-
Ok, díky za vysvětlení ;)
-
Naughty Dog opravdu stojí za původními hrami, ale Bluepoint Games dělali samotný remaster.
-
Mám jenom otázku. V článku je u Uncharted "Tvůrcům z Bluepoint Games". Nemají náhodou na svědomí sérii Uncharted studio Naughty Dog (tvůrci Crash bandicoot a The Last of Us)?... Jen se ptám, nevyvolávám žádný flame apod., aby si někdo nemyslel :D
-
Souhlasím. Uncharted je značkou kvality v žánru tunelová akční adventura s béčkovým story.
-
Slyšel jsi někdy pojem vokální menšina? Možná u tebe bych dokonce zavedl "nejhlasitější pako".
-
To poznas, az budes starsi.
-
Mít zapnutý mozek po celou dobu bdělosti je asi příliš složité.
-
To je z bety ty trololo.
-
No jo, dneska uz ma internet kazda krysa a opice, ja zapomnel.
-
Otázne je či k lepšiemu http://www.craveonline.com/culture/870043-gears-war-ultimate-editions-xbox-one-visuals-look-pretty-underwhelming
-
Na Gears of War UE bylo vidět daleko víc práce
-
To nejsou spoliery. CDP od prvního dílu svůj příběh nikam neposonul, pořád někoho hledáš. *3* Spoiler je, že umře Vesemir a bylo to tak očekávávané, že jsem sotva mrkl
-
A nejde snad o ten lehký remaster jedničky, co vyšel letos?
-
Drz prosimte hubu, nekdo se to teprve i chysta hrat.
-
chtel bych se zeptat, jestli v te hre dam hrdinovi nový armor nebo zbran, zmeni se i jeho vzhled nebo vypadaji porad stejne?
-
A je to blbě a většině se to nelíbí. Ale jo, měňte to, co fungovalo. Jste jako politici. Co funguje, tak to zprasíme, protože to "vylepšujeme"....Prostě otevřu článek a hned vím, že první hra, co čtu, tak nevyhrála. A i těch pár sekund navíc bylo to, co tomu dávalo takové to mírné napětí, kdo vyhraje. Takto je to jenom o tom, ihned srolovat dolů a nazdar....Mě to přijde jako lenost. Nestačilo, že jeden rok vyhrálo LoL, což doteď nikdo nechápe (a argument proč byl také lahůdka), ale letos jste k tomu přidali ještě debilní formát....A jak je vidno, podle ohlasů čtenářů s Vámi prakticky nikdo nesouhlasí ohledně formátu.....
-
grafika a barvy jsou nejmenší problém té hry. Mnohem horší je nudnost toho světa - 3/4 hry člověk hledá Ciri, celé to hledání působí hrozně natahovaně: prvně najdi barona, pak najdi jeho dceru, pak najdi marigolda, ale předtím najdi dijsktru, pak zkurvysyna, pak zoltana, pak jdi na skellige a tam najdi ztraceného syna atd. Ten příběh nemá invenci ani napětí. Většina vedlejších questů jsou nudné, za otazníkem se skrývá buď nějaká potvora nebo hlídaný poklad. Monstra ve hře jsou nudné. Soubojový systém je nudný, hra je lehká. Prostě herně je to trochu o ničem. Oproti jedničce to ztratilo atmosféru a začalo to připomínat vykastrovaný Skyrim.
-
Co to plácáš. Trend je v současnosti barvičky, barvičky, kýč, barvičky, kýč, barvičky, kýč a to přesně splňuje Witcher 3.
https://sfx.thelazy.net/games/preset/4104/ Tady máš "normální ztvárnění fantasy světa inspirovaného evropským folklorem" -
Toto je normální ztvárnění fantasy světa inspirovaného evropským folklorem a pohádkami, já jsem naopak rád, že nepodlehli trapné módní vlně dělat vše super gritty temné a rádoby realistické jen proto že je to teď trend a jdou si svou cestou