-
Typický český hráč je zvláštní druh. Na většinu titulů hází hejt po půlhodině hraní, co si je z torrentu "odzkouší". Na všem najde alespoň drobnou chybu, kterou pak na fórech nafukuje do gigantických rozměrů s tím jak celá hra stojí za vyližpr*el. Přitom si pořád doma mastí péro nad první Mafií, kterou naprosto nekriticky adoruje a pozažuje ji za nejlepší hru všehomíra, což i přes své nesporné kvality fakt není.
-
DAI je nedodělanej zmetek. Už to mám 2 měsíce koupený a pořád si to nemůžu zahrát, protože to prostě nemá rádo procesor i5-3570 (celá sestava překračuje doporučenou konfiguraci). Naprosto lituji koupě *9*
PS: Další hry od BioWare už jenom pirátím *10* -
taktiku nepotrebujes je to kRPG, konzoloidni RPG, staci si dukladne prohlizet svyho panacka v boji a kumpani to vetsinou mezitim poresi i bez tebe *5*
-
Já si to Dragon Age snad musím koupit *1*
Jak je to se soubojovým systémem na konzolích? Jednička byla na PC z pohledu shora a dalo se udílet postavám příkazy jako ve strategiích, ale na PS3 bylo v soubojích vždy nutno ovládat jednotlivou postavu - a ačkoli se hra dala pauznout, říct současně jedné postavě, aby šla sem, a druhé, aby šla tam, nějak nešlo. Je to v DA:I podobné? -
"Pri studiu chovani cloveka radeji zustanu u humanitniho pristupu (sociologie, psychologie, filozofie, historie atd."
To si klidně zůstaň. Smysl statistiky tím ale nenahradíš, protože ten je úplně někde jinde. *7*
"Na Metacritic hodnotis, v pripade volby - volis..."
U volby taky hodnotím - volební program a na základě toho volím. Ale to nemá smysl rozebírat s někým, kdo takhle blbě slovíčkaří. -
hm, koukam, ze potetovana ruka zasahla a smazla mi moje prispevky... a to se ji kolikrat zastavam, ze i ona ma pravo na svoje extremisticky nazory a jejich verejnou prezentaci *6*
-
"Pozor, máme tu bubáka a jen ty ho můžeš zastavit. Sežeň spojence a znič ho!"
Toto téma tu bylo, je, a vždycky bude, u jiných hrách to ovšem klišééé není :D
A já jsem si myslel, že to sází na hlavní dějovou linku, tak teda aspoň u mně to tak vypadalo... Udělal jsem dohromady asi 3 vedlejší questy, pač mě nebavily (pokud se nepočítají draci, těch jsem zabil všech 10). -
"Pozor, máme tu bubáka a jen ty ho můžeš zastavit. Sežeň spojence a znič ho!"
Tolik k příběhu. A i když se tohle opírá pořád dokola ve spoustě dalších her, tady to ani není nijak extra podaný. Prostě sází na to, že budeš běhat sem tam jak blbeček po vedlejších questech a nevšimneš si.
Val Royeaux - plácek se třema stánkařema a několika sochama éééé pardon NPC.. Neřikám, že by to hned muselo bejt jak Paříž z Unity, ale jedno náměstí a pár ulic v podobnym duchu a hned by to bylo o něčem jinym.
Že z Orlesiánců udělali obyčejný kašpárky, budiž, jejich věc. Já v tom teda noblesu a vznešenost nevidim. Jen bandu směšnejch figurek. -
Příběh nestojí za řeč, větší klišé už snad ani nešlo vymyslet - Můžeš to rozvíst tento výrok? Nejsem si jistý jestli jsem dobře porozuměl.
Z gameplaye se velice rychle stává naprostej stereotyp - souhlasím
I ty bonusový "dragon" itemy jsou k ničemu v momentě, kdy je člověk dostane - nesouhlasím, je to v podstatě ta nejsilnější zbroj a zbraně které se dají ve hře sehnat.
Absence jakejchkoliv silnějších momentů - nesouhlasím, já bych je dokázal spočítat na jedné ruce, tohle je ale podle vkusu a emocionální úrovně člověka.
Val Royeaux je výsměch - Jediný co bylo na pousmátí byl ten francouzský accent, jinak mi to sedělo, Orlais představuje takovou vznešenost a noblesu na rozdíl od drsnýho Fereldenu.
Svět sem viděl a nic zajímavýho v něm neni - no to je diskutabilní, asi v něm není nic co by tě zajímalo... takový TES svět je pro mě obsáhlejší. -
- Snazis se me vyargumentovat za kazdou cenu, nevim jaky to mas smysl, jde o polemiku a v ni stejne zadny "vitez" neni
- Zkus si to poradne precist - volba politickych stran je VOLBA jedne strany z mnoha, ale neni to hodnoceni na 10 stupnici jako v pripade Metacritic, proto se to neda srovnavat. Na Metacritic hodnotis, v pripade volby - volis...
- Statistika je mozna exaktni veda, ale matematika nedokaze "spocitat" vsechno a tim mene uz chovani lidskych bytosti...Pri studiu chovani cloveka radeji zustanu u humanitniho pristupu (sociologie, psychologie, filozofie, historie atd), ale chapu ze technokraticky zalozeni lide radeji "vzorce" ... -
Hold mas male znalosti a nizkou predstavivost. DS moc prilezitosti ke grindu nenabizi, protoze bosove se nerespawnuji (na rozdil od mmorpg) a mobove za to zpravidla nestoji. Vyjimkou je The Forest Hunter's Woods v Darkroot Garden, kde jsou hodnotni mobove hned vedle bonfire.
-
Příběh nestojí za řeč, větší klišé už snad ani nešlo vymyslet.. Svět zůstává nevyužitej, radši hráče honí sbírat kamení po pouštích než aby udělali třeba funkční město. Val Royeaux je výsměch.
(A když sem viděl Alistaira s Anorou, myslel sem, že mě vomejou, to bymělo bejt trestný tohleto).
Pro mě osobně bylo zklamání jak starý známý postavy, ze kterejch se stali dost nudní patroni, tak i ty nový, což je banda nesympatickejch hňupů. A to v světě, kde je pár NPC vrostlejch do země, takže působí dost pustě. prázdně a mrtvě. Sakra, Skyhold by měl pulsovat životem a ne tam bejt pár statickejch tajtrdlíků.
Z gameplaye se velice rychle stává naprostej stereotyp. Nulová variabilita výstroje/výzbroje, loot o ničem, v tý hře neni jediná zajímavá věc. I ty bonusový "dragon" itemy jsou k ničemu v momentě, kdy je člověk dostane.. A když se k tomu přidaj ty maličkosti, jak některý technický nedodělávky, špatná kamera, tak i mizerně udělaný videa a špatně "zahraný" postavy, předvídatelně podanej příběh a absence jakejchkoliv silnějších momentů.
Jak sem se těšil, tak sem zklamanej a vůbec mě neláká to hrát víckrát. Svět sem viděl a nic zajímavýho v něm neni.
Škoda, že to tak dopadlo.. Celý DA mohla bejt výborná sága ala Mass Effect, takhle je to splácanina jak dort od pejska a kočičky... -
First Samurai neznam, je to tak dobre RPG jako DS? Jinak nesouhlasim, ze v DS nemusis pouzivat mozek, cela hra je postavena na konceptu objevovani a nutnosti pouzivat mozek (nebo cteni rozsahlych navodu).
-
"neches snad srovnavat statistiku v pripade hodnoceni produktu/zbozi na desitkove stupnici s vhozenim volebniho listku pro jednu jedinou stranu"
Tohle byl doufám v tip. Pokud vím, tak u voleb JE NA VÝBĚR z více jak jedné strany, dokonce většinou i z více jak deseti. Obojí je prostě o výběru z několika možností. Hmm, nedáváš smysl. *7* -
"lidi maji tendenci delat pri volbe kompromis"
"jednak hodne lidi nevoli na zaklade politicke ideologie, ale spis protoze je jim nekdo slibi lepsi zivobyti"
"volici, co neprijdou k volbam maji take nejake politicke smysleni, ale zadna strana ho nereprezentuje dostatecne aby ji zvolili a ty ostatni se jim zkratka hnusi"
"Nehlede na to, ze politicka ideologie se muze v proudu casu behem zivota menit na zaklade individualnich dobrych/spatnych zkusenosti, dospelosti a nazoroveho vyvoje - jak volice, tak politickych stran"
Tenhle wall of text plný pochyb má sice logiku (ono zpochybnit se dá cokoliv, když se člověk snaží) a určitě takové případy budou existovat, nicméně proč mám pocit, že nechápeš pojem statistika. Sám si řekl, že "jde o nepresnou vedu o nepresnych cislech". Za prvé, statistika JE exaktní věda, protože vychází z matematické statistiky, pracuje s číselnými údaji. Za druhé, výsledky jsou nepřesné, protože pracuje na bázi empirické zkušenosti, induktivní logiky a pravděpodobnosti, tudíž je nesmysl se bavit o tom, jestli někdo volil takovou nebo makovou stranu, protože měl zrovna cestu na úřad kolem jejich billboardu, nebo protože v TV zrovna dávali jejich spot, nebo protože si prostě jen hodil pětikorunou. To zpochybňování, které tady předvádíš, je typické nepochopení statistiky. Doporučuju nějaká výuková videa, třeba Holzmana. *15*
Každopádně tohle je celé mimo téma, protože si se vykroutil z podstaty mojí reakce, které byla o rozdílu náhodného výběru versus dobrovolné účasti (která na podstatu statistiky nemá vliv), což byl tvůj zavádějící argument, na který jsem reagoval v první řadě. -
Děkujeme za rozbor. Vaše angličtina je mistrná, pane Sherlocku. Mimochodem gratuluji, právě jste do RPG napasoval i Pacmana. *15*
"Celý tenhle žánr nemá tu jasnou definici."
Hmm, to je celkem irelevantní. Pojem RPG není nic vágního, co nejde definovat tak, aby si pod tím každý od Pepy z Dolní až po Jouzu z Horní mohl představit, co chce. Samozřejmě, že překladem zkratky RPG se daleko nedostaneme, to jako fakt ne. *15* Je třeba se zaměřit na obsah, mechaniky a původní koncept těchto her. RPG hry obsahují do určité míry nějaké specifické prvky a hlavně vychází z původních stolních RPG, které kdyby si alespoň trochu znal, tak tu neplácáš takové zavádějící bludy. *7* -
Tento rok jsem hrál jen DA:I a DS 2, vámi (diskutéry) velmi vyzdvyhovaný Divinity jsem zatím neměl šanci hrát... Každopádně vidím, že je tu většina lidí, u kterých platí gameplay>příběh a když jsme byly u Skyrimu tak paradoxně většina příběh>gameplay... hele já nevím :D mě ty diskuze příjdou vcelku vtipný když tu vidím, že prskáte na inventář, animace apod. DA je stavěný na příběhu, postavách a lore a ne na takových maličkostech...
-
hehehe, tys to zabil, eště si ten banán nacpi víc do...........
-
45 hodin. Stále se to pořádně nerozjelo a je to čím dál tím méně zajímavější.
-
Jednoduse, bud me hra bavi nebo ne.
Na Dragon Age se me nelibi grafika, combat je uplne obycejne, svet je prazdne,spatne se to ovlada, nevodim jedine duvod proc hre davat druhou sanci nebo za cas ve sleve porizovat
Prachy usetrim na Zaklinace ktere si troufam tvrdit bude pecka.