-
DA:I se povedlo, jenže s tou rozmáchlosti to bylo v jistých aspektech už na úkor kvality. V Origins byly sice lokace podstatně menší, nicméně drtivá většina questů byla zajímavých a originálních, v Inquisition ty obří mapy z velké části zaplňovaly hloupé úkoly typu přines a zabij a vlastně to k ničemu nebylo, jelikož hromada power bodíku zůstala na konci nevyužitá a hráč akorát zjistil, že takových 20-30 hodin "progrindil" úplně zbytečně. Když to porovnám s Divinity, kde se ta herní doba také pohybovala kolem 100 hodin, tak tam jsem nelitoval jediné strávené vteřiny.
BioWare odvedli fantastickou práci co se týče příběhu, charakterů, lore a vůbec celého toho světa. Po této stránce jsem byl nadšený. Přidaly tomu i vysoké produkční hodnoty a snad kromě zmrveného taktického módu na PC jsem neměl ani žádné technické trable. Takže příště ten obsah trochu proškrtat, zlepšit ovládání PC verze a bude se to blížit dokonalosti, takhle to u mě vyhrálo Divinity: Original Sin. -
Neee ,nejlepší rozhodně South Park :D :D
-
Podobne redakcni ankety nejen na Games beru kazdy rok jako zajimavou vec, kde se treba dozvim jak a ktera hra se te ci one redakci libila nebo nelibila. Nechapu jak muze nekomu redakcni volba vadit nebo se kolem toho dokonce hadat... redakce ma pravo si zvolit a pro ctenare je tu stejna ankteta, tak nevim co se v zasade resi...
Vazne nechapu ten povyk (jako kazdy rok) v diskuzi pod clankem... proc musi zrovna "Vase oblibena" hra v ankete zvitezit??? Udela to z ni lepsi hru? Bude Vas snad bavit vic s titulem "Hra roku" nez bez nej? Kdyz vyhraje "Vase oblibena" hra na Games nejakou, tak se neco zmeni??? V dalsich X desitkach anket na Gamespot, GameInformer, IGN atd. vyhraje jina hra a co potom?
Kdyz me prece nejaka hra bavila, tak je hlavni ze me jako hraci se libila a je prece jedno kolik anktet vyhraje, lepsi nebo horsi hru to z ni stejne neudela...
Jinak, co se tyka hodnoceni uzivetelu na Metacritic, tak to stejne neni z hlediska pocut osob vubec relevantni hodnoceni - pokud napr. Dragon Age. Inquisition koupi 3 miliony lidi a na Metacritic je prumer z hodnocenu 3 tisic lidii, tak je to hodne neprukazny material a to plati i u jinych her...navic ponecham stranou celou radu problemu se zpusobem hodnoceni, delky hrani, nenavist vuci vydavateli, zemerne vysoke a nizke znamky atd... -
-
Myslíš logicky a nezaujatě, za což tě trestám lajkem!
-
-
Když vidim všude ty hodnocení DA:I, tak si řikam, to teda potěš koště, jestli si v Bioware začnou myslet, že snad udělali dobrou hru. Což rozhodně neni, ta hraje v mnoha ohledech dost špatná.
Musim uznat, že zpracování a vzhled lokací je super, s tim si museli dat hodně práce. Ale tim to pomalu končí, zbytek už dost pokulhává. Všední a ničím zajímavej příběh, obrovskej svět vycpanej obrovskou spoustou vaty ve formě nenápaditých a nudných vedlejších úkolů. Souboje redukovaný na
tupou rubačku sem tam skil. Prakticky nijaký vývoj postavy, skily si člověk dřív nebo pozdějc nakliká všechny. Nastavování taktiky společníků taky vlastně neexistuje.
Videa a cutscény zaspaly aspoň deset let, jsou špatně naanimovaný, postavy něvěrohodný, bez mimiky, bez emocí. Kamera v konverzacích snímá klidně přes stěny nebo aspoň cizí záda. Svět je prázdný a statický, NPC jsou jen kůly v plotě přibitý na místě.
Ale co mě hlavně zamrzelo, tak ta hra prostě "nemá koule", žádná výrazná scéna, žádnej náboj... Jen pěkně nakreslenej statickej prázdnej svět...
Začínám se bát, co bude z dalšího Mass Effectu... *9* -
-
Prakticky všechno co jsi hře vytknul (až na statičnost postav) byl taky problém Skyrimu. A jak ta hra uspěla (stále nechápu ten hype kolem ní). Já s tebou souhlasím, hra má milion a jednu chybu ale na každou chybu jsem našel dvě věci které mě bavili.
-
-
Asi tak, ale nebolo by na skodu, keby konecne vysla hra, ktora by mala vsetko to co tej hre vytkol Alveron a vsetko to co sa mu pacilo. Skratka faktom je, ze aj napriek primitivnosti vyvoja postavy, hra je zabavna a skvelo hratelna. Problem je, ze hry sa vyvijaju pre tipy ako je Angry Joe, ktory je fakt uplna lama, ked pride na RPG a vlastne potrebuju taketo typy hier ako je napr. DAI ci Skyrim, kde v podstate nema co pokazit a ked ide o suboje staci klikfest a vsetko vyriesil. Sledoval som AJ na youtube povecsinou, ale odvtedy co sprasil Risen 3 (co nie je nijak vynikajuca hra, neberte ma tak, ze som absolutny fanusik tejto danej hry), ale niekto komu dokaze zapotit na 1 lvl priserka, ktora evidentne potrebuje na zabitie kus tvojho lvl a umu, tak tu nie je co riesit a namiesto toho aby povedal, ze skratka hra sa mu osobne nepaci a bla bla bla, zacal zhadzovat subojovy system, ktory je tazky iba ak si hlupak. Ja som hrou presiel ako noz maslom a celkom ma bavila, aj ked na Risen 1 to stale nemalo a nema. - to len aby bolo chapane preco som sem pchal prave AJa.
-
-
-
Tedy vyhrálo to RPG se zabugovanou AI a hlavně RPG se značně omezenými vedlejšími úkoly. Typu najdu papír -> tam je něco napsáno -> to udělám a napíše se hotovo (ani se nenapíše jak to dopadlo. Prostě jako v MMO).
Na každé mapě je stejná skladba úkolů typu: astrarium, ocularum, řada opuštěných dopisů, mrtvola s knihou / dopisem a pak nějaký úkol který dokonce zadá NPC (většinou typu dones něco čeho mám plnou zahradu ale stojím na místě, tak to nemohu sebrat)
To spíše souhlasím s Divinity: Original Sin, Shadowrunem a Grimrockem. Tam tohle není a vůbec je tam minimum věcí které lze tomu vytknout pro praktické stránce.
Navíc Divinity: Original Sin se často vylepšuje je vidět jak se borci snaží to ještě více vylepšit. (bohužel pro ně to, často v hodnocení odborník neocení)
U EA? Je tam téma o tom co tam je blbě uděláno (pro PC) verzi a není to stále opraveno a ani asi nebude. Vůbec to, že kecali ohledně návratu ke "kořenům" a taktickém módu mi nepřidá na radosti u dané firmy. Jinde se řeší špatné a nudné questy ale zde je většina podobných questů, která to natahuje na 100h+
Ale vypadá to slušně, v akčním módu na normal se to hraje plynule bez nutnosti hru zastavovat a lze si tedy "užít" tu řež (jestliže se pro AI vypnou některé dovednosti) -
-
co cekas od kkt z Games, zrovna tenhle "vitez" neni pro me zadnym prekvapenim
-
-
Osobně jsem volil Divinity: Original Sin. Ale jinak výběr fajn. Nemůžu se dočkat až si dám Divinity znovu v češtině *3*
-
-
Hlavně na tom pořád makají. Překladatelé do CZ čekají na nějaký velký pach, který toho zase dost přinese... Tomu říkám skvělá firma a obrovské +
-
-
Těžko porovnávat zde uvedené hry, protože každá z nich patří do trošku jiného odvětví RPG her...
Child of Light nic? :( -
-
Není dostatečně AAA a mainstream. Což rozhodně nemyslím jako negativum, ale nebylo by fér zařadit ho tam místo kterékoliv z her co tam právě jsou, nebo jo ?
-
-
Z tohohle pohledu ne. Uvedené hry jsou ty, o kterých se od začátku vývoje slyšelo a běhalo kolem nich spousta marketingu. To nemusí nutně znamenat, že jsou opravdu nejlepší.
Když mluvím o Child of Light, zaleží strašně na přístupu jednotlivce. Někdo bere ideální RPG jako nekonečné řezání monster s vylepšováním equipu a statů (ala Diablo) a zároveň mu neřeknou nic RPG založené hlavně na příběhu a mechanikách jako DA nebo FF.
Další člověk může mít naprosto opačný názor. -
-
Souhlas, takhle to přesně je, myslím ale, že gamesácká topka je dělaná tak, aby se zahrnuly ty největší a "nejpovedenější" hry. To je myslím jedinej důvod proč tam nejsou tyhle "menší" hry...
-
-
Ano, hru jsi nehrál, tak vůbec nevíš jak hra vypadá a jak se hraje. Jen si musíš do něčeho kopnout.
Vůbec nemusíš reagovat a Child of Light hodnotit.
edit: to mělo jít na mistra Swato Vojto -
však nemožeš porovnávať min grafiku hry ako dao a porovnávat ju s indie céčkom
-
-
hru som nehral ale neviem tá prefarbená 2d grafika mi nepríde nic extra aj gameplayi neverím od ubishitu som odjakživa nehral dobrú hru
-
Tedy pardon, ale zrovna v tomhle případě nádherná, umělecky rozevlátá, magická, zasněná a strhující grafika Child of Light snese srovnání s naprosto čímkoliv. Pokud ovšem člověk hodnotí i s trochou abstraktního myšlení a z duševní stránky - a neomezuje se jenom, jak otrok bez rozhledu, počítat do zemdlení po jednom polygony.
-
ah konzolisti dorazili
-
-
-
-
-
-
škoda že wasteland se ani nekvalifikoval. jestli to bylo jen z duvodu že smejki tomu dal šestku, tak možna kdyby recenzoval dragon age dostalo by to ješte mene
-
-
Anebo to jednoduše nebyla tak dobrá hra...
-
-
Tak možná grind roku
-
-
A roleplay prvky asi jak Shadow of Mordor. Origins nutilo hráče taktizovat a rozmýšlet dopředu jaký skill odemknout. Tady je to naprosto bezmyšlenkovité, celý souboj zahrajete pouze držením jednoho tlačítka a sem tam nějaký speciální útok. Pěkně to mají přichystané na MMočko.
-
-
Nemůžu si pomoct, ale já bych docela ocenil, kdyby nám redaktoři napsali, kolik z hodnocených her vlastně hráli nebo dokonce dohráli. Ty nic neříkající obecné řečičky v popisu her spíš jen nahrávají dojmu, že často mluví o něčem, co jen povrchně potkali ale pořádně nevyzkoušeli. Napsat o Dragon Age jaká je to jízda a jak úžasný má příběh je podle mně dost mimo, stejně jako kritizovat Dark Souls za neoriginální bossy. Samozřejmě, že tam jsou, ale hlavně ke konci. Díky recenzím mimo jiné i z Games.cz jsem Dragon Age vyzkoušel a v podstatě to byly vyhozené peníze. Jeho naprosto zásadní nedostatky v recenzi pochopitelně nikdo ani nezmínil (satrašný příběh, linearita, ovládání, sloty). Mimochodem, pokud pak čtu recenzi a není v ní ani jeden obrázek ze hry, taky mi to nesedí.