Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Přitom to stačí hrát měsíc *1*
    Nebo taky stačí třeba pět let hrát HoI 2,3, DH, AoD, Vicky 2, EU 3, jako já. *5*
  • Tak ja nevim teda X-Com mě bavil do ty doby než jsem zjistil, jak to odflákli. Wargames velice slušný, to je fakt. Pravda, těch názorů a her je mrtě a vybrat něco... ja osobně bych hodně daval body Total war Shogun 2 a datadisku kde už byly flinty, ale je to věc názoru. Ale ted si du přečist recenzi na můj oblibeny napoj na vypito.cz.
  • Co je na CK obtížného? Chce to akorát mít v dutině lebeční funkční mozek :D
  • Je to opět grand-strategie jako řemen, ale více se zaměřuje na rodovou linii, rodinné vztahy. Neboli věci zde jsou trochu osobnější...
  • Vynáším do nebes Hearts of Iron 3. => Můžu za konzoloidní označit téměř všechny hry.
    *1*
  • A aby to byla ještě větší sranda, tak ty "tahové strategie" dost často od hráče nevyžadují žádnou strategii, jen tupý postup vpřed s nulovým managementem. Ale to už tak v herním průmyslu bývá, vždyť to musí být hratelné i pro amíky...
  • Hmm, tak diky za odpoved... Me to fakt zajima, zajimam se o tyto zebricky, ale nepodarilo se mi najit nejaky fundovany zdroj. Asi jsem na pouzivani google uz moc stary ;-)
  • warcrafta davno prekonal dawn of war a coh, dokonce i dow2. dow2 byla super hra ale diky malym mapam a omezenemu stromu, neexistenci zakladny postradala hloubku pro dlouhodobejsi hrani ale stejne je moc sympaticke ze se ta firma odvazi experimentovat.
    sami pak uznali ze v dalsim dilu tenhle koncept opusti.
  • Tohto roku to bolo dost bieda ohladom RTS. Dal by som hlas Warcraft 3, ktorý sa stále vo velkej miere hra na battlenete, a vo svojom zanri je stale neprekonany :D
  • To si nemyslím, CK jsou ještě obtížnější na pochopení a hraní než NW. Ale nominovat hru, ve své podstatě nedodělanou není asi moc správné
  • to je to iste http://en.wikipedia.org/wiki/Multiplayer_online_battle_arena
  • smajdal
    a nerad bych zapomněl na klenoty jako Age of Empires II a Battle Realms
  • mírně zaskočen..ale i tak souhlasim
  • Coffin.Corner
    Hm, Naval War by si minimálně zasloužilo nominaci, ale zaměřením je pro tak úzkou skupinu, že Crusader Kings je proti němu blockbuster.
  • Naval War Arctic Circle je parádní a unikátní simulace, ale aktuálně to je mrtvá hra, která potřebuje hodně patchu. Autoři se bohužel jaksi nehlásí, její osud je nejistý...
  • Já tedy očekával, že s přehledem vyhraje CK II *7* *7* *7*
  • smajdal
    a original war měl nejlépe podaný příběh i mechanismy v rámci rts...hned po něm w3
  • smajdal
    settleři se mi na takovou strategii zdáli příliš lineární...bylo až moc nalinkované kdy co udělat, kde co postavit atd. u těch novějších tycoonů se mi nelíbí tento nešvar také, v industry giant měl člověk mapu a teď si mohl splnit cíle jakkoliv....vybrat si co a kde vyrábět, těžit, kde to a jak prodat, naprosto podle sebe...samozřejmě čím ekonomičtější myšlení, tím efektivnější prodej....lehké pochopit a hrát, těžší být mistrem
  • walltar
    Jo strategie mají tři stupně ... Tahové sou většinou strategické, RTS sou taktické a Starcraft.
  • Já bych hlavně řekl, že hry, kterým se obecně říká RTS, vůbec nejou strategické. Jsou to taktické hry. Co tím myslím, je možno zobrazit na sérii Total War: management,přesuny vojsk po mapě a dlouhodobé plánování jsou strategie, kdežto real-time boje jsou taktika. Z militaristických definic je strategie dlouhodobá koncepce všech sil s cílem zvítězit, taktika se zabývá způsoby, jak efektivně dosáhnout cílů stanovených strategií v konkrétním prostředí za konkrétních podmínek.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit