-
chumbaba: já jsem hater taky, ale hater současné éry hraní obecně.
To co píšeš, proti tomu nemohu nijak kontrovat. Chápu tvou bolest. A otevřená hra prostřednictvím editoru je super věc, což o to.
Já jen nedokážu skousnout, že se nevyjí jádra her. Nikdo nemá odvahu. Velké firmy potřebují jet na jistotu. Logický stav. Proto mám tendenci vše AAA bojkotovat. Protože kdyby tak udělal každý, možná by se vývojářská vrchnost chytila za nos.
Viz případ Shadow Tactics. Pro mě je to skutečně hra dekády, jak už jsem psal k jinému článku, a to čistě z filozofického pohledu na práci.
Jedná se zde o evoluci starých herních pravidel. A to mi stačí ke štěstí (plus několik drobností kolem, jako zajímavý příběh anebo třeba fakt, že se nebáli jít s kůží na trh s demoverzí, mě přivádí bezmála do extáze – pocit, že právě toto je ta správná cesta). Přeju těm Němcům miliardové prodeje. Sám jsem si hru přirozeně koupil taky. -
Jo, je to porad dokola, stejne tak z tvoji strany:) A co te vlastne sere? to ze kdyz neco napisu je tam za chvili 100+ prispevku nebo to ze kdyz neco napises ty tak na to kazdej kasle, a prijdes me akorat vzdycky dehonestovat aby jsi ukazal ze jsi tu taky? :)
PS: a ne nepochopily, nikdo, az na jednoho slovaka. -
Tož přeji Ti dobré blití... *5*
-
Jediný co mě štve je, že jsi tak natvrdlej a neuvědomuješ si hloupost svých tvrzení a občas ani svoji samotnou. Když jde někdo proti tobě, tak jediný co umíš je začít žvatlat, že tě nepochopili a že všichni jsou idioti. Navíc ten kec, že tvoje příspěvky přece nejsou hloupý, oni jsou jen nepopulární, mě vážně pobavil.. Jedinej kdo by se tady měl momentálně zamyslet, jsi ty.
Za poslední dva roky co jsem tě tady začal vnímat, jedeš porád to samý dokola. Jak zaseklej gramofon. Bethesda..blablabla..Todd..*střík*..blablabla.. -
TEPLEJMEDVĚD: Jasně, máš samozřejmě pravdu, Bethesda neodvádí "100% práci" (ať už to je cokoliv), ale je to (byla to) jedna z posledních firem, co dvacet let dělala velká open-world RPG, což je shodou okolností můj oblíbený žánr. Bethesda je průkopník modů, dává k dispozici od Morrowindu editor na dělání svých her (na to lidi občas zapomínají - kdyby Bethesda neuvolnila editor, kde by byli všichni modeři jejich her).
Hateři (teď nemyslím tebe, medvěde, ty píšeš rozumně) si možná myslí, že když budou Bethesdu hodně hatovat, Howard se chytne za nos, najme lepší testery a vydá odladěné Elder Scrolls 6. Ale skutečnost je taková, že jsme šest let po Skyrimu a žádné nové Elder Scrolls nejsou ani oznámené. Takže bylo tolik řevu a hatu na Skyrim od pivních mudrlantů, že ve výsledku teda šestý díl nebude a všichni se poplácají po zádech, jak to Howardovi nandali.
A to je přesně výsledek, který nechci. Protože modeři a internetoví drsňáci jsou sice chytří, jako rádio, ale velkou open world RPG mi z nich neudělá nikdo. -
kazdej, kdo vycita bethesde stav jejich soucasnych her, bych za trest dal dohrat daggerfall *1*
-
možná je problém v tom, že tohle píšeš do diskuze u vyhlášení nejlepšího modu roku, který nepasují do toho, o čem píšeš.
a taky v tom, že příspěvek začíná "Modovani her mi pripomina breceni malych deti" -
Víš, čím konkrétnější parametry, tím užší výběr, ještě k tomu u konkrétní hry. A že činy zlomku vrhají špatné světlo na celek? Tak přemýšlí hlupáci.
-
nevidel by som to tak čierno. aj tu sa dá nájsť pár ľudí s celkom... obohacujúcimi názormi, ktoré stoja za zamyslenie.
neviem, ja myslím normálnu diskusiu. nemusíme sa k ničomu dopracovať, nemusíme spolu súhlasiť, ale pokiaľ je diskusia slušná a vecná, tak ak nič iné, človeku dá podnety zamyslieť sa nad iným uhlom pohľadu, aký má on. -
Ten enderal je spis pribehovy nebo sandbox? Ptam se protoze mne pribehy nezajimaji a radsi si hraju sam v sandboxu
-
...takých treba filtrovať a vytlačiť na okraj... tu zas kecáš ty, aby som použil tvoj slovník ;)
vytlačiť ich na okraj je dosť extrém a zovšeobecňuješ rovnako ako flash. súhlas s tým, že je časť ľudí, ktorá hejtí len pre pocit hejtu, aby si pohladili ego, lebo bethesda, UBI, EA. ale to neznamená, že medzi nimi nie sú aj takí, ktorí proste len poukazujú na nedorobky a nedostatky tej-ktorej hry. dnes sa naozaj často vypúšťajú hry v otrasnom stave.
myslím, mám pocit, že flash cielil primárne na bethesdu a jej hry, kde naozaj tej hejt dosahuje obludné rozmery. pri hrách, aké bethesda robí je jasné, že budú do značnej miery rozsypané. ale málokedy je to niečo, čo naozaj zhadzuje kvalitu hry, väčšinou sú to veci, ktoré sa dajú odpustiť, alebo sú opravené patchovaním. takže tvrdiť, že móderi robia lepšiu robotu, ako vývojári je dosť scestné. robia kus poctivej práce, ale ťažko porovnávať s vývojármi. okrajové podmienky sú inde. ak nič iné, optimalizácia - móder sa nemusí trápiť. vývojár musí zariadiť, aby hra frčala na najširšej možnej škále komponentov.
no, práve som potvrdil flashovu domnienku z reakcie na tvoj príspevok. diskutujeme na základe jeho frflania :) -
jak vis ze je uzky? je to podle tvoji definice stejna pitomost jako kdyz reknu vsichni. myslim si ze napric netem je takovych lidi hodne, desitky tisic mozna i vic, a to je uz dost na to aby to vrhalo spatne svetlo na vsechny, tak to na svete chodi.
-
Myslis takzvany circle jerk? ze nekdo argumentuje v mezich zakona a dalsi protiargumentuje a oba se toci v kruhu nekolik hodin az jsou tak ospaly ze usnou na klavesnici a vysledek je stejny jako na zacatku? Ne diky. Navic pokud chces seriozne diskutovat, nesmis sem, ale nekam kde to je tak zavedene. To mas jako bys dorazil na diskoteku s transparentem.. TICHO, JA SI CHCI CIST .
-
Takže vlastně tvrdíš, že úzký výběr ze skupiny lidí u konkrétní hry se chová špatně a tím pádem jsou všichni modeři špatní. Jo, to určitě dává v některém z paralelních vesmírů smysl.
-
skôr by som povedal, že tie "plačúce malé deti", čo hajtia bethesdu tnú do živého a využívajú najlepší spôsob ako štúdio a jeho fanboyov prinútiť zamyslieť sa. toja logika :)
súhlasím s DwaR-om, že sa od tých uplakaných detí sa v svojich príspevkoch veľmi nelíšiš. miesto slušnej diskusie len osočujete a krtizujete. čo tak skúsiť konštruktívnu kritiku a na nej založenú diskusiu? -
vazne jsou mody na to aby osvezily 100x ohrane? to jsem nevedel. Taky ti neco povim co nevis. Trava je zelena, nebe modre a clovek musi dychat aby neumrel:)
-
Spis bych rekl ze dost casto tnu takzvane do ziveho, a nejlepsi zpusob jak nekoho donutit nad necim premyslet je ho poradne nastvat. Viz tvuj dlouhy prispevek:)
-
Ano. Nesmysl je tvoje druhé jméno. Kdyby neexistoval jediný mod na Skyrim, tak už to minimálně na PC skoro nikdo nehraje. Jeden s hlavních účelů modování je osvěžení a obměna hry, aby člověk měl chuť si to zahrát znova protože už ho ta hra nemá čím překvapit, tj. jednoduchá logika, která tobě samozřejmě uniká...
-
Tak, samozřejmě tzv. "fanboyismus" je škodlivý jev. Projevuje se vynášením do nebes, ignorování veškerých chyb u oblíbených her, napadáním jakékoliv kritiky a dokonce přenášením chyb, za které si může sám developer na tyto kritiky. Naštěstí to není škodlivý jev, protože tihle lidé jen kecají a na nikoho to nemá moc velký vliv. Karavana jde dál.