Přejít na výpis diskuzí
Best of 2016: Nejlepší early access hra
20.2.2017 | Redakce Games.cz
60 příspěvků
-
Nejlepší nedodělaná hra, výborná kategorie *1*
-
-
Místo spokojenosti, že je tu nový způsob, jak můžou postupným financováním vznikat výjimečné hry (Factorio!!!), tak se takto ušklebovat... Hráči jsou vážně největší konzervy *15*
-
Někdy je to lepší než "konečná" verze. Třeba Miscreated je super hra téměř bez chyby a tím že je to EA, tak máš jistotu, že se o tu hru budou pořád starat a můžeš se těšit na nové věci... což se také děje. *3*
-
-
Wat? Žádnou jistotu přece nemáš, takovejch projektů kde sebrali prachy a zmizeli už pár bylo.
-
-
no rozhodně je víc těch který nakonec vyšlo než těch pár megafailů
-
-
-
-
když se řekne early access vybavim si hype kolem DayZ a následně 50E hozenejch jakoby do hajzlu *1*
-
-
Už jsem to hezky dlouho nezapnul. Je to pořád stejně na houno?
-
-
Pamatuješ jak tam bylo jedno auto a pak dvě? No tak už tam zas neni ani jedno <3
-
-
Já ještě pamatuju žádný auto (3 roky zpátky?) *1* Takže co nového? *3*
-
-
-
-
Asi jsem v tomhle staromilec, ale taky nějak tuhle kategorii nevstřebávám. Nějak mi to připomíná soutěž o nejhezčí rozestavěnej barák, nebo rozšitý sako *5*
-
-
do rozestavěných baráků se lidé zpravidla nestěhují. Rozšitá saka se nenosí apod.
Early access hry se lejtne ovšem nejen že hrají, ony se dokonce i u úspěšně prodávají. -
-
Jo, však taky ani v nejmenším nezpochybňuju význam a funkci Early Access her. Jen mi připadá bizarní jim udělovat "oscary" za stádium vývoje. *3*
-
No a to je právě ten paradox.
-
-
-
Za tuhle kategorii bych vraždil *1* *1* To jsme to dopracovali.
-
-
běž tohle říct jednomu velkému studiu na Karlíně a jestli né sám, tak určitě s cizí pomocí pochopíš, že jsme to skutečně tímto stylem někam dopracovali bez ironie. A nápověda: není to Warhorse.
-
-
Nevim co máš na mysli a ani mě to nezajímá. Taky udělíš ocenění filmu, z kterého vidíš 20 minut?
-
-
Oh, já někde přehlídl memo, že hry jsou vlastně filmy a ne médium samo o sobě!
Asi nebude náhodou, že nominované EA hry jsou především o hratelnosti a mechanikách, než o příběhu, a ona i jediná dobrá mechanika dokáže zabavit na dlouhé hodiny...
-
-
-
-
kategorie pro hry, co jsou 5 let ve vývoji a pořád nejsou dokončený?
-
...bude aj "Nejlepsi Alpha" a "Nejlepsi Beta verze hry"?
btw ak by bola hra v early access viac ako 12 mesiacov moze vyhrat aj dva rocniky po sebe? -
Nejzajímavější na téhle kategorii je ten pohled do minulých let. Třeba na to, že nejlepší early access hrou roku 2015 bylo Space Engineers. No a teď máme rok 2017 a .... *15*
-
Pro mě osobně vyhrál Rimworld a hned za ním Factorio a to především proto že, i když jsou ty hry technicky v early access tak nabízejí plnohodnotný zážitek. Nechápu proč je tvůrci ještě oficiálně nevydali.
-
-
To je právě to, že tvůrci komunikují s hráči a ti vždycky najdou něco k vylepšení *1*
Např. tvůrce RimWorld na stránkách trochu ujasňuje, co mu ještě chybí a plánuje přidat.
-
-
chápu proč je early access výhodné pro vývojáře, ale nějak nechápu, proč bych někomu měl dělat beta testera a ještě mu za to platit? Navíc si kazit dojem nedodělkem? Ale tak každého věc, do čeho investuje peníze a čím tráví svůj čas.
-
-
záleží na tom... ja som si rimworld kupoval niekedy v októbri? a to už tá hra bola plne funkčná, s morom obsahu, nenarazil som na žiaden podstatný problém (nedorobené preklady nepočítam) a po celý čas hrania som sa kráľovsky bavil. tých pár eur bolo investovaných dobre. naviac, hra mi ostáva aj po vydaní, tak v čom je problém? iné veľké štúdiá si zo mňa robia betatestera a ešte mi do očí tvrdia, že kupujem 100% plnú a vyladenú hru - pozdravujem batmana a všetky day one patche s obsahom 50+GB.
rovnako to mám aj s kickstarter projektami. proste investujem do niečoho, čo sa mi páči a čomu verím. akurát k tomu mám prístup skôr, ako je to na 100% hotové. -
-
Tak, tak, early access (e.a.) není jen o tom zaplatit a dělat betatestera, jako spíš dostat možnost se podílet na vývoji - samozřejmě v principu.
Je spousta her, které se z e.a. asi nikdy nedostanou právě proto, že vývojáři hráčům naslouchají a tak pořád něco mění - hra pak nebude hotová, dokud vývojář neřekne dost. To je samozřejmě v kontrastu s faktem, že je ale i spousta vývojářů, kteří něco dají do e.a., na oko něco pošolíchají, shrábnou peníze a už o nich nikdo neslyší.
-
-
neplatíš za výsadu testovat hru, ale za výsledný produkt. Který tak dostaneš ve slevě.
-
-
Tak tady mě rozesmál už název....a taky to, že nevyhrálo DayZ *15*