná, fungující, modifikovatelná. Proč autor u jedné hry vyzdvihne modifikovatelnost a tím i trvanlivost a u jiné o se této možnost takřka ani nezmíní? Jinak dle toho co zde autor popsal hrál hru tak jeden dlouhý, možná 2 kratší večery. 50 herních let je vskutku velmi krátká doba na Banished, natož tuto hru po takto krátké době vůbec hodnotit -
-
Až teď jsem si důkladně prohlédl obrázky. Poslední je z roku 27 a má cca 30 lidí. Na jednom obrázku je graf obyvatel a max. bylo 60...
Nikde žádné cesty jen nelogický shluk několika budov, většina ani není aktivní - evidentně to bylo myšleno, zkusím postavit vše a konec.
Kdybych já takhle přistupoval k práci... -
přece se nebueš pozastavovat nad osobním názorem jednoho primitiva vyhoněnýho *1* *2*
-
-
Pokud to hrál z povinnosti, tak je výsledek jasný a peníze doma...
Kdybych měl recenzovat třeba football manager, tak bych tomu asi také moc nedal, protože to jde úplně mimo můj zájem, takže fanoušci žánru by mě pak asi podobně kamenovali.
-
-
-
Tak já už mám nahráno asi 45 hodin a hra mě pořád baví, rozhodně je to mnohem lepší než Simcity, které hodně zklamalo.
Už se těším až vyjde modkit, to pak bude super. -
V té fázi v jaké hra nyní je, se dá brát opravdu jen jako jednohubka, když jsem si pustil poprvé, tak jsem byl nadšenej, hrál ji půl dne a těšil se až si ji budu moct zahrát znovu, druhej den to bylo taky skvělý a potom prásk... Přišel stereotip, žádný výzvy a bohužel nuda
-
-
Sim City 5 delal tym ''ackovych'' vyvojaru a hra bavila asi 4 hodiny,nez clovek prisel na to jak to funguje(respektive nefunguje). Takze pokud tohle vydrzi na den dva,je to vlastne zazrak:)
Az to bude stat 2-3 stovky,asi si ji koupim.
-
-
Mám pocit jakoby to autor hrál jen do nějakého roku 20 a pak jakoby nic dalšího nebylo. Docela by mě zajímalo, jak zvládal udržet, rozmnožovat a hlavně rozšiřovat město a jeho infrastrukturu dál a dál od centra. Opravdová výzva začíná někdy kolem roku 50 s +/- 400 občany.
A hodnocení: Přestože jde stále o titul, který dokáže pobavit, nelze u něj přehlédnout větší množství nedostatků, často i poměrně zásadních. Vhodná pouze pro fanoušky daného žánru, ale i těm doporučujeme ke hře v této kategorii přistupovat opatrně. --- myslím si, že ta šestka tu byla nahozená podle čísla a ne podlo textu, který tu šestku popisuje. Jelikož Banished nemá větší množství nedostatků. A je to jedna z nejlogičtějších budovatelských strategií. Samozřejmě na DF nemá, ale rozhodně je velmi povedená. Na rozdíl od recenze... -
-
Co je DF? Ptám se ze zvědavosti.
-
-
Dwarf Fortress
-
-
Dwarf Fortness mě napadl, ale nebyl jsem jistý :) - ještě jsem neviděl jeho zkratku.
-
-
Dukenukem Forever *5*
-
-
-
Jsem fanda mnoha budovatelských strategii. Hru Banished jsem již otestoval a po dvou dnech hraní musím podotknout, že je to už jen stereotip. Jako jedničku bych považoval za hru ANNO 1503. Má mnoho možností jak na souši tak na vodě. Také ekonomika je hodně podobná (těžká) a kdyby tvůrci vylepšily jen grafiku, zvuky a přidaly počasí byl by to trhák pro milovníky strategii. Jen to nekazit novými věcmi jako třeba u Stronghold 3. Hra Banished není špatný nápad , ale není to nic nového. Nám klukům se líbí stavět, vynalézat ,montovat aj. Tak proč neudělat hru třeba ve stavitelství (něco jako Pharaon) Mít lidi , domy pro ně, jídlo sehnat, těžbu, dělníky (tesaře , zedníky aj.) potom si vybrat stavbu (třeba katedrálu) upravit terén a hurá stavět. Dovážet narubaný matroš, stavět lešení, jeřáby, opracovávat dřevo na trámy a spousta jiných a jiných řemesel, ke kterým patří zásobování materiálu i jídla. Prostě ten dělá to a ten zas tohle a všichni dohromady udělají něco.
-
-
Zkus Factorio nebo Prison Architect ;)
-