Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • quad core 2.3gh. 560 ti 4gb ram,aby se,mi to trhalo a
    skoro nejelo na,low detail se mi zdá být nějaký divný.
    Orig.koupím,ale až za půl roku ro by mohlo být optimalizací
  • Včera jsem projel tankem celé přízemí jednoho mrakodrapu, jako to bylo v traileru ( příčně je sice rozděleno zdí, která nejde zničit) a následně prolítl zdí na silnici. Hráč přede mnou musel docela koukat, když se utíkal schovat dovnitř a přímo předním prolítl zevnitř tank. Ale jo, sice scriptovaná destrukce ale svoje kouzlo to má!!!
    • Shaker
      Ma, ale jen prvnich par kol nez te to omrzi... Tohle totiz neni prizpusobovani si levelu podle stylu svyho hrani, ale rutina, ktera se bude opakovat na ty mape pokazdy, co to budes hrat a zacne to bejt nuda.
  • Přemýšlím proč to vůbec kupovat. Všechno je hodně podobné jako v BF3 s výjimkou míření a vůbec pohybu myši, to je na PC hodně gumové. Jediné co BF4 přináší je ona (trochu větší ale opět naskriptovaná) destrukce, tedy pár animací a následnou opravdu jen drobnou změnu v level designu. Bude to zábava? Bude, ale hodně podobná jako v BF3. Čili BF4 je vlastně jen map pack za 900,- a nový battlelog s novým Deploy systémem. Asi počkám až na BF5, jestli se něco změní tam. Nic to ovšem nemění na tom, že je to opět to nejlepší v kompromisu mezi arkádou a Armou (která se ovšem čím dál víc BF přibližuje) - pokud přesně to hráč hledá, je BF pro něj.
    • Shaker
      Star Wars Battlefront me ted laka daleko vic nez nejakej BF5... sice to bude od stejnych lidi, ale doufam, ze Mickey Mouse jim na to poradne dohlidne :)
      • já jsem zvědav od DICE jen na Mirrors Edge 2 ale bojím se že to také dokopou. Uvidíme, nezbývá než čekat.
        • Shaker
          Tak to snad nebude mit multiplayer a i kdyby melo, tak tam toho ke zvorani snad az tolik neni :D
          • to už jsem si říkal tolikrát :))
  • Tech par zmen ktery udelali se mi docela libi a grafiku hlavne co se particle efektu tyce zase o stupinek vylepsili ale jinak se porad nemuzu zbavit pocitu ze hraju BF3 1.5...
  • no neviem ale tank ma nieco s mierenim neviem ci je to zamer autorov ale vacsinou to lieta uplne inde akoby malo, v bf3 bola tank relativne dobre vybalancovany..ak sa pozriete na starsie diely tak tam technika vladla bojisku.....
    • REKACIA na Radioaktivni_surikata@tiscali.cz *7*
  • Radioaktivni_surikata
    Už jsem psal včera postřehy do novinek, ale zapomněl jsem na docela podstatnej fakt, a to že se velkýho zásahu dočkaly i vozidla. Už nejde s tankem nebo helinou spamovat do nekonečna všechno, co se hýbe. K dispozici jsou v tanku snad jen 4 střely, který je nutný přebíjet (trvá asi stejně, jako v předchozích dílech). Munice se samozřejmě obnovuje, ale podstatně déle. Tipoval bych to na 15 vteřin / 1 střela, takže není moc těžký je vystřílet a pak zůstat jen s kulometem. Je to bezva věc. Alespoň to budou mít farmeři těžší. Ta móda vyletět s helinou až nahoru a tam spamovat 25mm kanónem byla otravná...
    • Whoossain
      Já bych zas tak nejásal. On se zase ozve pláč, že se munice dobíjí pomalu a že tanky dávají malej damage a že maj malou výdrž atd. a dopadne to jako u BF3, kdy se začnou vydávat patche jak na běžícím pásu, bude se upravovat dostřel a udělený poškození a sotva si člověk nějakou zbraň oblíbí, tak mu totálně změněj statistiky. Nakonec zůstane jediná použitelná zbraň pro každou třídu a zbytek bude pro okrasu. Tedy ve vlastním zájmu doufám, že se to nestane, ale zkušenosti z předchozího dílu mně nechávají na pochybách.
      • Radioaktivni_surikata
        Ani snad ne. Dice se v BF3 zaměřovali na vysloveně přemrštěný zbraně. Asi všichni pamatujeme USAS-12 v kombinaci s výbušnými broky... Naopak si polepšily zbraně jako G3A3, ze který udělali doslova kanón, ale to mělo logický opodstatněný, protože střílí 7.62mm munici a samozřejmě to vybalancovali malou kadencí a velikostí zásobníku. Tanky jsou pořád smrtonosný a dá se s nima nadělat dost neplechy, ale už s nima člověk nemůže bejt tak drzej a vjíždět mezi hromady nepřátel s tím, že těm pomalým RPG se stejně vyhne a všechno to pokosí. Myslím, že zrovna s tímhle se Dice trefila naprosto přesně.
      • To tezko, kdyz to delaji ti stejni lidi.
    • Veskoslav
      Včera jsem měl úplně fantastického pilota, co ten předváděl mezi těma budovama, to jsem fakt nechápal, jak to může tak ovládat. Škoda, že mi nejelo nahrávání, protože následné přistání dvou helikoptér na střeše mrakodrapu a povyskakování 6 lidí z každé a zaútočení na C, to bylo něco.
  • Tak po vyzkoušení bety převládají pozitivní dojmy. Zatím jsem zkoušel pouze conquest. Hratelnost je dynamická a hráči na serveru spolu celkem spolupracovali. Mapa je členitá jak horizontálně tak vertikálně, takže se často stává, že zabíráte bod a myslíte, že jste dobře schováni a dostanete headshot ze střechy, na kterou jste mysleli, že není přístup. Je to dobré k vymýšlení různých strategií při zabírání bodů. Potěší také, že zmizela pořád stejná animace umírání s padající rukou a nyní vždy zhlédnete svou piruetku s následným přiblížením na hajzlíka, co vás dostal. Nevím jak toto bude vypadat v HC módu. Fyzika je, jak se čekalo, scriptovaná. Je hezké, že po odstřelení nosného sloupu se propadne silnice ale pokud se o to samé pokusíte u dalšího sloupu nic se nestane. A popravdě řečeno kdo má čas při přestřelce řešit, který sloup je od vývojářů na odstřel a který ne. Jen kupodivu se mi zdá grafika i při maximálním nastavení horší než u BF3. Jestli ji malinko neořezali kvůli rozlehlosti mapy. Jak to vidíte vy?

    P.S. Nevíte někdo, jakým tlačítkem se přepínají hledí na zbrani?

    P.S.s. Nechci vyvolávat plané nadšení ale za cca 6 hodin hraní jsem ani jednou neumřel za rohem!!!
    • Shaker
      Takze destrukce opet naskriptovana? To uz je pomalu lziva reklama ve vsech tech trailerech. Ale po pravde, vzhledem k tomu jakej je BF3 se snad ani nedalo cekat, ze by BF4 byl tak uzasnej, jak rikali...
    • Radioaktivni_surikata
      Hledí si přepneš pomocí T. Čili stejně jako jsi v BF3 vypínal laser/baterku.
      • Díky kamaráde.
    • No právě to že uvidíš hráče co tě zabil mi přijde jako velká kravina. Eliminuje to pozice sniperů, protože když tě nějakej zabije, tak se respawneš a hned víš kde má to svoje místečko a sundáš ho dřív než tě zaregistruje.

      Sice to možná zredukuje kempení, ale snipery to dost poškodí, protože to jaksi ruší jejich hlavní výhodu.
      • Pro snipery jistě nevýhoda, pro hráče, kteří umírají a pomalu někdy ani neví proč, výhoda. Je zde vydět příklon k běžnějším hračům. Předpokládám, že v HC módu to nebude
        • samozřejmě "vidět", už jsem si dal facku
      • Samozrejme bude zalezet na nastaveni serveru
      • Veskoslav
        Na HC ho nevidíš. Bude to stejné jako v Bf3. Obyčejné servry uvidíš hráč, který Tě zabil, u HC nikoliv.
      • v reale ale sniper tiez vystreli z 1 miesta max 2 vystrely, ber to tak
        • Shaker
          Jenze cil zasahne a ten je mrtvej. Ne, ze za 5 vterin bude opet zivej a vesele bezet k tvoji pozici s tim, ze bude znat i presnej sutr za kterym se krejes... Kill cam je proste blbost a jediny misto, kde se mozna hodi se singleplayer.
      • Ronox
        Podle mě tu killcam půjde vypnout jako tomu je u ostatních her, který ji maj.
        • Nene zalehnout a pořádný k/d a body a hlavně body... Chuj s teamplay..

          Kolega asi patří k těm, kvůli kterým jsem občas musel psát do filtu nosniper... *5*
          • Shaker
            a presne kuli takovym jako si ty se z paradnich her stavaji hry pro ubreceny deti...
          • a pritom stacilo snipovani udelat tezsi, omezit otaceni a pohyb v leze, zvysit dobu ustaleni zamerovace ve stoji a pokleku .. jinak ten .50 berret je dobrej joke
  • Mna ta beta skor odradila nez navnadila nevravim o grafike a optimalizacii je to len beta ale celkovy dojem z hry je ako keby hram cod. Uz bf3 ho z casti kopiroval tuna to dotiahli do dokonalosti hit indikator, chovanie zbrani, pohyb, atd som mal celkovo pocit ako keby hram MW3 v lepsej grafike skoda ze sa nevydali vlastou cestou. Inac bf3 bol kral v neprehladosti vsade samy dym, svetielka, rozmazanie co nejde vypnut tuna to dotiahli do dokonalosti kde je videt velke prd a vsetko je v prachu,dyme,hmle a este tu lietaju vsade novyny:D ked sa pozrem do ceniku a vidim ze zato pytaju cca 80e bf+premium tak dakujem neprosim inac za 30e zo vsetkym by to bola slusna hra...
    • Vskutku cenne informace jsi nam poskytl.
  • Nevíte někdo, jakým tlačítkem se přepínají hledí na zbrani? Nepodařilo se mi dohledat v options.
    • Proč ti zdejší paka dávají mínus za pouhou normální otázku, to nepochopím. Možná věří, že se jim s každým mínuskem zvětší natrvalo přirození aspoň o kousek, takže za pár let konečně budou moci močit v stoje... *7*
      • zdeeneek
        Ja zase nepochopim proc resis kolik dostal prispevek +-. Mozna si myslis, ze se ti s kazdym minuskem zmensi prirozeni a nezvladnes mocit ve stoje *7*
        • Shaker
          dal sem ti minus, podivej se, jestli se dole neco zmenilo :)
          • zdeeneek
            Dal jsem ti plus, at si to tva pritelyne uzije *1*
            • Shaker
              neshledal sem zadnou zmenu... poprosim publikum o vice plusu :D
    • T, jako kdyby si zapinal laser, V je na zmenu strelby
      • Díky kámo.
  • zdeeneek
    Vcera byl na hrej.cz cca hodinovej lets play z bety ...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit