Přejít na výpis diskuzí
Best of 2012: Nejlepší indie (nezávislá) hra
30.12.2012 | Redakce Games.cz
112 příspěvků
-
vyhrála kategorii o nejlepší ploštinovku, nebylo by trochu divné kdyby měla být jedna hra ve dvou kategoriích?
-
řekl bych že z těch, který tady recenzovali a dostaly dobrý hodnocení
-
Nechtel, chtel bych seznam indie her, ktere hrali a ktere tedy posuzovali.
-
Souhlasím! Na Hotline Miami je hezky vidět, jaké pokroky programátoři v Indii za poslední roky udělali. Brzy budou na úrovni roku 1993 v Evropě. Nemůžu se dočkat, jak bude vypadat první indický Wolfenstein!
-
Počkej, počkej, on snad provozovatel těch pochybných autobazarů začal vyrábět i počítačové hry? O tom jsem nevěděl!
-
Vždyť ten nápis máte úplně špatně, správně by to mělo být "Nejlepší hra z Indie" popř. "Nejlepší indická hra".
-
A pecka MARK OF THE NINJA, která schytává jen ty nejvyšší hodnocení, je kde? Patří mezi vůbec nejlepší hry tohoto roku a je navíc indie.
-
Já jsem taky k Hotline Miami přistupoval poněkud skepticky, ale už od začátku mě to ohromně chytlo. Líbí se mi s jakou samozřejmostí hra kombinuje puzzle přístup s akční exekucí, pečlivé plánování a zběsilou improvizaci. Navíc ta hypnotická neo-noirová atmosféra to posouvá úplně někam jinam, k tomu nenápadný vyprávění příběhu, matoucí lynchovský rozhovory v maskách zvířátek atd...
Jediný, co to trochu shazuje, je ten obskurní metakomentář na konci hry, o tajným konci ani nemluvě. To trochu rozbíjí tu tíživou atmosféru a hra by si imho zasloužila trochu důstojnější zakončení.
Pro mě určitě jedna z nejzajímavějších her roku. Zatím jsem nehrál Mark of the Ninja, ale v konkurenci ostatních indie her bych Hotline ohodnotil stejně jako games. -
Tak tak, z uvedenych her me jednoznacne bavilo nejvic FTL, stravil jsem nad nim nejvice casu a porad si ho rad zapnu... Co nemuzu pochopit je co na tom Hotline porad vidi ? me to nijak zvlaste nezaujalo ani nebavilo...u me by si to odneslo hodnoceni max 5/10...
-
FTL je fajn, hrozně se mi líbí základní princip a audiovizuál. Co to u mě zabíjí je ovšem přílišná náhodnost postupu. Nezáleží moc na skillu, ale spíš na tom, co ti hra vygeneruje za situaci. Při jedný hře se můžeš dostat v klidu do šestýho či sedmýho sektoru, a po restartu zařvat už po prvním skoku, pokud ti hra vygeneruje solar flare a nějakýho nepříjemnýho nepříítele.
Kdyby hra více odměňovala znalost pravidel, lodí, zbraní a celkově nějakou dovednost, vůbec by jí to neuškodilo.
Teď se těším na Starship Corporation, to vypadá podobně, ale ještě mnohem víc hardcore, protože si tam můžeš i stavět vlastní layouty lodí apod.
http://www.starshipcorporation.com/ -
Já stále doufám v Star Command , ale FTL jej prostě předstihlo a kraluje tam kam jsme měli teprve vkročit ...
-
u žádný AAA hry jsem za poslední dobu nestrávil tolik času jako u FTL.. u mě jednoznačně FTL, doufám,že udělají pokračování :-)
-
Hele já to myslel tak, že pokud to v dotě, tedy 5 na 5 hře, pokazí 1 člověk, tak v 90% případech stáhne dolů úplně celý tým.
-
A seznam ze Steamu by jsi nechtěl? U Oscara taky víš až posledních 5 snímů, nikoliv těch 60, co se do něj přihlašuje každý rok.
-
Ne u Doty to není stejné, tam žádný komandér není, tam musí fungovat zcela celý tým, u NS 2 je záladem komandér, u Doty 2 zase tým. V Dotě nemůžeš nikdy jet sám, pokud nejedeš middle či junglera, ale u NS mnohdy chodím sám a nikomu to nevadí, když ničím zařízení atd.
-
To je nejaky cajovy mod pro BF2? *5* *1* *7*
-
Jako uzitecne bych ocenil, kdyby byl pridan seznam vsech her z kterych se vybiralo.
-
Je delano pro sony? Pak to stale muze byt indie. Neco jeneho by bylo, kdyby sony platila vyvoj.
-
1. Dear Esther
2. The Cat Lady
3. Miasmata
4. Cognition: An Erica Reed Thriller - Episode 1: Hangman
5. Resonance -
Zajima inteligentni zvidave lidi.