Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jako jo. V tom souhlasim. I v tom, že je nejdůležitější to první projetí ohledně příběhu. Kouzlo jedniček u toho nového, nepoznaného. Proto taky ME1 je excelentní a podle mě lepší jak 3, kter jsem ještě ani nedohrál, jelikož mě to nebere. Ale dvojka se mi líbila víc. Jenže to Diablo má za sebou nejen ty prachy, ale nějakou pořádnou mytologii, která to povznáší na vyšší level. Četl jsem Book of Cain a je to krása. Co-op si třeba zahraju, ale já si hry spíš užívám kvůli příběhový části no...takže tak.
  • Jsem obcasny hrac, to jsi odhadl spravne. A to obcasny hrac s velmi specifickym hernim vkusem. Mam vseobecne problem se sequely - i kdyz jde napriklad v mnoha ohledech o vylepseny predchozi dil, je toho vetsinou prilis malo noveho a take vetsina zmen, ktera se udela je proste spatne (napriklad Mass Effect 1 je pro me proste lepsi nez druhy dil). Proto dam casto radsi na novou znacku ve stejnem zanru nez na pokracovani uz zavedene znacky. Tedy presny opak toho, co dela vetsina jinych hracu.

    Diablo ma skvele pribehove pozadi to je naprosta pravda, ale to rozhoduje pouze v pripade prvniho hrani. Pri druhem tretim ctvrtem rozehrani stejne hry rozhoduje hratelnost. Torchlight je dobra hra, ale nikde jsem nerikal, ze je lepsi nez Diablo nebo i Diablo 2.

    Ja proste nemam rad, kdyz nektery ocekavany titul od hraci maximalne uznavaneho studia (byt ja vetsinou uplne nechapu proc) zastini vsechny kolem, prestoze neni tak strasne vyjimecny a lepsi, aby to bylo pochopitelne. Diablo 3 bude lepsi nez Torchlight 2 (jeste aby ne, kdyz se take prodava za trikrat vyssi cenu), ale nebude o tolik lepsii, aby pak clovek vsude cetl, jak mizerne T2 ve srovnani s D3 je, kdyz to neni vubec pravda. A ze to vsude od hracu uslysime, protoze dnesni hraci proste maji radi VELKE hry a ty male jsou automaticky spatne.
  • (tohle je reakce na všechny tvoje posty) To je to samý, jako říct, že Lynchova Lost Highway je o ničem a baví tě na ní jen to, že se to hejbe. Torchlight má sice pár věcí jako motivaci k hraní, a to ten loot. Jenže to je asi tak všechno. T1 měl hloupější příběh než Risen. jakmile jsem to dohrál, už jsem na to ani nešáhnul, a to i když tam byl ten nekonečnej dungeon. Ale podle toho, co jsi řekl, tak zníš jako občasný hráč. A když budu srovnávat D1 a T1, tak stejně vyhraje D1, ne protože bylo první, ale protože má lepší příběh a atmosféru...A něco takovýho udělat je kumšt, mladej.
  • To ze hra ma hodne hracu samozrejme a kvalite nesvedci. Svedci o ni to ze kdyz ted Diablo 2 nainstaluju a znova si ho zahraju tak me proste bude bavit. Vim to udelal jsem to tak uz nekolikrat. Diablo 1 me bohuzel minulo.
  • Myslite trun hack n slash RPG predpokladam? Na nem pro me sedi Diablo 1 z jednoho prosteho duvodu - bylo prvni (alespon pro me). Kdyz hrajes po pate to stejne, tezko si k takovym hram vyvines silnejsi vztah. Z logiky veci proste klon Diabla Diablo prekonat nemuze.. V mych ocich se nepodrilo druhemu dilu prekonat prvni, tak jakou sanci ma treti dil prekonat prvni? Prakticky zadnou.

    Diablo 3 bude mit tolik hracu uz jen z prosteho faktu, ze je to Diablo a ze je to od Blizzardu. Neni to znamka kvality, tak, jako nejsou znamku kvality prodeje COD. A patche vznikaji proc? Protoze to hraje takovy pocet hracu. Kdyby Torchlight melo takove mnozstvi hracu, Runic by jiste take podporoval svou hru mnohem vice.
  • Bez toho, ze bych chtel nejak rypat nebo flamovat. Podle ceho soudis, ze se jedna o vyrovnany boj? :) Momentalne me nenapada zadna hodnota, kterou by ty dve hry mely podobnou.
  • Titan Quest jsem dohral a byl docela dobrej kdyz ho clovek dohral tak jednou ale pak uz to byla docela nuda. Postavy tam meli dost nevyvazeny schopnosti...
  • Nesouhlasim s tvym vyrokem "patche ani hraci nejsou kvalitativni hodnoty hry".

    Patche i ostatni zivy hraci zvysujou znovuhratelnost hry, coz je 100% jedna z kvalitativnich hodnot hry.
  • Kvalitnim hram nestoji jmena zadnych her v ceste. Behem 12 leteho "sucha" od vydani D2 melo jakekoli kvalitni arpg moznost zbavit D2 jejiho titulu.
    Pro me osobne jedine, ktere se tomu mohlo priblizit byl Titan Quest. Bohuzel se velmi rychle ohral a po pul roce uz po nem ani pes nestek.
  • Ta mezera mezi Diablem 2 a 3 je takova ze si clovek rika kdyz je indie scena se svyma hrama tak super proc zatim neprisla hra ktera by diablo dokazala sesadit z trunu. Pokouseli se o to i vetsi studia a stejne porad nevim o zadnem "klonu" Diabla ktery by se tomu dokazalo byt jen priblizit.

    Jen pro upresneni nesnazim se rict ze indie hry nejsou dobry. I Torchlight nebyl spatnej a dokonce me i chvili bavil ale nakonec si uz ani nepamatuju jestli jsem ho vlastne dohral. Diablo 2 ti dokazu popsat po pameti jako bych to hral jeste vcera.
  • Minimálně vzledově pro mě vítězí Path of Exile. Zbytek nemůžu soudit, protože jsem v betě jenom tam :)
  • Jo kdyby takovych co nic nevedi o Blizzardu (nejlepe takovych, co Blizzard neznaji vubec) bylo vic, byl by svet stastnejsi.
  • Multiplayer je pro me okrajova zalezitost, takze jestli budou nekteri hraci hrat Diablo za 4 roky mi bude docela sumak. Btw. uvedomujes si prosimte, ze ani patche ani hraci nejsou kvalitativni hodnoty hry? Ja osobne takove hry jako Diablo 3 nemam rad, protoze jsou to hry, ktere naprosto nici konkurenci. A to ne predevsim kvalitou, ale jmenem! Buh zehnej indie scene a kickstarteru, jinak bych si myslel, ze to jde s celou herni scenou do pr****.
  • Ano, je to tak jak jsem si myslel =D Vis o Blizzardu velke kulove ...
  • Orthank
    Veřejně se doznávám k tomu že mi tu týden co týden bouchá na dveře zřízenec Narodního technického muzea s ozázkou: "Kdy nám ten stroj pustíš do vitríny?". Teď v dubnu Intel uvede procesory s architekturou Ivy Bridge a jak to tak vypadá, neodolám.
  • Krome hratelnosti u diabla se mi taky libi, ze kdyz pustim hru za 4 roky tak na ni bude aktualni patch a lidi co ji hrajou.
  • Vzhľadom na to, že d3 ide aj na integrovanej intelovskej hd3000, ani nechcem vedieť akých pc veteránov to máte. *2* Grafika, ktorá by ho utiahla by vás z bazáru stála pravdepodobne menej ako samotná hra.
  • Orthank
    Řeším stejné dilema, mám neblahý pocit že mě (a nejen mě) HW nároky Diabla 3 odsoudí do pozice uniformovaného čumila.... modlím se za nějaké rozumné systémové požadavky pro TL2 (zřídil jsem si okultní doupě, kde uctívám "křemíkové" božstvo ) :-)
  • to bylo obracene, activision koupili blizzard :)
  • Jojo, mě celkově koncept Torche přijde "geniální", tváří se to dětsky, ale je to vybalancované a má to dobrou hratelnost i design úrovní.

    K tomu otcovství předešlých diablů... Ono celkově to dřívější Blizzard studio se taky rozuteklo různě, že vlastně ani StarCrafty, nebo WarCrafty už dneska dělají jiní lidé. Jestli tam max zůstala uklízečka a vrátnej.
    Jojo, vím Runic tvoří dost základních "kamenů" dřívějších pracovníků Diabla, ale to samé jsi měl taky u HellGate: London (Flagship studios - myslím že se tak jmenovali) a všichni víme jak to snima skončilo když vydali HG:L (ačkoliv hru považuju za hodně dobrej koncept všeho, dobré grafiky, hratelnosti taky, dokonce se snažili o plnou podporu Multiplayeru - který momentálně vlastní japončíci a hra je free2play)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit